Het oog wil ook wat, sorry. En Jacqueline Govaert is.... hoe zal ik het zeggen... niet iemand die extreem veel mannenharten sneller laat kloppen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:47 schreef Fascination het volgende:
Ik vind Jacqueline Govaert wel wat voor volgend jaar eigenlijk. Zal wel niemand met me eens zijn. ^^
En dat acts met een boodschap gelijk staan aan een grap en niet waardig om te winnen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om te zien hoe, in een land waar bijna iedereen zegt niks om het ESF te geven, het niet winnen ervan blijkbaar toch tot zo'n diep trauma kan leiden.
Idd, nog even en we moeten iedere zanger/zangeres die tussen de optredens door weleens iets zinnigs zegt meteen maar diskwalificeren.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En dat acts met een boodschap gelijk staan aan een grap en niet waardig om te winnen.
volgens de regels mogen er geen politieke boodschappen in de liedjes zitten, dus dat heeft wel een grondslag in de werkelijkheid.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En dat acts met een boodschap gelijk staan aan een grap en niet waardig om te winnen.
De boodschap van Conchita vond ik meer een morele/ethische boodschap dan een politieke boodschap. Het was niet direct op een land gericht, maar op elk individu. Of nou ja, dat was mijn opvatting.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens de regels mogen er geen politieke boodschappen in de liedjes zitten, dus dat heeft wel een grondslag in de werkelijkheid.
oh dus je argument gaat alleen over conchita, zeg dat dan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De boodschap van Conchita vond ik meer een morele/ethische boodschap dan een politieke boodschap. Het was niet direct op een land gericht, maar op elk individu. Of nou ja, dat was mijn opvatting.
Hier noem ik Conchita, maar het geldt sowieso ook in het algemeen. Niet alle acts met een boodschap zijn politiek van aard.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh dus je argument gaat alleen over conchita, zeg dat dan.
Als het goed is, leidt de act de aandacht genoeg af om dat gevoel nog een minuutje uit te stellen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:16 schreef Loekie1 het volgende:
Verder had ik kippenvel toen ik de rehearsal hoorde, tot ongeveer een minuut voor het einde. Dan wordt het opeens te veel van hetzelfde en lijkt het nummer 5 minuten te duren ipv 3.
Binnen nu en dinsdag?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:11 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind de jurk wel mooi maar Trijntje moet er wel eerst een paar kilo af krijgen.
Dat dénk je. Het zou best kunnen maar je kunt het nooit wetenquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Conchita was een (overigens hele slechte) act in haar gedrag en won alleen maar omdat ze een baard en piemel had. De naam "Conchita Wurst" zegt toch ook gewoon genoeg dat ze bewust die gimmick aan de man wilden brengen met die act?
Anders had het liedje best de finale gehaald, misschien top 10 gescoord, maar zeker niet gewonnen.
Ik ben er van overtuigd. En dat kan. Bij mij had het de top 10 wel gehaald, maar meer niet. Voornamelijk omdat het mij echt teveel op Garbage leek trouwens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dénk je. Het zou best kunnen maar je kunt het nooit weten
Ik had ook zonder die baard het liedje het allermooist gevonden.
Het was toch gewoon een grote grap? Allemaal gemaakt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens de ontwerper voldoende ijzerdraad om alles op z'n plek te houden, al maak ze een koprol.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:53 schreef capristo het volgende:
wat zit er aan de binnenkant van de jurk?
[ afbeelding ]
Aandacht krijgt ze zeker. Haar repetitie was/is het meest bekeken, maar misschien is heel NL wel nieuwsgierig geworden en zijn de views daardoor wel omhoog geschoten...quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:29 schreef Fred_B het volgende:
Die jurk is wel echt wereldnieuws geworden. Gisteravond kwam die zelfs op het 'grote' Journaal in België voorbij.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens de ontwerper voldoende ijzerdraad om alles op z'n plek te houden, al maak ze een koprol.
/telegraaf
Ik ook en als ik heel eerlijk ben: ik ben er van overtuigd want serieus, Anouk schrijft betere liedjes dan deze bagger en daar Anouk nou niet bepaald de vriendelijkste is en niet tegen haar verlies kan ga ik het zo maar geloven. En Trijn trapt er met open ogen inquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:45 schreef quirina het volgende:
"Dat niveau gaan we serieus niet halen dit jaar, niet vanwege "de" jurk maar omdat het gewoon een baggerliedje is. Geschreven door Anouk dus omdat zij niet won gaat ze een ander te kakken zetten (just my 2 cents)"
Zie ik haar best voor aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |