SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 13-05-2015 23:32:30 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./discussDeathlift or Die.
"mee naar achteren nemen noemen ze dat"quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:25 schreef Awesome_ het volgende:
Ook sommige berichten verwijderen uit fb
met alle respect maar je kunt wel echt weer goed zien dat zargon turk is
dit is slechts mijn bescheiden mening, als psycholoog
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:26 schreef VMSDKR het volgende:
C_C aan OP toegevoegd.
Niet als gymchick hoor
gwn ava.
is eentje genoeg? Het is cc he, groot plaatjequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:28 schreef VMSDKR het volgende:
wel eentje eruit gepleurd anders staan we niet 3 rijtjes netjes.
die zuidgrens ofzo
nooit is die man hier
geen enkele dag is die man hier.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
is eentje genoeg? Het is cc he, groot plaatje
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:53 schreef stinkie het volgende:
KLB / Dudes in de fitness die denken dat...
Ik ken geen ene zuidgrens. Serieus, wie de fuck is dat?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:28 schreef VMSDKR het volgende:
wel eentje eruit gepleurd anders staan we niet 3 rijtjes netjes.
die zuidgrens ofzo
nooit is die man hier
geen enkele dag is die man hier.
Hey JB weet je nog andere knappe mannen voor wetenschappelijk onderzoekquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hey ik hoorde dat hier chris evans werd gepost
Nee zit in een behoorlijke tunnelvisie man. Was vroeger veel beter, jesse metcalfe uit dh, die gast met blauwe ogen uit greys. Allebei baard laten staan ook, helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey JB weet je nog andere knappe mannen voor wetenschappelijk onderzoek
Kan ik me ook wel in vinden, te roze lippen ofzo?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe Jesse Metcalfe ja? Dat heb ik altijd zo'n gloryhole-homo gevonden
Ja en die wenkbrauwen. Weet niet of hij het echt doet, denk het niet, maar ze zien er iets te geëpileerd en bijgetekend uit altijd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel in vinden, te roze lippen ofzo?
Heeft die gast nu een ipad vast of?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Jared Leto dan, JBGRS?
https://instagram.com/p/2lM3ofzBXi/
quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:45 schreef Sapstengel het volgende:
inb4 no1 met "2002 belde"
ja ik weet, maar moet nog steeds lachen
ik geef wel alvast antwoord voor JB:quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Jared Leto dan, JBGRS?
Ja ik ben ook geen fan, hij heeft crazy-eyes, maar ik dacht ik probeer het.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik geef wel alvast antwoord voor JB:
Vond m vroeger wel wat hebben idd, voor die emofase was dat nog. Maar altijd zo ecto maar zie dat ie nu dus een beetje traintquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Jared Leto dan, JBGRS?
Ja voor z'n rol als the joker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vond m vroeger wel wat hebben idd, voor die emofase was dat nog. Maar altijd zo ecto maar zie dat ie nu dus een beetje traint
Hahah vriend voel je je bedrogen? Ik ben weer alleen voor jou hoor. Komt goed.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:59 schreef seto het volgende:
dan ga je toch weer lekker de hele dag in R&P posten
bro van Jared? Die timmeren we gewoon ff in elkaar als het moetquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:59 schreef Awesome_ het volgende:
Kan het weer over iets anders ik Word hier onzeker van
was ook grapje vriend haha. Hij mag altijd een poging wagenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
bro van Jared? Die timmeren we gewoon ff in elkaar als het moet
Voor haar zou ik echt wel een groupie worden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:17 schreef seto het volgende:
samen met sap wachten na een nicki minaj show
Zou wel doen ja, maar die is inmiddels verloofd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:17 schreef seto het volgende:
samen met sap wachten na een nicki minaj show
Hahha thanks.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:36 schreef Ethanolic het volgende:
Ik denk dat male groupies vooral enge mannetjes zijn.
Of van die hyper Asian nerdjes.
Wat dat betreft passen Seto en Sap wel prima in het plaatje.
Nooit meer klontjes.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:19 schreef Ethanolic het volgende:
Wel de gratis power twister mixer bijbestellen he
Hey Sanderquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:22 schreef no1uknow het volgende:
er traint bij mij zo'n echte standaard sjonnie met plat noord-hollands accent (blijft fascinerend voor mij als Hagenees) waarvan ik nog steeds vermoed dat het Etha is
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey Sandervolgende keer pak je wel de 100kg op de DL he?
nee, slechts metaforisch voor m'n jellyness op jouw DLquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik dacht dat je ecto was, maar eigenlijk dus een dikkerdje?
gebruik de couponcode '20%minder'quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:16 schreef Montelly het volgende:
Boys heeft iemand nog kassakorting voor mij bij B&F?
Eerst parachutespringen en nu ditquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker ijsje gegeten en drankje gedaan in de stadTotaal relaxed, tijd vloog voorbij die ruim 3 uur... Ook een meisje met wel intelligentie (WU), is zoveel leuker dan een standaard 'leuk' meisje die gewoon geen algemene kennis heeft e.d.... Een maar: ze is... jong. Wel volwassenen maar scheelt toch een kleine 4,5 jaar. Wel een leuk koppie, maar niet echt waar ik zelf op zou vallen. Echt zo'n uni-type.. Krullen, bril etc. Ook heeft ze bijna geen boobies
Amper cup B als ik 't zo zie. Dat ben ik normaal wel anders gewend... Wat ons betreft komt er zeker een tweede date. Qua innerlijk dus goed, goede klik.. uiterlijk ben ik nog niet over uit.
hey sander denk je ook wel eens dat je mij zietquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:22 schreef no1uknow het volgende:
er traint bij mij zo'n echte standaard sjonnie met plat noord-hollands accent (blijft fascinerend voor mij als Hagenees) waarvan ik nog steeds vermoed dat het Etha is
Is dus niet dima zelfquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker ijsje gegeten en drankje gedaan in de stadTotaal relaxed, tijd vloog voorbij die ruim 3 uur... Ook een meisje met wel intelligentie (WU), is zoveel leuker dan een standaard 'leuk' meisje die gewoon geen algemene kennis heeft e.d.... Een maar: ze is... jong. Wel volwassenen maar scheelt toch een kleine 4,5 jaar. Wel een leuk koppie, maar niet echt waar ik zelf op zou vallen. Echt zo'n uni-type.. Krullen, bril etc. Ook heeft ze bijna geen boobies
Amper cup B als ik 't zo zie. Dat ben ik normaal wel anders gewend... Wat ons betreft komt er zeker een tweede date. Qua innerlijk dus goed, goede klik.. uiterlijk ben ik nog niet over uit.
Hey Deezertje.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
denk niet dat hij zo vaak in de ghetto komtquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hey sander denk je ook wel eens dat je mij ziet
als je in mijn sportschool traint ben je ditquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hey sander denk je ook wel eens dat je mij ziet
Te weinig spraytan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
als je in mijn sportschool traint ben je dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |