Gefeliciteerd! Wat een hels karwei 33H! O.oquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:52 schreef Selvaria het volgende:
![]()
Gisteren kwam de vk rond acht uur en constateerde nog geen ontsluiting. Ik had het steeds moeilijker met de weeën en toen ze om half 12 terugkwam was ik veranderd in een hulpeloos stuk ellende.![]()
Naar het ziekenhuis gestuurd, 3 cm geconstateerd en lekker door de volgende 5 cm ontsluiting heengeslapen mbv een ruggenprik.Niks van gevoeld!
Lang verhaal kort: na 1.5 uur persweeën wegpuffen tussen 8 & 10 cm () is om 10.23 vanochtend onze dochter N.ora O.livia geboren m.b.v. een vacuüm.
![]()
![]()
Ze is perfect en prachtig.
![]()
![]()
Vacuüm ivm niet gunstige ligging in het bekken (zijkant van hoofdje voor ipv bovenkant geloof ik)
Het was allemaal erg heftig maar toch wel te handelen. Toen de Vk en gyn begonnen over een kz heb ik alles op alles gezet en kwam ze toch nog zo natuurlijk mogelijk ter wereld. Al met al heeft het vanaf de eerste pijnlijke oefenweeën tot ze er was zo'n 33 uur geduurd, maar ze is het zó waard!
Ik moet wel in het ziekenhuis blijven ivm duizelingen (ging tot 2x toe bijna tegen de vlakte) en niet kunnen plassen. Sowieso 24 uur met een katheter en dan verder kijken. Ik ben blij dat we moeten blijven door mij, ons meisje doet het verder perfect!
LuDann, fijne dag en alvast gefeliciteerd!
Luuksor, gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
Niet.quote:
Dat idd. Wij komen onderweg max 6 stoplichten tegen. Die bijna standaard op groen staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:18 schreef Kyara het volgende:
selveria, gefeliciteerd!!
Spring, doen ze nou echt moeilijk over een 30 minuten naar het ziekenhuis rijden? Als ik in de spits naar het ziekenhuis moet ben ik 2x zo lang onderweg. In dezelfde (niet eens zo heel grote) stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |