In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Leuke grap, nooit eerder gezienquote:
Maar die is toch ook gewoon kut?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een negatieve mening over de Frontpage.
Ben je blij met je auto? HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 10 mei 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden ze er 11, wint de enige viesdikke
Jammer voor jou, maar alle tien de andere deelnemers aan dat spel waren dunner.quote:
GGMM: haphaphapquote:Op zondag 10 mei 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer voor jou, maar alle tien de andere deelnemers aan dat spel waren dunner.
Helaas heb je je feiten niet op orde
Sportief gezien zijn ze dat al. Meer dan 10% van de SCC's niet verlengd, alle toppers weg.quote:
Successupporters..quote:Op zondag 10 mei 2015 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sportief gezien zijn ze dat al. Meer dan 10% van de SCC's niet verlengd, alle toppers weg.
Bij welke club zou het niet zo zijn? Feyenoord, maar dat is alleen omdat ze het opzegformulier te lastig vinden.quote:
Ze mogen van mij nog verder de afgrond in , Jupiler liek en allesquote:Op zondag 10 mei 2015 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sportief gezien zijn ze dat al. Meer dan 10% van de SCC's niet verlengd, alle toppers weg.
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij welke club zou het niet zo zijn? Feyenoord, maar dat is alleen omdat ze het opzegformulier te lastig vinden.
Wij denken gewoon Arno weg.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
'Als je de wedstrijden die ze verloren even wegdenkt..'
- Arno
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
De KNVB zou er juist goed aan doen om dit te weigeren.
Quik Boysquote:Op zondag 10 mei 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schoolreisje.
Hopelijk wint SCC het fer plee klassement.
Heeft geen invloed.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:36 schreef theodoor9 het volgende:
Slecht voor de coëfficienten van Nederland, die extra plaats..
Eigenlijk alleen de ploegen die de play offs niet winnen moeten dit willen. AZ of Vitesse zou ook nog wel wat potjes kunnen winnen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:35 schreef Sked het volgende:
Alleen ploegen uit het linkerrijtje hebben wat aan zo'n ticket
Jawel.quote:
AZ en Vitesse kunnen de laatste voorronde sowieso wel halen en dan hopen op een goede lotingquote:Op zondag 10 mei 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen de ploegen die de play offs niet winnen moeten dit willen. AZ of Vitesse zou ook nog wel wat potjes kunnen winnen.
ik denk dat az niet punten verspeeltquote:Op zondag 10 mei 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
Vitesse wint twee keer, Feyenoord speelt gelijk bij PEC, AZ bij Excelsior en Vitesse gaat Europa in
#durftedromen
#durftedromenquote:Op zondag 10 mei 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik denk dat az niet punten verspeelt
Zie feyenoord ook gewoon morgen en bij pec verliezen. #isaltijdzoquote:Op zondag 10 mei 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
Vitesse wint twee keer, Feyenoord speelt gelijk bij PEC, AZ bij Excelsior en Vitesse gaat Europa in
#durftedromen
Sjef?quote:
Je weet dat dieomstandigheden debiel zijn.quote:
Figoquote:
Je weet toch wel wat er nu in Nepal gaande is neem ik aan..quote:Op zondag 10 mei 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je weet dat dieomstandigheden debiel zijn.
Je kunt beter gewoon op een bootje naar Italie vluchten, dan heb je nog meer overlevingskans
Je gids is kapot denk ikquote:Op zondag 10 mei 2015 22:41 schreef GGMM het volgende:
Volgens mijn gids duurt dit tot 23:55
Ik ben zeer verward.
Ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat er nu in Nepal gaande is neem ik aan..
Dan nog vrij onrespectvolle reactiequote:Op zondag 10 mei 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Dus? Dat hadden zij niet kunnen weten.
als twee druppels water.quote:
Ik zou gewoon weigeren te werken in die omstandigheden.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan nog vrij onrespectvolle reactie
Tot zover mijn reactie.
heeft zijn ziel verkocht aan de duivelquote:Op zondag 10 mei 2015 22:40 schreef Intellectueel het volgende:
Had lekker Ronald de Boer uitgenodigd, met zijn pseudo-liefde voor Qatar en haar centen.
Ze hebben geen keus, geloof mequote:Op zondag 10 mei 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weigeren te werken in die omstandigheden.
Worden ze dan voor een vuurpeloton gegooid?quote:
Wie weetquote:Op zondag 10 mei 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Worden ze dan voor een vuurpeloton gegooid?
Leuke post.quote:
Crewbash he.quote:
Mijn zus een kankerlul?quote:
Omdat niemand naar de Serie A kijkt.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:48 schreef hafcfan het volgende:
Ja nu kennen ze Juve ineens stelletje homo's
Laten we het positief bekijkenquote:Op zondag 10 mei 2015 22:48 schreef hafcfan het volgende:
Ja nu kennen ze Juve ineens stelletje homo's
Je moet gewoon niet schelden met lul.quote:
Ik heb liever dat ze negatief zijn, want ze kijken toch niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we het positief bekijken
Ze zijn eens positief over Juve
Je bent zelf eng.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik scheld gelukkig niet met enge ziektes zegt mij genoeg
Zielige post.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:52 schreef Evertjan het volgende:
Sly wat een held een Oscar winnen als acteur met een spraakverlamming
Rickert droomt van een trioquote:Op zondag 10 mei 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een sterke obsessie voor die twee jongens..
Ze zijn mijn slavenquote:Op zondag 10 mei 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een sterke obsessie voor die twee jongens..
KROOS SPEELT GEWOON DUDEquote:Op zondag 10 mei 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid gaat zonder Kroos en Modric niet winnen. Het is heel kwetsbaar op de counter. Valencia verdiende de zege gisteren.
Kroos passed fit for Juventus clashquote:Op zondag 10 mei 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid gaat zonder Kroos en Modric niet winnen. Het is heel kwetsbaar op de counter. Valencia verdiende de zege gisteren.
Italian Stallion.quote:
Tijd voor een nieuwe mod.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:57 schreef Evertjan het volgende:
Ik pleit voor een zero tolerance beleid in VBL
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft een dramatisch niveau aangenomen.
Ik ben weg hier.
Het programma ook.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft een dramatisch niveau aangenomen.
Ik ben weg hier.
Heel vervelend ja, nu heb ik flitsen opgevangen van 1 tegen een miljoen oid.quote:
Sterkte met de verwerking.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heel vervelend ja, nu heb ik flitsen opgevangen van 1 tegen een miljoen oid.
23.05quote:Op zondag 17 mei 2015 22:54 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat begint het ? Mag ik een keer opblijven, zit ik al een uur tegen de koppen van Caroline Tensen en Fred Rutten aan te kijken.
Ok. Nog ff muziekje luisteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |