abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152564809
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:47 schreef Fascination het volgende:
Ik vind Jacqueline Govaert wel wat voor volgend jaar eigenlijk. Zal wel niemand met me eens zijn. ^^
Het oog wil ook wat, sorry. En Jacqueline Govaert is.... hoe zal ik het zeggen... niet iemand die extreem veel mannenharten sneller laat kloppen.

Ik blijf er trouwens gewoon bij dat er weer een volwaardig NSF moet komen; dat roep ik al jaren. De toevalstreffers van 2013 en 2014 ten spijt. Maar het moet eerst een paar keer grandioos mis gaan, wil zoiets weer serieus een optie worden.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 17:25:41 #227
375570 crew  Cyan9
pi_152564817
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi om te zien hoe, in een land waar bijna iedereen zegt niks om het ESF te geven, het niet winnen ervan blijkbaar toch tot zo'n diep trauma kan leiden. :P
En dat acts met een boodschap gelijk staan aan een grap en niet waardig om te winnen. ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 13 mei 2015 @ 17:35:15 #228
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152565089
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:25 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

En dat acts met een boodschap gelijk staan aan een grap en niet waardig om te winnen. ;)
Idd, nog even en we moeten iedere zanger/zangeres die tussen de optredens door weleens iets zinnigs zegt meteen maar diskwalificeren. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 13 mei 2015 @ 17:50:49 #229
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_152565555
quote:

[..]

volgens de regels mogen er geen politieke boodschappen in de liedjes zitten, dus dat heeft wel een grondslag in de werkelijkheid.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 17:56:09 #230
375570 crew  Cyan9
pi_152565712
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

volgens de regels mogen er geen politieke boodschappen in de liedjes zitten, dus dat heeft wel een grondslag in de werkelijkheid.
De boodschap van Conchita vond ik meer een morele/ethische boodschap dan een politieke boodschap. Het was niet direct op een land gericht, maar op elk individu. Of nou ja, dat was mijn opvatting. :P
pi_152565876

Ziet er wel beter uit dan die baardmanwurst.
  woensdag 13 mei 2015 @ 18:04:09 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_152565958
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:56 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

De boodschap van Conchita vond ik meer een morele/ethische boodschap dan een politieke boodschap. Het was niet direct op een land gericht, maar op elk individu. Of nou ja, dat was mijn opvatting. :P
oh dus je argument gaat alleen over conchita, zeg dat dan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 18:10:57 #233
375570 crew  Cyan9
pi_152566137
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

oh dus je argument gaat alleen over conchita, zeg dat dan.
Hier noem ik Conchita, maar het geldt sowieso ook in het algemeen. Niet alle acts met een boodschap zijn politiek van aard.
pi_152566151
Ik vind de jurk wel mooi maar Trijntje moet er wel eerst een paar kilo af krijgen.
  woensdag 13 mei 2015 @ 18:15:37 #235
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_152566257
Wat een gezeik over de jurk. Ziet er meer dan prima uit voor het songfestival! Heb door de jaren heen wel ergere gedrochten van kleding voorbij zien komen. Trijntje heeft ook een prima figuur, je ziet dat ze flink eraan gewerkt heeft. Maar het is oer-Hollands om af te geven op de persoon die ons land gaat vertegenwoordigen en straks als ze toch genoeg punten weet te scoren om in de finale te komen, kruipt iedereen in haar forse, doch bevallige kont!
Over de jurk; ik zie er 2 dingen in; een bliksemschicht en 2 gezichten. Kun je veel mee doen en waarschijnlijk zal het straks ook wel duidelijk worden waarom die jurk gekozen is. En al doen ze er verder niks mee, ik vind het nu al leuk en verheug me op dinsdag!
Het lied vind ik te magertjes voor haar maar had eerlijk gezegd ook iets beters verwacht uit de hand van Anouk. Maar goed, het hoeft ook niet altijd een zwaar beladen, moeilijk lied te zijn, toch?
Ik gun Trijn een finaleplaats! Because she worth it! w/
En omdat sinds 2-3 jaar eindelijk iets van niveau gestuurd wordt! Dat kijkt toch zoveel leuker naar deze kermis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kim-Holland op 13-05-2015 18:22:16 ]
pi_152566275
Verder had ik kippenvel toen ik de rehearsal hoorde, tot ongeveer een minuut voor het einde. Dan wordt het opeens te veel van hetzelfde en lijkt het nummer 5 minuten te duren ipv 3.
pi_152566990
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:16 schreef Loekie1 het volgende:
Verder had ik kippenvel toen ik de rehearsal hoorde, tot ongeveer een minuut voor het einde. Dan wordt het opeens te veel van hetzelfde en lijkt het nummer 5 minuten te duren ipv 3.
Als het goed is, leidt de act de aandacht genoeg af om dat gevoel nog een minuutje uit te stellen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 mei 2015 @ 18:46:11 #238
163650 Greys
pi_152567168
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:11 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind de jurk wel mooi maar Trijntje moet er wel eerst een paar kilo af krijgen.
Binnen nu en dinsdag? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 mei 2015 @ 18:47:25 #239
163650 Greys
pi_152567218
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Conchita was een (overigens hele slechte) act in haar gedrag en won alleen maar omdat ze een baard en piemel had. De naam "Conchita Wurst" zegt toch ook gewoon genoeg dat ze bewust die gimmick aan de man wilden brengen met die act?

Anders had het liedje best de finale gehaald, misschien top 10 gescoord, maar zeker niet gewonnen.
Dat dénk je. Het zou best kunnen maar je kunt het nooit weten :)

Ik had ook zonder die baard het liedje het allermooist gevonden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152567316
Trijntje bij Coen en Sander. http://coenensandershow.bnn.nl/item/audio/6080
pi_152567414
wat zit er aan de binnenkant van de jurk?

pi_152568111
Lurker ontlukt heel even want het ESF was vroeger een feestje, met de hele familie om de buis met lekkers en een glaasje ranja en met lange jurken en zo en geen flauw idee wat ze gingen zingen, good old days O+ dus ik draag op zich het ESF een warm hart toe, vanwege ooit toen het nog leuk en gezellig was O+
Dat gedoe de hele dag over een jurk, hebben mensen nou echt niks te doen de hele dag dan te zeuren over een jurk, really? Het liedje is ruk, Trijn heeft een enorm goede stem maar met de intervieuws staat ze voor lul met haar steenkolen Engels en verder is het gewoon compleet bagger. (backvocals verkleed als koeien op de achtergrond _O- Nou nog een paar Goudse kazen op de voorgrond en wat tulpen of zo)
Maar, dat vond ik in eerste instantie ook van TCL maar man, wat was dat uiteindelijk onwijs prachtig .
Dat niveau gaan we serieus niet halen dit jaar, niet vanwege "de" jurk maar omdat het gewoon een baggerliedje is. Geschreven door Anouk dus omdat zij niet won gaat ze een ander te kakken zetten (just my 2 cents :+ )
Ze kan die jurk best hebben ondanks die heupen van 1 meter breed maar dat liedje......aiaiai. (en in hemelsnaam, geen rouwhoedje :X )
Ik duik maar weer in de lurkstand maar ik blijf stiekum hopen, tegen wil en dank maar hé, het ESF w/

[ Bericht 2% gewijzigd door knoblaucha6 op 13-05-2015 19:30:37 ]
Waar het stinkt is het warm.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 19:15:43 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152568186
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat dénk je. Het zou best kunnen maar je kunt het nooit weten :)

Ik had ook zonder die baard het liedje het allermooist gevonden.
Ik ben er van overtuigd. En dat kan. Bij mij had het de top 10 wel gehaald, maar meer niet. Voornamelijk omdat het mij echt teveel op Garbage leek trouwens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 19:25:25 #244
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152568527
quote:

[..]

Het was toch gewoon een grote grap? Allemaal gemaakt.

Als de boodschap nu oprecht was.. maar op mij kwam hij compleet niet als oprecht over maar als een debiele gimmick
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Vis een optie? woensdag 13 mei 2015 @ 19:31:39 #245
70532 loveli
N
pi_152568756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:53 schreef capristo het volgende:
wat zit er aan de binnenkant van de jurk?

[ afbeelding ]
Volgens de ontwerper voldoende ijzerdraad om alles op z'n plek te houden, al maak ze een koprol.
/telegraaf
crap in = crap out
pi_152569336
"Dat niveau gaan we serieus niet halen dit jaar, niet vanwege "de" jurk maar omdat het gewoon een baggerliedje is. Geschreven door Anouk dus omdat zij niet won gaat ze een ander te kakken zetten (just my 2 cents :+ )"

Zie ik haar best voor aan..
pi_152569340
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2015 07:29 schreef Fred_B het volgende:
Die jurk is wel echt wereldnieuws geworden. Gisteravond kwam die zelfs op het 'grote' Journaal in België voorbij.
Aandacht krijgt ze zeker. Haar repetitie was/is het meest bekeken, maar misschien is heel NL wel nieuwsgierig geworden en zijn de views daardoor wel omhoog geschoten...
Ook in de Oostenrijkse media krijgt ze genoeg aandacht, al één van de weinigen een filmpje over haar aankomst: https://www.facebook.com/ESCBuildingBridges?fref=nf (stukje naar beneden scrollen).
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_152569372
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgens de ontwerper voldoende ijzerdraad om alles op z'n plek te houden, al maak ze een koprol.
/telegraaf
_O-
Enne, het is maar een wedstrijdje, nothing more, nothing less (met of zonder the dress 8-) )
pi_152569690
Ze schijnt zich bij de media niet zo populair te hebben gemaakt, ze wordt nogal van een air verdacht
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:45 schreef quirina het volgende:
"Dat niveau gaan we serieus niet halen dit jaar, niet vanwege "de" jurk maar omdat het gewoon een baggerliedje is. Geschreven door Anouk dus omdat zij niet won gaat ze een ander te kakken zetten (just my 2 cents :+ )"

Zie ik haar best voor aan..
Ik ook en als ik heel eerlijk ben: ik ben er van overtuigd want serieus, Anouk schrijft betere liedjes dan deze bagger en daar Anouk nou niet bepaald de vriendelijkste is en niet tegen haar verlies kan ga ik het zo maar geloven. En Trijn trapt er met open ogen in :X
(en Mr Probs had Nothing Really Matters moeten bewaren, we hadden met kei harde voorsprong gewonnen :Y )
pi_152569867
Anouk en Trijn zijn buddy's for life.... als Anouk al zo'n streek zou uithalen zou het bij Ilse zijn, maar die kijkt dan wel weer uit om een lied van Anouk te zingen :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')