quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan helaas niet. Maar ik ben er I'm mijn hand fijn te laten knijpen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie's moeder heeft er 6. Wat een nachtmerrie.
Een groot gezin lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie's moeder heeft er 6. Wat een nachtmerrie.
Die laatstequote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:32 schreef artelligence het volgende:
[..]#bazin #echtevrouw #zoziejezenietmeer #katwijk
Je hebt nooit een moment rust. Twee kinderen vind ik genoeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een groot gezin lijkt me wel leuk.Alleen niet als je ze zelf moet baren en opvoeden.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:32 schreef artelligence het volgende:
[..]#bazin #echtevrouw #zoziejezenietmeer #katwijk
Cali gaat al met ons mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
Wat anders, weet iemand een goedkoop hoteletje in amsterdam deze zaterdag?
Opvoeden heeft ook wel z'n leuke kanten, zoals je kind indoctrineren met je opvattingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een groot gezin lijkt me wel leuk.Alleen niet als je ze zelf moet baren en opvoeden.
Bij HW?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
Wat anders, weet iemand een goedkoop hoteletje in amsterdam deze zaterdag?
Hamster laten zwemmen in de wasbak en telkens even kopje onder drukken om te kijken hoe die daarop reageert.quote:
WTF!!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hamster laten zwemmen in de wasbak en telkens even kopje onder drukken om te kijken hoe die daarop reageert.![]()
Als kind van die babyeendjes vangen en mee spelen, om vervolgens weer terug te zetten.
Je had als kind al een onderzoekend karakter.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hamster laten zwemmen in de wasbak en telkens even kopje onder drukken om te kijken hoe die daarop reageert.![]()
Als kind van die babyeendjes vangen en mee spelen, om vervolgens weer terug te zetten.
Dat worden ze ook van invriezen, en dat doe je toch ook niet?quote:
Altijd handig, een voorraad hamster-kebab hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat worden ze ook van invriezen, en dat doe je toch ook niet?
Zie alleen dure hotels in centrum, omgeving Vondelpark of zelfs Zuid. Denk dat je goedkoper uit bent in een hostel of bij iemand thuis natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |