Vind ik eigenlijk nog best duur.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal eens kijken waar die zit. Maar goed, 1,25 voor een muntboeket vond ik sowieso wel een goede deal. :$
Asperges waren weer lekkerquote:
Ik betaalde eerst dezelfde prijs voor een kwart.quote:
Die was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of een romantisch origamikunstwerkje, gemaakt van een zakdoek vol zaad.
Volgende keer gewoon heel pakje halenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was een beetje boos op mezelf dat ik uit zelfbescherming maar 1 cornetto heb gehaald en niet gewoon meer
Morgen ben ik blij dat ik dat niet heb gedaanquote:
Kan je goed hebbenquote:
Hoezo zelfbescherming? Je wilde toch weer iets aankomen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was een beetje boos op mezelf dat ik uit zelfbescherming maar 1 cornetto heb gehaald en niet gewoon meer
Ja maarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgen ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan
Ik vond de handdoeken al zo hard en stijf.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je mijn staande washandjes en handdoeken over het hoofd gezien?
Waterijs valt sowieso wel mee in kcal. Maar bedankt.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie jou al voor me als een vies oud mannetje dat perverse opmerkingen maakt richting verpleegkundigen.
Ja, maar niet door ik weet niet hoeveel cornetto's te etenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo zelfbescherming? Je wilde toch weer iets aankomen?
Begrijpelijk. Dat heb ik met mini magnums.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar niet door ik weet niet hoeveel cornetto's te etenAls ik zo'n pak haal, gaat zo'n pak vaak helemaal op in 1 avond
Ik heb geen zelfbeheersing met cornetto's
Ben je zo dun geworden dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar niet door ik weet niet hoeveel cornetto's te etenAls ik zo'n pak haal, gaat zo'n pak vaak helemaal op in 1 avond
Ik heb geen zelfbeheersing met cornetto's
Nee, ik schrok laatst alleen dat de weegschaal 52 aangafquote:
quote:
Heb jij die magnum pink al gehad?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dat heb ik met mini magnums.
Nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb jij die magnum pink al gehad?
Anders haal ik wel pakje voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |