Nooit meer klontjes.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:19 schreef Ethanolic het volgende:
Wel de gratis power twister mixer bijbestellen he
Hey Sanderquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:22 schreef no1uknow het volgende:
er traint bij mij zo'n echte standaard sjonnie met plat noord-hollands accent (blijft fascinerend voor mij als Hagenees) waarvan ik nog steeds vermoed dat het Etha is
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey Sandervolgende keer pak je wel de 100kg op de DL he?
nee, slechts metaforisch voor m'n jellyness op jouw DLquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik dacht dat je ecto was, maar eigenlijk dus een dikkerdje?
gebruik de couponcode '20%minder'quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:16 schreef Montelly het volgende:
Boys heeft iemand nog kassakorting voor mij bij B&F?
Eerst parachutespringen en nu ditquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker ijsje gegeten en drankje gedaan in de stadTotaal relaxed, tijd vloog voorbij die ruim 3 uur... Ook een meisje met wel intelligentie (WU), is zoveel leuker dan een standaard 'leuk' meisje die gewoon geen algemene kennis heeft e.d.... Een maar: ze is... jong. Wel volwassenen maar scheelt toch een kleine 4,5 jaar. Wel een leuk koppie, maar niet echt waar ik zelf op zou vallen. Echt zo'n uni-type.. Krullen, bril etc. Ook heeft ze bijna geen boobies
Amper cup B als ik 't zo zie. Dat ben ik normaal wel anders gewend... Wat ons betreft komt er zeker een tweede date. Qua innerlijk dus goed, goede klik.. uiterlijk ben ik nog niet over uit.
hey sander denk je ook wel eens dat je mij zietquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:22 schreef no1uknow het volgende:
er traint bij mij zo'n echte standaard sjonnie met plat noord-hollands accent (blijft fascinerend voor mij als Hagenees) waarvan ik nog steeds vermoed dat het Etha is
Is dus niet dima zelfquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker ijsje gegeten en drankje gedaan in de stadTotaal relaxed, tijd vloog voorbij die ruim 3 uur... Ook een meisje met wel intelligentie (WU), is zoveel leuker dan een standaard 'leuk' meisje die gewoon geen algemene kennis heeft e.d.... Een maar: ze is... jong. Wel volwassenen maar scheelt toch een kleine 4,5 jaar. Wel een leuk koppie, maar niet echt waar ik zelf op zou vallen. Echt zo'n uni-type.. Krullen, bril etc. Ook heeft ze bijna geen boobies
Amper cup B als ik 't zo zie. Dat ben ik normaal wel anders gewend... Wat ons betreft komt er zeker een tweede date. Qua innerlijk dus goed, goede klik.. uiterlijk ben ik nog niet over uit.
Hey Deezertje.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
denk niet dat hij zo vaak in de ghetto komtquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hey sander denk je ook wel eens dat je mij ziet
als je in mijn sportschool traint ben je ditquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hey sander denk je ook wel eens dat je mij ziet
Te weinig spraytan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
als je in mijn sportschool traint ben je dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |