Leuke post.quote:
Crewbash he.quote:
Mijn zus een kankerlul?quote:
Omdat niemand naar de Serie A kijkt.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:48 schreef hafcfan het volgende:
Ja nu kennen ze Juve ineens stelletje homo's
Laten we het positief bekijkenquote:Op zondag 10 mei 2015 22:48 schreef hafcfan het volgende:
Ja nu kennen ze Juve ineens stelletje homo's
Je moet gewoon niet schelden met lul.quote:
Ik heb liever dat ze negatief zijn, want ze kijken toch niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we het positief bekijken
Ze zijn eens positief over Juve
Je bent zelf eng.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik scheld gelukkig niet met enge ziektes zegt mij genoeg
Zielige post.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:52 schreef Evertjan het volgende:
Sly wat een held een Oscar winnen als acteur met een spraakverlamming
Rickert droomt van een trioquote:Op zondag 10 mei 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een sterke obsessie voor die twee jongens..
Ze zijn mijn slavenquote:Op zondag 10 mei 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een sterke obsessie voor die twee jongens..
KROOS SPEELT GEWOON DUDEquote:Op zondag 10 mei 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid gaat zonder Kroos en Modric niet winnen. Het is heel kwetsbaar op de counter. Valencia verdiende de zege gisteren.
Kroos passed fit for Juventus clashquote:Op zondag 10 mei 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid gaat zonder Kroos en Modric niet winnen. Het is heel kwetsbaar op de counter. Valencia verdiende de zege gisteren.
Italian Stallion.quote:
Tijd voor een nieuwe mod.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:57 schreef Evertjan het volgende:
Ik pleit voor een zero tolerance beleid in VBL
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft een dramatisch niveau aangenomen.
Ik ben weg hier.
Het programma ook.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft een dramatisch niveau aangenomen.
Ik ben weg hier.
Heel vervelend ja, nu heb ik flitsen opgevangen van 1 tegen een miljoen oid.quote:
Sterkte met de verwerking.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heel vervelend ja, nu heb ik flitsen opgevangen van 1 tegen een miljoen oid.
23.05quote:Op zondag 17 mei 2015 22:54 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat begint het ? Mag ik een keer opblijven, zit ik al een uur tegen de koppen van Caroline Tensen en Fred Rutten aan te kijken.
Ok. Nog ff muziekje luisteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |