Ik ga in discussies niet schelden ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:28 schreef Makoto het volgende:
[..]
In zo'n discussie ben je vaak de liefste niet.
Heeft het ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga in discussies niet schelden ofzo
Ik zie niet in hoe dat met lief te maken heeft
Tuurlijk niet, maar je hoeft toch ook niet te schelden om niet lief te zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga in discussies niet schelden ofzo
Ik zie niet in hoe dat met lief te maken heeft
Manager.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik doe niet aan discussies, daar zijn andere mensen voor.
Definieer 'negermuziek'.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ik blijf erbij dat er meer negermuziek geluisterd dient te worden.
Mobb Deep isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Muziek met negers. Dit soort shit.
Ik blijf erbij dat ik daar niet aan mee doe.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ik blijf erbij dat er meer negermuziek geluisterd dient te worden.
Waarom haten op Kenny?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik daar niet aan mee doe.
Ik haat op niemand, ik luister die muziek gewoon niet.quote:
?quote:
quote:
Ik ben altijd lief...Niu ja, bijna altijd danquote:
Gewoon niet finishenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je al zover bent dat er gefinished gaat worden bij iemand ben je al niet last gefinished.
Je zegt het verkeerd, om te finishen moet je wel meedoen aan de wedstrijd/het spel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Om te finishen moet je wel ergens beginnen
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:55 schreef yats het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd, om te finishen moet je wel meedoen aan de wedstrijd/het spel.
Ach, soms is een plek op de bank of de tribune ook prima toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
Nee. Zijn waar de actie isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, soms is een plek op de bank of de tribune ook prima toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |