Mja dat is dus idd ook het punt waar ik tegen op zie. Maar ik hou me dan maar voor dat het altijd kan gebeuren en idd gewoonweg niet leuk is maar dat B. uiteindelijk met baby ook naar het ziekenhuis komt dan dus nja van korte duur enzo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:41 schreef pinquit het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vertrouw ook echt voor de volle 100% dat het goed wordt op- en aangepakt door de VK, maar ben denk ik vooral bang voor het paniekmoment dat je ineens met spoed naar het ZH moet en je man en kind (okay en kraamhulp ws) thuis achterlaat.
ghehequote:Op donderdag 14 mei 2015 10:44 schreef pinquit het volgende:
Das ook zorealistische kijk op dit soort dingen komt na de bevalling weer denk ik
Ik maak me er (nu nog) niet zo druk om. Het komt zoals het komt he. Ons motto: 'Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.'quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:44 schreef pinquit het volgende:
Das ook zorealistische kijk op dit soort dingen komt na de bevalling weer denk ik
echt +1 op het hele ding.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:52 schreef lunapuella het volgende:
Voor wie het hele kraamvisite-artikel nog wilde lezen: http://mynameismama.nl/kraamvisite/
Das een hele goeiequote:Op donderdag 14 mei 2015 10:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik maak me er (nu nog) niet zo druk om. Het komt zoals het komt he. Ons motto: 'Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.'werkt iedere keer weer relativerend.
Dank je welquote:Op donderdag 14 mei 2015 08:35 schreef kwakz0r het volgende:
gefeliciteerd Twist!
envoor joycie. wat relativerende woorden: bij mijn seo konden ze ook t hartje niet goed zien. bij de herhalings seo eigenlijk nog steeds niet, pas bij een late groei echo. kan komen van wat meer isolatiespek, en betekent niet perse dat er iets mis is.
snap dat je je zorgen maakt door hun woorden hoor, raar dat ze je dat zeggen en dan maandag terug laten komen ipv even afwachten wat ze maandag zien
Jaaaa die zocht ik! Dank je wel!quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:52 schreef lunapuella het volgende:
Voor wie het hele kraamvisite-artikel nog wilde lezen: http://mynameismama.nl/kraamvisite/
Gewenst antwoord: "Ja hoor, natuurlijk stopt dat! Overmorgen is het klaar."quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:06 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb gisteren nog even een nieuwe bh gehaald. Ik moest huilen om de maat. Ze stoppen wel weer met groeien toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |