Leek wel of die geen 1 bal vast kon houden, bij iedere aanname stuiterde die bal de andere kant op. Zat op G achter het doel en het zag er zo stuntelig uit in de tweede helft.quote:
Leek? Dat is helaas gewoon zo. Statistieken van z'n passing waren ook weer om te janken heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Leek wel of die geen 1 bal vast kon houden, bij iedere aanname stuiterde die bal de andere kant op. Zat op G achter het doel en het zag er zo stuntelig uit in de tweede helft.
Uhhh, oke.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze Kazim nu gaan schorsen moeten ze die Labyad ook schorsen met zijn kazim is een pussy uitspraken.
Beelden nog niet gezien zeker?quote:
Want?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze Kazim nu gaan schorsen moeten ze die Labyad ook schorsen met zijn kazim is een pussy uitspraken.
http://foxsports.nl/video(...)gaf-me-een-klap.htmlquote:
Ja had het gezien. Maar is toch anders dan als een aap iemand een klap verkopenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)gaf-me-een-klap.html
Weinig respect zo als hij over een collega praat.
Jij wilt hem schorsen voor zulke uitspraken? Nee, duidelijk.quote:
Niet perse maar als hij het niet krijgt dan Kazim ook niet, Of beide of beide niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij wilt hem schorsen voor zulke uitspraken? Nee, duidelijk.
Zit toch een wereld van verschil in..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet perse maar als hij het niet krijgt dan Kazim ook niet, Of beide of beide niet.
Hij was in ieder geval beter dan Manu, die heeft echt helemaal niets goed gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:19 schreef thedarklord0033 het volgende:
Iedereen wordt altijd gewisseld behalve Immers, was bij Koeman ook al zo. Tevens JPB NOOIT meer opstellen. Die jongen ligt zo snel en zo voorspelbaar.
Manu viel ook 30 minuten in, Boetius speelde 60 minuten. Manu is tevens een blind paard.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval beter dan Manu, die heeft echt helemaal niets goed gedaan.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is toch ook geen voorbeeld voor kinderen die zitten te kijken met ze gepussy?quote:
Kazim wel dan met z'n gemep? Erg kinderachtige situatie sowieso.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is toch ook geen voorbeeld voor kinderen die zitten te kijken met ze gepussy?
Je moet je ook een beetje in Labyad verplaatsen. Hij heeft een koek gekregen maar durft niks terug te doen, dus probeert hij maar achteraf voor de camera zijn gedeukte ego op te poetsen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is toch ook geen voorbeeld voor kinderen die zitten te kijken met ze gepussy?
Ik snap het en juist dat is zo ergerlijk wees dan een vent en geef die pussy van 2 meter een klap terug en kijk wat er gebeurd. Nu heeft hij een klap gehad is hij waarschijnlijk weggedoken en kwam de rest er tussen. Prima maar ga dan daarna niet tegen de camera je gedeukte ego op poetsen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je moet je ook een beetje in Labyad verplaatsen. Hij heeft een koek gekregen maar durft niks terug te doen, dus probeert hij maar achteraf voor de camera zijn gedeukte ego op te poetsen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
supquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Psst... ze willen je uit dit topic hebben
Ja maar dat durft hij dus allemaal niet. Het enige wat hem restte was om in de gebruikelijke laffe marokkaanse traditie achter iemands rug om een grote mond te hebben. Hopelijk komen we Vitesse weer tegen in de playoffs. Dan zal deze stoere bink wel geblesseerd zijn als Feyenoord uit op het programma staat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap het en juist dat is zo ergerlijk wees dan een vent en geef die pussy van 2 meter een klap terug en kijk wat er gebeurd. Nu heeft hij een klap gehad is hij waarschijnlijk weggedoken en kwam de rest er tussen. Prima maar ga dan daarna niet tegen de camera je gedeukte ego op poetsen.
Hoorde ik net. Ik kom hier niet zo vaak hoor, maar iemand wilde je vervangen. Ff zoeken. Dacht dat t wel zo eerlijk was dat even te zeggenquote:
Of hij wilt zich niet verlagen tot het niveau van Kazimquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap het en juist dat is zo ergerlijk wees dan een vent en geef die pussy van 2 meter een klap terug en kijk wat er gebeurd. Nu heeft hij een klap gehad is hij waarschijnlijk weggedoken en kwam de rest er tussen. Prima maar ga dan daarna niet tegen de camera je gedeukte ego op poetsen.
Heeft hij nu uiteindelijk als nog gedaan door pussy zacht ei mietje en weet ik veel wat te roepen over Kazim.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of hij wilt zich niet verlagen tot het niveau van Kazim
Oh spannendquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoorde ik net. Ik kom hier niet zo vaak hoor, maar iemand wilde je vervangen. Ff zoeken. Dacht dat t wel zo eerlijk was dat even te zeggen
Ze gaan weer naar de stembustwitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 13:55:56Ligt het lot van Rutten in handen van de spelers? Volgens ingewijden discussieert een aantal nu over de positie van de trainer #Feyenoord reageer retweet
Nog buiten dat, wat zeggen voor de camera is natuurlijk niet te vergelijken met iemand voor zijn muil slaan of een kopstoot uitdelenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of hij wilt zich niet verlagen tot het niveau van Kazim
Feyenoord #MeerDemocratischDanEuropeseUniequote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:57 schreef Grifte het volgende:
Ze gaan weer naar de stembustwitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 13:55:56Ligt het lot van Rutten in handen van de spelers? Volgens ingewijden discussieert een aantal nu over de positie van de trainer #Feyenoord reageer retweet
[ afbeelding ]
Dat zou zo dom zijn een wedstrijd voor het eindequote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:57 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Schokeffect om te voorkomen dat je Europa mislooptquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou zo dom zijn een wedstrijd voor het einde
Die zullen er waarschijnlijk wel zijn maar niet naar buiten mogen komen. Gok ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog buiten dat, wat zeggen voor de camera is natuurlijk niet te vergelijken met iemand voor zijn muil slaan of een kopstoot uitdelen.
Zijn er eigenlijk beelden van of hoe gaat dat?
Het maakt echt helemaal niets uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou zo dom zijn een wedstrijd voor het einde
Baad het niet, schaad het niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je niet.
Misschien zijn de spelers Fred ook wel helemaal beu.
Boetius, Vilhena dat soort jochies denk ik jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:02 schreef Jorwol het volgende:
Vraag me af wie hem weg zou willen hebben, neem aan dat dat geen basisspelers zijn want die hebben het gisteren zelf verneukt
Zoals Jorwol zegt zijn het de spelers die een wanprestatie hebben geleverd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Baad het niet, schaad het niet.
Kun je gerust eruit gooien die beste man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |