SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van der Vaart komt niet
Die gaat liever bij een degradatiekandidaat in Engeland ballen dan hier strijden om de titelOh.![]()
Heeft zich ook nooit willen aanpassen aan de club waar hij speeldequote:Op maandag 11 mei 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 WK en 1 seizoen was hij echt goed bij Ajax.
Voor de rest was het ook maar heel erg matig, en dat heeft hij voortgezet in het buitenland.RED ONS HENNIEGOD![]()
als jood zijnde zou ik mijn handjes dichtknijpen als die neus niet zou komenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van der Vaart komt niet
Die gaat liever bij een degradatiekandidaat in Engeland ballen dan hier strijden om de titel
Al zou een nieuwe hoer van amsterdam welkom zijn![]()
Bij Ajax op 10 kan hij nog wel leuke dingen doen gok ik. Maar hij heeft er duidelijk geen zin.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft zich ook nooit willen aanpassen aan de club waar hij speeldeFeyenoord was goed hè HMFquote:Op maandag 11 mei 2015 23:57 schreef Overrun het volgende:
[..]
als jood zijnde zou ik mijn handjes dichtknijpen als die neus niet zou komen
Al zou een nieuwe hoer van amsterdam welkom zijnOh.![]()
Sabia niet lekker genoeg?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:57 schreef Overrun het volgende:
[..]
Al zou een nieuwe hoer van amsterdam welkom zijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Volstouwen met knoflooksaus en vervolgens slachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:03 schreef Overrun het volgende:
[..]
die bedoel ik als nieuwe hoer van ams
God wat een lelijk vet varken is dat zegRED ONS HENNIEGOD![]()
Moeder van Kishnaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Vaart kan toch wel wat lekkerders oppikken mag ik zo hopenRED ONS HENNIEGOD![]()
Jij bent een puisterige tiener van 't VMBO?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:57 schreef Overrun het volgende:
[..]
Al zou een nieuwe hoer van amsterdam welkom zijn![]()
Eerder iemand die de 1 - 4 niet kan verwerkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:32 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jij bent een puisterige tiener van 't VMBO?
Toepasselijk weer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:39 schreef Class het volgende:
[..]
Eerder iemand die de 1 - 4 niet kan verwerken
[ afbeelding ]
Toepasselijk weer![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Showkeepertje, onbetrouwbaar en kan hij een enorme zenuwpees zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:00 schreef Class het volgende:
[..]
En wat was Vermeer weer heerlijk slecht, 2 onnodige goals weggevenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
PSV'ers vinden deze tegelwijsheid leuk, want dit betekent dat het in Amsterdam ook niet loopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:39 schreef Class het volgende:
[..]
Eerder iemand die de 1 - 4 niet kan verwerken
[ afbeelding ]
Toepasselijk weer![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het is pas echt leuk als het overal loopt en je toch de beste bentquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV'ers vinden deze tegelwijsheid leuk, want dit betekent dat het in Amsterdam ook niet loopt.![]()
Dat is ook leuk, maar hoe groot is die kans tegenwoordig nog in Nederland?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is pas echt leuk als het overal loopt en je toch de beste bent
Sowieso vinden we allemaal dat het niet loopt als we een keer niet winnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik bedoel meer dat het niveau omhoog moet, dus wat betreft ben ik ook blij dat PSV er weer bij zit maar dat is voor volgend seizoen weer een groot vraagteken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, maar hoe groot is die kans tegenwoordig nog in Nederland?
Sowieso vinden we allemaal dat het niet loopt als we een keer niet winnen.
Je hebt goeie concurrentie nodig om zelf beter te worden![]()
Als PSV Larsson en Berghuis haalt voor de flanken zijn ze volgend jaar wel sterk. Tenzij ze de Jong moeten laten gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het niveau omhoog moet, dus wat betreft ben ik ook blij dat PSV er weer bij zit maar dat is voor volgend seizoen weer een groot vraagteken.
Je hebt goeie concurrentie nodig om zelf beter te wordenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Die gaan het niveau van dit jaar echt niet halen hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als PSV Larsson en Berghuis haalt voor de flanken zijn ze volgend jaar wel sterk. Tenzij ze de Jong moeten laten gaan.![]()
Afhankelijk van welke flank hij speelt natuurlijk. Voorzet buitenkantje-links zit er niet in, dan schiet hij liever zelf denk ik. Leuke gozer, hoop dat hij niet het eeuwige tienertalent blijft zoals bojan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luuk is wel een ideale spits voor Berghuis, voorzetten en hij kopt hem er wel in.![]()
Die gaat alleen maar kaarten pakken in Nederland, en kan voetballend niet mee. Tikkie breed / terug is laatste wat we nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nigel de Jong moet weer terugkomen![]()
Haha, nou die kan voetballend best mee hoor als hij 1 van de belangrijkste man op het middenveld bij Milaan is lukt het hem ook wel bij Ajax.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:47 schreef radyo het volgende:
[..]
Die gaat alleen maar kaarten pakken in Nederland, en kan voetballend niet mee. Tikkie breed / terug is laatste wat we nodig hebben.![]()
Milan is een absolute topploeg inderdaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, nou die kan voetballend best mee hoor als hij 1 van de belangrijkste man op het middenveld bij Milaan is lukt het hem ook wel bij Ajax.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Zeg ik dat het een topploeg is dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Milan is een absolute topploeg inderdaad.![]()
Nee, maar je zei 'oh, het grote Milaan'. Letterlijke lezing van je quote hoe ik hem uitleg.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zeg ik dat het een topploeg is dan?
Enfin, als centrale verdediger zou ik De Jong wel interessant vinden. Onze eigen Mascherano!Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ehm, zei ik ook niet..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar je zei 'oh, het grote Milaan'. Letterlijke lezing van je quote hoe ik hem uitleg.
Enfin, als centrale verdediger zou ik De Jong wel interessant vinden. Onze eigen Mascherano!
Maar verdedigend op het middenveld![]()
![]()
Zou ik ook wel willen ja, maar ook niet haalbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ehm, zei ik ook niet..
Maar verdedigend op het middenveld![]()
http://www.voetbalprimeur(...)n-mijn-spelers-.htmlquote:Frank de Boer is niet blij met de manier waarop zijn spelers zondag reageerden op een handsbal van Daniël de Ridder. De speler van SC Cambuur had zijn tweede gele kaart moeten krijgen, maar werd gespaard. ... Ik was ook niet blij met de reactie van mijn spelers. ... Het was een impulsieve actie en ik kon zeker leven met een vermaning"
Goed van de Boer. Ik hoop wel dat hij dat ook in de kleedkamer duidelijk maakt, en niet alleen in de pers.![]()
![]()
Ik vind het onzin, regels zijn regels, zo'n scheids moet niet zelfstandig gaan nadenken en maar beslissen dat het zielig is ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:05 schreef radyo het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)n-mijn-spelers-.html
Goed van de Boer. Ik hoop wel dat hij dat ook in de kleedkamer duidelijk maakt, en niet alleen in de pers.
Ik word de laatste tijd sowieso doodmoe van die gasten, zelfde wedstrijd, gast geeft iemand van Ajax een doodschop bij de achterlijn, scheids grijpt naar zijn borstzak en bedenkt zich godverdomme omdat ie al geel heeft, flikker toch op met me, was echt een aanslag, direct rood had ook gekund.
sA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hoe knullig ook, het was ook tweede geel. Maar dat massale belagen van de scheids vond ik ook beschamend.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:05 schreef radyo het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)n-mijn-spelers-.html
Goed van de Boer. Ik hoop wel dat hij dat ook in de kleedkamer duidelijk maakt, en niet alleen in de pers.
Ik blijf erbij dat alleen het slachtoffer van een overtreding en de aanvoerder zich tot de scheidsrechter moeten mogen wenden, de rest moet wegblijven op straffe van geel.![]()
Zoontje van Siggy die linkse (voor de kijkers rechts) ?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
In Turkije verkopen zij het ''echte'' uitshirt al:
[ afbeelding ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
spuit11quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
In Turkije verkopen zij het ''echte'' uitshirt al:
[ afbeelding ]![]()
Was duarte alweer vergeten, wist niet eens dat die was verhuurd![]()
Hoeveel hebben we voor hem betaald?hhhhh![]()
Duarte slijten gaat nog een nachtmerrie worden met zijn salaris. Ongelofelijk stomme aankoop van toen Ajax nog in zijn 'zuinige periode' zat.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
2,5 miljoen dacht ikquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:35 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoeveel hebben we voor hem betaald?hardcoholic![]()
Toch jammer van Duarte, leek opzich wel een leuke 12/13e man, maar viel toch behoorlijk door de mand.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
2,5-3 miljoen ongeveerquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:35 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoeveel hebben we voor hem betaald?![]()
Wat wil je met zijn gewicht?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Toch jammer van Duarte, leek opzich wel een leuke 12/13e man, maar viel toch behoorlijk door de mand.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Goedkoop is duurkoopquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:36 schreef Morendo het volgende:
Duarte slijten gaat nog een nachtmerrie worden met zijn salaris. Ongelofelijk stomme aankoop van toen Ajax nog in zijn 'zuinige periode' zat.![]()
We hoefden niet perse iemand te halen voor die positie tochquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het alternatief was Maher dus deze gaat niet op![]()
Eriksen ging weg en toen heeft Serero veel te lang mogen aankloten omdat hij geen concurrentie hadquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:13 schreef Gruisman het volgende:
[..]
We hoefden niet perse iemand te halen voor die positie toch![]()
Hoelang contract heeft die gast nog?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:36 schreef Morendo het volgende:
Duarte slijten gaat nog een nachtmerrie worden met zijn salaris. Ongelofelijk stomme aankoop van toen Ajax nog in zijn 'zuinige periode' zat.
hardcoholic![]()
Was een vrij technische speler toen hij debuteerde, pas later een harde bikkel geworden op het middenveld, kortom: je praat poep.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:47 schreef radyo het volgende:
[..]
Die gaat alleen maar kaarten pakken in Nederland, en kan voetballend niet mee. Tikkie breed / terug is laatste wat we nodig hebben.![]()
Sterker nog, ik had een seizoens kaart in de eerste jaren van zijn carriere. Ook aantal keer ontmoet, aardige gast. Helemaal eens dat hij vrij technisch was, later hard is geworden. Dat verandert alleen niets aan het feit dat hij trager is geworden in zijn handelen de laatste jaren. Zowel bij Oranje als Milan vind ik hem zeer beperkt aan de bal.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:09 schreef Donnis het volgende:
[..]
Was een vrij technische speler toen hij debuteerde, pas later een harde bikkel geworden op het middenveld, kortom: je praat poep.![]()
![]()
De enige die viesdik mag zijn daar is Jantje Smitquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo erg al? Hij is wel viesdik geworden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Prima verdedigerquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:33 schreef radyo het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had een seizoens kaart in de eerste jaren van zijn carriere. Ook aantal keer ontmoet, aardige gast. Helemaal eens dat hij vrij technisch was, later hard is geworden. Dat verandert alleen niets aan het feit dat hij trager is geworden in zijn handelen de laatste jaren. Zowel bij Oranje als Milan vind ik hem zeer beperkt aan de bal.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Telgenkamp ookquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De enige die viesdik mag zijn daar is Jantje Smit![]()
![]()
Het mooiste was het moment toen iedereen in hem ging geloven en sindsdien blundert hij nog meer dan Frank Grandel. Hopelijk blundert hij zondag weer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker toch z,on kutkeeper voor Feyenoord , mooi man![]()
Beste keeper man. Veel beter dan klapjosti cil.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker toch z,on kutkeeper voor Feyenoord , mooi manAFCA
Victor Kros was een beterequote:Op woensdag 13 mei 2015 16:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het mooiste was het moment toen iedereen in hem ging geloven en sindsdien blundert hij nog meer dan Frank Grandel. Hopelijk blundert hij zondag weer.RED ONS HENNIEGOD![]()
Minste tegengoals , en dat is niet door onze kutverdedigingquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beste keeper man. Veel beter dan klapjosti cil.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vermeer is veel beter. Echt de beste nederlandse keeper. Cil bakt er niets van. Ook al vond ik vermeer wel eerst super kut bij Ajax.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Minste tegengoals , en dat is niet door onze kutverdediging
Ik zit in mijn feyenoord modus he.AFCA
quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vermeer is veel beter. Echt de beste nederlandse keeper. Cil bakt er niets van. Ook al vond ik vermeer wel eerst super kut bij Ajax.
Ik zit in mijn feyenoord modus he.![]()
![]()
Boetius > Depaaaiquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vermeer is veel beter. Echt de beste nederlandse keeper. Cil bakt er niets van. Ook al vond ik vermeer wel eerst super kut bij Ajax.
Ik zit in mijn feyenoord modus he.
Volgend jaar op de CoolsingelRED ONS HENNIEGOD![]()
Sinds zijn beugel weg is bakt hij er niets meer van.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boetius > Depaaai
Volgend jaar op de CoolsingelAFCA
Smoofie meent het ook nogquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boetius > Depaaai
Volgend jaar op de Coolsingel![]()
De VI cover van deze week''Ajax zoekt ervaring'' en daarnaast wat plaatjes van een zooitje spelers zoals Appelvlaai , Maduro , Kallstrom , Vlaar, Lugano, Alex , Palacio , Cambiasso en Douglas
RED ONS HENNIEGOD![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Tijdens de tijd (goede) van Vermeer wilde ik hem al weghebben.![]()
Ik was klaar met Vermeer na de 6-4 bij Utrecht.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Bij feyenoord-vit stond hij weer zo ver uit zn koolquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik was klaar met Vermeer na de 6-4 bij Utrecht.
AFCA
Slaat inderdaad nergens op en is nog fout ookquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
De VI cover van deze week''Ajax zoekt ervaring'' en daarnaast wat plaatjes van een zooitje spelers zoals Appelvlaai , Maduro , Kallstrom , Vlaar, Lugano, Alex , Palacio , Cambiasso en Douglas
Die gast heet Palacios, niet Palacio.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
wat was er eigenlijk mis met Duarte? de wedstrijden die ik herinner waren best redelijk.
Zelfde met hoesen, die kwam voor mij ook ineens op een zijspoor. Zijn die twee zoveel slechter dan wat er nu rondloopt?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hoesen bewijst nu wel dat ie er gewoon geen klote van kanquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:27 schreef MouzurX het volgende:
wat was er eigenlijk mis met Duarte? de wedstrijden die ik herinner waren best redelijk.
Zelfde met hoesen, die kwam voor mij ook ineens op een zijspoor. Zijn die twee zoveel slechter dan wat er nu rondloopt?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hou ervan als ik mijn gelijk kan halenquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoesen bewijst nu wel dat ie er gewoon geen klote van kan
AFCA
Speelt goed bij Leicester . Rustpunt tussen al die wildebrassenquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:22 schreef Gruisman het volgende:
Cambiasso mag wel komen, al weet ik niet of die er nu nog wat van kan
RED ONS HENNIEGOD![]()
Batistuta dan? Zochten toch nog ervaren spits.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:22 schreef Gruisman het volgende:
Cambiasso mag wel komen, al weet ik niet of die er nu nog wat van kan
![]()
Claudio Lopez voor de vleugelsquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Batistuta dan? Zochten toch nog ervaren spits.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vlaar zou trouwens wel baas zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
![]()
Neequote:Op woensdag 13 mei 2015 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vlaar zou trouwens wel baas zijn.![]()
![]()
Douglas en Maduroquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Kunnen er echt geen kut vanOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: