Maar weer niet genoeg om het randje van het corrigerende ondergoed te verbergen, dus ik twijfel wat aan zijn stellingquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens de ontwerper voldoende ijzerdraad om alles op z'n plek te houden, al maak ze een koprol.
/telegraaf
Ze schreef het niet voor Trijn, die trok het zelf uit haar computerquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou, als je zo'n nummer schrijft voor je best buddie.....
Trijntje was op visite, vraagt 'mag ik es luisteren naar je onaffe werk' en rukt dit liedje uit de stapel. Anouk zei nog 'doe het niet', maar Trijntje wilde per se. Dat moet dan wel heel achterbaks bedacht zijn en op zich zie ik sommige vrouwen daar wel voor aan, maar Anouk lijkt me niet zo subtiel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou, als je zo'n nummer schrijft voor je best buddie.....
Ik en het verhaal maar dan nog, Anouk had vast betere nummers in haar computer staan, waarom dan uitgerekend dit? Het past niet bij Trijn, niet bij haar stem en haar persoonlijkheid. Voor mij voelt het net als K-3 meets Emerald of zo, het past gewoon niet bij Trijn en ik kan me serieus niet voorstellen dat zij zich lekker voelt met dat ge-aiaiaia. Trijn kan beter dan dit en waarom niet zelf een nummer geschreven. ze heeft wat dat betreft heel veel basis.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Trijntje was op visite, vraagt 'mag ik es luisteren naar je onaffe werk' en rukt dit liedje uit de stapel. Anouk zei nog 'doe het niet', maar Trijntje wilde per se. Dat moet dan wel heel achterbaks bedacht zijn en op zich zie ik sommige vrouwen daar wel voor aan, maar Anouk lijkt me niet zo subtiel.
Thanks. Dit geeft weer een beetje hoop. Ze zegt:quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:50 schreef messi18 het volgende:
Trijntje bij Coen en Sander. http://coenensandershow.bnn.nl/item/audio/6080
Ik ben bang dat ze daar mee niet bedoelt dat haar backingvocals door een blinde zijn aangekleedquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:17 schreef grazz het volgende:
[..]
Thanks. Dit geeft weer een beetje hoop. Ze zegt:
Niet alles wat we van te voren hadden doorgegeven was tijdens de eerste repetitie meteen voor elkaar. Heel veel dingen moeten nog anders, vrijdag krijgen ze dat pas te zien als het goed is.
Omdat ze dat zelf wilde. En het lijkt me wel zo'n koppig peerd dat zich er niet van af laat lullen. Bij mijn weten schrijft Trijntje geen liedjes, dus dat was sowieso geen optie.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik en het verhaal maar dan nog, Anouk had vast betere nummers in haar computer staan, waarom dan uitgerekend dit? Het past niet bij Trijn, niet bij haar stem en haar persoonlijkheid. Voor mij voelt het net als K-3 meets Emerald of zo, het past gewoon niet bij Trijn en ik kan me serieus niet voorstellen dat zij zich lekker voelt met dat ge-aiaiaia. Trijn kan beter dan dit en waarom niet zelf een nummer geschreven. ze heeft wat dat betreft heel veel basis.
Ben bang dat je gelijk hebt, maarja ze kunnen er ook voor kiezen om de backings uit beeld te houden. Echt...ik snap het nog steeds niet. Gewoon wit zonder die prints/teksten was beter en waarschijnlijk goedkoper geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze daar mee niet bedoelt dat haar backingvocals door een blinde zijn aangekleed
Naakt?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:28 schreef aarontje112 het volgende:
Ze zei bij Coen en Sander ook iets in de trant van; ''ik ben wel een beetje geschrokken dat alle aandacht naar de jurk ging, dat is natuurlijk niet de bedoeling''. Zou ze wat gaan veranderen qua kleding?
Misschien geeft ze Rafaella wel ff een belletje of ze dat pakje van een paar jaar terug mag lenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet Trijntje kunnen hebben toch?
Ik zeg doen!
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik vind het wel een beetje klinken alsof ze nul komma nul zelf de regie in handen houdt enzo.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:17 schreef grazz het volgende:
[..]
Thanks. Dit geeft weer een beetje hoop. Ze zegt:
Niet alles wat we van te voren hadden doorgegeven was tijdens de eerste repetitie meteen voor elkaar. Heel veel dingen moeten nog anders, vrijdag krijgen ze dat pas te zien als het goed is.
Had je liever gehad dat ze maar gewoon deed wat haar zelf inviel dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje klinken alsof ze nul komma nul zelf de regie in handen houdt enzo.
Dan krijg je wel extra veel ad-libs..quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Had je liever gehad dat ze maar gewoon deed wat haar zelf inviel dan?
Eens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:40 schreef ato het volgende:
Sorry maar ik vind het liedje van Griekenland nog goedkoper en slechter klinken dan het liedje van Trijntje..
Mee eens, al kom je er met een ballad meestal wat makkelijker mee weg.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:40 schreef ato het volgende:
Sorry maar ik vind het liedje van Griekenland nog goedkoper en slechter klinken dan het liedje van Trijntje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |