SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
FFFFFFFFFFFFACCKKKquote:
Denk dat hij op kop moet gaan rijdenquote:Op zondag 10 mei 2015 19:29 schreef Zhero het volgende:
Weening doet vandaag rustig aan en gaat morgen in de aanval.
Maai je nu al het gras voor mijn voeten weg?quote:
Mijn tip voor morgen is Matthews. Hopelijk neemt R_R dat ook mee in zijn verslag van de etappe van morgen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Thats amazing Johannes. Hopelijk piek je niet te vroeg.
Excuses, meneer Rotscholierquote:Op zondag 10 mei 2015 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maai je nu al het gras voor mijn voeten weg?
Aantekening gemaakt.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn tip voor morgen is Matthews. Hopelijk neemt R_R dat ook mee in zijn verslag van de etappe van morgen.
het #nieuwewielrennenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:26 schreef DeeBee het volgende:
Aru legt de rest van de sprinters er morgen wel op.
twitter:EugenioAlafaci twitterde op zondag 10-05-2015 om 17:43:20Se becco quella testa di cazzo che ha avuto la brillante idea di buttarsi in gruppo con la fixbike a 10km dall arrivo facendoci cadere....😠😠 reageer retweet
Oh ja daar had ik me ingeschrevenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook een goed begin bij Cyclingmanager![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het allemaal aan Ratjetoe te danken, hij heeft mij geprikkeld.
Vergeet Zakaringod niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:26 schreef DeeBee het volgende:
Aru legt de rest van de sprinters er morgen wel op.
Waar was Zakarin vandaag in de sprint dan?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:40 schreef wimderon het volgende:
Die valpartij op 10 kilometer van de streep zou veroorzaakt zijn door een of andere mongool op een fixbike.twitter:EugenioAlafaci twitterde op zondag 10-05-2015 om 17:43:20Se becco quella testa di cazzo che ha avuto la brillante idea di buttarsi in gruppo con la fixbike a 10km dall arrivo facendoci cadere....😠😠 reageer retweet
quote:The Italian rider took to Twitter and Facebook to vent his anger and claimed his Trek Factory Racing teammate Marco Coledan and the spectator on a fixed gear bike also down in the crash.
“If I get hold of the dickhead that had the brilliant idea of diving into the peloton on a fixed bike with 10km to go, causing us to crash…” he tweeted, adding a couple of angry emoticons.
He repeated the comment on his Facebook page, adding: “He also caused (Marco) Coledan to crash too. I think he’d get a lot of punches from Cole… You’re just an idiot!!! Unfortunately there are also imbeciles… Fortunately at Trek we’re not hurt even if Marco has lost a lost of skin… It’s better if we turn the page.”
Other riders and photographers who were following the peloton did not see the spectator cause the crash but Alafaci and Coledan confirmed their version to several Italian journalists. Initial video footage of the crash did not reveal the initial cause or identify the cyclist Alafaci blamed.
Je zou zeggen dat de winnaar van de ploegentijdrit dat zou moeten kunnen. Maar het is inderdaad een vreemde etappe.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:54 schreef noodgang het volgende:
Denk dat Orica dat niet wil, of zo ook sterk genoeg zijn om te controleren is een tweede
Aldus Frans Maassenquote:Zware dag
Maandag staat voor Lotto-Jumbo voornamelijk in het teken van overleven, voorspelt de ploegleider. "Het wordt een overgangsetappe. Waarschijnlijk wordt het een hele zware dag voor ons als team. We moeten zorgen dat Steven Kruijswijk er goed doorheen komt."
Ja hoor. Maar ik word zo MOE van Lotto-Jumboquote:
Dan doe je een dutjequote:Op maandag 11 mei 2015 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik word zo MOE van Lotto-Jumbo
Erg fijn om deze naam weer eens te lezen. Top.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is de derde keer dat hier een rit start, de vorige keren was dat in 1956 en 1998. Voor die rit in 2011 was Rapallo ook al twee keer aankomstplaats, met Miguel Poblet en Richard Virenque toch wel bekende winnaars.
Wat een idioot. Op 10 km van de finish dat soort grappen uithalen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:40 schreef wimderon het volgende:
Die valpartij op 10 kilometer van de streep zou veroorzaakt zijn door een of andere mongool op een fixbike.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag het net. Idioot.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een idioot. Op 10 km van de finish dat soort grappen uithalen.![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een idioot. Op 10 km van de finish dat soort grappen uithalen.
Huh, fiets hij de weg op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Btw, veel goksites schatten de kansen van Viviani, Modolo en zelfs Griepel best hoog in. Overschat ik het parcours van vandaag? Het is niet alleen de Barbagelate, het is geen moment vlak.
quote:Op maandag 11 mei 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een idioot. Op 10 km van de finish dat soort grappen uithalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Richie Porte slaapt tijdens de Giro d’Italia in een Amerikaanse camper. Het experiment van de nieuwe slaapplek is het resultaat van een continue zoektocht naar kleine verbeteringen.
het ligt eraan of iemand zin heeft die bergen op te raggen of dat ze het wel geloven.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:33 schreef Principia het volgende:
[..]
Huh, fiets hij de weg op?![]()
Btw, veel goksites schatten de kansen van Viviani, Modolo en zelfs Griepel best hoog in. Overschat ik het parcours van vandaag? Het is niet alleen de Barbagelate, het is geen moment vlak.
Hangt allemaal van af hoe hard de peloton gaat, als Tinkoff-Saxo met de zweep van Oleg Tinkov aan de boom wil schudden dan gaan de sprinters er ook af.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:33 schreef Principia het volgende:
[..]
Huh, fiets hij de weg op?![]()
Maar waarom zou Tinkov dat doen?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hangt allemaal van af hoe hard de peloton gaat, als Tinkoff-Saxo met de zweep van Oleg Tinkov aan de boom wil schudden dan gaan de sprinters er ook af.
Het is nogal een gevaarte.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Daar zie ik niet echt het voordeel van.
Mag hopen dat die camper niet gewoon op een openbare parkeerplaats staat.
Hoelang zal het duren voordat er 's nachts wat dronken Italianen op de zijkant staan te bonken?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is nogal een gevaarte.
[ afbeelding ]
Omdat Tinkov...quote:
Kan wel wat voordelen bedenken. Mooie centrifuge die verzakt in de bodem van de bus of andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Daar zie ik niet echt het voordeel van.
Mag hopen dat die camper niet gewoon op een openbare parkeerplaats staat.
De vraag is waarom teams als Bardiani/Orica het niet zouden doen. Voor teams die geen echte klassementsrenner of topsprinter hebben zijn dit toch wel de etappes.quote:
Orica heeft natuurlijk het roze, die zullen wel willen controleren maar ook niet de boel kapot willen rijden zodat er kans is dat ze dat verliezen.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:31 schreef Principia het volgende:
[..]
De vraag is waarom teams als Bardiani/Orica het niet zouden doen. Voor teams die geen echte klassementsrenner of topsprinter hebben zijn dit toch wel de etappes.
quote:Op maandag 11 mei 2015 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:daniellloyd1 twitterde op maandag 11-05-2015 om 13:47:58Now 25 riders in the lead with 1m10 over peloton. Gilbert, Chaves, Clarke and Paterski also in the group. #Giro reageer retweet
twitter:daniellloyd1 twitterde op maandag 11-05-2015 om 13:51:11Slagter (Cannondale Garmin) trying to bridge, he's at 46s and peloton now at 1m20. #Giro reageer retweet
Rijdt dit ding ook op ketonen?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tinkoff-Saxo en Astana? Sky wellichtquote:Op maandag 11 mei 2015 14:13 schreef TheArt het volgende:
De vraag is wie deze groep terug gaat halen. Trek zit er niet bij, Nippo ook niet en ook IAM niet van de partij. Die gaan de koers toch niet controleren. Blijft over ploegen met de verkeerde man in de ontsnapping, maar welke?
Astana rijdt nuquote:Op maandag 11 mei 2015 14:13 schreef TheArt het volgende:
De vraag is wie deze groep terug gaat halen. Trek zit er niet bij, Nippo ook niet en ook IAM niet van de partij. Die gaan de koers toch niet controleren. Blijft over ploegen met de verkeerde man in de ontsnapping, maar welke?
Massasprint aantrekken voor Aru.quote:
twitter:daniellloyd1 twitterde op maandag 11-05-2015 om 14:24:49Zardini, Haga, Kochetkov, Puccio, Boaro.Zilioli, Ulissi, Hansen, Clarke, Herrada, Gavazzi @41s.Rest of break@1:03.Peloton @2:42 reageer retweet
Neeeeee.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lindeman zou toch NIET in kopgroep zitten
Als die wint test hij straks gewoon positiefquote:Op maandag 11 mei 2015 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ulissi moet je ook geen 10 minuten gunnen
Herrada ook niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ulissi moet je ook geen 10 minuten gunnen
14:40quote:Op maandag 11 mei 2015 14:41 schreef BlaZ het volgende:
Sporza is al 10 minuten laat, ze zouden om 14:30 live gaan.
14:40 Hansquote:Op maandag 11 mei 2015 14:41 schreef BlaZ het volgende:
Sporza is al 10 minuten laat, ze zouden om 14:30 live gaan.
Bedankt Ulissi.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:40 schreef TheArt het volgende:
Vlucht wordt bijna teruggepakt door het peloton. Toch te gevaarlijk dus.
Aru en onze Zakkazakkaboy ookquote:Op maandag 11 mei 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Als die wint test hij straks gewoon positief
En paterskiquote:
Het is hier minstens 40 graden.quote:
Straftraining van Olegquote:Op maandag 11 mei 2015 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Maar goed, waarom knalt Saxo nu weer zo hard op kop?
Contador heeft aangegeven aan te vallen, zweep eroverquote:Op maandag 11 mei 2015 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Maar goed, waarom knalt Saxo nu weer zo hard op kop?
Je geeft het antwoord zelfquote:Op maandag 11 mei 2015 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom geven ze die debiel aandacht op de Belg?
Een Hofland in vorm zou een tijdje mee moeten kunnen (had ik gehoopt)quote:Op maandag 11 mei 2015 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vrij logisch dit. Alle sprinters behalve Matthews en heel misschien Lobato gaan er wel af.
Hij is in vorm. Probleem is dat een grote ronde heel anders is dan zomaar een ander rondje.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een Hofland in vorm zou een tijdje mee moeten kunnen (had ik gehoopt)
Maar hij leek de eerste die lostte van iedereenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij is in vorm. Probleem is dat een grote ronde heel anders is dan zomaar een ander rondje.
Bole moet dit ook kunnen. En Gavazzi misschien.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij is in vorm. Probleem is dat een grote ronde heel anders is dan zomaar een ander rondje.
Manigodquote:Op maandag 11 mei 2015 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Hier ie een Sporza stream.
http://bvls2013.com/ss21.php
Meerminman misschien ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bole moet dit ook kunnen. En Gavazzi misschien.
Hofland valt me wel wat tegen ja.
Bole misschien wel, maar Gavazzi kan je moeilijk een echte sprinter noemen. Dat is gewoon een hele rappe gast die goed omhoog kan maar zeker niet iemand meer die in massasprinten goed meedoet.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bole moet dit ook kunnen. En Gavazzi misschien.
Hofland valt me wel wat tegen ja.
Mwah, aangezien ze op de belg Boonen een sprinter vinden...quote:Op maandag 11 mei 2015 15:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bole misschien wel, maar Gavazzi kan je moeilijk een echte sprinter noemen. Dat is gewoon een hele rappe gast die goed omhoog kan maar zeker niet iemand meer die in massasprinten goed meedoet.
Snipperdagquote:Op maandag 11 mei 2015 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar zijn de Ollanders in de kopgroep?
Missen we niks aan, goed dat die Colombiaantjes eens kort worden gehouden. Zouden meer rondes moeten doen!quote:
Niet eens High Performance Director?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zijn nu op hoogtestage onder leiding van hun Sports Director Cavaliers.
Dat is alleen de groten der aarde weggelegd.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Missen we niks aan, goed dat die Colombiaantjes eens kort worden gehouden. Zouden meer rondes moeten doen!
[..]
Niet eens High Performance Director?
Gelukkig wel in de Vueltaquote:Op maandag 11 mei 2015 15:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Missen we niks aan, goed dat die Colombiaantjes eens kort worden gehouden. Zouden meer rondes moeten doen!
Waar is die Cavaliers eigenlijk, die kwam toch altijd wel posten bij het wielrennen?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zijn nu op hoogtestage onder leiding van hun Sports Director Cavaliers.
Mani heeft hem aangegeven bij het IND helaas, we hopen hem bij de Tour de France terug te zien.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar is die Cavaliers eigenlijk, die kwam toch altijd wel posten bij het wielrennen?
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aru Zakarin legt ze er allemaal op in de sprint
Je mag niet over pooltjes praten van Ambrosius.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:59 schreef Slobeend het volgende:
Zitten Meersman en Chernetsky er nog bij jongens?
Met een Hans Nijland UI. Kruijswijkquote:Op maandag 11 mei 2015 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani heeft hem aangegeven bij het IND helaas, we hopen hem bij de Tour de France terug te zien.
barney.gifquote:Op maandag 11 mei 2015 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag niet over pooltjes praten van Ambrosius.
Maar die is toch geen mod dus daar luisteren we niet naar.
Ja ik lees dit en hij heeft AIDS en hij is gevlucht voor de Colombiaanse drugkartels enzo, maar dat lijkt me allemaal niet zo realistischquote:Op maandag 11 mei 2015 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani heeft hem aangegeven bij het IND helaas, we hopen hem bij de Tour de France terug te zien.
Nee, echt naar Colombia voor enkele maanden.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik lees dit en hij heeft AIDS en hij is gevlucht voor de Colombiaanse drugkartels enzo, maar dat lijkt me allemaal niet zo realistisch
Ban?
Ik heb het nergens over Pooltjes. Meersman kan hier winnen bijv.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag niet over pooltjes praten van Ambrosius.
Maar die is toch geen mod dus daar luisteren we niet naar.
Paterski is ook een pooltje.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over Pooltjes. Meersman kan hier winnen bijv.
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, echt naar Colombia voor enkele maanden.
Desalniettemin opvallend dat de namen die je noemt in je Scorito dagopstelling staan.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over Pooltjes. Meersman kan hier winnen bijv.
Nu je het zegt inderdaad!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Desalniettemin opvallend dat de namen die je noemt in je Scorito dagopstelling staan.
Ja ik kom er dus net achter dat MAL niet meerijdt, dus die bet tussen dat adoptiekindje en mij gaat niet door.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als MAL had meegereden was hij er al eerder afgeweest.
De vorige keer snapte je dit niet zo goed en vertelde je iedereen dat ze Paterski moesten nemenquote:
Jij begon er over.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vorige keer snapte je dit niet zo goed en vertelde je iedereen dat ze Paterski moesten nemen
Die reed vorig jaar best aardig hierquote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die Sebastian Henao hebben gekozen in Scorito
Echt lachwekkend
Karl had nu de schuld aan Pozzato gegeven.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:07 schreef Marcoss het volgende:
Renaat en José vinden het niet leuk dat Saxo achter Gilbert aan rijdt, geloof ik
Kingstown.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die Sebastian Henao hebben gekozen in Scorito
Echt lachwekkend
quote:
Zakarinquote:
Heb ze liever gestreeptquote:
Droomplan.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:13 schreef Marcoss het volgende:
Kruijswijk de enige LottoNL nog in de groep
De rest is Hofland aan het terugrijden om straks te winnenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:13 schreef Marcoss het volgende:
Bennett had er nog bij gezeten.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:13 schreef Marcoss het volgende:
31 meiquote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef Sked het volgende:
Wanneer zou de straftraining van Oleg erop zitten?
Ik deed een extra l bij de naam om het de benadrukken. Hehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:21 schreef Mani89 het volgende:
JONGENS JONGENS TOCHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem als kluns.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zijn dat extra strafpunten bij de poules?
Die was erbij met Weylandt toch? Al kan dat ook Karl geweest zijn die daarna bij elke zware val stil wasquote:
Karl zat helemaal aan de grond ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die was erbij met Weylandt toch? Al kan dat ook Karl geweest zijn die daarna bij elke zware val stil was
Die waren er toen samen bij. Karl is toen vervolgens eerder vertrokken.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die was erbij met Weylandt toch? Al kan dat ook Karl geweest zijn die daarna bij elke zware val stil was
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:22:37Alsjeblieft jongen. Sta weer op. Alsjeblieft. reageer retweet
Erbij als fysiek erbij, of gewoon in een commentaarhok?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die waren er toen samen bij. Karl is toen vervolgens eerder vertrokken.
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef IbanMayo het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:22:37Alsjeblieft jongen. Sta weer op. Alsjeblieft. reageer retweet
Commentaarhokquote:Op maandag 11 mei 2015 16:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Erbij als fysiek erbij, of gewoon in een commentaarhok?
Renaat kwam later pas.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik heb even geen behoefte aan Theater Zonneveld.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef IbanMayo het volgende:
Nou zo raar is die tweet nietquote:Op maandag 11 mei 2015 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo'n treurige vent.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef IbanMayo het volgende:
Het is de manier waarop hij het zegt, zo ontzettend theatraal. Typisch Thijs.quote:
overactingquote:Op maandag 11 mei 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is de manier waarop hij het zegt, zo ontzettend theatraal. Typisch Thijs.
Dat zag ik er ook niet aan af.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:25 schreef Coelho het volgende:
Sorry hoor, maar daar werd echt niet gereanimeerd
Zeik niet zo op mensen die zeiken.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef Sked het volgende:
Zeik niet zo op Thijs zeg
Dat doe je maar als Pozzovivo levend en al opstaat
Zeik niet zo.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeik niet zo op mensen die zeiken.
twitter:EuroHoody twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:26:50RAI reports that Pozzovivo is moving - good news - he's been placed into stretcher reageer retweet
Goede tweettwitter:chrisfroome twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:28:50Is it really necessary to show these images of Pozzovivo at the #Giro2015? Have some respect for the rider & his family! @giroditalia reageer retweet
Het feit dat je deze vraag stelt betekent dat je beter kan uitloggenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:31 schreef BlaZ het volgende:
Waarom zou dit niet respectvol voor de renner en zijn familie zijn?
De camera hoeft er niet bovenop te zitten, maar ik vind dat het tot nu toe met aardig wat respect gaat. Dit is - hoe erg ook - ook sport. Bij formule1 schakelen we ook niet weg bij een crash.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:30 schreef Sked het volgende:
Goede tweettwitter:chrisfroome twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:28:50Is it really necessary to show these images of Pozzovivo at the #Giro2015? Have some respect for the rider & his family! @giroditalia reageer retweet
Bianchi werd ook weggeschakeld toen de ernst duidelijk was, Hansie.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
De camera hoeft er niet bovenop te zitten, maar ik vind dat het tot nu toe met aardig wat respect gaat. Dit is - hoe erg ook - ook sport. Bij formule1 schakelen we ook niet weg bij een crash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |