Heb je door je verliefdheid niet behoefte aan vaker?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We zien elkaar nu eens in de 2 maanden ofzo.
Ja, natuurlijk wel. Ik heb er alleen de tijd niet voor.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je door je verliefdheid niet behoefte aan vaker?
Dat is ook niet zo gek als je elkaar maar zo sporadisch ziet.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb nog niet echt heel erg serieuze gesprekken gevoerd. Daar staat hij nog niet echt voor open ofzo.
Dus je ziet m 1 keer in de 2 maand en je "kent" m niet echt? Waar word je dan verliefd op?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb nog niet echt heel erg serieuze gesprekken gevoerd. Daar staat hij nog niet echt voor open ofzo.
Normaal heb ik dat al veel sneller. Zie hem sinds oktoberquote:Op maandag 11 mei 2015 17:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek als je elkaar maar zo sporadisch ziet.
Dat we geen hele diepgaande gesprekken voeren betekent niet dat ik hem niet ken. Iets met gulden middenweg ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus je ziet m 1 keer in de 2 maand en je "kent" m niet echt? Waar word je dan verliefd op?
Hmm ja, je moet ook weten hoe je je met iemand voelt in 'allerdaagse' situaties. In bed is toch anders vind ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar qua tijdsindeling is het toch niet anders? Als je verliefd word op je scharrel heb je toch ook met die jongen serieuze gesprekken gevoerd? Boeit dat dan of dat in bed is of in een restaurant?
Dit weet ik bijvoorbeeld niet. Hoe hij is in allerdaagse situaties. Ik kan me er wel een voorstelling van maken, maar ik weet het nietquote:Op maandag 11 mei 2015 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm ja, je moet ook weten hoe je je met iemand voelt in 'allerdaagse' situaties. In bed is toch anders vind ik.
Hoe iemand overkomt, humor, uiterlijk, algehele voorkomen. Hoeft toch daarvoor niet de meisjesnaam van zijn moeder te weten?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus je ziet m 1 keer in de 2 maand en je "kent" m niet echt? Waar word je dan verliefd op?
Dan heb je elkaar 4 a 5 keer gezien?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal heb ik dat al veel sneller. Zie hem sinds oktober
Nee, wel vaker. Eens in de 2 maanden klopt ook niet helemaal, maar tussen de vorige keer en die keer daarvoor zat wel ongeveer 2 maanden. Denk dat we elkaar nu zo'n 7/8 keer hebben gezien? Waarbij we minstens 2 nachten met elkaar doorbrengen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb je elkaar 4 a 5 keer gezien?
Lastig is dat zeker ja. Ik heb een ex gehad die best ver woonde. Dan was je blij als je elkaar in het weekend zag bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:40 schreef xFriendx het volgende:
Eens in de 2 maanden, ik zou dan toch wat gek worden denk ik. Niet zozeer om die seks, dat kan je zelf nog wel wat verhelpen bij hoge nood, maar ik zou als ik iemand iets leuk vind al vaker willen zien (2 maanden, dan heb ik steeds het gevoel opnieuw te beginnen) en zeker als je em nog leuker vind bij elke keer dat je em dan ziet lijken die 2 maanden steeds langer.
Niet dat het niet kan, maar het lijkt mij best lastig.
Dat is niet wat ik bedoelde met diepgaande gesprekkenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe iemand overkomt, humor, uiterlijk, algehele voorkomen. Hoeft toch daarvoor niet de meisjesnaam van zijn moeder te weten?
Spannend hoor. Avonturier ben jequote:Op maandag 11 mei 2015 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Salami/champignons iets en 'aardbeienavontuurtje' van Hertog ijs.
Ik zie Loka eens in de 2 weken. Vind het tot nu toe wel oké, al zullen we in het nieuwe schooljaar eens moeten kijken hoeveel tijd we voor elkaar vrij kunnen maken, omdat we beiden andere roosters krijgen dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lastig is dat zeker ja. Ik heb een ex gehad die best ver woonde. Dan was je blij als je elkaar in het weekend zag bijvoorbeeld.
Ik vind soms heel snel iemand leuk. Meestal wacht ik dan een paar dagen om te zien of het blijvend is. En in vrijwel alle gevallen ebt het vanzelf weer weg. Best vreemd nu ik erover nadenk.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde met diepgaande gesprekken. Ik vind het ook moeilijk hoor. Ik ben namelijk nooit echt verliefd geweest dus vind het lastig. Ik heb heel lang een misvormd idee gehad van verliefdheid / liefde, maar ik denk dat ik wel dat ik iemand moet vertrouwen en dan moet ik een persoon goed genoeg kennen...
Wat verder weg kan zeker lastig zijn ja. Niet zomaar even op de stoep wanneer iemand iets te vieren heeft of troost nodig heeft. Liefst een beetje in de omgeving. Maar goed, dat heb je niet altijd in de hand. Dan ga je bijvoorbeeld naar Limburg om die grotten (no pun) te bekijken en zie/ontmoet je daar opeens een droomvrouw. Dat laat je dan ook weer niet schieten.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lastig is dat zeker ja. Ik heb een ex gehad die best ver woonde. Dan was je blij als je elkaar in het weekend zag bijvoorbeeld.
om elkaar alleen in het weekend te kunnen zien kan ook een positief effect hebbem, dat je de tijd samen beter gaat besteden, dat je elkaar Echt mist.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:40 schreef xFriendx het volgende:
Eens in de 2 maanden, ik zou dan toch wat gek worden denk ik. Niet zozeer om die seks, dat kan je zelf nog wel wat verhelpen bij hoge nood, maar ik zou als ik iemand iets leuk vind al vaker willen zien (2 maanden, dan heb ik steeds het gevoel opnieuw te beginnen) en zeker als je em nog leuker vind bij elke keer dat je em dan ziet lijken die 2 maanden steeds langer.
Niet dat het niet kan, maar het lijkt mij best lastig.
uit het zicht is uit het hart?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind soms heel snel iemand leuk. Meestal wacht ik dan een paar dagen om te zien of het blijvend is. En in vrijwel alle gevallen ebt het vanzelf weer weg. Best vreemd nu ik erover nadenk.
Klinkt ook erg fijn Kaneelquote:Op maandag 11 mei 2015 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend hoor. Avonturier ben je
[..]
Ik zie Loka eens in de 2 weken. Vind het tot nu toe wel oké, al zullen we in het nieuwe schooljaar eens moeten kijken hoeveel tijd we voor elkaar vrij kunnen maken, omdat we beiden andere roosters krijgen dan.
Zij heeft wel gezegd dat ze dan graag wat vaker wil afspreken omdat ze zich anders meer als een incidentele bezoeker voelt dan als iemand waar je je leven mee deelt.
Vond ik wel erg fijn om te horen stiekem.
Dat is inderdaad 1 van de dingenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind soms heel snel iemand leuk. Meestal wacht ik dan een paar dagen om te zien of het blijvend is. En in vrijwel alle gevallen ebt het vanzelf weer weg. Best vreemd nu ik erover nadenk.
Enkel weekend vind ik zelf wel nogal een verschil met eens in de 2 maanden. Doordeweeks ben je misschien al druk met werk en zijn de vrije uurtjes sowieso al spaarzaam. Dan kan inderdaad het weekend juist helemaal te gek zijn als je dan je lover weer ziet. Maar eens in de 2 maanden zou mij wel wat te lang duren.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
om elkaar alleen in het weekend te kunnen zien kan ook een positief effect hebbem, dat je de tijd samen beter gaat besteden, dat je elkaar Echt mist.
Maar online communicatie is Dan helemaal een enorm struikelblok. In elk geval zorgde dat bij mij altijd voor problemen. Al zouden die problemen er irl wellicht ook wel zijn, online is het nog lastiger.
heb je gelijk in. Eens in de 2 maanden is wel weer heel erg langquote:Op maandag 11 mei 2015 17:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Enkel weekend vind ik zelf wel nogal een verschil met eens in de 2 maanden. Doordeweeks ben je misschien al druk met werk en zijn de vrije uurtjes sowieso al spaarzaam. Dan kan inderdaad het weekend juist helemaal te gek zijn als je dan je lover weer ziet. Maar eens in de 2 maanden zou mij wel wat te lang duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |