Opeten wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een goede cheesecake bakken valt nog niet mee.
We kunnen onze VBL vrienden ook hier ontvangen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer verhuizen we naar VBL? Verheug me er nu al op.
Ok, ze hebben wel een hint nodig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kunnen onze VBL vrienden ook hier ontvangen?
Nodig jij ze uit..?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kunnen onze VBL vrienden ook hier ontvangen?
Een man met een achterban. Dat zien we graag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:35 schreef Paxcon het volgende:
Namens alle FC Groningensupporters wil ik jullie ook groeten
Jullie werden gemist hier.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ook, maar het was vooral de reclame die werd gemaakt
[..]
Wie lust er nou geen kaas
In het Feijenoord topic hebben ze Klaas.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:37 schreef Joezi het volgende:
De Kaas SC komt naar je toe deze zomer, volgende week vallen we onder VBL, wees erbij
Is deze SC alleen voor 40+ kaas of voor alle kaas?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie werden gemist hier.
Er zijn wel mensen die geen kaas lusten hoor! We zijn deze week met de SC in BNW om te onderzoeken of er een verband is tussen kaas en de illuminatie. We hebben al enkele bijna onomstotelijke bewijzen gevonden.
Ik ben nooit negatief?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat hoeft niet negatief te zijn hoor.
Een lekker wijf kan me ook lokken.
Iedereen is welkom!quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Is deze SC alleen voor 40+ kaas of voor alle kaas?
We zijn nog aan het reorganiseren, gelukkig werkt onze yvonne mee, de lobby is sterk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Is deze SC alleen voor 40+ kaas of voor alle kaas?
BNWquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat bevalt je tot nu toe beter GC of BNW?
Nu interpreteer je mijn post weer verkeerdquote:
Ik hou zelf meer van jong belegen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iedereen is welkom!
Wat is je favoriete kaas?
Sorry, ik zie het.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu interpreteer je mijn post weer verkeerd
Ik heb al een petjequote:Op donderdag 14 mei 2015 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb even extra Alufolie besteld, kom vrijdag binnen.
In GC sneeuwde het wat onder.quote:Op donderdag 14 mei 2015 03:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zie nu pas dat dit nu in BNW staat?
40+ is flexibelquote:Op donderdag 14 mei 2015 03:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Klopt, dit is de kaas SC, De beste SC van FOK!we zijn van plan regelmatig een nieuw forum aan te doen om een zo breed mogelijk publiek te bereiken. Welk subforum zou jij graag willen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 03:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
CREquote:Op donderdag 14 mei 2015 05:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, dit is de kaas SC, De beste SC van FOK!we zijn van plan regelmatig een nieuw forum aan te doen om een zo breed mogelijk publiek te bereiken. Welk subforum zou jij graag willen?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:19 schreef Lavenderr het volgende:
Geroosterd boterhammetje met pittige kaas gaat er wel in. Goedemorgen
een kaastablet he, dan krijg je datquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooie selfie quoteIk rooster ook meestal mn bammetjes
De maan is toch van kaas gemaakt?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:07 schreef yvonne het volgende:
Voor BNW kan de TT beter 'gatenkaas' worden.
Ik neem aan dat u kaasstengel bedoeld ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens even vriendelijk joh, paardenlul.
Gatenkaas is een hoax!quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:07 schreef yvonne het volgende:
Nee, ik ben anti alles.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens even vriendelijk joh, paardenlul.
Dat kan nietquote:
Maar ik kan ook alles dus dat heft jouw stelling weer op.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat kan niet
als je anti-alles bent ben je ook anti-anti-alles en ben je dus niet anti-alles
Dat vlaggetje wappert niet! En waar is de sterrenhemel? Stanley Kaasbrick neemt ons in het ootje.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
Zelfs het vlaggetje op de blokjes kaas is false
Ja dat klopt want die is door de van Belts heengegaan met een raket die dat tegen alle wetten in toch deed. Snap je?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vlaggetje wappert niet! En waar is de sterrenhemel? Stanley Kaasbrick neemt ons in het ootje.
Paths of cheesequote:Op donderdag 14 mei 2015 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vlaggetje wappert niet! En waar is de sterrenhemel? Stanley Kaasbrick neemt ons in het ootje.
Hey good idee, ee'm kieken wat veur keeze ik in mien brooddoose heb zittn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:11 schreef yvonne het volgende:
En he'j vandaag al een keeze 'ehad?
Ik nog niet maar t'is er wel tied veur, dus manks maar es keeze et'n.
Trendsetter youquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
ONZ / Als jij Rutte was
en variaties
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
quote:
Vergeet de kaas niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag alvast een beetje mijn koffer pakken.
Je suitkaas.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag alvast een beetje mijn koffer pakken.
Maakt mij niet zoveel uit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 05:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, dit is de kaas SC, De beste SC van FOK!we zijn van plan regelmatig een nieuw forum aan te doen om een zo breed mogelijk publiek te bereiken. Welk subforum zou jij graag willen?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:07 schreef yvonne het volgende:
Wordt wel een mini kaasjequote:
Stinkende bollen....quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
Kaas
Willem Elsschot
Die mag hier niet ontbreken
http://www.verdec.com/hulpje/boekvers/kaas.htm
Als het 40+ isquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:15 schreef schommelstoel het volgende:
Mag geiten kaas ook ?![]()
Of Danish Blue ?
Geen idee eigenlijk, google to the rescue.quote:
Onder de 40+ staat er geheid light of mager opquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, google to the rescue.
Sowieso geen jonge kaas, Jong belegen gaat nog.
Blokjes kaas met mosterd mis ik nog hier.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
Het ultieme hebbedingetje voor alle BNW'ers: een aluminium kaasspeldje!
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Toen had je ook al een pony.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:38 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn kaasliefde begon al jong.
[ afbeelding ]
BNWquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:55 schreef Arcee het volgende:
#699 was het op 1 na snelste deeltje ooit uit deze reeks.
Niet te hard zeggen! Ik had al bijna een ban gister doordat ik teveel zeiquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
40+ kaas en dan in BNW
Het is 1 groot complot
Ik ben niet buiten geweest vandaag.quote:
Ik ben echt nergens toe in staat vandaag lijkt het wel, zelfs koffie helpt nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik draag bescherming, maar was wel heel kort... Gelukkig is de super om de hoek
Breng ff een stukje please?quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Kaas.Jong, belegen, oud, ...alle kaas.
Tenenkaas is wat minder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de echte Limburgse, dit lijkt wel een belg zegquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tenenkaas is wat minder.
[ afbeelding ]
Ik hoef nu ook even geen kaas meerquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik werd er zelf ook een beetje onpasselijk van.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit ziet er beter uit.
[ afbeelding ]
Kaaswinkels, bakkers en slagers ga ik ook altijd met een prettig gevoel naar binnen. Een eerlijk product en eerlijke verkopers.quote:
Morgen maar kijken of ik wat lekkere kaas kan krijgen op de marktquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kaaswinkels, bakkers en slagers ga ik ook altijd met een prettig gevoel naar binnen. Een eerlijk product en eerlijke verkopers.
Die is wel vaak lekkerder dan die van de supermarkt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen maar kijken of ik wat lekkere kaas kan krijgen op de markt
Dan zou je op cijfers uit hun branche moeten zoeken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe een bakker kan overleven. De meeste mensen geven niet meer dan 2 euro uit en zo druk is het er vaak niet.
Ik haal het bij een biologische boer en die maakt meestal wel goede kaas.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die is wel vaak lekkerder dan die van de supermarkt.
Waarom biologisch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haal het bij een biologische boer en die maakt meestal wel goede kaas.
Dat is logisch!quote:
Soms welquote:
Ik was kaasdrager in een toneelstukje op mijn lagere school. Dat verdient toch wel wat bonuspunten.quote:
puhquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik was kaasdrager in een toneelstukje op mijn lagere school. Dat verdient toch wel wat bonuspunten.
Dat weten we al langer....quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:02 schreef sacha het volgende:
[..]
puh![]()
mijn papa heeft de Maaslander uitgevonden![]()
nou jij weer
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:02 schreef sacha het volgende:
[..]
puh![]()
mijn papa heeft de Maaslander uitgevonden![]()
nou jij weer
jawel want er zijn er tweequote:Op donderdag 14 mei 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de biowinkel zal het niet meer lukken
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik denk dat de koning nog in bad zit
[ afbeelding ]
Je zou toch zeggen dat een kaas-sc jou wel aan zou spreken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:22 schreef Soury het volgende:
Het maakt niet uit waar het zit, blijft een kutzooi
Zeker ik ben met alles dik tevreden als Muisquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat een kaas-sc jou wel aan zou spreken.
Je post nog steeds hierquote:
Jij moet toch te eten krijgenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Je post nog steeds hier [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GSquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
40+.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Moet er niet eerst een nieuw thema bedacht worden?quote:
SC is ooit in KPD geweest. Dat is niet meer zo feestelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
Wel een forum waar we tetten kunnen posten.
Is belangrijk.
Die 40+ tetten zijn zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
Wel een forum waar we tetten kunnen posten.
Is belangrijk.
Gebruikte koffiefilterzakjes,quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die 40+ tetten zijn zeker de moeite waard
Deze SC?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
SC is ooit in KPD geweest. Dat is niet meer zo feestelijk.
Uhh sommige users Het was het eerste sc topic daar. Ineens waren we 18 plusquote:
wat is ie echt naar KPD geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh sommige users Het was het eerste sc topic daar. Ineens waren we 18 plus
Nu in het Nederlandsquote:
Ik post het op dezelfde tijdquote:
wordt je er dan gewoon uitgeknikkerd?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar mag ik niet komen, ook geen behoefte aan.... Zijn we er wel vanaf
Dat is nog erger dan 40 plus. Bagger en SCquote:
Ze knikkeren eerst met je knikkers en knikkeren je er na afloop uit.quote:
Ik ken wel wat users die je daar een enorm plezier mee zou doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan 40 plus. Bagger en SC
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze knikkeren eerst met je knikkers en knikkeren je er na afloop uit.
Ik wil geen enkele user op fok een plezier doen, Scheer je weg ik zit hier voor mijn plezierquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken wel wat users die je daar een enorm plezier mee zou doen.
Lekker in feedback.
Hansaplastje ajbquote:
Yvonne immer 38 plusquote:
Kaaskoppenquote:
dat is zo 2014quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
KaaskoppenGoed plan. Maar ik draag wel een burka
Nou dan flikker je toch opquote:
jij was toch zuurpruim 1quote:
Inmiddels ook naar Nieuw West verhuisd?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
KaaskoppenGoed plan. Maar ik draag wel een burka
Het is nog een hele dag 'morgen'zeurpruimquote:
Waar gaat het heen? VBL?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hallon, we gaan vandaag weer verhuizen begrijp ik. Ik zal BNW wel missen hoor
Je bent altijd welkom, dankzij jou was is onze tijd in BNW erg waardevol geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waar gaat het heen? VBL?
Misschien dat ik nog wel een paar keertjes lang kom bij deze gezellig bende
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom, dankzij jou was is onze tijd in BNW erg waardevol geweest
Spreek voor jezelf guyvie, ik hoef die vuile 40+ers hier niet met hun opmerkingen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]Thnx ditto jullie zijn ook van harte welkom hier
Dit heeft niks meer met 40+ers te maken, kun je niet lezen ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf guyvie, ik hoef die vuile 40+ers hier niet met hun opmerkingen.
Nou nou Scrum, respecteer je buurtjes!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf guyvie, ik hoef die vuile 40+ers hier niet met hun opmerkingen.
Er staat toch 40+ in die TT of niet soms.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit heeft niks meer met 40+ers te maken, kun je niet lezen ofzo.
Loop nu maar weer door
geweldige avatar/UI btwquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit heeft niks meer met 40+ers te maken, kun je niet lezen ofzo.
Loop nu maar weer door
Zodra die 40+ers met respect over BNW praten zal ik weer heulen met de vijand. Tot die tijd; vijand!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou nou Scrum, respecteer je buurtjes!
neem eenom die zure smaak ff weg te spoelen
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zodra die 40+ers met respect over BNW praten zal ik weer heulen met de vijand. Tot die tijd; vijand!
Wie is er nou respectloos geweest dan, alleen jijquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zodra die 40+ers met respect over BNW praten zal ik weer heulen met de vijand. Tot die tijd; vijand!
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:25 schreef theguyver het volgende:
Moonhoax, toevoeging..
De maan is van kaas daarom zijn we er nooit geweest.
Groene kaas om precies te zijn, of deze 40 + is... ?
http://www.apod.nl/ap060401_nl.html
Lief doen anders stuur ik de reptilians op je af.quote:
Kunnen we geen complot bedenken om hier nog een weekje te blijven?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lief doen anders stuur ik de reptilians op je af.
Er zijn mensen al dagen aan het zoeken naar deze beste SC everquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Kunnen we geen complot bedenken om hier nog een weekje te blijven?
Mensen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er zijn mensen al dagen aan het zoeken naar deze beste SC ever
Deze Sc is een soort "Lost"quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er zijn mensen al dagen aan het zoeken naar deze beste SC ever
Fokkers, Reptillians, Aliens, complottheoriezoekers en bedenkers. En dan ook nog een paar 40 plussers.quote:
Blaadjes!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:59 schreef Blaadjes het volgende:
Ik had al weinig tijd om in de bnw sc te posten.
Komt er nog een sc bij...
Ik voorzie hier een complotquote:
we kunnen schrijven met onzichtbare inktquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Even proberenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:08 schreef sacha het volgende:
[..]
we kunnen schrijven met onzichtbare inkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Alles is een complot. Niets is wat het lijkt.quote:
Liever niet, ik raak al door mijn alufolie heen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Goeimoggel Piet, lekker uitgeslapenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Liever niet, ik raak al door mijn alufolie heen.
Zo true..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Alles is een complot. Niets is wat het lijkt.
Dat is tenminste wat ik geleerd heb in een paar jaar bnw lezen.
Bubbeltjes folie werkt ook. In die bubbeltjes zit gas gemaakt van aluminium.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Liever niet, ik raak al door mijn alufolie heen.
Ik zit even de andere topics hier te bekijken, ooit eerder al eens gedaan. Het is echt wel veel wat hier staat zeg! Complotten en hoaxes en in andere topics is het weer andersom lijkt het.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bubbeltjes folie werkt ook. In die bubbeltjes zit gas gemaakt van aluminium.
Dat weet niemand. Zelfs degene die het maken niet.
En toch is het zo (bnw argument)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |