abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2015 @ 02:28:01 #26
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_152642512
Gaza: Dozens Injured at Hamas Camp
A huge explosion at a training camp for Hamas militants in northern Gaza wounded more than 60 people, including women and children, on Thursday night, Hamas officials said. The military wing of Hamas, the Islamic group that controls Gaza, said in a statement that the blast was caused by an Israeli missile left over from the war last summer.
But Iyad al-Buzom, a spokesman for the Interior Ministry in Gaza, described it in a Facebook post more vaguely as an “internal explosion.” Witnesses said the blast, in Beit Lahiya, damaged nearby houses and caused power failures in the area. (New York Times).
  zaterdag 16 mei 2015 @ 12:13:19 #27
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_152646868
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 00:47 schreef Karrs het volgende:

[..]

Word je niet een keer moe van al die idiote beschuldigingen de hele tijd? :')
We weten allebei dondersgoed waar dat vandaan komt.

Apartheidsstaat :D :')
Of je geeft eens tegenargumenten :')

Oh wacht....
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 13:35:00 #28
176916 Karrs
2007-2017
pi_152648726
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:13 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Of je geeft eens tegenargumenten :')

Oh wacht....
Precies. Dat heb ik inderdaad al talloze keren gedaan. :Y

Maar ze worden niet opgepikt.

Confirmation Bias, weet je nog? Je leest alleen wat je wil lezen. :W
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_152872886
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 02:52 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Volgens Hamas niet, dat klopt. Gelukkig denkt de rest van de wereld daar anders over.
Op het eerste deel ga je niet in!
Dat het Israelische leger Palestijnse burgers aanvalt ontneemt Israel ook het recht op morele verontwaardiging.

En wat betreft het inzetten van alle burgers (behalve de orthodoxen!) in het leger en het werk dat ze daar te doen krijgen: dat beschadigt de geest van die burgers. Een door de staat georganiseerde vorm van mishandeling en gelijkschakeling.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_152873103
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Stel je niet aan. :')

[..]

Sorry, maar sinds ze Dries van Agt antisemiet zijn gaan noemen betekend dat woord net zo veel als speculaaspop of snotneus.
Ik ben geen fan van Dries van Agt, maar wil hier toch wel twee dingen op zeggen.
1) Hij heeft ooit verteld dat hij zich dat verwijt aantrekt, omdat hij dan het gevoel heeft medeverantwoordelijk gemaakt te worden aan de holocaust. Persoonlijk zou ik dan even naar mijn geboortedatum kijken, maar hij doet dat kennelijk niet.
2) Tijdens de uitzending "Het Zwarte Schaap" met Gretta Duisenberg snoerde hij Hans Knoop de mond. "Ik ben U tijdens Uw spreken niet in de rede gevallen. U mij reeds vele malen!"

Verder vind ik je speculaaspop wel een aardige vergelijking. Hondepoep is beledigender!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_152873333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 12:02 schreef Aguia het volgende:

[..]

Maar in al die tijd heeft IS nog nooit ook maar een poging gedaan om Israël aan te vallen. Ze zijn de rijkste terreurbeweging en Israël is hun aartsvijand. Waarom vallen ze Israël dan niet binnen?
Ik had het tegen waht, met wie ik het niet eens ben, maar die ik wel waardeer/waardeerde.

De Islamitische Staat wil een grondgebied vestigen als basis van de islam. Iets als het Vaticaan of als Israel. Je zou zeggen dat de Islamitische staat Iran, met zijn typische regeringsstructuur, daar aan voldoet, maar dat zijn sji'ieten. Ook Saoedi-Aarabië is kennelijk niet islamitisch genoeg. Het kalifaat IS moet soennitisch zijn. En grondgebied hebben.
De grap is dus dat IS in dat streven heel vergelijkbaar is met zionisten.
pi_152873462
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:49 schreef waht het volgende:
Kees is sowieso geen antisemiet, gewoon iemand die ooit nog Israël moet bezoeken.
Ha!
Ik herinner me nog dat een paar jaar geleden discussie ontstond over wat voor soort antisemiet ik nou was. Daar zijn kennelijk smaken en soorten in. Men kwam er niet uit. _O-
Ik denk niet dat ik blij word van een bezoek aan Israel.
pi_152873514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jammer dat #200 een kansloze TT moet hebben.
Ja. Solidair met IS is verdacht en moet zwaar bestraft worden, solidair met Israel mag wel?
pi_152873585
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 01:19 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Grappig om een palestijnse staat te erkennen terwijl de palestijn niet eens bestaat. :W
Maar ja, lekker boeiend wat de paus zegt. :Z
Ach, de Nederlander bestaat ook niet!
En de paus is het staatshoofd van de Katholieke staat Vaticaan. Even relevant als Netanyahu.
pi_152873661
#SolidairmetIsraël

Je bent er maar druk mee, Kees.
pi_152873677
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:07 schreef Szikha het volgende:
Wat grappig. Nederland schreeuwt vol is vol en heeft genoeg van bootvluchtelingen. Heel Europa

Maar Israel heeft te maken met meer dan 60.000 illegale vluchtelingen

[knip]

Tja vraag me werkelijk af wie hier racistisch is :)
Het gaat hier niet om de illegale vluchtelingen, het gaat hier om joodse afrikanen. Alle joden hadden het recht om naar Israel te komen (terug te keren haha), toch?
Behalve als ze uit Afrika komen en bovendien nog zwart zijn.
pi_152873739
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 01:18 schreef jamesdeen het volgende:
#SolidairmetIsraël

Je bent er maar druk mee, Kees.
Valt wel mee: achterstallig onderhoud. Meestal eenvoudige antwoorden.
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag/stelling.
Dus ik beschouw dit als een kletspraatje.
pi_152873911
Dit is allemaal kletspraat. :')
pi_152873996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 01:32 schreef jamesdeen het volgende:
Dit is allemaal kletspraat. :')
Mwa, dat is een kwestie van smaak en standpunt.
Maar als je dat vindt wil ik wel eens weten: wat is dan werkelijk het punt waar het om gaat?
pi_152874066
Mag ik jullie kletspraat opleuken met iets wat nog ontbreekt in dit topic?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
pi_152874186
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
Mag ik jullie kletspraat opleuken met iets wat nog ontbreekt in dit topic?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
:r
pi_152874210
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 01:59 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

:r
Eensch. Alleen al de eerste zinnen!

Golden Boy?
pi_152874254
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 02:03 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Eensch. Alleen al de eerste zinnen!

Golden Boy?
Jij haat Israel gewoon.
pi_152875222
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 01:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om de illegale vluchtelingen, het gaat hier om joodse afrikanen. Alle joden hadden het recht om naar Israel te komen (terug te keren haha), toch?
Onzin natuurlijk.

Maar goed, nogmaals: bezoek het land.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_152875524
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 01:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Omdat je zogenaamd precies weet wat ik bedoel:

Nee het gaat hier niet om illegale vluchtelingen , het gaat hier om boedhistische Chinezen. Alle Chinezen hadden het recht om naar Israel te komen (terug te keren haha), toch?
Behalve als ze uit ijsland komen en bovendien nog geel zijn

Waarom bewerk je mijn quote om die zo om te zetten? Heb het he-le-maal niet over falasha gehad. Ik had het toch duidelijk over de illegale vluchtelingen die via Egypte Israel binnen komen. En nu zeg je dat ik falasha bedoel. Waarom doe je dat?

Als ik zo lees en hoor over de Europese maatregelen tegen bootvluchtelingen dan was het voorstel van Bibi (veel ophef) aantal maanden over de illegale Afrikanen nog niet eens zo gek en nog humaner ook!
pi_152875539
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:46 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van Dries van Agt, maar wil hier toch wel twee dingen op zeggen.
1) Hij heeft ooit verteld dat hij zich dat verwijt aantrekt, omdat hij dan het gevoel heeft medeverantwoordelijk gemaakt te worden aan de holocaust. Persoonlijk zou ik dan even naar mijn geboortedatum kijken, maar hij doet dat kennelijk niet.
2) Tijdens de uitzending "Het Zwarte Schaap" met Gretta Duisenberg snoerde hij Hans Knoop de mond. "Ik ben U tijdens Uw spreken niet in de rede gevallen. U mij reeds vele malen!"

Verder vind ik je speculaaspop wel een aardige vergelijking. Hondepoep is beledigender!
Waarom haal jij en Papierversnipper de zaken die in Nederland speelt steeds erbij in dit discussie over Israel en Palestina? Heeft toch allemaal geen ruk mee te maken. Laat dat dan gewoon weg.

Onzin praat
pi_152875545
Ik ben zo blij met deze filmpje en iedereen mag kijken

Verdiend wel een plaatsje in deze topic. Gewoon uit liefde voor mijn vaderland
pi_152957134
Het liefst zou ik heel deze kl#te topic vol spammen zodat ik de tt kan veranderen
  maandag 25 mei 2015 @ 21:21:03 #49
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152957300
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 21:15 schreef klawie het volgende:
Het liefst zou ik heel deze kl#te topic vol spammen zodat ik de tt kan veranderen
Nounounou je laat je wel weer kennen

Wat boeit een TT nou
Say what?
pi_152957312
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 21:15 schreef klawie het volgende:
Wow, de haat zit diep. Als straf zou Israël nog eens 10m² grondgebied moeten koloniseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')