ID-crisis?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:10 schreef rival het volgende:
[..]
Selectief waar ik energie in steek
Ohnee, selectief was ik ook al niet....
Paspoort kwijt?quote:
Vertel, wat zit je dan dwars.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn ID is verlopen maar daar maak ik me niet zo druk om eigenlijk...
Yv, nog een stream kunnen vinden?quote:
En? Afgehaakt of blijven kijken? Was t terecht volgens jou?quote:
Dit vond ik best sneu om te lezen.quote:Halina Reijn vond moederdag dit jaar confronterend. De actrice schrijft dat in haar column in de Belgische krant De Morgen, die dat weekeinde in het teken stond van de bewust kinderloze vrouw.
"Niet eerder raakte ik zo doordrongen van het feit dat iedereen om mij heen die niet kampt met hetzelfde probleem van ongewild kinder- en partnerloos zijn, denkt dat ik mijn situatie over mezelf heb afgeroepen", schrijft de 39-jarige toneelster.
Foute mannen
Reijn krijgt vaak te horen dat ze geen partner heeft, omdat ze te zelfstandig zou zijn, te kieskeurig zou zijn of op foute mannen zou vallen. "Het feit dat ik het heel graag wil, maar dat het niet lukt, en dat ik daar waanzinnig verdrietig om ben, is blijkbaar niet geloofwaardig."
De brunette heeft haar singlestatus nooit onder stoelen of banken gestoken en heeft al vaak in interviews gezegd graag een man te willen.
Kinderen
Reijn heeft tegenstrijdige gevoelens over haar kinderloosheid. Enerzijds mist ze intimiteit, 'en daar mag best een traan om worden gelaten'. "Anderzijds hebben we juist door die kinderloosheid meer ruimte om te creëren en te zorgen voor anderen, en kunnen we ons leven geven aan de kunst, de politiek, het zakenleven of waar we dan ook goed in zijn."
De actrice vindt het tijd voor een nieuw narratief. "De optie om je leven te geven aan je talent, of aan anderen dan je eigen baby's, is prachtig, waardig en romantisch."
Winst was terecht. 1e en 3e doelpunt waren gewoon erg mooi.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
En? Afgehaakt of blijven kijken? Was t terecht volgens jou?
Waarom?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit vond ik best sneu om te lezen.
Las ik vandaag ook. Best triest voor zo iemand inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is t ook. Zeker als je zoiets wel erg graag wil en om je heen ziet.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo iemand?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Las ik vandaag ook. Best triest voor zo iemand inderdaad.
Dat vermoedde ik al. Plus volgens mij was die handsbal een penalty voor jullie. Maar ja, als Kuipers t niet ziet...quote:Op maandag 11 mei 2015 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Winst was terecht. 1e en 3e doelpunt waren gewoon erg mooi.
Afgekeurde doelpunt niet terecht maar had dus weinig uitgemaakt helaas.
Ja, zo iemand die vanzelfsprekend wordt beschouwd als 'carrierevrouw die het zelf wel niet gewild zal hebben'.quote:
Die handsbal was niet echt heel erg opzettelijk hoewel er wel een richtingswijziging in zat.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Plus volgens mij was die handsbal een penalty voor jullie. Maar ja, als Kuipers t niet ziet...
Ik hoop voor je dat ze zich volgende week op weten te laden tegen Zwolle anders word t erg zwaar.
Ik was de enige in mijn vak die blij was geloof ik. Nu lekker in de file naar huis.quote:
spreekt wel een beetje voor zichzelf toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |