Bedoelde 151 ik ben een beetje spuit 11 volgens mij. Iedereen heeft dat ding al een jaar en ik net een maand. Ben erg benieuwd naar de 160! Als die net is harder kan zou het echt top zijn!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:20 schreef shiznuts het volgende:
De ER151 hebben we het dan over, of de nieuwe ER160?
Want de ER151 heeft iedereen inmiddels wel denk ik. As seen on: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic etc.
Misschien dat ik begin volgende maand een revisit doe als de ER160 binnen is. Heb ondertussen ook tig andere BT speakers binnen, waarvan ook de BT Leadsound i20BT het beste bevalt en de Sounder Comb volgt.
Goed, nu ben ik omquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:28 schreef shiznuts het volgende:
Voor de originele prijs zou ik ze nooit halen. Voor de afgeprijsde prijs eigenlijk ook niet.Zijn niet zo heel boeiend.
VSD3!Jwt.
Goed, als echte Xiaomi adept moet ik die ook maar eens halenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:19 schreef Erasmo het volgende:
Xiaomi 3D bril binnenNa mijn eerst volgende bezoek aan de bioscoop zal ik wel een review plaatsen.
Ze zijn nog gewoon in de aanbieding hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:54 schreef RobertNL het volgende:
De aanhouder wint.
Niet geantwoord op de mailtjes van geekbuying over de shipping fee van de mi scale. Nu is hij gewoon verzonden zonder extra kosten
Nu maar hopen dat er geen SMS volgt
[..]
Goed, nu ben ik om. Volgende aanbiedingsronde maar eens halen.
Mooie tip.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef Iemand91 het volgende:
Van Tweakers:
Mousepad met eigen foto voor $0,99. Betalen kan met Paypal, universele code![]()
[ code verwijderd ]
http://www.artscow.com/photo-gifts/mousepad/large-mousepad-160
[ afbeelding ]
EDIT:
[..]
Hmm, gebruik zelf geen muismat maar kan natuurlijk wel geinig ding zijn om weg te geven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:36 schreef monkeybrain het volgende:
Mooie tip.
Ik had nog $1 tegoed omdat de vorige order nogal slecht was afgedrukt
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:21 schreef MineraalWater het volgende:
Is er nog steeds een multi-track optie in 17track? Zie nu alleen individuele sites die ik kan aanklikken maar niet waar ik mijn nummer in kan posten en dat hij zelf uit zoekt waar hij mee is opgestuurd.
Ik zat de eerste keer ook te zoekenquote:
Je krijgt nog wel een tutorial als je de eerste keer op de vernieuwde site komt. Zeker alles meteen weggeklikt?quote:
Oepsssquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:23 schreef JohnB52 het volgende:
Humor:
Mijn pa vraagt me wil je een hdmi-mini naar hdmi kabel bestellen?
Geen probleem!
Dus ik zoek en koop er eentje, na 14 dagen in de bus.
Pa komt m ophalen, en na n uur een whatsapp berichtje: het is niet de goede!
Dus ik teruglezen, had wel degelijk besteld wat ie wilde hebben, bleek dus dat ie micro hdmi moest hebben :-P
Ging ie toch maar naar de mediamarkt ;-)
Zal wel terug gestort Worden op je rekening dan.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:56 schreef davedavy het volgende:
Wil een order cancelen op AE. Hoe wordt dat verrekend? Heb betaald met iDeal namelijk.
Gewoon .com versie en dan rechtsboven ship to NL/USD --> Vertalen uit.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:47 schreef RobertNL het volgende:
Heeft iemand een idee/tip om Aliexpress in het engels te forceren, dat automatisch vertalen is echt een ramp
Dan kom ik dus weer op de NL site uit, zal wel een koekje zijn dat het forceertquote:Op zondag 17 mei 2015 13:51 schreef shiznuts het volgende:
Ja, soms vind ik linkjes in het Russisch. Grappig genoeg kom je op verschillende sites shops/aangeboden producten opeens niet tegen en elders wel. Anyways, dan staat er bovenaan 'global site' of iets waarbij je dus de lokale versie verlaat (moet je alleen de url-extensie ff meekopiëren en achter de nieuwe plakken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |