Of je geeft eens tegenargumentenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:47 schreef Karrs het volgende:
[..]
Word je niet een keer moe van al die idiote beschuldigingen de hele tijd?
We weten allebei dondersgoed waar dat vandaan komt.
Apartheidsstaat![]()
Precies. Dat heb ik inderdaad al talloze keren gedaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:13 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Of je geeft eens tegenargumenten
Oh wacht....
Op het eerste deel ga je niet in!quote:Op woensdag 13 mei 2015 02:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Volgens Hamas niet, dat klopt. Gelukkig denkt de rest van de wereld daar anders over.
Ik ben geen fan van Dries van Agt, maar wil hier toch wel twee dingen op zeggen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
[..]
Sorry, maar sinds ze Dries van Agt antisemiet zijn gaan noemen betekend dat woord net zo veel als speculaaspop of snotneus.
Ik had het tegen waht, met wie ik het niet eens ben, maar die ik wel waardeer/waardeerde.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:02 schreef Aguia het volgende:
[..]
Maar in al die tijd heeft IS nog nooit ook maar een poging gedaan om Israël aan te vallen. Ze zijn de rijkste terreurbeweging en Israël is hun aartsvijand. Waarom vallen ze Israël dan niet binnen?
Ha!quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:49 schreef waht het volgende:
Kees is sowieso geen antisemiet, gewoon iemand die ooit nog Israël moet bezoeken.
Ja. Solidair met IS is verdacht en moet zwaar bestraft worden, solidair met Israel mag wel?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jammer dat #200 een kansloze TT moet hebben.
Ach, de Nederlander bestaat ook niet!quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:19 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Grappig om een palestijnse staat te erkennen terwijl de palestijn niet eens bestaat.![]()
Maar ja, lekker boeiend wat de paus zegt.
Het gaat hier niet om de illegale vluchtelingen, het gaat hier om joodse afrikanen. Alle joden hadden het recht om naar Israel te komen (terug te keren haha), toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:07 schreef Szikha het volgende:
Wat grappig. Nederland schreeuwt vol is vol en heeft genoeg van bootvluchtelingen. Heel Europa
Maar Israel heeft te maken met meer dan 60.000 illegale vluchtelingen
[knip]
Tja vraag me werkelijk af wie hier racistisch is
Valt wel mee: achterstallig onderhoud. Meestal eenvoudige antwoorden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:18 schreef jamesdeen het volgende:
#SolidairmetIsraël
Je bent er maar druk mee, Kees.
Mwa, dat is een kwestie van smaak en standpunt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
Mag ik jullie kletspraat opleuken met iets wat nog ontbreekt in dit topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eensch. Alleen al de eerste zinnen!quote:
Jij haat Israel gewoon.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 02:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Eensch. Alleen al de eerste zinnen!
Golden Boy?
Onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de illegale vluchtelingen, het gaat hier om joodse afrikanen. Alle joden hadden het recht om naar Israel te komen (terug te keren haha), toch?
Behalve als ze uit Afrika komen en bovendien nog zwart zijn.
Omdat je zogenaamd precies weet wat ik bedoel:quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de illegale vluchtelingen, het gaat hier om joodse afrikanen. Alle joden hadden het recht om naar Israel te komen (terug te keren haha), toch?
Behalve als ze uit Afrika komen en bovendien nog zwart zijn.
Waarom haal jij en Papierversnipper de zaken die in Nederland speelt steeds erbij in dit discussie over Israel en Palestina? Heeft toch allemaal geen ruk mee te maken. Laat dat dan gewoon weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Dries van Agt, maar wil hier toch wel twee dingen op zeggen.
1) Hij heeft ooit verteld dat hij zich dat verwijt aantrekt, omdat hij dan het gevoel heeft medeverantwoordelijk gemaakt te worden aan de holocaust. Persoonlijk zou ik dan even naar mijn geboortedatum kijken, maar hij doet dat kennelijk niet.
2) Tijdens de uitzending "Het Zwarte Schaap" met Gretta Duisenberg snoerde hij Hans Knoop de mond. "Ik ben U tijdens Uw spreken niet in de rede gevallen. U mij reeds vele malen!"
Verder vind ik je speculaaspop wel een aardige vergelijking. Hondepoep is beledigender!
Nounounou je laat je wel weer kennenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:15 schreef klawie het volgende:
Het liefst zou ik heel deze kl#te topic vol spammen zodat ik de tt kan veranderen
Wow, de haat zit diep. Als straf zou Israël nog eens 10m² grondgebied moeten koloniseren.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:15 schreef klawie het volgende:
Het liefst zou ik heel deze kl#te topic vol spammen zodat ik de tt kan veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |