Autistquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:46 schreef Internepper het volgende:
Als ik train dan ben ik echt serieus nooit met andere bezig.
Meestal een stuk of 4 setjes van 13.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:44 schreef loni55 het volgende:
Wat doe jij dan? Een oefening en daarna 5 minuten bijkomen?
dat of conreer je op je reps en houding ipv naar andere mannen te kijkenquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gvd elke dag wel een paar van die tyfus gym kneusjes janktopics hier.Er zijn meerdere gym slow chats, ga daar lekker janken over je struggles tijdens het sporten.
![]()
tussen de oefeningen toch wel? dit valt gewoon op als zo'n kneusje dat blijft doenquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:46 schreef Internepper het volgende:
Als ik train dan ben ik echt serieus nooit met andere bezig.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:59 schreef mergbot het volgende:
hoelang heb je thuis op hem zitten afberen ts?
mensen die dat niet denkenquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:22 schreef Longcat. het volgende:
Mensen die denken dat ze beest zijn als ze apparaten doen
Met de trein reizen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Een gepasseerd station dit type topics.
tenzij er ook pics worden geplaatstquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:21 schreef roodborst het volgende:
Rot eens een keer op met die fitnesstopics.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:23 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
tenzij er ook pics worden geplaatst
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:42 schreef DuTank het volgende:
en vervolgens 4x de oefening deed en weer door ging naar het volgende apparaat.
Dus ....quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:22 schreef Longcat. het volgende:
Mensen die denken dat ze beest zijn als ze apparaten doen
Hij deed dus een setje van 4. Ben je echt zo kk dom?quote:
Mwa, in Nederland had ik daar wel veel last van inderdaad. Maar ik train nu sinds een half jaar in Boedapest. In de gym waar ik nu train is het allemaal een stuk serieuzer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
tussen de oefeningen toch wel? dit valt gewoon op als zo'n kneusje dat blijft doen
ligt er ook aan welke sportschool je komt, dingen als FitForFree en Basic Fit zijn minder serieus dan de sportscholen met maar 1 gymquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:19 schreef Internepper het volgende:
[..]
Mwa, in Nederland had ik daar wel veel last van inderdaad. Maar ik train nu sinds een half jaar in Boedapest. In de gym waar ik nu train is het allemaal een stuk serieuzer.
nogmaals, hij doet 1 setje van 4x een gewicht wegduwenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:39 schreef scoober het volgende:
jonge jonge, 4 sets / reps of whatever kan prima. het is maar net wat voor doel je voor ogen hebt.
let lekker opjezelf ( en afentoe op de chicks ) en stop met huilen.
lol. Powerliften niet snappen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
nogmaals, hij doet 1 setje van 4x een gewicht wegduwen
jij snapt het leven ook niet.. wat boeit jou het wat anderen in the gym doen...quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:01 schreef DuTank het volgende:
Geweldig al die zolderkamerautisten die het leven niet snappen, maar wel op internet hebben opgezocht hoe een sportschool werkt
neequote:Op woensdag 13 mei 2015 18:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
tussen de oefeningen toch wel? dit valt gewoon op als zo'n kneusje dat blijft doen
Ik kom er tenminste wel echtquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij snapt het leven ook niet.. wat boeit jou het wat anderen in the gym doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |