Juventusquote:• Madrid have won their last six home games, scoring 21 goals in the process and conceding twice.*
• Madrid have scored at least once in each of their last 51 home games, since a 1-0 defeat by Club Atlético de Madrid on 28 September 2013.*
• The Merengues have not failed to score at the Bernabéu in 23 UEFA Champions League outings, since a 2-0 defeat by FC Barcelona at the semi-final stage on 27 April 2011.*
• Ronaldo has scored six times in his last six UEFA Champions League games against Italian sides and his tally of nine semi-final goals in the competition is unsurpassed.
• Ancelotti's men have recorded eight wins in their last ten matches. They were nine games unbeaten before their 2-1 defeat in Turin.
• Ronaldo has struck 42 Liga goals this season, two more than Lionel Messi in the race to finish top scorer and eight shy of the Argentina forward's record set in 2011/12. Madrid remain two points behind Barcelona in the title race.*
• Luka Modrić has not featured since spraining the medial collateral ligament in his right knee against Málaga CF on 18 April. Benzema has missed the last six games with a knee problem.*
De eerste wedstrijd zit er op. Juventus heeft thuis, in de ogen van de kenners, verrast. Ze verschalkten de Madrilenen uit Bernabeu met 2-1. Vrij vroeg scoorde Alvaro Morata tegen zijn oude maatjes 1-0. Juventus was op stoom, maar dan was daar toch Ronaldo die 1-1 maakte. In de tweede helft verijdelde Juve een corner. Het duo Morata-Tevez stormde op het doel van Iker af. Morata werd onderuitgehaald maar Tevez ging verder: penalty. 2-1.quote:• Juventus have won the first leg of a UEFA competition tie 2-1 on four occasions – and progressed each time.
• Juventus clinched a fourth successive Italian title with four games to spare on 2 May.
• The Bianconeri have a better defensive record away than at home this season, conceding just 12 goals in 24 matches on their travels.*
• Tévez has scored seven UEFA Champions League goals this season, one more than in his five previous campaigns combined. His goal on matchday one was his first in the competition since April 2009 and 1,003 minutes of play.
• Tévez has scored 20 Serie A goals this season and is three goals shy of his career-best total for a league campaign, set in 2009/10 while at Manchester City FC.*
• Cáceres (out since 5 March, ankle) and Pogba (18 March, thigh) have been sidelined.*
Glenn Helder in de spitsquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jos is nu trainer van CVV Zwervers.
Als het Kashia was was dit een mooie actie.quote:
Kashia doet dit soort dingen niet, die heeft wel klassequote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het Kashia was was dit een mooie actie.
Tegen Almeria volgens mij of mallekaquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Hoelang is het eigenlijk geleden, dat Ronaldo nog een vrije trap er in peerde?
Wat is een Nick Viergeverquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nick Viergever heeft er ook gespeeld.
Typische Sparta-verdediger.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is een Nick Viergever
Klinkt als een stumper
Heb je een datum?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Almeria volgens mij of malleka
Schakelen dan maarquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is de beste kans van de wedstrijd.
Aad was onnavolgbaar bij Sparta. Zelfs Robert Maaskant kreeg hem aan het scoren.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alibi speler net als Falkenburg
Aad300
Bahquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Correcte tackle Juventus.
Appelleren Real Madrid.
Merci.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ah het was tegen eibar 11 april 3-0
Guyon Fernandez ookquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad was onnavolgbaar bij Sparta. Zelfs Robert Maaskant kreeg hem aan het scoren.
Zeker, als Schelveccio met een Google advies voor tijdens de rust komt zou ik toch een beetje bang zijn om die op te gaan zoeken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:00 schreef Zorro het volgende:
Ik mis de niet ter zake doende verhalen van ElSierd.
No to racism.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Soort blanke aap.
[ afbeelding ]
Is wel de beste Spaanse spelerquote:
Gisteren waren ze voor Barcelonaquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat ze bij de NOS die-hard voor Real Madrid zijn vandaag.
Sjek haat Real Madrid.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat ze bij de NOS die-hard voor Real Madrid zijn vandaag.
Is het al afgelopen dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:02 schreef Buitendam het volgende:
Mensen die Ronaldo nu nog in 1 adem met Messigod noemen zijn zonde van het zuurstof.
Geholpen door de steroidenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Soort blanke aap.
[ afbeelding ]
Die kniequote:Op woensdag 13 mei 2015 21:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Geholpen door de steroiden
[ afbeelding ]
ja dit kan iedere gekquote:
Doodsbang dat CR7 Messi gaat vernederen in de finale.quote:
Ik pak de onthoofde paardenkoppen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:10 schreef Grifte het volgende:
De UEFA MAFFIA vlaggen mogen weer van stal gehaald worden.
De Calimero vlaggen ook.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:10 schreef Grifte het volgende:
De UEFA MAFFIA vlaggen mogen weer van stal gehaald worden.
Is dit een trivia crack vraag?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat hij ook wel CR7 wordt genoemd?
dan lijk je net zo'n vbl-tokkie.quote:
Hilarisch inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
Dat gestamel van Grueter toen hij doorhad dat hij ernaast zat. Dit toegeven kon hij toch echt niet.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Grueter is voor een eerlijke sport
Niet voor deze teringzooi
Aiquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan lijk je net zo'n vbl-tokkie.
hafc zijn televisie is kapotquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
Nu moet ik troostbier.
Ik wil overwinningsbier.
Misschien dat de volgende goal geen penalty is.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Hitler had hem gegevenquote:
in engeland neuken ze elkaar in kont tijdens een wedstrijdquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar moet je knieschijf op de tribune liggen voordat je een strafschop krijgt.quote:
Ik bedoel Dennis Hitlerquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, Hitler was vrienden met Italië
Was gewoon duidelijke een pingel.quote:
Ook met Spanjequote:Op woensdag 13 mei 2015 21:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, Hitler was vrienden met Italië
Log uit gekquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Was gewoon duidelijke een pingel.
koop een bril manquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Correct.quote:
Ja manquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
haha nee hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:13 schreef Drolflap het volgende:
naja, zo kan real wel jantje krijgen van barca in de finale
Meer met Italië. Van Spanje had hij gewoon geen last, Italië deed echt met de Duitsers mee.quote:
Ben jij toevallig voor Juventus?quote:
Beetje die condors testenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct.
Thans, met Francisco Franco.
Oké Rob Verlinden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
wat ziet het veld er weer schitterend uit
ik ben onder de indruk
net fifa15 joh
Met wat ? kansloos verliezen van begin tot eind ?neequote:Op woensdag 13 mei 2015 21:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Meer met Italië. Van Spanje had hij gewoon geen last, Italië deed echt met de Duitsers mee.
Nog altijd beter bijgehouden dan die bamboebos tussen jouw benen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
wat ziet het veld er weer schitterend uit
ik ben onder de indruk
net fifa15 joh
Wie niet?quote:
Mad?quote:
Spreek voor jezelf oppermod, ik aanbid CR7.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf oppermod, ik aanbid CR7.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:17 schreef Seam het volgende:
Feyenoorders begin dit seizoen: Vermeer > Buffon
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:17 schreef Seam het volgende:
Feyenoorders begin dit seizoen: Vermeer > Buffon
Wij zijn allemaal voor Juventus, maar aanbidden CR7.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf oppermod, ik aanbid CR7.
Zeg maar gerust KEEPER.quote:
Donder toch een end op man. Messi mist er geregeld een, bij Ronaldo is het tenminste altijd raak.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:14 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Mensen die Ronaldo beter vinden dan Messi. Totaal niks bijzonders aan die penaldo.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zijn vriendin is 37.
[ afbeelding ]
Milf?quote:
1-1 en de wereld ziet er heel anders uit.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel de pijn mee van Sked en Hafcfan.
beetje zoals de penaltyquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahahahaha
dat is HELEMAAL niks zelfs geen overtreding
zooo koekoekquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zijn vriendin is 37.
[ afbeelding ]
Ik keur het goed. Maar ik ben voor Madrid.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal voor Juventus, maar aanbidden CR7.
Kun je hier mee leven?
Uh neequote:Op woensdag 13 mei 2015 21:18 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Donder toch een end op man. Messi mist er geregeld een, bij Ronaldo is het tenminste altijd raak.
Dat gaf ik zelf ook toe, maar leuk dat je dat nog even benadrukt.quote:
Dat zagen we tegen Valencia jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:18 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Donder toch een end op man. Messi mist er geregeld een, bij Ronaldo is het tenminste altijd raak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |