Oh, nou dan is de keuze iets groter jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het was zo van; ik heb niks in huis, dus ik kan vanalles halen, ik weet alleen niet wat, dus help me even bij mijn keuze
Wil je iets dat snel klaar is of iets dat gewoon lekker is?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het was zo van; ik heb niks in huis, dus ik kan vanalles halen, ik weet alleen niet wat, dus help me even bij mijn keuze
Leidseplein voor de verandering maar weer eens zoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga ook maar eens naar de supermarkt. Zonnetje schijnt nog
Beidequote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:05 schreef yats het volgende:
[..]
Wil je iets dat snel klaar is of iets dat gewoon lekker is?
Gewoon je brievenbusadres wijzigenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leidseplein voor de verandering maar weer eens zo.
I wish, serieus, ik zou er zo graag willen wonenquote:
Kipfilet doormidden snijden, plak Chedder ertussen en wat Jalepano's, was voor mij het enige dat ik zondag in huis had en geen zin om boodschappen te doen, was echt goed te etenquote:
Wat een schattig knulletje ben je toch eigenlijk ook he.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I wish, serieus, ik zou er zo graag willen wonen.
Maar vandaag een andere tent dan normaal, tegen beter weten in die australische uitzwaaien.
Ach ja, we hebben toch ook lol gehad en ze is nogal sad omdat ze weg moet na een maandquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat een schattig knulletje ben je toch eigenlijk ook he.
Nja anyway, boodschappen doen
Zonder jalepeno, Cheddar heb ik nog in huis, kipfilet kan ik halen, paprika erbij ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kipfilet doormidden snijden, plak Chedder ertussen en wat Jalepano's, was voor mij het enige dat ik zondag in huis had en geen zin om boodschappen te doen, was echt goed te eten.
Jalepeno's zijn zo fucking lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonder jalepeno, Cheddar heb ik nog in huis, kipfilet kan ik halen, paprika erbij ofzoGoede tip
Hou helemaal niet van pittig inderdaadquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jalepeno's zijn zo fucking lekker.
Maar als je niet van (mild) pittig houdt kan het ook wel met paprika, ik zou die Turkse ingemaakte nemen en dan kort grillen.
Chorizo, bosuitjes en mozzarella in stukjes snijden. Mengen, op een wrap doen, bult kaas en nog een wrap erop. Allebei de kanten bakken in de pan totdat de kaas gesmolten isquote:
Dit klinkt wel verrekte goed voor een volgende keerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Chorizo, bosuitjes en mozzarella in stukjes snijden. Mengen, op een wrap doen, bult kaas en nog een wrap erop. Allebei de kanten bakken in de pan totdat de kaas gesmolten is
Quesadilla
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Chorizo, bosuitjes en mozzarella in stukjes snijden. Mengen, op een wrap doen, bult kaas en nog een wrap erop. Allebei de kanten bakken in de pan totdat de kaas gesmolten is
Quesadilla
Heerlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit klinkt wel verrekte goed voor een volgende keerZonder bosuitjes dan. Maar dan gewoon prei ofzo
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
Dus mozzarella, en daarop een berg kaas?
Raar.
Zonde, ik ben er gek op, flikker ze overal op waar het kanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hou helemaal niet van pittig inderdaad![]()
Ja, goed ideeIk ga het zo maar even halen
Pizza? Lasagna?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |