SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kan niet meer uitslapenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat dacht je van uitslapen?
Dat doe ik dus. Eerst uitslapen, dan loopje.
Ik heb dan ook geen tuin of auto.![]()
Ik word altijd rond 07.00 wakker.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo! Da's wel een ronkende motivativideo LT! Ik was niet van plan te lopen vandaag, maar moet me nu bijna beheersen.
Dit gaat jou zeker helpen, succes!![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:46 schreef indepoeier het volgende:
Zo! Da's wel een ronkende motivativideo LT! Ik was niet van plan te lopen vandaag, maar moet me nu bijna beheersen.
Dit gaat jou zeker helpen, succes!Ik had even gezonde spanning nodig, die begint nu wel te komen.. of zijn het mijn darmen die vervelend doen?
![]()
Anyways.. zo maar eens naar het Maximapark fietsen. Ik start trouwens in kort-ultrakort. Onder het motto; dan moet je wel hard lopen om het warm te krijgen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb echt nog nooit zo'n uitgeprint mailtje hoeven te laten zien, hoe expliciet het er ook bij staat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Laat t eigenlijk bijna altijd op m'n telefoon zienik heb niet eens een printer en ik heb ook geen zin om het allemaal op m'n werk te printen.
Alleen als het er expliciet bijstaat, print ik het uit.
Ik heb ook geen printer thuis dus hebben ze sowieso pech.
Alhoewel, nog nooit, in Berlijn was het wel bewijs van inschrijving en "ausweis" laten zien.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gisteravond waren lange mouwen eigenlijk al een tikje warm, en een korte broek precies goed, dus ik denk dat nu met een waterig zonnetje kort-ultrakort niet een heel verkeerde keuze is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk had even gezonde spanning nodig, die begint nu wel te komen.. of zijn het mijn darmen die vervelend doen?
![]()
Anyways.. zo maar eens naar het Maximapark fietsen. Ik start trouwens in kort-ultrakort. Onder het motto; dan moet je wel hard lopen om het warm te krijgen![]()
Ik vind het wel ergerlijk dat dit jaar het Marikenloop-retour niet in de Ervaar-het-OV app staat, zodat ik die tickets wel MOET printen. En dat moet ik dus niet vergeten vrijdagquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zo'n uitgeprint mailtje hoeven te laten zien, hoe expliciet het er ook bij staat.
Alhoewel, nog nooit, in Berlijn was het wel bewijs van inschrijving en "ausweis" laten zien.
En ik was om 06:00 uur wakker
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Prijs jezelf gelukkig. Ik ben sinds september 2014 het werkleven ingestapt en -samen met het loon dat je ontvang uiteraardt- vind ik een goed bioritme het grootste voordeel. Als student zijnde vliegen de vrije dagen en weekends voorbij omdat je de helft ervan in je bed spendeert danquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitslapen![]()
Ik word altijd rond 07.00 wakker..
Ondertussen heb ik er al een productieve ochtend opzitten en zo meteen ook nog eens gaan lopen in het zonnetje.![]()
![]()
Lange mouwen? Die liggen bij mij alweer een tijdje achterin de kast hoor...quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gisteravond waren lange mouwen eigenlijk al een tikje warm, en een korte broek precies goed, dus ik denk dat nu met een waterig zonnetje kort-ultrakort niet een heel verkeerde keuze is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit. Het noemen van je startnummer is altijd wel voldoende.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zo'n uitgeprint mailtje hoeven te laten zien, hoe expliciet het er ook bij staat.
Alhoewel, nog nooit, in Berlijn was het wel bewijs van inschrijving en "ausweis" laten zien.
Alleen zeggen ze dat je het uit moet printen, omdat er altijd oelewappers zijn die vergeten wat hun startnummer ook al weer was.
Hier wordt het ook een lekker rustig dagje. Ik heb de laatste paar dagen last van pijntjes hier en daar. Waarschijnlijk gewoon smoesjes van mijn lichaam omdat het geen zin heeft om zondag al te lang te gaan lopen. Maar daar trap ik niet in.
Succes alle Leidscherijn-, Brandgrens- en Golden Tenlopers, en alle anderen natuurlijk ook.![]()
Het is in Noord-Holland vaak nog een stukje kouder dan in het verre zuiden. Ik loop op de baan ook nog meestal met lange mouwen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Lange mouwen? Die liggen bij mij alweer een tijdje achterin de kast hoor...![]()
Zo de deur uit, laatste korte rondje voor de Vestingloop. Heb bedacht dat ik daar snel wil lopen maar ben nooit zo'n bikkel en stop meestal met snel lopen als ik moe word. Dus dat wordt wat.. En m'n voet doet pijn door een wondje en m'n enkel zat net op slot. Aaargh!
Anyway, succes voor alle lopers vandaag!![]()
quote:![]()
De vijf.
Ik moet me dus even aan gaan kledenwilde ook bij de kinderen gaan kijken.
Gelukkig is het maar 5 minuten fietsen ofzo
Als mensen willen meeten, 06 is bij een aantal bekend en anders stuur ik het per PM/DM
Als ik finish, is het nog zo'n 25 min tot de start van de HM dus dan ga ik FOK!kers spotten![]()
In mijn studentenleven heb ik menig volledige dag slapend doorgebracht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:50 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Ik ben sinds september 2014 het werkleven ingestapt en -samen met het loon dat je ontvang uiteraardt- vind ik een goed bioritme het grootste voordeel. Als student zijnde vliegen de vrije dagen en weekends voorbij omdat je de helft ervan in je bed spendeert dan.
Ondertussen heb ik er al een productieve ochtend opzitten en zo meteen ook nog eens gaan lopen in het zonnetje.
Waar het overigens vrij weinig uitmaakte of het doordeweekse, weekend of feestdagen waren.
Bijkomend voordeel, zo'n dag kost je niks qua geld (in tegenstelling tot voorafgaande nacht)
Ik vind het ook niet erg om wat meer van een vrije dag mee te maken, maar 07.00 is wel erg vroeg hoorMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Stop nou eens met tegen jezelf zeggen dat je geen bikkel bent. Misschien heb ik teveel motivational videos gekeken het afgelopen halfuur, maar ik geloof echt; you are what you believe you are. Vertel je zelf gewoon keer op keer hoe awesome je bent en hoe hard je de volgende keer gaat lopen en je gaat het vanzelf gelopen, en dan ook doen!quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:54 schreef Gogo83 het volgende:
Zo de deur uit, laatste korte rondje voor de Vestingloop. Heb bedacht dat ik daar snel wil lopen maar ben nooit zo'n bikkel en stop meestal met snel lopen als ik moe word. Dus dat wordt wat.. En m'n voet doet pijn door een wondje en m'n enkel zat net op slot. Aaargh!
Anyway, succes voor alle lopers vandaag!
Nou on that note ga ik maar eens fietsen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In de mailtjes die ik hier krijg staat vaak dat je je startnummer moet onthouden, of de mail mee moet nemen. Dat kan natuurlijk zowel geprint als op je smartphone.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:52 schreef pijll het volgende:
Alleen zeggen ze dat je het uit moet printen, omdat er altijd oelewappers zijn die vergeten wat hun startnummer ook al weer was.
Alleen bij het ophalen van het startnummer van The Color Run moet je 'm echt uitprinten, omdat ze daar de printjes innemen in ruil voor je startpakket. Zo'n gedoe vind ik dat!Jij moet ook nog even! Gewoon even een HM+quote:Klinkt als een perfecte generale, je gaat t super doen zondag!!quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:54 schreef Gogo83 het volgende:
Zo de deur uit, laatste korte rondje voor de Vestingloop. Heb bedacht dat ik daar snel wil lopen maar ben nooit zo'n bikkel en stop meestal met snel lopen als ik moe word. Dus dat wordt wat.. En m'n voet doet pijn door een wondje en m'n enkel zat net op slot. Aaargh!Succesquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
nu al gaan fietsen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Stop nou eens met tegen jezelf zeggen dat je geen bikkel bent. Misschien heb ik teveel motivational videos gekeken het afgelopen halfuur, maar ik geloof echt; you are what you believe you are. Vertel je zelf gewoon keer op keer hoe awesome je bent en hoe hard je de volgende keer gaat lopen en je gaat het vanzelf gelopen, en dan ook doen!
Nou on that note ga ik maar eens fietsen![]()
Startnummer 21002. Ben er weer klaar voor. Ik mag niks jinxen, maar het wordt echt geen PR vandaag. Zit nog middenin de marathonperiode en het wordt wat warm vandaag...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Soms word ik op een vrije dag even wakker rond zes, maar dan draai ik me gewoon om. Vannacht pas om twee uur in slaap gevallen en na acht uur slapen wakker geworden door de wekker. Ik heb het gewoon nodig, doordeweeks slaap ik vaak maar 5-6 uurtjes.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitslapen![]()
Ik word altijd rond 07.00 wakker.
Overigens ga ik in ultrakort-ultrakort.![]()
Tis ook persoonlijk, zelfs in het zonnige zuiden zou je misschien nog met lange mouwen lopen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is in Noord-Holland vaak nog een stukje kouder dan in het verre zuiden. Ik loop op de baan ook nog meestal met lange mouwen.
Zie er nog dagelijks die dat doen iig.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: