Veel plezier, en pak er een biertje en een worstebroodje bij!quote:Op zondag 17 mei 2015 01:53 schreef Specularium het volgende:
Jullie zijn allemaal gebakjes, ik ga weer film kijken.
Kan wel ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:54 schreef LTVDK het volgende:
NWS / 'Romeins' beeld van Poetin onthuld
Kan die titel niet gewoon in het Nederlands ipv Cyrillisch, hier begrijpt natuurlijk niemand wat van.
Ik zie er eentje, en zelfs die is erg twijfelachtig. Bovendien is het geen actief topic meer, dus waarom zou je hier nog moeite in steken?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:44 schreef gelly het volgende:
Hier staan wat strafbare uitingen in,wellicht dat de topic reports aan de aandacht ontsnapt zijn.
NWS / Moeskroen laat muur bouwen tegen Roma-zigeuners
Beetje een grensgeval. Heb het expres laten staan.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:44 schreef gelly het volgende:
Hier staan wat strafbare uitingen in,wellicht dat de topic reports aan de aandacht ontsnapt zijn.
NWS / Moeskroen laat muur bouwen tegen Roma-zigeuners
Duidelijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje een grensgeval. Heb het expres laten staan.
Als jullie van mening zijn dat uitdrukkingen als "Roma zijn de aids van de samenleving" prima kunnen,dan is er toch niets aan de hand?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:31 schreef sp3c het volgende:
ja ik heb het tegen jou ja, je bent het niet met ons eens, dat vind ik jammer maar het is niet anders
maar gedraag je alstublieft niet zo godvergeten kinderachtig man
Dat stond er dus niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Als jullie van mening zijn dat uitdrukkingen als "Roma zijn de aids van de samenleving" prima kunnen,dan is er toch niets aan de hand?
Je vindt het kunnen toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat stond er dus niet.
Beetje jammer weer dit.
Als je het niet vond kunnen had je het weggehaald.Lijkt mij.Dus kennelijk mag het.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het niet verwijderd, dat is wat anders.
Dat heb ik allemaal net uitgelegd.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je het niet vond kunnen had je het weggehaald.Lijkt mij.Dus kennelijk mag het.
Nee dat hoeft niet, peilingen van vorig jaar zijn niet zo relevant meer.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:44 schreef arjan1112 het volgende:
Sluit dan die over oostenrijk en de praxis ook maar
Wil je dat weer gaan doen dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:49 schreef arjan1112 het volgende:
eerst ging ik elke week daar een nieuwe peiling plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |