SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
FFFFFFFFFFFFACCKKKquote:
Denk dat hij op kop moet gaan rijdenquote:Op zondag 10 mei 2015 19:29 schreef Zhero het volgende:
Weening doet vandaag rustig aan en gaat morgen in de aanval.
Maai je nu al het gras voor mijn voeten weg?quote:
Mijn tip voor morgen is Matthews. Hopelijk neemt R_R dat ook mee in zijn verslag van de etappe van morgen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Thats amazing Johannes. Hopelijk piek je niet te vroeg.
Excuses, meneer Rotscholierquote:Op zondag 10 mei 2015 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maai je nu al het gras voor mijn voeten weg?
Aantekening gemaakt.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn tip voor morgen is Matthews. Hopelijk neemt R_R dat ook mee in zijn verslag van de etappe van morgen.
het #nieuwewielrennenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:26 schreef DeeBee het volgende:
Aru legt de rest van de sprinters er morgen wel op.
twitter:EugenioAlafaci twitterde op zondag 10-05-2015 om 17:43:20Se becco quella testa di cazzo che ha avuto la brillante idea di buttarsi in gruppo con la fixbike a 10km dall arrivo facendoci cadere....😠😠 reageer retweet
Oh ja daar had ik me ingeschrevenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook een goed begin bij Cyclingmanager![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het allemaal aan Ratjetoe te danken, hij heeft mij geprikkeld.
Vergeet Zakaringod niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:26 schreef DeeBee het volgende:
Aru legt de rest van de sprinters er morgen wel op.
Waar was Zakarin vandaag in de sprint dan?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:40 schreef wimderon het volgende:
Die valpartij op 10 kilometer van de streep zou veroorzaakt zijn door een of andere mongool op een fixbike.twitter:EugenioAlafaci twitterde op zondag 10-05-2015 om 17:43:20Se becco quella testa di cazzo che ha avuto la brillante idea di buttarsi in gruppo con la fixbike a 10km dall arrivo facendoci cadere....😠😠 reageer retweet
quote:The Italian rider took to Twitter and Facebook to vent his anger and claimed his Trek Factory Racing teammate Marco Coledan and the spectator on a fixed gear bike also down in the crash.
“If I get hold of the dickhead that had the brilliant idea of diving into the peloton on a fixed bike with 10km to go, causing us to crash…” he tweeted, adding a couple of angry emoticons.
He repeated the comment on his Facebook page, adding: “He also caused (Marco) Coledan to crash too. I think he’d get a lot of punches from Cole… You’re just an idiot!!! Unfortunately there are also imbeciles… Fortunately at Trek we’re not hurt even if Marco has lost a lost of skin… It’s better if we turn the page.”
Other riders and photographers who were following the peloton did not see the spectator cause the crash but Alafaci and Coledan confirmed their version to several Italian journalists. Initial video footage of the crash did not reveal the initial cause or identify the cyclist Alafaci blamed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |