Welkom!Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.
Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!
Verschillende soorten diëtenOnline wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, Slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet” Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.
Geen enkele voedingsstof kun je bestempelen als gezond of ongezond!
Je lichaam ziet overigens ook geen voeding zoals wij dat zien. Het lichaam ziet voedingsstoffen. Macro- en micronutriënten. Eiwitten, vetten, koolhydraten, vitamines en mineralen. Al deze stoffen heeft je lichaam nodig. Dus een mars is niet per definitie ongezond. Als je er elke dag 40 neemt, dan is dat ongezond. Maar de mars per definitie niet.
Doe jezelf een plezier, kom je mensen tegen die zeggen dat product of voedingsstof X ongezond voor je is óf lees je dat ergens online.. loop dan weg van die mensen / navigeer naar een andere site. You don’t need that kind of negativity in your life! Period.
Kilocalorieën bijhoudenDe handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen.
My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.
Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je
hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.
Let wel op: Dit is een richtlijn! Geen enkele formule kan precies jouw kcal behoefte berekenen. Als je bovenstaand hebt gedaan en je valt niet af, dan eet je te veel en moet je lager gaan zitten. Wees wel kritisch en hou alle ingenomen calorieën bij. Want calorieën die je niet invoert maar wel op eet zijn ook gewoon calorieën!
FabelsSPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EiwittenSPOILER
MacronutriëntenSPOILER
Meedoen?Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag

.
Extra informatiebronnenDe volgende websites/artikelen geven goede informatie.
•
Hoe stel je zelf een voedingsschema op?Feiten en fabels over voeding en sport.
Heb je je doel bereikt?Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom!
Sterkheidsbaas van alles.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Zag reactie van ballet niet
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 09:01 schreef Lonaa het volgende:Mja, omdat ik al een tijdje zo loop te sukkelen met het eten en omdat ik zo moe ben de hele tijd, heb ik besloten om tot aan maandag wat minder rekening te houden met dingen.
Vandaag gewoon feestje, morgen niks, zaterdag meet en feestjes, zondag niks, maandag weer normaal eten en sporten.
Het is niet de bedoeling dat ik nu EAT ALL THE THINGS ga doen, maar even los uit het stramien.
Das wel misschien wel ff lekker. Het geforceerde van het schema even loslaten.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lonaa
Honger!
quote:
doe anders de jelmerchallange. 30 dagen normaal doen.
quote:
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lonaa
Honger!
quote:
ja. Nu lukt het me ook niet met goed gevoel en voel ik me kut. Dus dan maar even niet.
quote:
Ohja, keek net op z'n pagina en zag dat ik lang geleden ben uitgenodigd voor die challenge

Anyway zo'n challenge is leuk naast het normale sporten!
Ik heb het niet over de onzin challenge van hem joh

, maar mijn sit up challenge met een vriendin. Dat is leuk om te doen.
quote:
Ja, toevallig expres

Koolhydraten stapelen met nasi en lange vingers. Heb echt in eeuwen niet zo vol gezeten. En toch was ik net zo zwaar als gisteren en werd ik met enorme honger wakker.. ik snap het niet

Misschien omdat ik 1.5 uur later uit bed ging dan normaal..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Lonaa
Honger!
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 09:21 schreef La_Tramposa het volgende:[..]
Ja, toevallig expres

Koolhydraten stapelen met nasi en lange vingers. Heb echt in eeuwen niet zo vol gezeten. En toch was ik net zo zwaar als gisteren en werd ik met enorme honger wakker.. ik snap het niet

Misschien omdat ik 1.5 uur later uit bed ging dan normaal..
Kan. En lange vingers zijn nu ook niet echt langzame koolhydraten.
Ik zie gewichtstoename altijd een dag later. Net als spierpijn.
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 09:22 schreef Lonaa het volgende:[..]
Kan. En lange vingers zijn nu ook niet echt langzame koolhydraten.
Ik zie gewichtstoename altijd een dag later. Net als spierpijn.

Mja, langzaam/snelle koolhydraten maakt vooral uit voor wanneer je er energie van krijgt toch, niet voor wanneer je er zwaarder van wordt. En nasi met satesaus en kroepoek is best zout

Maar over morgen maak ik me niet zo'n zorgen, wat ik er vandaag afren krijg ik er toch niet aan gegeten en ook door vochtverlies ben ik altijd een stuk lichter na zo'n wedstrijd. Maar verder boeit het me ook niet, ik wilde gisteren gewoon goed veel energie binnenkrijgen omdat ik de laatste tijd best streng met voeding ben geweest en best wat ben afgevallen..
Nu nog even koffie, bietensap en 3/4 liter thee wegwerken
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Lonaa
Honger!
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 09:26 schreef La_Tramposa het volgende:[..]
Mja, langzaam/snelle koolhydraten maakt vooral uit voor wanneer je er energie van krijgt toch, niet voor wanneer je er zwaarder van wordt. En nasi met satesaus en kroepoek is best zout

Maar over morgen maak ik me niet zo'n zorgen, wat ik er vandaag afren krijg ik er toch niet aan gegeten en ook door vochtverlies ben ik altijd een stuk lichter na zo'n wedstrijd. Maar verder boeit het me ook niet, ik wilde gisteren gewoon goed veel energie binnenkrijgen omdat ik de laatste tijd best streng met voeding ben geweest en best wat ben afgevallen..
Nu nog even koffie, bietensap en 3/4 liter thee wegwerken

Succes.
Dank jullie wel!
Lonaa
Honger!
PARTEEEHH lijstje:
O: Banaan
L: 2 brood, ham, 2 gebakken eieren
T: Wijn x 100
D: Frikandel? Hamburger? I dunno
T: Wijn x 100
Misschien nog iets meer eten vóór de 100 wijn?
quote:
Oke, zoals het een goede katholiek betaamt iig
Lastpost
Rotterdammert!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:

Goed gevoel, dat vast wel
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Ik stikte bijna van het lachen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Lonaa
Honger!
quote:
thats why im awesome
Vanmorgen een klein succesje geboekt. De eerste -5 is een feit. Weegschaal stond bij 3 keer wegen 2 keer op 113,7 en 1 kee f op 113,8.
Ik merk ook dat ik al een goede routine heb in lijstjes bijhouden en bedenken.
Vandaag bijvoorbeeld:
blenderontbijtje van 300 ml melk, 50 gr havermout, lepel (15 gr) pindakaas, klein schepje (2gr)cacao. (471 kcal)
lunch met rucola melange, 50 gr tonijn (in water), 30 maïs, een hard gekookt eitje en 45 cottage cheese light (246 kcal)
vanavond asperges met aardappelpuree en gegrilde zalm (zal rond de 580 kcal uitkomen
Tussendoor een bakje aardbeitjes met magere kwark en vanavond een gaasje wijn.
Totaal 1538 kcal
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 17:38 schreef SummerBreeze het volgende:Vanmorgen een klein succesje geboekt. De eerste -5 is een feit. Weegschaal stond bij 3 keer wegen 2 keer op 113,7 en 1 kee f op 113,8.
Vandaag bijvoorbeeld:
blenderontbijtje van 300 ml melk, 50 gr havermout, lepel (15 gr) pindakaas, klein schepje (2gr)cacao. (471 kcal)
lunch met rucola melange, 50 gr tonijn (in water), 30 maïs, een hard gekookt eitje en 45 cottage cheese light (246 kcal)
vanavond asperges met aardappelpuree en gegrilde zalm (zal rond de 580 kcal uitkomen
Totaal 1538 kcal

Goed lijstje ook.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
• O - maaltijdshake + 1 banaan
• T - eiwitrijke chocolade reep
• L - maaltijdshake + 2,5 mango
• D - 2 borden kip madras
+ vanavond nog een stukje arretjescake.
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 17:38 schreef SummerBreeze het volgende:Vanmorgen een klein succesje geboekt. De eerste -5 is een feit. Weegschaal stond bij 3 keer wegen 2 keer op 113,7 en 1 kee f op 113,8.
Vandaag bijvoorbeeld:
Totaal 1538 kcal
Aight! Nice
-Peach
Prunus persica
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 19:36 schreef Pizzapuntje het volgende:• O - maaltijdshake + 1 banaan
Hoeveel kcal is zo'n shake?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:
205 zo uit mijn hoofd.
quote:
Geen idee eigenlijk, weet niet wat normaal is, maar denk dat ik normaal gezien veel hoger uitkom.
Dan eet ik bijvoorbeeld het volgende:
O - 3 sneden brood met pindakaas
T - 2 chocolade koeken
L - 3 sneden brood met pindakaas
D - 2/3 borden vol avondeten
s avonds nog een zak chips, of een pizza.
quote:
Was trouwens niet goed om 2 borden te eten, de afspraak is eigenlijk 1 bord avondeten.
-Peach
Prunus persica
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 19:51 schreef Pizzapuntje het volgende:[..]
Geen idee eigenlijk, weet niet wat normaal is, maar denk dat ik normaal gezien veel hoger uitkom.
Dan eet ik bijvoorbeeld het volgende:
O - 3 sneden brood met pindakaas
T - 2 chocolade koeken
L - 3 sneden brood met pindakaas
D - 2/3 borden vol avondeten
s avonds nog een zak chips, of een pizza.
Dat moet je voor jezelf uitrekenen, zie OP. Boeiend wat je normaal at, als je nu nog steeds teveel eet, maakt dat geen verschil.
En alles afwegen, anders weet je nog niet wat je naar binnen stouwt. 1 banaan kan 100gr zijn, maar ook 150. Ook bijv. de mango.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 19:56 schreef -Peach het volgende:[..]
Dat moet je voor jezelf uitrekenen, zie OP. Boeiend wat je normaal at, als je nu nog steeds teveel eet, maakt dat geen verschil.
En alles afwegen, anders weet je nog niet wat je naar binnen stouwt. 1 banaan kan 100gr zijn, maar ook 150. Ook bijv. de mango.
Dit.
Ook van maaltijdshakes kun je in gewicht toenemen
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Mm oke, morgen dan maar even een keukenweegschaal halen.
quote:
Arretjescakr is ook echt een calorieenbom. Groot stuk is iets van 500/600 kcal denk ik.
quote:
Ja klopt, maar damn wat is dat heerlijk. Was gelukkig wel sterk genoeg om een 2e stuk te weigeren
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 19:36 schreef Pizzapuntje het volgende:• O - maaltijdshake + 1 banaan
Ik snap verder echt helemaal niks hiervan. Hoezo leef je op shakes en hoezo 2 borden eten?
quote:
Ja ben er zelf nog niet helemaal over uit, zit te twijfelen om toch maar gewoon te ontbijten en dan avond eten shake te doen, want avond eten ga ik altijd de fout in met minstens 2 borden eten.
quote:
Ja, is zeker heerlijk! Maar jee, zoveel kcal! Dat is bij mij echt uitzondering, eens per jaar of zo, word er ook vrij vol van hoor dus een tweede stuk kan ik echt niet op. Too much.
Qwea
#teampindakaas #viesdik
Goddank. Morgen is de gym weer open

Nadeel: leg day
Voordeel: psycho!
Ik ga dieper cutten. Kijken of 1800 wil
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 20:49 schreef Ballet9 het volgende:[..]
Ja, is zeker heerlijk! Maar jee, zoveel kcal! Dat is bij mij echt uitzondering, eens per jaar of zo, word er ook vrij vol van hoor dus een tweede stuk kan ik echt niet op. Too much.

Ik kan met gemak 3 stukken op , dat is ook een beetje het probleem
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 20:48 schreef Pizzapuntje het volgende:[..]
Ja ben er zelf nog niet helemaal over uit, zit te twijfelen om toch maar gewoon te ontbijten en dan avond eten shake te doen, want avond eten ga ik altijd de fout in met minstens 2 borden eten.
Maar hoezo ga je op shakes afvallen? Is de achterliggende gedachte erachter dat je dan straks een gezond eetpatroon aanleert? Ik vermoed dat zodra je wel normale hoeveelheden eet op een dag (en dat goed voor jezelf uitvogelt) je ook geen trek hebt in nog een bord avondeten. Ik zou die shakes gewoon laten schieten en beginnen aan een gezond ontbijtje, lunch en goede tussendoortjes.
Nu naar bed, morgen ook weer naar de sportschool!
Fijne avond nog iedereen!
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 20:49 schreef Qwea het volgende:Goddank. Morgen is de gym weer open

Toch dieper? Omdat je nu minder honger hebt door die burner?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 20:51 schreef Ballet9 het volgende:[..]
Maar hoezo ga je op shakes afvallen? Is de achterliggende gedachte erachter dat je dan straks een gezond eetpatroon aanleert? Ik vermoed dat zodra je wel normale hoeveelheden eet op een dag (en dat goed voor jezelf uitvogelt) je ook geen trek hebt in nog een bord avondeten. Ik zou die shakes gewoon laten schieten en beginnen aan een gezond ontbijtje, lunch en goede tussendoortjes.
Impuls idee was het eigenlijk. Het is wel de bedoeling dat ik sowieso mijn eetpatroon aan ga passen, daar ga ik nog iets meer hulp bij vragen aan de dieetist. Denk dat mijn maag nu ook gewoon gewend is aan zoveel eten, dus dat als ik minder eet ik honger heb, maar goed, daar moeten we dan maar even doorheen.
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Jup. En geen idee of het wil hoor want het is echt wel heel heel heel achterlijk weinig. Maar komen we vanzelf achter toch? 8 weken is dan de bedoeling.
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 20:53 schreef Pizzapuntje het volgende:[..]
Impuls idee was het eigenlijk. Het is wel de bedoeling dat ik sowieso mijn eetpatroon aan ga passen, daar ga ik nog iets meer hulp bij vragen aan de dieetist. Denk dat mijn maag nu ook gewoon gewend is aan zoveel eten, dus dat als ik minder eet ik honger heb, maar goed, daar moeten we dan maar even doorheen.
Reken eens voor jezelf eens uit hoeveel kcal je mag of weet je dat al? Ik denk dat het je nog verbaasd hoeveel je mág eten als je goede keuzes maakt.
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 20:54 schreef Qwea het volgende:[..]
Jup. En geen idee of het wil hoor want het is echt wel heel heel heel achterlijk weinig. Maar komen we vanzelf achter toch? 8 weken is dan de bedoeling.
8 weken moet te overzien zijn. Maar ik zou als het niet wil gewoon rustig weer opschalen tot oude niveau

Altijd proberen waard imo.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef CrunchySelf het volgende:[..]
8 weken moet te overzien zijn. Maar ik zou als het niet wil gewoon rustig weer opschalen tot oude niveau

Altijd proberen waard imo.
Ja, als het niet wil ga ik terug naar 2000 en anders 2200. Kom nu tussen de 1800/1900 ergens uit. Probeer het gewoon. Wil het niet dan niet.
Morgen dietiste.. Eens kijken wat die ervan zegt.
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 20:59 schreef Qwea het volgende:[..]
Ja, als het niet wil ga ik terug naar 2000 en anders 2200. Kom nu tussen de 1800/1900 ergens uit. Probeer het gewoon. Wil het niet dan niet.
Morgen dietiste.. Eens kijken wat die ervan zegt.
De juiste instelling

Kijken als je het al die tijd enigszins goed deed
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 20:48 schreef Pizzapuntje het volgende:[..]
dat je twee borden eet is niet zo gek als je de rest van de dag niets substantieels (in hoeveelheid, niet calorieën) binnenkrijgt. Ik merk bij mezelf heel erg dat 100 kcal wortelen me (logischerwijs) een verzadigder gevoel geven dan 100 kcal limonade dat voorheen deed. Zo kan ik me ook voorstellen dat 200 kcal shake (wat je in een paar tellen wegdrinkt) je veel eerder weer een hongergevoel geeft dan 200 kcal aan brood/aardappelen/groenten whatever. Ik heb het idee dat juist het kauwen een heel groot onderdeel is van het eten wat een seintje naar je hersenen stuurt dat je verzadigd bent, want je hebt immers iets gegeten.
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 20:49 schreef Qwea het volgende:Goddank. Morgen is de gym weer open

Nog meer honger!
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Valt me heeeeeel erg mee met die burners
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 22:11 schreef Qwea het volgende:Oke! Lijstje voor morgen. Een schamele, miezerige iets meer dan 1800kcal. Let's go:
Pre o: fatburner
O: 30g whey, 70g havermout, 300ml melk. Supps, pwo.
S: benen
Pre t/l: fatburner
T: wheyshake
L: 4x spelt. Kalkoen 2x, 1 casseler, 1 20+ smeerkaas
T: banaan, maar wellicht sla ik die over. Dan zit ik op 1700
D: 500g sperziebonen met blikje tonijn en sambal.200g griekse yoghurt
T: 300g kwark
1830 inc de banaan
Let je wel op dat als je te laag gaat je ook spieren verliest?
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 21:48 schreef SummerBreeze het volgende:[..]
dat je twee borden eet is niet zo gek als je de rest van de dag niets substantieels (in hoeveelheid, niet calorieën) binnenkrijgt. Ik merk bij mezelf heel erg dat 100 kcal wortelen me (logischerwijs) een verzadigder gevoel geven dan 100 kcal limonade dat voorheen deed. Zo kan ik me ook voorstellen dat 200 kcal shake (wat je in een paar tellen wegdrinkt) je veel eerder weer een hongergevoel geeft dan 200 kcal aan brood/aardappelen/groenten whatever. Ik heb het idee dat juist het kauwen een heel groot onderdeel is van het eten wat een seintje naar je hersenen stuurt dat je verzadigd bent, want je hebt immers iets gegeten.
Precies. Ik begrijp verder ook niet dat een diëtist zoiets goed/effectief vindt en verder geen uitleg geeft over calorieën en een gezond eetpatroon?!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Yes! Had ik rekening mee gehouden. Daarom ook even kijken per week hoe het gaat. En morgen ff mijn sport dietiste aan de haren trekken.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Moggel
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 23:04 schreef Qwea het volgende:[..]
Yes! Had ik rekening mee gehouden. Daarom ook even kijken per week hoe het gaat. En morgen ff mijn sport dietiste aan de haren trekken.
ok mooi!
Morning!
Oepsie.. vannacht een slapeloos nachtje en omlaag geknald naar de 62.0 kg

Dat wordt even goed (water) bijtanken vandaag!
Maar het was het zeker waard want heb echt heel lekker gelopen gisteren
Artoo
Beep boop beep
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 22:11 schreef Qwea het volgende:Oke! Lijstje voor morgen. Een schamele, miezerige iets meer dan 1800kcal. Let's go:
Pre o: fatburner
O: 30g whey, 70g havermout, 300ml melk. Supps, pwo.
S: benen
Pre t/l: fatburner
T: wheyshake
L: 4x spelt. Kalkoen 2x, 1 casseler, 1 20+ smeerkaas
T: banaan, maar wellicht sla ik die over. Dan zit ik op 1700
D: 500g sperziebonen met blikje tonijn en sambal.200g griekse yoghurt
T: 300g kwark
1830 inc de banaan
Nu zijn we cutbro's.

Ik zit ook rond 1800.
Fear is the path to the Dark Side.
Ryuuzen
"What!" - she
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 13:39 schreef Artoo het volgende:LB @ gym = done! Vandaag alles ietsje zwaarder dan de vorige keer. Heb al bedacht dat ik iig wil werken richting 50kg voor de squats. Want cool.

En dan uiteindelijk mijn dude op de nek kunnen nemen en squatten of zo

Hoeveel weegt je dude?
#team-anti-that-what-will-not-be-named
Artoo
Beep boop beep
quote:
Yup

Geen idee of hij dat überhaupt zou willen overigens.
Artoo: "Hee schatje, moment, ik pak je even op de nek!"
Dude: "Wtf?!"
Ryuuzen
"What!" - she
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 15:28 schreef Artoo het volgende:[..]
Yup

ja kan gaan zitten op de bank hem op je nek laten zitten en dan proberen op te staan
#team-anti-that-what-will-not-be-named
Wat een rust hier
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Wij zijn de enige twee die overgebleven zijn?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lonaa
Honger!
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 15:28 schreef Artoo het volgende:[..]
Yup

ik kan die van mij wel over mn schouder zwaaien
Ziek zijn
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Ja

Hoefde gelukkig sowieso niet te werken (was ook weer niet zo ziek dat ik thuis zou blijven), maar qua sporten was het echt geen doen

Dus dan ga ik mezelf ook niet dwingen en pak ik het vandaag weer op
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Dus. Vanochtend wegen gaf een gewicht van 94,8 kg. Oftewel ik heb mijn doel gehaald wat ik tijden terug had gezet

. Nu een BMI van onder de 27, daar was mijn doel op gebaseerd. Totaal verlies: 38,3

Zonder de info/steun van dit (en vorige) topic had ik dat zeker weten niet gehaald. Daarvoor dank

Nieuw doel gezet op 90 kg
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 09:43 schreef Maraca het volgende:[..]
Ja

Hoefde gelukkig sowieso niet te werken (was ook weer niet zo ziek dat ik thuis zou blijven), maar qua sporten was het echt geen doen

Dus dan ga ik mezelf ook niet dwingen en pak ik het vandaag weer op

Sporten terwijl je ziek(ig) bent is ook helemaal niet goed, dus juiste beslissing
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 09:45 schreef CrunchySelf het volgende:Dus. Vanochtend wegen gaf een gewicht van 94,8 kg. Oftewel ik heb mijn doel gehaald wat ik tijden terug had gezet

. Nu een BMI van onder de 27, daar was mijn doel op gebaseerd. Totaal verlies: 38,3

Zonder de info/steun van dit (en vorige) topic had ik dat zeker weten niet gehaald. Daarvoor dank

Goed bezig joh
Dank
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 09:45 schreef CrunchySelf het volgende:Dus. Vanochtend wegen gaf een gewicht van 94,8 kg. Oftewel ik heb mijn doel gehaald wat ik tijden terug had gezet

Awesome!!
90 kg = bmi onder 25 dan?
quote:
Nee dat is pas bij 87,4 kg. Maar ik vond 90 kg wel een mooi tussen doel
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Klopt

Volle yoghurt is way more awesome! Of hangop
quote:
Inderdaad zeg

Mijn leven is best awesome op dit moment.. Ik heb een rustdag omdat mijn benen moeten herstellen en ik zit met een gezichtsmaskertje op de bank. Ik ben nog steeds euforisch over de halve marathon van gisteren, en ik heb de afgelopen 2 dagen heel veel leuke dingen gedaan. En heel lekker gegeten (gisteren zelfs voor lunch én diner uit eten), maar wel veel te weinig. En dus zit ik nu aan de chocoladepinda's, normaal superslecht maar ik kan me er echt niet schuldig om voelen

Ik moet even energie bijtanken.
quote:
Eerst die 90 maar

Ik vind dit getal al raar om te zien, steeds lager wordt steeds gekker
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:[..]
Inderdaad zeg

Mijn leven is best awesome op dit moment.. Ik heb een rustdag omdat mijn benen moeten herstellen en ik zit met een gezichtsmaskertje op de bank. Ik ben nog steeds euforisch over de halve marathon van gisteren, en ik heb de afgelopen 2 dagen heel veel leuke dingen gedaan. En heel lekker gegeten (gisteren zelfs voor lunch én diner uit eten), maar wel veel te weinig. En dus zit ik nu aan de chocoladepinda's, normaal superslecht maar ik kan me er echt niet schuldig om voelen

Ik moet even energie bijtanken.
Chocolade pinda's

Nomz. Die zijn zo awesomeness. Ik heb normaal gesproken ook rustdag, maar toen kwam hemelvaart

gym dicht. Ik heb afgelopen dagen ook leukedingen gedaan

BBQ, gisteren bordpel (30 seconden, hi-la-risch), en vanaaf bowlen. En veelste veel gevreten
Oooh, gezichtmasker

Lekker. Ik heb er alleen geen geduld voor. Duurt zo lang.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 10:32 schreef Qwea het volgende:[..]
Chocolade pinda's

Nomz. Die zijn zo awesomeness. Ik heb normaal gesproken ook rustdag, maar toen kwam hemelvaart

gym dicht. Ik heb afgelopen dagen ook leukedingen gedaan

BBQ, gisteren bordpel (30 seconden, hi-la-risch), en vanaaf bowlen. En veelste veel gevreten
Oooh, gezichtmasker

Lekker. Ik heb er alleen geen geduld voor. Duurt zo lang.
Ondertussen series kijken

En 30 seconds is lachen ja!
Ik was donderdagavond naar La Famile Bellier, prachtige film! En gisteren met mijn zus en ouders naar de theatervoorstelling over Anne Frank.
Het weer is wel een beetje een rain on my parade, maar ach het was de afgelopen 2 dagen prachtig..
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 10:34 schreef Qwea het volgende:[..]
Niet bitchen, ga je redden. Heb jij nog last van overtollig hud eigenlijk? Ik zelf een beetje. NIet heel veel hoor. Maar als ik voorover sta zie je een beetje op mijn buik dat het niet helemaal strak meer is zoals het normaal gesproken wel zou moeten zijn

Nee eigenlijk niet, tenminste mij niet opgevallen. Maar er zit ook nog genoeg vet op die plekken, misschien komt het nog
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Fixed
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Heuj die heb ik ook nog

Greys en Good wife. Wat kijk jij?
quote:
En 30 seconds is lachen ja!
Ik ging compleet stuk. Vriendin moest de 7 wereld wonderen omschrijven: "Ja euh, dikke tieten, goeie reet en euhhhhhhhh.........."

quote:
Ik was donderdagavond naar La Famile Bellier, prachtige film! En gisteren met mijn zus en ouders naar de theatervoorstelling over Anne Frank.
Het weer is wel een beetje een rain on my parade, maar ach het was de afgelopen 2 dagen prachtig..
Ik hou niet zo van bios en theater.
Tijd voor zomer. Dit weer is deprimerend

Gisteren aaf was wel lekker. Windstil, wel wat koud, maar ook een zonnetje wat door kwam. Stukkie met vriendin gefietst nog. Die na 8km al afhaakte want "koud en geen zin meer"

Had beter mijn racefiets kunnen pakken en zelf een end kunnen gaan. Wie weet vanaaf!
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 10:37 schreef Qwea het volgende:[..]
Heuj die heb ik ook nog

Greys en Good wife. Wat kijk jij?
[..]
Ik ging compleet stuk. Vriendin moest de 7 wereld wonderen omschrijven: "Ja euh, dikke tieten, goeie reet en euhhhhhhhh.........."

[..]
Ik hou niet zo van bios en theater.
Tijd voor zomer. Dit weer is deprimerend

Gisteren aaf was wel lekker. Windstil, wel wat koud, maar ook een zonnetje wat door kwam. Stukkie met vriendin gefietst nog. Die na 8km al afhaakte want "koud en geen zin meer"

Had beter mijn racefiets kunnen pakken en zelf een end kunnen gaan. Wie weet vanaaf!
Op dit moment ben ik gewoon slechte tv aan het kijken maar misschien zo nog een episode Glee of Game of Thrones (heel wat anders ja

)
Ehh over welke 7 wereldwonderen had zij het dan?

En je houdt van geen enkele vorm van bios of theater? Dat is nogal breed? Of houd je gewoon niet van het concept van buitenshuis zoiets doen?
8km ook echt

Nouja nog steeds beter dan niks.
Ik wil morgen misschien op de racefiets naar Delft, mijn vriend heeft daar een wedstrijd en dan kan ik gaan kijken. Maar alleen als het mooi weer is. Heen is al 65 km dus met nog meefietsen met de wedstrijd daar zou het 140km zijn als ik heen en terug ga. Maar terug met de trein is ook altijd een optie

En ik vond het de afgelopen 2 dagen best zomers, ik ben bruin geworden!
Oeps, misselijk van de chocopinda's nu..
quote:
Deal
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Deed jij nou wel of geen KT? Niet toch?
quote:
Nope
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Ga je daar ook niet mee beginnen?

KT kan wel helpen met overtollig vel.. natuurlijk niet 100%, maar alle beetjes helpen toch?
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:[..]
Op dit moment ben ik gewoon slechte tv aan het kijken maar misschien zo nog een episode Glee of Game of Thrones (heel wat anders ja

)

Glee.

GOT

quote:
Ehh over welke 7 wereldwonderen had zij het dan?
Ja, een idee. Ik ging he-le-maal stuk. Zijzelf trouwens ook

Ik was ook aan het falen want mo riep : "Grote tieten, speelde in baywatch!" Waarop ik riep : TATJANA

Pamela natuurlijk

quote:
En je houdt van geen enkele vorm van bios of theater? Dat is nogal breed? Of houd je gewoon niet van het concept van buitenshuis zoiets doen?
Ik vind bios altijd zonde. Want downloaden. Plus, het geluid staat in de bios veelste hard voor mijn oren dus ik moet altijd mijn oordoppen in. Je kan nooit de film op pauze zetten om te plassen ofzo. Dus ja, nee, geef mij films maar gewoon thuis op de bank. En theater vind ik gewoon echt niet leuk.
quote:
8km ook echt

Nouja nog steeds beter dan niks.
Bij de 3 begon ze al te bitchen

quote:
Ik wil morgen misschien op de racefiets naar Delft, mijn vriend heeft daar een wedstrijd en dan kan ik gaan kijken. Maar alleen als het mooi weer is. Heen is al 65 km dus met nog meefietsen met de wedstrijd daar zou het 140km zijn als ik heen en terug ga. Maar terug met de trein is ook altijd een optie

En ik vond het de afgelopen 2 dagen best zomers, ik ben bruin geworden!
140km

Lekker stuk! Ik zou het doen, trek je het niet pak je idd de trein.
Ja het was best lekker weer ja. Maar hier aan zee is het best nog fris. Dat is het nadeel van aan zee wonen. En die takke wind

Bruin
quote:
Oeps, misselijk van de chocopinda's nu..

Faal. Hele zak leeg?
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 10:45 schreef Maraca het volgende:[..]
Ga je daar ook niet mee beginnen?

KT kan wel helpen met overtollig vel.. natuurlijk niet 100%, maar alle beetjes helpen toch?

Ga ik nu ook niet doen. Is niks voor mij in die veels te drukke sportschool rondhangen, irriteer me mateloos en sleep me er met tegenzin heen.
Heb nu nog geen last van hoor
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 10:47 schreef CrunchySelf het volgende:[..]
Ga ik nu ook niet doen. Is niks voor mij in die veels te drukke sportschool rondhangen, irriteer me mateloos en sleep me er met tegenzin heen.
Heb nu nog geen last van hoor

Je moet het zeker niet met tegenzin doen! Dan ben je uiteindelijk een donateur in plaats van lid
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 10:46 schreef Qwea het volgende:[..]

Glee.

GOT

[..]
Ja, een idee. Ik ging he-le-maal stuk. Zijzelf trouwens ook

Ik was ook aan het falen want mo riep : "Grote tieten, speelde in baywatch!" Waarop ik riep : TATJANA

Pamela natuurlijk

[..]
Ik vind bios altijd zonde. Want downloaden. Plus, het geluid staat in de bios veelste hard voor mijn oren dus ik moet altijd mijn oordoppen in. Je kan nooit de film op pauze zetten om te plassen ofzo. Dus ja, nee, geef mij films maar gewoon thuis op de bank. En theater vind ik gewoon echt niet leuk.
[..]
Bij de 3 begon ze al te bitchen

[..]
140km

Lekker stuk! Ik zou het doen, trek je het niet pak je idd de trein.
Ja het was best lekker weer ja. Maar hier aan zee is het best nog fris. Dat is het nadeel van aan zee wonen. En die takke wind

Bruin

[..]

Faal. Hele zak leeg?
Neuh, was nog maar een half zakje

En zoals ik al zei, na 2 dagen enorm veel gedaan te hebben en te weinig gegeten kan ik me er niet schuldig over voelen
quote:
Dat ben ik nu dus al, want heb nog contract nog voor 5/6 maanden ofzo
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Ach ja, shit happens.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Ach, je bent niet alleen

't is hun businessmodel
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
21ste pas

En dan enkel intake

Dus niks nuttigs nog. Helaas.
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Nog even afwachten dus

Hopelijk laten ze je toe
Artoo
Beep boop beep
quote:

Ahh dayum son! Gefeliciteerd! Superknap
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:

App hem
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Kan niet. Want hij werkt niet op zaterdag

Anders had ik mijn pakje om 09u al gehad
Deze komt tussen 11 en 13......... HIJ HEEFT NOG 6 MIN.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 12:54 schreef Qwea het volgende:[..]
Kan niet. Want hij werkt niet op zaterdag

Anders had ik mijn pakje om 09u al gehad
Deze komt tussen 11 en 13......... HIJ HEEFT NOG 6 MIN.

Dat gaat ie niet halen

Tijdsvoorspellingen zijn meestal ruk
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Told ya
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 15:48 schreef Maraca het volgende:Ik heb mij even de komende 5 dagen ontslagen van mijn kookplicht. Heb 3 biologische kant-en-klaar maaltijden gehaald bij de AH en 2 bakken biologische soep. Voedingswaarden vielen me echt mee

Ik heb vanaaf ook geen kookplicht. Maaltijdsalade

450kcal voor 450g

Ik heb echt een kut workout gehad. Dingen die ik mocht doen:
Triceps pushdown
Biceps curl
Chest press incline
T-bar row
Lat pull down
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 15:49 schreef Qwea het volgende:[..]
Ik heb vanaaf ook geen kookplicht. Maaltijdsalade

450kcal voor 450g

Ik heb echt een kut workout gehad. Dingen die ik mocht doen:
Triceps pushdown
Biceps curl
Chest press incline
T-bar row
Lat pull down

Kant en klaar (mits geen zooi)

Net even rekenen en incl. kortingen kwam ik uit op 3 euro per maaltijd. Daarvoor ga ik niet uitsloven in de keuken.
Wat een kleine workout Q

Dit is meestal net je warming up
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 15:51 schreef Maraca het volgende:[..]
Kant en klaar (mits geen zooi)

Net even rekenen en incl. kortingen kwam ik uit op 3 euro per maaltijd. Daarvoor ga ik niet uitsloven in de keuken.
Wat een kleine workout Q

Dit is meestal net je warming up
Mijn maaltijdsalade was 2.50

Ja erg he? Mag arnold press enzo niet doen

Ik moest huilen. Lateral raises ook niet. Fly's niet, pull over niet, chinnen niet, Dippen niet, ect.

!!! Dus ik heb mijn PWO voor janlul gehad

Blast is kut van XXL btw
En appeltaart whey is mhaw.
Qwea
#teampindakaas #viesdik
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Vette voorraad!
Vanmorgen benen getraind maar niet helemaal tevreden over het schema, dus nog ff tweaken
Nu alweer koppijn, zit me af te vragen of het door die fatburner komt ofzo omdat ik het deze week ineens zo vaak heb.
Was wel afgevallen deze week!
Net frikadellen gebakken voor mijn vriend als snack

Ja zelfs in de cut past het in zijn schema.
Ik zelf toch maar voor volume voedsel gekozen, 2x rijstwafel met 1 gekookt eitje en 1 rijstwafel met pindakaas. En ach wie hou ik ook voor de gek, pindakaas is altijd beter dan frikadel!
Vanavond zelfgemaakte kipburgers met een salade
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 16:05 schreef gcjoel het volgende:[..]
Vette voorraad!
Vanmorgen benen getraind maar niet helemaal tevreden over het schema, dus nog ff tweaken
Nu alweer koppijn, zit me af te vragen of het door die fatburner komt ofzo omdat ik het deze week ineens zo vaak heb.
Was wel afgevallen deze week!
Net frikadellen gebakken voor mijn vriend als snack

Ja zelfs in de cut past het in zijn schema.
Ik zelf toch maar voor volume voedsel gekozen, 2x rijstwafel met 1 gekookt eitje en 1 rijstwafel met pindakaas. En ach wie hou ik ook voor de gek, pindakaas is altijd beter dan frikadel!
Vanavond zelfgemaakte kipburgers met een salade

Hey, ik heb ook hoofdpijn in ene al de hele week
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 16:51 schreef gcjoel het volgende:[..]
oh ja? Ik kan weinig vinden, zit zelf ook beetje te kijken namelijk. Als het er wel door komt ga ik stoppen of minder pakken. Want minder honger is leuk maar misselijk door hoofdpijn weer niet :p
Nou ja, voornamelijk dat het een standaard bijwerking is. Net zoals een opgejaagd gevoel en hartkloppingen

Ook dat het afbouwen niet zonder gevaar (lees: bijwerkingen) is..
In het VIVA topic gaan ze helemaal los
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 16:54 schreef Maraca het volgende:[..]
Nou ja, voornamelijk dat het een standaard bijwerking is. Net zoals een opgejaagd gevoel en hartkloppingen

OK ja dat van die hartkloppingen enzo had ik al gezien inderdaad. Maar bij dit merk waren de reviews dat niemand dat hiervan kreeg. Meeste zijn lovend over het niet hebben van enige bijwerkingen waardoor ik deze ook gekozen heb.
Ik heb fat attack van XXL nutrition
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 16:58 schreef gcjoel het volgende:[..]
OK ja dat van die hartkloppingen enzo had ik al gezien inderdaad. Maar bij dit merk waren de reviews dat niemand dat hiervan kreeg. Meeste zijn lovend over het niet hebben van enige bijwerkingen waardoor ik deze ook gekozen heb.
Ik heb fat attack van XXL nutrition
Er zijn er wel een paar:
https://xxlnutrition.com/nl/forum/discussion/10086/hoofdpijnMaar even kijken of het vanzelf weggaat na een paar dagen. Anders misschien de dosering minderen?
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Supa shape thermo lean
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Ja ga sowieso morgen terug naar 1 pil per keer en anders stop ik er gewoon mee.
Zonde van het potje maar ga niet met hoofdpijn zitten om af te vallen ofzo
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 17:03 schreef gcjoel het volgende:[..]
Ja ga sowieso morgen terug naar 1 pil per keer en anders stop ik er gewoon mee.
Zonde van het potje maar ga niet met hoofdpijn zitten om af te vallen ofzo
Ik heb het mn bij het opstaan. Jij ook?
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 17:12 schreef gcjoel het volgende:[..]
Haha nee ik heb deze al beloofd aan mijn vader

En vind het wel fijn om na 2 jaar weer een nieuwe te hebben die weer ff wat sneller werkt enzo. Mja ik doe er verder weinig mee

Ja, persoonlijk vind ik zo'n telefoonabonnement altijd weggegooid geld met zo'n 'gratis' telefoon
quote:
Jep! Heb nooit begrepen dat mensen eraan beginnen.
Vanavond 10km run.

! Leuk...
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 17:17 schreef gcjoel het volgende:[..]
is ook niet meer 'gratis' tegenwoordig zetten ze er ook bij wat je voor je telefoon betaald.
Mijn ervaring is dat dit telefoons het vaak amper 2 jaar uithouden dus neem ik liever een nieuwe telefoon erbij. betaal hem liever in delen bij mn abbo dan in 1x

Ah! Ik heb sinds 2009/2010 geen abonnement meer afgesloten, dus wist niet dat ze dat hadden aangepast. Wel veel beter, want ik kreeg er altijd de rillingen van
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 16:54 schreef Maraca het volgende:[..]

In een afvaltopic daar of in een topic over fatburners?
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Erm.. dit topic:
http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/76244/0Maar het is wel een topic van 2010 en toen zaten er (mogelijk) andere bestanddelen in zo'n burner.
Mijn supergoede lijstje vandaag:
O: kwark met bosbessen, havermout en muesli, en een gekookt eitje
T/L/T: halve zak chocopinda's
T: babybel kaasje

Straks maar eens wat avondeten gaan kopen. Heb echt mijn eetlust verpest met die dingen..
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 17:19 schreef Maraca het volgende:[..]
Ah! Ik heb sinds 2009/2010 geen abonnement meer afgesloten, dus wist niet dat ze dat hadden aangepast. Wel veel beter, want ik kreeg er altijd de rillingen van

Ja en ik kies ook nooit het nieuwste model hoor. Zit nu bij Ben en die hebben vaak iets oudere modellen voor een leuke prijs. Geen zin om meer dan 20 euro per maand kwijt te zijn voor een mobieltje
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 17:21 schreef gcjoel het volgende:[..]
Ja en ik kies ook nooit het nieuwste model hoor. Zit nu bij Ben en die hebben vaak iets oudere modellen voor een leuke prijs. Geen zin om meer dan 20 euro per maand kwijt te zijn voor een mobieltje
Owh, dan valt het nog wel mee

Ik gebruik mijn werktelefoon prive en kies dan ook nog het gratis model uit

#gierigeNederlander
quote:
"Ach ja, als je stopt zit je over 13 weken weer in maat 40. Ben je toch even 'slank' geweest. Dus geniet er nog even van..."
Altijd grappig zulke sneren. Gebeurt daar heel vaak dat alles wordt afgezeken.
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 17:24 schreef Ballet9 het volgende:[..]
"Ach ja, als je stopt zit je over 13 weken weer in maat 40. Ben je toch even 'slank' geweest. Dus geniet er nog even van..."
Altijd grappig zulke sneren. Gebeurt daar heel vaak dat alles wordt afgezeken.

Nou ja, bij mensen die alleen maar fatburners slikken en voor de rest niks doen, zal dat wel zo zijn ja
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 17:25 schreef Maraca het volgende:[..]
Nou ja, bij mensen die alleen maar fatburners slikken en voor de rest niks doen, zal dat wel zo zijn ja

Ja true. Sowieso zulks onzin slikken... Maar mensen moeten doen wat ze willen doen.
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 17:26 schreef gcjoel het volgende:[..]
ik wil sowieso geen apple, uit principe
Heb nu de S3 mini geloof ik dus ga denk ik maar voor een S5 mini, dan hoef ik niet teveel te leren (ben oud ja ik weet het!)
Ik
moet een Apple

Maar zou het prive ook niet snel meer kopen, veel te duur
Maraca
#cijferfetisjist
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 17:57 schreef Qwea het volgende:Oi, mijn maaltijdsalade was awesome. Maar ik heb er aan geroken en nu ben ik bang dat ik dik ben geworden

Geen zorgen. Waarschijnlijk ben je gewoon zwanger
quote:
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Noooo! haha voor mij geen apple
Ik had net vet chille zelfgemaakte kipburgers
Kipfilet in de keukenmachine met wat kruiden, uitje en een ei. Daarna met behulp van wat paneermeel burgers van gemaakt (200gr per stuk

) Lekker met ketchup en augurk op een ciabatta en een salade ernaast.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 18:58 schreef gcjoel het volgende:[..]
Kipfilet in de keukenmachine met wat kruiden, uitje en een ei. Daarna met behulp van wat paneermeel burgers van gemaakt (200gr per stuk

Dat klinkt goed! In een blender werkt dat zeker niet?
Bij ons staat er een ovenschotel in de oven met megaveel bonen, en verder ook spinazie, tomaat, gehakt, heel veel uien, en een toplaagje van tortillachips en kaas. Nomnom!
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 18:58 schreef gcjoel het volgende:[..]

boh

ey, ik bedenk me net, je koppijn... drink je genoeg? Omdat je ook kei veel dorst hebt?
quote:
1 Q is genoeg voor deze wereld
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Zie je wel

Chocolade is de beste voorspeller van zwangerschap
En maar zwaar cutten, steeds minder kcal en maar afvragen waarom je blijft groeien/stabiel blijft
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 19:32 schreef La_Tramposa het volgende:[..]
Dat klinkt goed! In een blender werkt dat zeker niet?
Bij ons staat er een ovenschotel in de oven met megaveel bonen, en verder ook spinazie, tomaat, gehakt, heel veel uien, en een toplaagje van tortillachips en kaas. Nomnom!
waarom niet? denk het wel de keukenmachine doet ook gewoon hakken, valt te proberen!
Ik maak ook wel eens zo'n soort schoten, chilisaus er nog door! jummm
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 20:11 schreef Qwea het volgende:[..]
boh

ey, ik bedenk me net, je koppijn... drink je genoeg? Omdat je ook kei veel dorst hebt?
ja volgens mij drink ik wel genoeg. maar hou wel vaak dorst..
ga in ieder geval morgen terug naar 1 pil
quote:
Ja
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Totdat je dit straks ziet
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Dan pleeg ik zelfmoord.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
En dat blijft het ook
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lastpost
Rotterdammert!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Kan niet. Gisteren al gedaan
Lonaa
Honger!
O: 1 boterham met makreelsalade
L: 3 boterhammen met rauwe ham, tomaat en nog meer dingen.
T: 2 rosebier
D: 3 gerechten ter grote van voorgerecht, steak tartare, soep, stukje eend. Met 3 glazen wijn en een glas sherry
T: 2 blikken desperados, 1 rose.
T: 4 desperados, kankerveel appeltaart shotjes en uh, dat was het.
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zondag 17 mei 2015 12:28 schreef Lonaa het volgende:O: 1 boterham met makreelsalade
D: 3 gerechten ter grote van voorgerecht, steak tartare, soep, stukje eend. Met 3 glazen wijn en een glas sherry

Kankerveel appeltaart shotjes

!!!!!!!!
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zondag 17 mei 2015 12:28 schreef Lonaa het volgende:O: 1 boterham met makreelsalade

Tja, erm.. wat moet ik ervan zeggen?
quote:
Toch zwanger?
Ik post ook weer eens lijstje

Moet toch scherper worden, laatste paar dagen was niet echt goed

Lijstje:
O: Brownie
L: 2 crackers jam, 2 volkoren met roomboter en hagelslag
T: Mcflurry stroopwafel
T: Broodje kipstukjes van bakplaat
T: Ras patat pinda
T: Brownie
D: Soep
Dus.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Op zondag 17 mei 2015 16:53 schreef CrunchySelf het volgende:Ik post ook weer eens lijstje

Lijstje:
Dus.
Ja. Och.

Hoezo ontbijt je een brownie?
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zondag 17 mei 2015 16:53 schreef CrunchySelf het volgende:Ik post ook weer eens lijstje

Lijstje:
Dus.
Zullen we dit maar een afwijkend lijstje noemen?

Volgens mij doe je het voor de rest prima, dus ach een keer zo'n lijstje. Zolang het maar geen standaard is
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
mijn lijstje:
O oats express, 160ml melk, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas
L: 2x boterham, 50gr kip, ketchup, 1 appel, gekookt ei, kapje pindakaas, 150gr Griekse yoghurt, 30gr cruesli
T: snickerijs
D: Turkse rijst, bloemkool, vega ballen
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, chocochip cookie
sport: upperbody en 15 min cardio
quote:
Op zondag 17 mei 2015 16:56 schreef Maraca het volgende:[..]

Volgens mij doe je het voor de rest prima, dus ach een keer zo'n lijstje. Zolang het maar geen standaard is

Zelfs Sonja Bakker zegt dat een keertje uit de bocht vliegen niet erg is. Nou, als zij het zegt!
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zondag 17 mei 2015 16:59 schreef Ballet9 het volgende:[..]
Zelfs Sonja Bakker zegt dat een keertje uit de bocht vliegen niet erg is. Nou, als zij het zegt!

Eeeh...
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:

Lijstje:
Dus.
Ooh dude:
O: 2 broodjes spelt met 2 eieren per stuk
T: 2 dropjes
L: 4 spelt broodjes. Hagelslag, casselerib, kalkoenfilet, light jam
T: Cornetto, cornetto, milka oreo reep, 2 pannenkoeken en wat gesnoept van de chocolade pot waarmee je chocolate chipcookies moet maken.
D: Geen fucking idee. Iets. Ik denk 2 pistoletjes met soep, of iets. I dunnooo
T: 500g magere kwark
Wtf zijn brownies. Ooh wacht, ik weet al. Wat artoo had gemaakt. Ik ben in de war met muffins!
quote:
....

Vanavond Obese, leuk!
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zondag 17 mei 2015 16:57 schreef gcjoel het volgende:mijn lijstje:
O oats express, 160ml melk, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas
L: 2x boterham, 50gr kip, ketchup, 1 appel, gekookt ei, kapje pindakaas, 150gr Griekse yoghurt, 30gr cruesli
T: snickerijs
D: Turkse rijst, bloemkool, vega ballen
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, chocochip cookie
sport: upperbody en 15 min cardio

Wtf happend met "cardio and me are not ment to be?"
quote:
Lekker, half brak.
quote:
Op zondag 17 mei 2015 16:56 schreef Maraca het volgende:[..]

"Prima" 9 van de 10 keer wel. Wordt geen standaard, maar deze week is mijn gedachtepatroon niet echt goed

quote:
Op zondag 17 mei 2015 17:00 schreef Qwea het volgende:[..]
Ooh dude:
O: 2 broodjes spelt met 2 eieren per stuk
T: 2 dropjes
L: 4 spelt broodjes. Hagelslag, casselerib, kalkoenfilet, light jam
T: Cornetto, cornetto, milka oreo reep, 2 pannenkoeken en wat gesnoept van de chocolade pot waarmee je chocolate chipcookies moet maken.
D: Geen fucking idee. Iets. Ik denk 2 pistoletjes met soep, of iets. I dunnooo
T: 500g magere kwark
Wtf zijn brownies. Ooh wacht, ik weet al. Wat artoo had gemaakt. Ik ben in de war met muffins!
Brownies zijn awesome. Had pakje hier, alleen boter en water toevoegen. 10 min klaar. Staan nog twee pakken
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zondag 17 mei 2015 17:03 schreef CrunchySelf het volgende:[..]
Lekker, half brak.
[..]
"Prima" 9 van de 10 keer wel. Wordt geen standaard, maar deze week is mijn gedachtepatroon niet echt goed

[..]
Brownies zijn awesome. Had pakje hier, alleen boter en water toevoegen. 10 min klaar. Staan nog twee pakken

*boks*
Laten we elkaar morgen coachen! Zodra iemand de fout in wil gaan, appel/hier plempen, whatever. We moeten echt ff weer normaal doen.
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
mijn vriend heeft ineens bedacht dat we dat wel konden doen na upperbody
toen kwam ik erachter dan mijn conditie nu kut is dus het eigenlijk wel goed voor me is.
dus denk 2x per week ff kwartiertje ofzo
quote:
Op zondag 17 mei 2015 17:05 schreef Qwea het volgende:[..]
*boks*
Laten we elkaar morgen coachen! Zodra iemand de fout in wil gaan, appel/hier plempen, whatever. We moeten echt ff weer normaal doen.
Goed plan!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op zondag 17 mei 2015 17:05 schreef gcjoel het volgende:[..]
mijn vriend heeft ineens bedacht dat we dat wel konden doen na upperbody
toen kwam ik erachter dan mijn conditie nu kut is dus het eigenlijk wel goed voor me is.
dus denk 2x per week ff kwartiertje ofzo

Woooooooooooow
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Na gisteravond twijfel ik over zuipen

Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo fun
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Moet je voor betalen toch? Leuke aflevering verder?
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Heb soms een NLZiet abonnement en dan kun je vooruit kijken

Zal niet teveel verklappen, maar heb me kapot zitten ergeren aan die deelnemer
quote:
Op zondag 17 mei 2015 17:56 schreef Maraca het volgende:[..]
Heb soms een NLZiet abonnement en dan kun je vooruit kijken

Zal niet teveel verklappen, maar heb me kapot zitten ergeren aan die deelnemer

Aha zo. Hij was aan het zeuren dat het hem teveel werd zeker? Kan het ook wel begrijpen hoor, zo'n heel traject lijkt mij heel zwaar.
Maraca
#cijferfetisjist
quote:
Op zondag 17 mei 2015 17:59 schreef Ballet9 het volgende:[..]
Aha zo. Hij was aan het zeuren dat het hem teveel werd zeker? Kan het ook wel begrijpen hoor, zo'n heel traject lijkt mij heel zwaar.

Je mag best klagen, maar je kunt ook overdrijven

Maar goed, daar hebben we het vanavond wel over
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
hahahahaha

Gelukkig kun je er nog ff over nadenken