Heb je verder nog tips om mij te behoeden voor een voortijdig einde?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan wel natuurlijk, maar dan is er een grote kans dat je hart niet voldoende zuurstof krijgt, wat weer gevaarlijk is voor de lange termijn.
Zo zwart wit is het allemaal niet natuurlijk. Maar sporten kan toch best leuk zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:06 schreef arjan1112 het volgende:
Dus ik moet stoppen met roken en drinken elke dag groente eten en 2 uur sporten per dag.
Nou dan ben ik liever gelijk dood.
Ga gewoon lekker fietsen dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:08 schreef arjan1112 het volgende:
Nee alleen wielrennen misschien, dat is presteren.
Is het weer tijd voor een dagboekverslag?quote:
Je houdt niet van nachtsportenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:06 schreef arjan1112 het volgende:
Dus ik moet stoppen met roken en drinken elke dag groente eten en 2 uur sporten per dag.
Nou dan ben ik liever gelijk dood.
Geen vlees eten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je verder nog tips om mij te behoeden voor een voortijdig einde?
Kun je niet een keer iets pakken wat niét dood moet? Of wordt de lijst dan te kort?quote:
Stond dat in de carnivorenkrant?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar word je juist overal allergisch van.
Die zijn toch al bijna dood dacht ik? Koop er zelden iets. Vorig jaar toevallig een tas van 5 euro. Oh en ze hebben een kledingmerk wat ik wel leuk vind, maar te duur helaas.quote:
Deze video is niet beschikbaar voor mij. Doin it van ll cool j ook al niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voel mij eigenlijk ook wel goed, en gelukkig.
Want Schiedam heeft geen toegang?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Deze video is niet beschikbaar voor mij. Doin it van ll cool j ook al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |