Juventusquote:• Madrid have won their last six home games, scoring 21 goals in the process and conceding twice.*
• Madrid have scored at least once in each of their last 51 home games, since a 1-0 defeat by Club Atlético de Madrid on 28 September 2013.*
• The Merengues have not failed to score at the Bernabéu in 23 UEFA Champions League outings, since a 2-0 defeat by FC Barcelona at the semi-final stage on 27 April 2011.*
• Ronaldo has scored six times in his last six UEFA Champions League games against Italian sides and his tally of nine semi-final goals in the competition is unsurpassed.
• Ancelotti's men have recorded eight wins in their last ten matches. They were nine games unbeaten before their 2-1 defeat in Turin.
• Ronaldo has struck 42 Liga goals this season, two more than Lionel Messi in the race to finish top scorer and eight shy of the Argentina forward's record set in 2011/12. Madrid remain two points behind Barcelona in the title race.*
• Luka Modrić has not featured since spraining the medial collateral ligament in his right knee against Málaga CF on 18 April. Benzema has missed the last six games with a knee problem.*
De eerste wedstrijd zit er op. Juventus heeft thuis, in de ogen van de kenners, verrast. Ze verschalkten de Madrilenen uit Bernabeu met 2-1. Vrij vroeg scoorde Alvaro Morata tegen zijn oude maatjes 1-0. Juventus was op stoom, maar dan was daar toch Ronaldo die 1-1 maakte. In de tweede helft verijdelde Juve een corner. Het duo Morata-Tevez stormde op het doel van Iker af. Morata werd onderuitgehaald maar Tevez ging verder: penalty. 2-1.quote:• Juventus have won the first leg of a UEFA competition tie 2-1 on four occasions – and progressed each time.
• Juventus clinched a fourth successive Italian title with four games to spare on 2 May.
• The Bianconeri have a better defensive record away than at home this season, conceding just 12 goals in 24 matches on their travels.*
• Tévez has scored seven UEFA Champions League goals this season, one more than in his five previous campaigns combined. His goal on matchday one was his first in the competition since April 2009 and 1,003 minutes of play.
• Tévez has scored 20 Serie A goals this season and is three goals shy of his career-best total for a league campaign, set in 2009/10 while at Manchester City FC.*
• Cáceres (out since 5 March, ankle) and Pogba (18 March, thigh) have been sidelined.*
hottentottentententoonstellingquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Milf?
[img]https://nbcprosoccertalk.files.wordpress.com/2012/07/sergio-ramos.jpg/img]
Heb gisteren een hele dag onderhandelingssimulaties gedaan, dus dit was een peulenschil.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik keur het goed. Maar ik ben voor Madrid.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:14 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Mensen die Ronaldo beter vinden dan Messi. Totaal niks bijzonders aan die penaldo.
Met zijn ijscopet op.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als ik Evra was lag die ballenjongen nu in tweeën.
De ene helft in de derde ring, de andere helft in Calderonquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jij zou hem serieus in 2'en zagen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
hype voorbij.quote:
Mijn image fout, nooit meer te editenquote:
uh neequote:Op woensdag 13 mei 2015 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL ARNO VERMEULEN 2-0
banquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
Deze post gaat Johannes verwijderen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
Messi ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:22 schreef Sked het volgende:
Pirlo heeft het WK gewonnen, Cristiano niet
Pirlo > Cristiano
Alsof die paar seconden uitmaken man.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Erg triest als dat van die ballenjongen afgesproken werk is Evra had hem een mep moeten verkopen.
Zou het niet geweldig zijn als ze Ronaldo een kaart weten aan te smerenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wachten op de onverdiende rode kaart voor Juve.
FIFA ja?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:22 schreef JedimindhaX het volgende:
Wedstrijd is voor mij al verpest door die penalty. James viel al voordat hij geraakt werd. Maarja. FIFA wil el clasico als finale. Zoveel is duidelijk.
Ik heb dat net gemist, wat was daar aan de hand?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Erg triest als dat van die ballenjongen afgesproken werk is Evra had hem een mep moeten verkopen.
Fifa heeft er niet veel mee te maken. De KNSB welquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:22 schreef JedimindhaX het volgende:
Wedstrijd is voor mij al verpest door die penalty. James viel al voordat hij geraakt werd. Maarja. FIFA wil el clasico als finale. Zoveel is duidelijk.
Nog 9 minuten wachten danquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg nu heel erg zin om die homoerotische gifjes van CR7 weer te posten, maar ik ben die site kwijt.
2 vingers als in ze wil 2 piemels of er passen maar 2 vingers in? #Strugglesquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:24 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ronaldo geeft geen fuck.
dat zou zijn zus kunnen zijnquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:24 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ronaldo geeft geen fuck.
Zonde van het bier.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel mn bureau zit onder het mannenvocht
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Beste team op dit moment is Duitsland.
Als Reus geen blessure heeft.
lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel mn bureau zit onder het mannenvocht
Pirlo > Messiquote:
one in the pink...quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 vingers als in ze wil 2 piemels of er passen maar 2 vingers in? #Struggles
Is vriendin van Chicarito.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:24 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ronaldo geeft geen fuck.
Ballenjongen pakt de bal en doet vervolgens extra treuzelen met teruggeven aan Evra.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb dat net gemist, wat was daar aan de hand?
2e helft of zometeenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:25 schreef Rickertman96 het volgende:
Wanneer gaat die Kroos ff wat geniaals doen
Je moet die gasten hier niet serieus nemenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:25 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat wil je horen, UEFA? Want FIFA heeft als overkoepelende organisatie er niks mee te maken? Ga niet fucking dom doen
hahahahahahahahaquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:25 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat wil je horen, UEFA? Want FIFA heeft als overkoepelende organisatie er niks mee te maken? Ga niet fucking dom doen
Mannen met beenhaarquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:26 schreef _Megatron_ het volgende:
[..]
Dit is een nicht met zijn geschoren beentjes
Veel spelers scheren hun benen #Klachtonterechtquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:26 schreef _Megatron_ het volgende:
[..]
Onzin, Real speelt veel beter met hem dan die Mexicaanse gastquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
Bezemwagen die kan er geen teringmoer van
Het schijnt dat wielrenners dit ook doen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:26 schreef _Megatron_ het volgende:
[..]
Platje > Bezemwagenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Onzin, Real speelt veel beter met hem dan die Mexicaanse gast
Iedereen zou dat moeten doen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het schijnt dat wielrenners dit ook doen.
Lekker aan het soppen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ronaldo en woensdagavond, beste combinatie om mij op FOK! te krijgen
Het is wel de schuld van de scheids dat de goal vielquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet de schuld van de scheids dat Juve niet kan voetballen.
Balletje breed?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:28 schreef KingRoland het volgende:
jongens ik kom zometeen terug
ik ga eten
Hoe spelen ze in Fifa?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
juventus is een viese counterploeg
ik zie ze in staat om straks stiekum te scoren
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
juventus is een viese counterploeg
ik zie ze in staat om straks stiekum te scoren
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:29 schreef Sked het volgende:
Kroos valt om, Eriksson naait Juve
UEFAMAFFIA
KNJBquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:29 schreef Sked het volgende:
Kroos valt om, Eriksson naait Juve
UEFAMAFFIA
aardigquote:
Kun jij a.u.b. oprotten van de VBL topics? Alvast bedankt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is wel de schuld van de scheids dat de goal viel
Heb jij wat filmpjes van je prestaties?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
aardig
zeker die spits scoort vaak
Het mag iets vriendelijker.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:30 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Kun jij a.u.b. oprotten van de VBL topics? Alvast bedankt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:31 schreef Vasion het volgende:
Wow, even geel geven anders lijkt het zo verdacht.
Dat Barca commentaar bij de NOS is echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die commentator is anti-Real. Bij Barca zou ie het alleen maar hebben over het geweldige spel van Messi
OOoOoooOooooOOOOOOOoOooOooOOOHHwwwWWwquote:
JA maar die filmpjes zijn alleen voor boven de 18quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij wat filmpjes van je prestaties?
Vies dik.quote:
De wedstrijdbalquote:
Hij heeft gewoon gelijk, rot zelf opquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:30 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Rot jij dan op uit Nederlandquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:30 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Danny heeft mijn ID, dus hij kan bevestigen dat ik ouder ben.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JA maar die filmpjes zijn alleen voor boven de 18
jij bent te jong daarvoor
Hoe ééns op met het steeds posten van kleine naakte meisjes.quote:
Hebben ze jou nog nooit gevraagd als analist?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juve is niet goed genoeg.
Verdiende voorsprong R. Madrid
Man lees voor de gein eens al die onzin door die hij post.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:32 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, rot zelf op
Ik dacht dat jij hem wel een leuk jochie vond.quote:
Precies!quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:30 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Jaloers?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:33 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Man lees voor de gein eens al die onzin door die hij post.
quote:
quote:Dear people, from today my Facebook is going to be offline. I would like to focus fully on the play offs Premier League on 21 May. On May 22 i will be back. I want to do everything what is needed for a good result. Training, sleep well, focus !!
Zit niet in mijn aboquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijd voor VH1 Classic
Wie gaat mee?
Backstreet Boysquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijd voor VH1 Classic
Wie gaat mee?
Vind ie ook, stiekem. Maar hij wil nu de stoere boy uithangen door mee te lopen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hem wel een leuk jochie vond.
Jij ziet niet hoe goed mijn posts zijn door je aangeboren handicapsquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:33 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Gadverdamme.quote:
Kan hij hier nog wel gelijk over hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:33 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Alleen als het hem uitkomt, in andere topics wordt ie boos als je niet serieus doetquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:33 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
welk liedje is op?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijd voor VH1 Classic
Wie gaat mee?
Hij zet er bewust niet bij: eat well. Dat wordt weer elke dag frituren.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/RaymondvanBarneveld?fref=nf
TRquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij ziet niet hoe goed mijn posts zijn door je aangeboren handicaps
Ze zegt wat.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Kauwgom kauwen met de bek open, zo gruwelijk vreselijk vind ik dat. Die zoekt maar een andere man.
Ik weet niet of ik daar bij wil horen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Neem ook zo'n PI, dan hoor je erbij.
Waarom die PI eigenlijk, hij valt erg op moet ik zeggen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je PI slaat nergens op.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zet er bewust niet bij: eat well. Dat wordt weer elke dag frituren.
twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 14-06-2012 om 21:44:29Zo lekker pizzaatje bij het voetbal kijken lol http://t.co/LtxB8T9z reageer retweet
Leugens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Negeer die Sked, hij denkt dat Vitesse 3e wordt
Wil je wel. Trust me.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar bij wil horen.
In het begin zie je haar overduidelijk kauwen.quote:
Als je hersens had wist je dat die reactie in het algemeen bedoeld was en niet een reactie op zijn reactie. Dubbelaccount van Sked zeker?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Kan hij hier nog wel gelijk over hebben
Ik wil graag een badboy zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Waarom die PI eigenlijk, hij valt erg op moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 14-06-2012 om 21:44:29Zo lekker pizzaatje bij het voetbal kijken lol http://t.co/LtxB8T9z reageer retweet
Uiteraardquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Negeer die Sked, hij denkt dat Vitesse 3e wordt
Ga lekker naar Klaagbaak man, kneusquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:36 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Als je hersens had wist je dat die reactie in het algemeen bedoeld was en niet een reactie op zijn reactie. Dubbelaccount van Sked zeker?
Darts, wat een topsport is het ookquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 14-06-2012 om 21:44:29Zo lekker pizzaatje bij het voetbal kijken lol http://t.co/LtxB8T9z reageer retweet
Verander het nuquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Posticon, bij normale mensen dit dus.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Wie post hem? Geeft me altijd stijve nipples dat filmpje
Ik ben (nog) niet de baas van Fok! Eerste wat ik dan zou doen is Sked eruit flikkeren.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoe kan jij dit als verlicht despoot accepteren
oke bedanktquote:
Tijd voor een staatsgreepquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:38 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik ben (nog) niet de baas van Fok! Eerste wat ik dan zou doen is Sked eruit flikkeren.
Hoe wil je dat filmpje dan kijkenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
Kan iemand ff dat filmpje van CR7 posten van Siiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Heb hier geen internet
gr gr
Dat je dat mag zeggen van je moeder.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij ziet niet hoe goed mijn posts zijn door je aangeboren handicaps
Grappig, over iemand zijn moeder beginnenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:39 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Dat je dat mag zeggen van je moeder.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Co Adriaanse. De man wiens ego groter is dan de gemiddelde penis van een Afrikaan.
jij wil zeggen dat hij goed speelt dan?quote:
Zitten twee hoeren op een scooterquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Grappig, over iemand zijn moeder beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zitten twee hoeren op een scooterSHOTS FIRED PEW PEWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zitten twee hoeren op een scooterTR gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walgelijke post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |