quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
Mag ik jullie kletspraat opleuken met iets wat nog ontbreekt in dit topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eensch. Alleen al de eerste zinnen!quote:
Jij haat Israel gewoon.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 02:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Eensch. Alleen al de eerste zinnen!
Golden Boy?
Onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de illegale vluchtelingen, het gaat hier om joodse afrikanen. Alle joden hadden het recht om naar Israel te komen (terug te keren haha), toch?
Behalve als ze uit Afrika komen en bovendien nog zwart zijn.
Omdat je zogenaamd precies weet wat ik bedoel:quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de illegale vluchtelingen, het gaat hier om joodse afrikanen. Alle joden hadden het recht om naar Israel te komen (terug te keren haha), toch?
Behalve als ze uit Afrika komen en bovendien nog zwart zijn.
Waarom haal jij en Papierversnipper de zaken die in Nederland speelt steeds erbij in dit discussie over Israel en Palestina? Heeft toch allemaal geen ruk mee te maken. Laat dat dan gewoon weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Dries van Agt, maar wil hier toch wel twee dingen op zeggen.
1) Hij heeft ooit verteld dat hij zich dat verwijt aantrekt, omdat hij dan het gevoel heeft medeverantwoordelijk gemaakt te worden aan de holocaust. Persoonlijk zou ik dan even naar mijn geboortedatum kijken, maar hij doet dat kennelijk niet.
2) Tijdens de uitzending "Het Zwarte Schaap" met Gretta Duisenberg snoerde hij Hans Knoop de mond. "Ik ben U tijdens Uw spreken niet in de rede gevallen. U mij reeds vele malen!"
Verder vind ik je speculaaspop wel een aardige vergelijking. Hondepoep is beledigender!
Nounounou je laat je wel weer kennenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:15 schreef klawie het volgende:
Het liefst zou ik heel deze kl#te topic vol spammen zodat ik de tt kan veranderen
Wow, de haat zit diep. Als straf zou Israël nog eens 10m² grondgebied moeten koloniseren.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:15 schreef klawie het volgende:
Het liefst zou ik heel deze kl#te topic vol spammen zodat ik de tt kan veranderen
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:36 schreef reza1 het volgende:
Gister was het 15 jaar geleden dat de zionistische terroristen hun bezetting van Libanon moesten opgeven dankzij het verzet.![]()
Meisje toch.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:15 schreef klawie het volgende:
*Proest*quote:Op maandag 25 mei 2015 21:36 schreef reza1 het volgende:
Gister was het 15 jaar geleden dat de zionistische terroristen hun bezetting van Libanon moesten opgeven dankzij het verzet.![]()
Schouder aan schouder met Israël tegen de islamitische haat.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:15 schreef klawie het volgende:
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4661076,00.htmlquote:Netanyahu may be Erdogan, but Israel is not Turkey
Op-ed: In his delusions, the PM called early elections, dismissed Israel Prize judges, undermined the free press, conducted a racist election campaign, and sold out the core values of the State of Israel and Zionism in shameless coalition deals.
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:21 schreef Karrs het volgende:
[..]
Schouder aan schouder met Israël tegen de islamitische haat.
Suck it up.
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:21 schreef Irakees het volgende:
[..]
Wow, de haat zit diep. Als straf zou Israël nog eens 10m² grondgebied moeten koloniseren.
Niet echt verslagen, meer een combinatie van geen motivatie om zoveel resources te verspillen + slechte media-aandacht + druk vanuit Europa. Israel trok zich vrijwillig terug, Hezbollah werd zwaar toegetakeld en veel raketinstallaties werden gesloopt.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:40 schreef reza1 het volgende:
[..]
Doet pijn hè, en dan in 2006 ook nog eens verslagen worden door het verzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |