Wat dacht je?quote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben toch sowieso degene met het hoogste empatisch vermogen hier?.
Is nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap na je hamsterverhaal een beetje waarom je geen kinderen wil.
Ik wil er 5quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is nog maar het topje van de ijsberg.
Humanity is doomed.quote:
Ja, daar heb je gelijk inquote:
Niks aan, piece of cake johquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij dan ook de bevallingen doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks aan, piece of cake johHeb wel goede genen wat bevallen betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar 5.
Full-time huismoederen.
Kan helaas niet. Maar ik ben er I'm mijn hand fijn te laten knijpen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij dan ook de bevallingen doet.
A dream come truequote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb wel goede genen wat bevallen betreft.Maar 5.
Full-time huismoederen.
1/2 van jezelf en de rest adopteren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Full-time huismoederen.
Heppie's moeder heeft er 6. Wat een nachtmerrie.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Full-time huismoederen.
Vertel meer, vertel meer!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is nog maar het topje van de ijsberg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |