Jij snapt het.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat een mongool is het toch ook.
Hij moest ook al janken toen de Moslimbroederschap terroristen werden afgezet in Egypte.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:26 schreef PizzaMizza het volgende:
http://www.hurriyetdailyn(...)=82390&NewsCatID=510
Kijk die biatch nou eens huilen
Mag hij niet huilen ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:26 schreef PizzaMizza het volgende:
http://www.hurriyetdailyn(...)=82390&NewsCatID=510
Kijk die biatch nou eens huilen
Jammer genoeg huilt hij niet bij de gedachte dat er miljoenen Syriers in gevaar zijn, een groot deel daarvan vermoord, verkracht en ontvoerd, omdat hij graag de terroristen wil steunen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:33 schreef reza1 het volgende:
[..]
Hij moest ook al janken toen de Moslimbroederschap terroristen werden afgezet in Egypte.
http://www.euronews.com/2(...)litician-s-daughter/
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte Hezbollah vlag erbijquote:
En degenen tegen wie ze vechten niet? Ze zijn er op uitnodiging van het regime, die illegale kelensnijders uit -stan landen, de Maghreb en Turkije niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die Hizbullat vlaggen moet je sowieso allemaal verbranden. Fokkin imperialisten.
Is dat een fatwa van Terry Jones ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die Hizbullat vlaggen moet je sowieso allemaal verbranden.
Ik ben echt in de war, identiteitscrisis.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En degenen tegen wie ze vechten niet? Ze zijn er op uitnodiging van het regime, die illegale kelensnijders uit -stan landen, de Maghreb en Turkije niet.
Die zou nooit Hizbullat zeggen denk ik, te dom om die nuance te ontdekken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:33 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Is dat een fatwa van Terry Jones ?
Wat is dan het alternatief voor Syri? Dat zijn momenteel de partijen die gebieden controleren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben echt in de war, identiteitscrisis.
Ik ben tegen Assad, tegen Hezbollah en tegen ISIS / Wahabi's
Mag je een vlag verbranden waar het woord Allah op staat ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die zou nooit Hizbullat zeggen denk ik, te dom om die nuance te ontdekken.
jisr lijkt me belangrijkerquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:12 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hezbollah mag wel een speciale divisie van 1000 man oprichten om Idlib te heroveren, anders zie ik het niet gebeuren.
True, maar geen van de genoemde partijen zijn een alternatief voor de ander als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat is dan het alternatief voor Syri? Dat zijn momenteel de partijen die gebieden controleren.
In dit geval wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:39 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Mag je een vlag verbranden waar het woord Allah op staat ?
Maar het trieste is dat zelfs als Assad inbindt en hervormingrn doorvoert die wacko's er nog steeds zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
True, maar geen van de genoemde partijen zijn een alternatief voor de ander als je het mij vraagt.
Als je het mij vraagt is de Syrische revolutie gekaapt door Salafistische idioten, terwijl mensen juist meer vrijheden van Assad wilden.
Bron?quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat het meestal kinderen zijn van rebellen.
Zolang het om sjiieten gaat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:39 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Mag je een vlag verbranden waar het woord Allah op staat ?
Na de status quo bedoel je?quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar het trieste is dat zelfs als Assad inbindt en hervormingrn doorvoert die wacko's er nog steeds zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |