Hihihi breekt in.... 26 min checkquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jij staat op de tweede plek van het Z&G topgear bord denk ik. op 1 staat nog BJ![]()
Limone is wel hard op weg om je van je troon te stoten geloof ik
ohja dat was met lars he? en je foto daarna was zo mooiquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Hihihi breekt in.... 26 min check
Ctg niet oke. Vliezen breken. Kind nog niet eens ingedaald ook. Weeenstorm sodeju en 26 min later was daar ons kleine vriendje.
Geen aanrader trouwens. Fysiek fantastisch maar mentaal iets minder
en cantare! 1:20 uur. Of het moet gaan om 1e bevallingenquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja dat was met lars he? en je foto daarna was zo mooi![]()
nouja karin op 1 dus, bj op 2, dad op 3, estrys op 4 en limoentje gaat straks dr truukje nog laten zien xD
ik vond het idd niet heel geweldig om snel te bevallen. Mijn hoofd kon mn lijf niet bijbenen.
Gefeliciteerd met je meisjequote:Op donderdag 14 mei 2015 08:02 schreef twist02 het volgende:
Na een droomstart helaas toch een vrij lang en heftig dagje achter de rug, maar vannacht was ze daar dan eindelijk: ons meisje!
3760 gram en ze doet het perfect!
Ik helaas wel een fluxus gehad dus we zullen nog een dagje moeten blijven in het ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |