Dan krijg je wel extra veel ad-libs..quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Had je liever gehad dat ze maar gewoon deed wat haar zelf inviel dan?
Eens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:40 schreef ato het volgende:
Sorry maar ik vind het liedje van Griekenland nog goedkoper en slechter klinken dan het liedje van Trijntje..
Mee eens, al kom je er met een ballad meestal wat makkelijker mee weg.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:40 schreef ato het volgende:
Sorry maar ik vind het liedje van Griekenland nog goedkoper en slechter klinken dan het liedje van Trijntje..
quote:
Als de homo's zeggen dat je dringend je outfit moet veranderen dan verander je het beter maar.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:28 schreef aarontje112 het volgende:
Ze zei bij Coen en Sander ook iets in de trant van; ''ik ben wel een beetje geschrokken dat alle aandacht naar de jurk ging, dat is natuurlijk niet de bedoeling''. Zou ze wat gaan veranderen qua kleding?
De meeste homo's in deze reeks (minimaal 5) vinden het een goede jurk anders...quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als de homo's zeggen dat je dringend je outfit moet veranderen dan verander je het beter maar.
Whywhyyeyeyeyeye
Kies voor iets wat veilig is, iets wat door iedereen mooi wordt gevonden en wat stijlvol is.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien geeft ze Rafaella wel ff een belletje of ze dat pakje van een paar jaar terug mag lenen.De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat Trijn betere memmen heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet Trijntje kunnen hebben toch?
Ik zeg doen!![]()
Mooi weerquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:28 schreef TheVulture het volgende:
Hadden we Ilse nog maar een keer gevraagd
Ik vind er, eerlijk gezegd, niet zo veel aan. Had ik met de meeste andere nummers van TCL ook.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:28 schreef TheVulture het volgende:
Hadden we Ilse nog maar een keer gevraagd
Ja komt er deze en volgende week elke avond op op NPO3. Snap niet waarom ze allemaal domme konijnen hebben gevraagd hun mening over het songfestival te geven, maar goedquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu naar een TROS-programma op Ned 1 te kijken over 60 jaar Songfestival met allerlei interviews, die grieten van Og3ne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |