abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152586062
Baby voor twist *O* van harte met jullie kleine dametje O+ !
Born to Lose, but Built to Win.
  donderdag 14 mei 2015 @ 10:42:56 #152
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152586075
Dus t: 'ja maar mn verse baby moet bij me nu, en mn lief heb ik nooooodig :'( ' enzo :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_152586079
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:41 schreef pinquit het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik vertrouw ook echt voor de volle 100% dat het goed wordt op- en aangepakt door de VK, maar ben denk ik vooral bang voor het paniekmoment dat je ineens met spoed naar het ZH moet en je man en kind (okay en kraamhulp ws) thuis achterlaat.
Mja dat is dus idd ook het punt waar ik tegen op zie. Maar ik hou me dan maar voor dat het altijd kan gebeuren en idd gewoonweg niet leuk is maar dat B. uiteindelijk met baby ook naar het ziekenhuis komt dan dus nja van korte duur enzo.
:)
  donderdag 14 mei 2015 @ 10:44:09 #154
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152586102
Das ook zo ;) realistische kijk op dit soort dingen komt na de bevalling weer denk ik :')
pi_152586156
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:44 schreef pinquit het volgende:
Das ook zo ;) realistische kijk op dit soort dingen komt na de bevalling weer denk ik :')
ghehe :D
pi_152586200
Woei, in de Z&G Top Gear fastest lap in a reasonably priced car top 5! *O*. 2 uur en 25 minuten, voor de statistieken.

Maar natuurlijk vooral: gefeliciteerd, twist! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_152586263
Voor wie het hele kraamvisite-artikel nog wilde lezen: http://mynameismama.nl/kraamvisite/
pi_152586278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:44 schreef pinquit het volgende:
Ik maak me er (nu nog) niet zo druk om. Het komt zoals het komt he. Ons motto: 'Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.' :) werkt iedere keer weer relativerend.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 14 mei 2015 @ 10:55:21 #159
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152586303
Ik heb zo'n zin in bevallen! :D maar doe nog maar even 7 weken wachten Ik kijk er gewoon naar uit als een kind naar pakjesavond uitkijkt. O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_152586327
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:52 schreef lunapuella het volgende:
Voor wie het hele kraamvisite-artikel nog wilde lezen: http://mynameismama.nl/kraamvisite/
echt +1 op het hele ding.

En vooral deze. gatverdamme... :X

Bied de baby niet je vinger aan om op te sabbelen.
Nee, echt niet. Ook niet als je je handen hebt gewassen. De baby kussen wordt trouwens ook maar zelden gewaardeerd

:r
pi_152586520
Ik heb gisteren nog even een nieuwe bh gehaald. Ik moest huilen om de maat ;( . Ze stoppen wel weer met groeien toch? :X
  donderdag 14 mei 2015 @ 11:08:23 #162
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152586559
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:53 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik maak me er (nu nog) niet zo druk om. Het komt zoals het komt he. Ons motto: 'Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.' :) werkt iedere keer weer relativerend.
Das een hele goeie O+ en zo waar inderdaad :)
pi_152586706
Gefeliciteerd twist en Selvaria!! *O*

Klumsy, succes!! :% :% :%

Kom ik nog in de top gear top 10 met 3 uur en 54 min van eerste wee tot geboorte? Top 5 zal niet meer lukken denk ik zo :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_152586714
Twist, van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Eindelijk is ze er! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_152586763
Ik heb ook gefluxust thuis en ja, het is vet kut om ingeladen te worden en je verse baby niet bij je te houden. Maar je man komt achter de ambu aan, met baby en jij mag met sirenes over de banneweg ^O^ :+
Wat mignonne al zegt, de echte superspoedscenario's zijn echt zeldzaam. Ik ben zelf bijv ook vanaf de 2e verdieping naar beneden gelopen om daar op de brancard te klimmen.
pi_152586866
Oh verse baby's!

Gefeliciteerd selvaria en twist met jullie mooie meisjes!! Heel veel geluk samen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_152586914
Twist gefeliciteerd! Daar is ze dan eindelijk *O* *O*
pi_152587210
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:35 schreef kwakz0r het volgende:
gefeliciteerd Twist! *O*

en :* voor joycie. wat relativerende woorden: bij mijn seo konden ze ook t hartje niet goed zien. bij de herhalings seo eigenlijk nog steeds niet, pas bij een late groei echo. kan komen van wat meer isolatiespek, en betekent niet perse dat er iets mis is.
snap dat je je zorgen maakt door hun woorden hoor, raar dat ze je dat zeggen en dan maandag terug laten komen ipv even afwachten wat ze maandag zien -O-
Dank je wel :) Ik probeer positief te blijven tot maandag. Maar aan de andere kant denk ik, ze laten niet zomaar in het gesprek syndroom van Down vallen. En echt dan nog is ons kindje hartstikke welkom begrijp me niet verkeerd, waar ik me meer zorgen om maak is het hartje.

Hier natuurlijk ook sprake van flink wat isolatiespek en het was ook allemaal lastig te zien. Hopelijk krijgen ze maandag beter beeld.
Het was ook heel gek, eerst zei ze ja ik kan niet alles goed zien dus ik denk dat we de echo in 2 delen moeten doen. En toen ik van de tafel was kwam ze met het korte bovenbenen/hartje/down verhaal.

Ons meisje is wel lekker veel aan het bewegen voel ik. Hoe fijn ik dat ook vind merk ik dat ik daar alleen maar emotioneel van word op het moment. Die hormonen maken het ook niet makkelijk om in een positieve mindset te blijven...
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 14 mei 2015 @ 11:39:35 #169
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_152587333
Twist gefeliciteerd *O*

Klumsy, veel succes :% *O*

Veel plezier met de kraamvisitie LuDann O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_152587516
Twist gefeliciteerd *O*

klumsy zet m op :% :*
  donderdag 14 mei 2015 @ 12:04:40 #171
409579 LuDann
All the way
pi_152588078
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:52 schreef lunapuella het volgende:
Jaaaa die zocht ik! Dank je wel!
pi_152588412
Gefeliciteerd twist! *O* *O* O+
pi_152588571
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 11:06 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb gisteren nog even een nieuwe bh gehaald. Ik moest huilen om de maat ;( . Ze stoppen wel weer met groeien toch? :X
Gewenst antwoord: "Ja hoor, natuurlijk stopt dat! Overmorgen is het klaar."

Eerlijk antwoord: "Dat verschilt per persoon. Ik ben nu 21w5d and they are still growing..."
pi_152588857
Idd Sillie, heel wisselend, de mijne zijn alleen in t begin gegroeid en nu sinds een week of 2 weer iets aan het groeien. Maar tussen week 12 en 36 ofzo eigenlijk stabiel.

Ik heb gelukkig nog even kunnen slapen en vandaag 38 weken *O* *O*
En en en als Klumsy bevalt sta ik op nummer 1!! En ik "moet" nog 2 weken...
pi_152589636
Pfff, al die medische verhalen kan ik echt niet hebben zeg... kreeg eergisteren het kraampakket van de verzekeraar, alleen maar vol met medische shit (en een badcapeje, ok leuk). En dezelfd edag de intake van de kraamzorg, weer een hele stapel aan folders over allee medische dingen die in de kaarmweek aan je moeten controleren. Nu weer zo'n aanval dat ik alleen maar kan denken 'ik wil niet dood' :( en 'haal dit eruit, ik wil het niet meer'.
Zelfs als je geen bijzonder gevaarlijke dingen hebt, ben je nog gesloopt na zo'n bevalling. Lig je daar invalide in je bed met een kraamzorg die moet opletten dat je niet de pijp uitgaat. Met je uitgescheurde onderkant zodat je niet normaal naar de wc kan en je uitgescheurde tieten met stuwing enzo.

Heeft er vast mee te maken dat ik al een paar dagen beetje ziekjes/misselijk ben, stelt niets voor, maar het herinnert me er weer aan hoeveel hekel ik heb aan ziek zijn. En al die bevallingsverhalen klinken me veel te veel als ziek zijn. Bah :(
Carpe diem, quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')