Ja, waarom niet? Gebeurt dagelijks op grotere en op kleinere schaal.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan passen we gewoon dat recht even aan.
Zat mensen die hier illegaal verblijven maar nergens naar toe kunnen en dus niet verwijtbaar illegaal zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:02 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Even denken....
Legaal..... Illegaal.....illegaal is niet legaal....
Er moet toch iets inzitten als je hier illigaal bent.
Zo lang ze nog in de asielprocedure zitten, zijn ze helemaal niet illegaal.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:02 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Even denken....
Legaal..... Illegaal.....illegaal is niet legaal....
Er moet toch iets inzitten als je hier illigaal bent.
Niet In Mijn Achter Tuin.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar wil je die tentenkampen neerzetten dan?
Gewoon in afgelegen gebieden. Zodat de bevolking er geen last van heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar wil je die tentenkampen neerzetten dan?
Voor die 25.000 euro per asielzoeker kun je ze dan misschien een maand of 2 huisvesten. Dus nee, thx.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:02 schreef ccs het volgende:
[..]
We kunnen het asielbudget er aan besteden.
Die spreken we daar ook gewoon op aan. Verder is 'hullie doen het ook' niet zo'n relevant argument.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:24 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ach, er lopen hier policor linksen rond die op gebak gaan trakteren als andersdenkenden aangevallen worden, dus je punt is??
Welke afgelegen gebieden precies?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:09 schreef ccs het volgende:
[..]
Gewoon in afgelegen gebieden. Zodat de bevolking er geen last van heeft.
Dat risico hebben ze zelf genomen toen ze ¤6000,- neerlegden om hiernaartoe te komen, win some, loose some. Neem je verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zat mensen die hier illegaal verblijven maar nergens naar toe kunnen en dus niet verwijtbaar illegaal zijn.
Je mag er gerust wel wat strengere eisen aanhangen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Voor die 25.000 euro per asielzoeker kun je ze dan misschien een maand of 2 huisvesten. Dus nee, thx.
Los daarvan slaat het nergens op om het aanvragen van asiel strafbaar te stellen natuurlijk.
Dat overheden mensen niet meer terug kunnen vinden of geen zin hebben daar werk in te steken lijkt me volledig buiten de verantwoordelijkheid van een asielzoeker liggen. Dat ze in een land worden geboren waarin het een grote teringbende is overigens ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat risico hebben ze zelf genomen toen ze ¤6000,- neerlegden om hiernaartoe te komen, win some, loose some. Neem je verantwoordelijkheid.
In welk opzicht zijn de huidige eisen nu niet streng genoeg dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Je mag er gerust wel wat strengere eisen aanhangen.
Nee, juist niet, daar word zorgvuldig omheen gelezen, door degenen uit, laten we zeggen, hetzelfde kamp.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die spreken we daar ook gewoon op aan. Verder is 'hullie doen het ook' niet zo'n relevant argument.
Daar komt het overgrote deel van de gelukszoekers niet vandaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat overheden mensen niet meer terug kunnen vinden of geen zin hebben daar werk in te steken lijkt me volledig buiten de verantwoordelijkheid van een asielzoeker liggen. Dat ze in een land worden geboren waarin het een grote teringbende is overigens ook.
Syrië valt niet onder de categorie teringbende?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:12 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Daar komt het overgrote deel van de gelukszoekers niet vandaan.
Voor echte vluchtelingen heeft, denk ik, iedereen een hart.
Maar ook dan mogen de eisen strenger, een veilige haven bieden prima, maar wel met regels waaraan je je te houden hebt.
Bedoel je nou het kamp dat bij de minste of geringste tegenspraak begint te krijsen over policor Gutmenschen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:10 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, juist niet, daar word zorgvuldig omheen gelezen, door degenen uit, laten we zeggen, hetzelfde kamp.
Sterker nog, als je dan de persoon aanspreekt is het eerst, ontkennen, dan boos worden, dan er een grapje van maken, dan dood proberen te zwijgen.
Overigens hou ik de politiek, de overheid en de linkse policor net zo keihard verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat overheden mensen niet meer terug kunnen vinden of geen zin hebben daar werk in te steken lijkt me volledig buiten de verantwoordelijkheid van een asielzoeker liggen. Dat ze in een land worden geboren waarin het een grote teringbende is overigens ook.
Altijd grappig als je een fascist anderen voor nsb'er hoort uitmakenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Overigens hou ik de politiek, de overheid en de linkse policor net zo keihard verantwoordelijk.
Met van Aartsen voorop, stuk voor stuk nsb'ers waarvan ik hoop dat ze ooit nog verantwoording zullen moeten afleggen.
http://www.omroepwest.nl/(...)meerderheid-den-haag
De natte droom van iedere moslim openlijk of in het geniep, een islamitische staat, precies zoals in de koran staat.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Syrië valt niet onder de categorie teringbende?
Maar ze hoeven niet hierheen te komen. We kunnen allemaal bijdragen via liefdadigheid en giro nog wat.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:12 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Daar komt het overgrote deel van de gelukszoekers niet vandaan.
Voor echte vluchtelingen heeft, denk ik, iedereen een hart.
Maar ook dan mogen de eisen strenger, een veilige haven bieden prima, maar wel met regels waaraan je je te houden hebt.
Altijd grappig als je een nsb'er anderen voor fascist hoort uitmaken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd grappig als je een fascist anderen voor nsb'er hoort uitmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |