Laf zegquote:Op maandag 11 mei 2015 18:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
in leiden? Mijn beste vriend uit mn klas is in de pauze in het gebouw in elkaar gebeukt door "de kakkers" die hockeysticks mee hadden genomen
Lichamelijk niet nee. Geestelijk was het een redelijke aanlagquote:Op maandag 11 mei 2015 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed was dat ik op het gymnasium zat, daar gebeurt dat toch relatief weinig.
Ik ben de namen vergeten van mensen waarmee ik in de klas zat dus helaas kan ik ze niet checken. Gelukkig mis ik er ook weinig aan denk ikquote:
Gelukkigquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik dat zou kunnen, zou ik het bij sommigen wel doen.
Art meeten was niet genoeg incentive?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou moet ik ook wel komen natuurlijk, om je te meeten
Tof Straw
Geloof me, het zit nog in me.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ken je niet irl natuurlijk, maar hier vind ik je niet betweterig overkomen, laat staan irritant
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:32 schreef Harmankardon het volgende:
Achja iedereen heeft zijn/haar eigen shit uit het verleden. Dat is de vraag niet, hoe je ermee omgaat daarentegen
Ik gebruikte jou eigenlijk om hem te meetenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Art meeten was niet genoeg incentive?
Feel the pain.quote:
Ik heb dat ook alleen ben daardoor gewoon irritant helaasquote:Op maandag 11 mei 2015 18:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nothing wrong with thatIk ben lichtelijk een wijsneus.
Van een paar van die mensen daar zou ik nooit mee willen werken. Zo erg hebben die mij gepest. Gelukkig is de kans vrij klein dat ik ze ooit nog tegen kom.quote:
Je bedoelt schattigquote:Op maandag 11 mei 2015 18:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb dat ook alleen ben daardoor gewoon irritant helaas
Gewoon je grenzen kennen, dan is er niks aan het handje.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verandering van omgeving doet vaak wonderen. Was een andere school tussentijds geen optie?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mavo hier. Merkte ook wel dat na de Mavo mijn cijfers aanzienlijk stegen.
Ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
in leiden? Mijn beste vriend uit mn klas is in de pauze in het gebouw in elkaar gebeukt door "de kakkers" die hockeysticks mee hadden genomen
Op een ander niveau is dat dan, ja. Maar toch gebeurde ook dat weinig. Best een veilige school wat dat betreft.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Lichamelijk niet nee. Geestelijk was het een redelijke aanlag
Ja maar dat gaat niet altijd goed helaas.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon je grenzen kennen, dan is er niks aan het handje.
quote:
Yv, je bent hartstikke liefquote:Op maandag 11 mei 2015 18:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik wilde ze die overwinning niet gunnen door me van school te laten jagen. Ik heb de 4 jaar doorstaan en met geen enkele onvoldoende.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verandering van omgeving doet vaak wonderen. Was een andere school tussentijds geen optie?
Stuur ze een foto van jou samen met Kaneel.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel eens sneue opmerkingen op me af gekregen op school, vooral meisjes die me lelijke pot noemden. :$
Maar heb het nooit echt als pesten beschouwd.
Was wel boos op degenen die stiekem happen uit mijn haar hadden geknipt.
Daarna waren ze een beetje bang voor me.
Heb daar in 2 jaar een hoop shit gezien hoor. Missch gaat het meer om met wie je omging enzoquote:Op maandag 11 mei 2015 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verandering van omgeving doet vaak wonderen. Was een andere school tussentijds geen optie?
[..]
Ja.
Hmm, in de 6 jaar dat ik daar zat is er praktisch niks gebeurd eigenlijk.
[..]
Op een ander niveau is dat dan, ja. Maar toch gebeurde ook dat weinig. Best een veilige school wat dat betreft.
Bang voor jou?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel eens sneue opmerkingen op me af gekregen op school, vooral meisjes die me lelijke pot noemden. :$
Maar heb het nooit echt als pesten beschouwd.
Was wel boos op degenen die stiekem happen uit mijn haar hadden geknipt.
Daarna waren ze een beetje bang voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |