abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 mei 2015 @ 18:23:08 #1
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_152465211
De Giro begint weer. Vaak de leukste ronde van het jaar 8-)

Etappes:
1 za 9-5 San Lorenzo al Mare – San Remo 17,6 km ploegentijdrit Orica GreenEDGE
2 zo 10-5 Albenga – Genua 173 km vlak
3 ma 11-5 Rapallo – Sestri Levante 136 km heuvels
4 di 12-5 Chiavari – La Spezia 150 km heuvels
5 wo 13-5 La Spezia – Abetone 152 km bergen
6 do 14-5 Montecatini Terme – Castiglione della Pescaia 181 km vlak
7 vr 15-5 Grosseto – Fiuggi 263 km vlak, finish heuvelop
8 za 16-5 Fiuggi – Campitello Matese 188 km bergen
9 zo 17-5 Benevento – San Giorgio Del Sannio 212 km bergen
ma 18-5 rustdag
10 di 19-5 Civitanova Marche – Forlì 195 km vlak
11 wo 20-5 Forlì – Imola (racecircuit Ferrari) 147 km heuvels
12 do 21-5 Imola – Vicenza (Monte Berico) 190 km vlak, finish heuvelop
13 vr 22-5 Montecchio Maggiore – Jesolo 153 km vlak
14 za 23-5 Treviso – Valdobbiadene 59,2 km tijdrit
15 zo 24-5 Marostica – Madonna di Campiglio 165 km bergen
ma 25-5 rustdag
16 di 26-5 Pinzolo – Aprica 175 km bergen
17 wo 27-5 Tirano – Lugano 136 km vlak
18 do 28-5 Melide – Verbania 172 km aankomst bergaf
19 vr 29-5 Gravellona Toce – Cervinia 236 km bergen
20 za 30-5 Saint-Vincent – Sestrière 196 km bergen
21 zo 31-5 Turijn – Milaan 185 km vlak

SPOILER: profielen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 10 mei 2015 @ 18:24:55 #2
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152465231
pi_152465243
goede samenvatting bij de NOS nu
pi_152465260
toch wel knap van de Hof dat hij Greipel reglementair uit het wiel spurt
pi_152465370
Morgen kan best wel eens een slagveld worden
pi_152465416
Afwachten of Saxo net zo gaat koersen als vandaag, maar anders denk ik dat het "gewoon" weer een sprint wordt morgen, misschien alleen de echte anti-klimmers die gelost zijn
pi_152465864

Hij is mad.
  zondag 10 mei 2015 @ 18:58:24 #8
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_152465872
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 18:58 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is mad.
FFFFFFFFFFFFACCKKK
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_152466021
Gewoon niet te voorspellen wat er morgen gaat gebeuren. Lotto Jumbo moet Martijn Keizer morgen maar meesturen want toch een grote kans dat een kopgroep het gaat halen.
  zondag 10 mei 2015 @ 19:29:58 #10
378489 Zhero
Koekoek!
pi_152466694
Weening doet vandaag rustig aan en gaat morgen in de aanval 8-) .
pi_152468003

Laatste klimmetje van morgen
pi_152468010
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:29 schreef Zhero het volgende:
Weening doet vandaag rustig aan en gaat morgen in de aanval 8-) .
Denk dat hij op kop moet gaan rijden :P
pi_152468119
Ook een goed begin bij Cyclingmanager 8-)

Ik heb het allemaal aan Ratjetoe te danken, hij heeft mij geprikkeld.
  zondag 10 mei 2015 @ 20:15:47 #14
168304 Mani89
pi_152468213
Thats amazing Johannes. Hopelijk piek je niet te vroeg.
  Moderator zondag 10 mei 2015 @ 20:17:13 #15
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_152468263
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:10 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste klimmetje van morgen
Maai je nu al het gras voor mijn voeten weg? :{
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_152468379
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Thats amazing Johannes. Hopelijk piek je niet te vroeg.
Mijn tip voor morgen is Matthews. Hopelijk neemt R_R dat ook mee in zijn verslag van de etappe van morgen.
pi_152468438
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Maai je nu al het gras voor mijn voeten weg? :{
Excuses, meneer Rotscholier ;(
  Moderator zondag 10 mei 2015 @ 20:23:00 #18
pi_152468490
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Mijn tip voor morgen is Matthews. Hopelijk neemt R_R dat ook mee in zijn verslag van de etappe van morgen.
Aantekening gemaakt.
pi_152468650
Aru legt de rest van de sprinters er morgen wel op. _O_
Jack does it in real time...
pi_152469000
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:26 schreef DeeBee het volgende:
het #nieuwewielrennen _O_
pi_152469287
Die valpartij op 10 kilometer van de streep zou veroorzaakt zijn door een of andere mongool op een fixbike.

EugenioAlafaci twitterde op zondag 10-05-2015 om 17:43:20 Se becco quella testa di cazzo che ha avuto la brillante idea di buttarsi in gruppo con la fixbike a 10km dall arrivo facendoci cadere....😠😠 reageer retweet
  zondag 10 mei 2015 @ 20:44:00 #22
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152469442
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook een goed begin bij Cyclingmanager 8-)

[ afbeelding ]
Ik heb het allemaal aan Ratjetoe te danken, hij heeft mij geprikkeld.
Oh ja daar had ik me ingeschreven

Dat was ik alweer vergeten
  Moderator zondag 10 mei 2015 @ 20:55:07 #23
pi_152469875
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:26 schreef DeeBee het volgende:
Vergeet Zakaringod niet.
  zondag 10 mei 2015 @ 21:03:04 #24
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152470177
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Vergeet Zakaringod niet.
Waar was Zakarin vandaag in de sprint dan?

Aru wint over een paar jaar gewoon alle etappes in de Tour, die man kan alles
  zondag 10 mei 2015 @ 21:14:40 #25
14505 OProg
A Life in Music
pi_152470552
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:40 schreef wimderon het volgende:
Die valpartij op 10 kilometer van de streep zou veroorzaakt zijn door een of andere mongool op een fixbike.

EugenioAlafaci twitterde op zondag 10-05-2015 om 17:43:20 Se becco quella testa di cazzo che ha avuto la brillante idea di buttarsi in gruppo con la fixbike a 10km dall arrivo facendoci cadere....😠😠 reageer retweet
quote:
The Italian rider took to Twitter and Facebook to vent his anger and claimed his Trek Factory Racing teammate Marco Coledan and the spectator on a fixed gear bike also down in the crash.

“If I get hold of the dickhead that had the brilliant idea of diving into the peloton on a fixed bike with 10km to go, causing us to crash…” he tweeted, adding a couple of angry emoticons.

He repeated the comment on his Facebook page, adding: “He also caused (Marco) Coledan to crash too. I think he’d get a lot of punches from Cole… You’re just an idiot!!! Unfortunately there are also imbeciles… Fortunately at Trek we’re not hurt even if Marco has lost a lost of skin… It’s better if we turn the page.”

Other riders and photographers who were following the peloton did not see the spectator cause the crash but Alafaci and Coledan confirmed their version to several Italian journalists. Initial video footage of the crash did not reveal the initial cause or identify the cyclist Alafaci blamed.
:{ :{ :N
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_152471670
Zonde dat Hofland het net niet redt. Maar geen gek debuut in een sprintetappe de Giro zo :P
  Moderator zondag 10 mei 2015 @ 22:32:56 #27
pi_152474073
Ik denk dat Johannes heel tevreden gaat zijn.
  Moderator zondag 10 mei 2015 @ 22:33:17 #28
pi_152474090
Etappe 3: Rapallo - Sestri Levante, 136 km

Na een ploegentijdrit en een vlakke rit is het nu al tijd voor het eerste serieuze klimwerk. Na twee dagen verlaten we de kust tijdelijk en gaan we het Ligurische binnenland verkennen, met zijn vele smalle en bochterige wegen. Moreno Hofland moet nog even wachten op een herkansing. Ook alle andere pure sprinters hoeven we een paar dagen niet meer te verwachten. De Giro gaat nu echt al beginnen. We vertrekken in Rapallo, een naam met een wrange nasmaak.

Rapallo kwam voor het laatst in 2011 voor in de Giro. Finishplaats in de derde etappe, van Reggio Emilia naar Rapallo. Angel Vicioso won toen, nog onwetend wat er eerder in die rit was gebeurd. Op een kilometer of 25 van de streep, in de afdaling van de Passo del Bocco was Wouter Weylandt ten val gekomen. Door een onachtzaamheid bij het omkijken bleef hij met zijn pedaal achter een blok beton hangen en verloor hij de macht over het stuur. Een schedelbreuk werd hem fataal. Dit was gisteren exact vier jaar geleden. Zijn nummer, 108, wordt in de Giro niet meer gebruikt. Voor het eerst sinds die Giro zijn we weer terug in Rapallo.

Het is de derde keer dat hier een rit start, de vorige keren was dat in 1956 en 1998. Voor die rit in 2011 was Rapallo ook al twee keer aankomstplaats, met Miguel Poblet en Richard Virenque toch wel bekende winnaars. Het is een stad met 30.000 inwoners, aan de Ligurische kust. Daar beginnen we weer en daar eindigen we weer. Gelukkig zit er in de tussentijd toch een heel stuk zonder kust. We zitten een kilometer of 30 ten oosten van Genua, dus de renners hoeven niet ver te reizen. Rapallo is een populair plaatsje en dat is niet gek als je wat foto's ziet. De renners vertrekken ook op de weg langs de kust, dus ze kunnen ook nog een beetje van de mooie omgeving genieten.

Dat genieten is snel voorbij, want zodra de neutralisatie voorbij is en de rit echt begint gaat het bijna meteen omhoog. We beginnen met een klim van een kilometer of zes, met een eerste kilometer die nog vrij lastig is aan 6%, maar daarna vlakt het af. Gemiddeld nog geen 4%, maar toch best lastig zo in het begin. Na de afdaling van deze klim richting Ruta beginnen de renners meteen aan de eerste echte klim, waar ook punten te verdienen zijn voor de bergtrui die nu in het bezit is van onze grote vriend uit Drenthe, Bertjan Lindeman. Dit is best een serieuze klim, toch al snel 10 kilometer lang. Qua percentages valt het wel mee, de eerste kilometers stellen niet veel voor. Daarna toch wel een paar kilometer rond de 6%. Best een pittig dingetje, zeker als je bedenkt dat de koers pas 24 kilometer oud is op de top van deze Colle Caprile. Een beklimming van de derde categorie, met de top op 470 meter boven zeespiegel.

Na deze Colle Caprile is het tijd voor een afdaling. De wegen hier zijn enorm bochtig en de weg is ook niet altijd even breed, wat voor extra nervositeit kan zorgen. Met enorm bochtig bedoel ik ook echt enorm bochtig, zit bijna geen recht stuk bij. Weinig haarspeldbochten, maar wel een aantal bochten die lastig in te schatten zijn. Na 32 kilometer koers zijn de renners weer bijna beneden en mogen ze gelijk weer gaan klimmen. Daar zullen de renners misschien niet eens heel ontevreden mee zijn, want zo'n afdaling wordt je ook niet altijd blij van.

De klim die nu volgt is bijna 20 kilometer lang, waarin een hoogtemeter of 500 overwonnen moet worden. Dan kom je gemiddeld gezien niet op een hoog stijgingspercentage uit, maar uiteindelijk is zo'n lang stuk omhoog toch best vervelend voor alle renners. Wat vooral vervelend zal zijn is wat daarna nog komt. In Scoffera, na bijna 50 kilometer koers, komen de renners eventjes boven, maar na een kleine afdaling van een paar kilometer gaan ze meteen weer verder omhoog. De weg blijft enorm bochtig en niet enorm breed. De renners klimmen verder naar Torriglia, waar de eerste tussensprint van de dag is.

Na deze tussensprint volgt toch best een vervelend stukje, een kilometer of 5 om 200 hoogtemeters te overwinnen. Niet dat we het dan over een enorme stijgingsgraad hebben, maar een procentje of 4 begin je tegen die tijd toch wel te voelen. Eigenlijk zijn de renners al een kilometer of 30 continu aan het klimmen. In Garaventa is het voor de renners even gedaan met het klimwerk, een afdaling van een paar kilometer volgt, maar daarna mogen ze weer rustig verder klimmen. Dit stuk loopt eerst een paar kilometer vals plat omhoog, dan weer een klein knikje naar beneden en dan nog een wat steilere kilometer. In de buurt van het dorpje Rondanina komen de renners na 76 kilometer dan eindelijk een keer echt goed boven. Hierna volgt dan eindelijk een keer een serieuze afdaling van een kilometer of 8. In Montebruno bereiken de renners na 85 kilometer de tweede tussensprint van de dag.

Er is stiekem al best wat geklommen deze etappe, maar door het gebrek aan bergen waar punten te verdienen zijn lijkt dat op papier misschien wat mee te vallen. Schijn kan dus wel bedriegen, want de weg loopt bijna continu op. Niet altijd even zwaar, maar al die meters omhoog gaan natuurlijk wel in de benen zitten. Na Montebruno krijgen we dan een klim waar wel punten te verdienen zijn en dat is niet geheel onterecht want het is best een pittige klim. Barbagelata is een beklimming van de tweede categorie, bijna zes kilometer lang en 8% gemiddeld. Er zitten stukken bij boven de 10%, dus dit is een hele lastige beklimming, waar heel veel mensen gaat lossen, zeker als je bedenkt wat de renners al eerder in de etappe hebben gehad. Tel daarbij op de hele bochtige wegen die niet altijd even breed zijn en het kan nog wel eens een redelijke veldslag worden. Barbagelata zelf is een gehucht met een authentiek kerkje.

92 kilometer gehad, dan moet er nog 44 kilometer afgelegd worden. De helft hiervan is in dalende lijn. De afdaling is echt enorm bochtig, met een aantal haarspeldbochten. Het eerste gedeelte van de afdaling is de weg vrij smal, maar daarna wordt het wat breder. Een ideale afdaling om terug te komen als je gelost bent is het door het vele draaien en keren niet echt. Vooral door het smalle eerste gedeelte lijkt het me niet verstandig om hier veel risico te nemen. Voordeel is dan wel weer dat de geloste renners als ze na 112 kilometer koers beneden zijn nog 20 vlakke kilometers hebben om eventueel terug te keren. Als er vooraan dan nog maar een klein groepje over is kan er nog een hoop volk terugkeren. Na bijna 130 kilometer wordt de kust weer bereikt, bij Lavagna.

Op de achtergrond is Sestri Levante dan al te zien. De finale is echt enorm makkelijk, de laatste 7 kilometer is het immer geradeaus zowat. Wel nog een paar flauwe bochten, maar niets wat een probleem op zou kunnen leveren. Op 800 meter van de streep nog een rotonde en dan is het rechtdoor tot de streep. Het is ook volledig vlak en de weg is breed. Prima locatie voor een massasprint, hoewel het waarschijnlijk een uitgedunde groep zal zijn die hier aankomt.

Sestri Levante is een pittoresk stadje met 18.000 inwoners. Vooral dankzij het schiereilandje dat goed vol is gebouwd en de dubbele baai. Een stad die wel vaker voorkomt in de Giro, voor de vijfde keer is het een aankomstplaats. In 2006 won Joan Horrach hier en in 2012 was Lars Bak de slimste en sterkste van een kopgroepje. Als we verder terug gaan in het verleden komen we uit bij Graziano Battistini en Gastone Nencini. Grote namen, Nencini won ooit de Tour en de Giro. Battistini bereikte dat soort successen niet, maar een tweede plaats in de Tour en vier ritoverwinningen in grote rondes is ook niet slecht. We bevinden ons nog steeds in Liguria, provincie Genova, aan de Golf van Tigullio.

Het wordt morgen echt prima weer. Graad of 24, droog, weinig wind. Dat is maar goed ook, want vooral de afdalingen zouden met een beetje regen echt een ellende worden. Het blijft maar draaien en keren over vrij smalle wegen, dan wil je absoluut geen reden. Is mooi meegenomen, maar ook met volledig droog weer krijgen ze het voor elkaar om continu op hun plaat te gaan, dat zagen we vandaag wel weer. Het is een korte etappe, dus de renners vertrekken pas redelijk laat, 13:35. De verwachte aankomst is tussen 17:03 en 17:29. Sporza is er om 14:40 bij.

Ik ben normaal al niet goed in voorspellen dus dit wordt helemaal een topshow. Het is een open deur, maar het kan alle kanten op. Als Tinkoff-Saxo weer zo'n bui heeft komen we met 20 man aan de streep, hebben ze niet zo'n bui komt er misschien een man of 80 aan de streep. Het wordt hoe dan ook een uitgedunde groep, dat kan bijna niet anders. Als je vandaag al mensen zag lossen op een klim van drie keer niets gaat het natuurlijk helemaal een ravage worden als er echt geklommen moet worden. Ik vrees voor Manabu Ishibashi. Het kan ook zomaar dat een kopgroep de zegen krijgt van het peloton. Is er wel zo'n etappe voor, omdat het niet echt makkelijk te controleren is, veel op en af en draaien en keren. We zitten nog wel in het begin van de ronde, dus ik ga wel uit van een uitgedunde groep. Mannetje of 50 zou ik zeggen, maar ik heb wel vaker laten blijken er ook totaal geen verstand van te hebben.
1. Matthews. Als hij dezelfde vorm heeft als de Giro van vorig jaar moet hij dit allemaal kunnen overleven. Zo'n roze trui geeft natuurlijk vleugels dus dan moet dit allemaal geen probleem zijn.
2. Felline. Deze jongeman kan best aardig klimmen en ook best aardig sprinten. Staat op mijn lijstje van de hoop. Dark horse, zo u wilt.
3. Zakarin. De Tartaar uit Tatarije kan klimmen, tijdrijden en sprinten. Deze god gaat voor een mooie ereplaats, niets meer aan doen.
4. Bole. Deze lolbroek van CCC kan best aardig klimmen en is ook best rap. Hij was het een paar jaar kwijt, maar fietst sinds een jaar de ereplaatsen weer bij elkaar. Een beetje oranje vooraan is ook nooit slecht. Verkeerde oranje, maar daar doen we verder ook niets meer aan.
5. Battaglin. Wel weer een etappe voor hem, hoewel dan het liefst de laatste meters nog wat omhoog moeten lopen. Daarom wint hij deze ook niet, dat komt later deze ronde nog wel een keer.
  zondag 10 mei 2015 @ 22:43:06 #29
14505 OProg
A Life in Music
pi_152474654
^O^ ^O^ ^O^
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_152475390
O+ Dank R_R
In the coolest little capital of the world
pi_152481343
Een wegblijvend groepje zou leuk zijn vandaag. LL cool S in de troll-modus bijvoorbeeld
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 08:54:35 #33
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_152481357
Denk dat Orica dat niet wil, of zo ook sterk genoeg zijn om te controleren is een tweede
pi_152481384
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 08:54 schreef noodgang het volgende:
Denk dat Orica dat niet wil, of zo ook sterk genoeg zijn om te controleren is een tweede
Je zou zeggen dat de winnaar van de ploegentijdrit dat zou moeten kunnen. Maar het is inderdaad een vreemde etappe.
pi_152482386
quote:
Zware dag

Maandag staat voor Lotto-Jumbo voornamelijk in het teken van overleven, voorspelt de ploegleider. "Het wordt een overgangsetappe. Waarschijnlijk wordt het een hele zware dag voor ons als team. We moeten zorgen dat Steven Kruijswijk er goed doorheen komt."
Aldus Frans Maassen

http://www.nu.nl/wielrenn(...)giro-binnen-was.html
  maandag 11 mei 2015 @ 10:00:59 #36
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152482550
Mag hopen dat ze Bert-Jangod wel meesturen.

Verder erg benieuwd of het wel een enorm slagveld wordt. Hopelijk zijn ze om 5 uur binnen. Kan ik het nog zien.
  Redactie Sport maandag 11 mei 2015 @ 10:04:38 #37
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152482611
MAN MAN MAN
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 11 mei 2015 @ 10:06:24 #38
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152482650
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
MAN MAN MAN
Gaat het een beetje Mex?
  Redactie Sport maandag 11 mei 2015 @ 10:06:48 #39
pi_152482659
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Gaat het een beetje Mex?
Ja hoor. Maar ik word zo MOE van Lotto-Jumbo
  maandag 11 mei 2015 @ 10:07:10 #40
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152482666
In ieder geval was de tijdrit van Lotto vrij aardig, Lindeman in trui, Hofgod bijna ritwinst

Louis 'Tak tak tak' Delahaije _O_ _O_
  maandag 11 mei 2015 @ 10:07:45 #41
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152482677
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja hoor. Maar ik word zo MOE van Lotto-Jumbo
Dan doe je een dutje :)
pi_152482754
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is de derde keer dat hier een rit start, de vorige keren was dat in 1956 en 1998. Voor die rit in 2011 was Rapallo ook al twee keer aankomstplaats, met Miguel Poblet en Richard Virenque toch wel bekende winnaars.
Erg fijn om deze naam weer eens te lezen. Top.
pi_152482881
Prachtige preview Rellende_Rotscholier. ^O^

Denk dat er wel wat spektakel te wachten staat, hoog tempo in het begin met veel gegadigden voor de kopgroep. Zou leuk zijn als Saxo wat mensen kunnen verassen op de Barbagelata.
pi_152483027
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:40 schreef wimderon het volgende:
Wat een idioot. Op 10 km van de finish dat soort grappen uithalen. :|W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 mei 2015 @ 10:32:14 #45
14505 OProg
A Life in Music
pi_152483192
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zag het net. Idioot. :r :r :N
pi_152483212
quote:

[..]

SPOILER
Huh, fiets hij de weg op? 8)7

Btw, veel goksites schatten de kansen van Viviani, Modolo en zelfs Griepel best hoog in. Overschat ik het parcours van vandaag? Het is niet alleen de Barbagelate, het is geen moment vlak.
pi_152483327
quote:

[..]

SPOILER
:') |:( :r
pi_152484122
quote:
Richie Porte slaapt tijdens de Giro d’Italia in een Amerikaanse camper. Het experiment van de nieuwe slaapplek is het resultaat van een continue zoektocht naar kleine verbeteringen.
  Redactie Sport maandag 11 mei 2015 @ 11:16:19 #49
pi_152484183
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:33 schreef Principia het volgende:

[..]

Btw, veel goksites schatten de kansen van Viviani, Modolo en zelfs Griepel best hoog in. Overschat ik het parcours van vandaag? Het is niet alleen de Barbagelate, het is geen moment vlak.
het ligt eraan of iemand zin heeft die bergen op te raggen of dat ze het wel geloven.
  maandag 11 mei 2015 @ 11:16:27 #50
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152484188
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:33 schreef Principia het volgende:

[..]

Hangt allemaal van af hoe hard de peloton gaat, als Tinkoff-Saxo met de zweep van Oleg Tinkov aan de boom wil schudden dan gaan de sprinters er ook af.
pi_152484191
Daar zie ik niet echt het voordeel van.
Mag hopen dat die camper niet gewoon op een openbare parkeerplaats staat.
pi_152484206
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hangt allemaal van af hoe hard de peloton gaat, als Tinkoff-Saxo met de zweep van Oleg Tinkov aan de boom wil schudden dan gaan de sprinters er ook af.
Maar waarom zou Tinkov dat doen?
pi_152484207
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is nogal een gevaarte. :o
pi_152484229
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:17 schreef Kingstown het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoelang zal het duren voordat er 's nachts wat dronken Italianen op de zijkant staan te bonken?
  maandag 11 mei 2015 @ 11:18:38 #55
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152484235
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Omdat Tinkov...

Nee, Contador heeft al aangegeven dat hij aanvallend zal koersen, hij zal vroeg het verschil willen maken om daarna nog enigszins wellicht rustig aan kan doen met Tour in achterhoofd
  maandag 11 mei 2015 @ 11:26:14 #56
40566 Ericr
Livewrong
pi_152484431
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Kan wel wat voordelen bedenken. Mooie centrifuge die verzakt in de bodem van de bus of andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
pi_152484558
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De vraag is waarom teams als Bardiani/Orica het niet zouden doen. Voor teams die geen echte klassementsrenner of topsprinter hebben zijn dit toch wel de etappes.
  Redactie Sport maandag 11 mei 2015 @ 11:40:16 #58
pi_152484798
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:31 schreef Principia het volgende:

[..]

De vraag is waarom teams als Bardiani/Orica het niet zouden doen. Voor teams die geen echte klassementsrenner of topsprinter hebben zijn dit toch wel de etappes.
Orica heeft natuurlijk het roze, die zullen wel willen controleren maar ook niet de boel kapot willen rijden zodat er kans is dat ze dat verliezen.

Ik denk dat Trek, CCC en Bardiani er nog het meeste baat bij hebben, vooral die laatste 2, maar de vraag is in hoeverre die echt gaan rijden voor een ereplaatsje.
  maandag 11 mei 2015 @ 13:11:04 #59
14505 OProg
A Life in Music
pi_152487419
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Een Marginal Gains Motorhome. _O_
pi_152488452
daniellloyd1 twitterde op maandag 11-05-2015 om 13:47:58 Now 25 riders in the lead with 1m10 over peloton. Gilbert, Chaves, Clarke and Paterski also in the group. #Giro reageer retweet
daniellloyd1 twitterde op maandag 11-05-2015 om 13:51:11 Slagter (Cannondale Garmin) trying to bridge, he's at 46s and peloton now at 1m20. #Giro reageer retweet
pi_152488475
Gilbert, Chaves, Clarke, Paterski, Haga, Ulissi, Herrada, Burghardt, Vilella en Boaro.

Edit: Spuit 11. :P
pi_152488641
De groep

pi_152488738
#Giro Anton Vorobyev was forced to abandon the race due to acute gastroenteritis #katushateam
pi_152488839
Slagter teruggevallen in het peloton
pi_152488959
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:58 schreef Marcoss het volgende:
De groep

[ afbeelding ]
Lindeman wordt er nu ook bij genoemd :D
pi_152489034
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:08 schreef Max23 het volgende:

[..]

Lindeman wordt er nu ook bij genoemd :D
Klopt, zit er ook bij.
pi_152489044
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:58 schreef Marcoss het volgende:
De groep

[ afbeelding ]
Gilbert en Boonen, Renaat gaat gek worden.

Wel een mooi groepje, kan leuke koers opleveren.
pi_152489101
De vraag is wie deze groep terug gaat halen. Trek zit er niet bij, Nippo ook niet en ook IAM niet van de partij. Die gaan de koers toch niet controleren. Blijft over ploegen met de verkeerde man in de ontsnapping, maar welke?
pi_152489140
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Rijdt dit ding ook op ketonen?
  maandag 11 mei 2015 @ 14:14:56 #70
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152489148
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:13 schreef TheArt het volgende:
De vraag is wie deze groep terug gaat halen. Trek zit er niet bij, Nippo ook niet en ook IAM niet van de partij. Die gaan de koers toch niet controleren. Blijft over ploegen met de verkeerde man in de ontsnapping, maar welke?
Tinkoff-Saxo en Astana? Sky wellicht
pi_152489170
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:13 schreef TheArt het volgende:
Astana rijdt nu
  maandag 11 mei 2015 @ 14:19:09 #72
168304 Mani89
pi_152489280
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:15 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Astana rijdt nu
Massasprint aantrekken voor Aru.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:20:53 #73
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152489315
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Massasprint aantrekken voor Aru.
Aru gaat aan vanaf 20km boog
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 14:21:37 #74
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152489363
Drie minuten inmiddels, zeer sterke groep hoor.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:24:43 #76
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152489411
Branislau Samoilau (CCC Sprandi), Adam Hansen (Lotto-Soudal), Tom Boonen (Etixx-QuickStep), Rubén Fernandez (Movistar), Cedric Pineau (FDJ), Nicola Boem (Bardiani-CSF), Maurilo Fischer (FDJ), Darwin Atapuma (BMC), Simon Clarke (Orica-GreenEdge), Maciej Paterski (CCC Sprandi), Diego Ulissi (Lampre-Merida), Jesus Herrada (Movistar), Marcus Burghardt (BMC), Davide Vilella (Cannondale), Manuele Boaro (Tinkoff-Saxo), Philippe Gilbert (BMC) and Esteban Chaves (Orica-GreenEdge), Bert-Jan Lindeman (LottoNL-Jumbo), Edoardo Zardini (Bardiani-CSF).

As we say that it's Zardini who takes the points at the top of the first climb ahead of Ulissi and Herrada.

Lindgod spaart zijn krachten voor de berg van 2e cat
pi_152489440
De vlucht valt uit elkaar.

daniellloyd1 twitterde op maandag 11-05-2015 om 14:24:49 Zardini, Haga, Kochetkov, Puccio, Boaro.Zilioli, Ulissi, Hansen, Clarke, Herrada, Gavazzi @41s.Rest of break@1:03.Peloton @2:42 reageer retweet
  maandag 11 mei 2015 @ 14:27:50 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152489500
Zardini zou er alleen vandoor zijn :') Kamikazepoging
  maandag 11 mei 2015 @ 14:33:15 #79
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152489612
Lindeman zou toch NIET in kopgroep zitten
  maandag 11 mei 2015 @ 14:33:46 #80
168304 Mani89
pi_152489623
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lindeman zou toch NIET in kopgroep zitten
Neeeeee.
  Redactie Sport maandag 11 mei 2015 @ 14:34:48 #81
pi_152489643
Ulissi moet je ook geen 10 minuten gunnen
  maandag 11 mei 2015 @ 14:37:54 #82
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152489711
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die wint test hij straks gewoon positief
pi_152489721
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herrada ook niet.
pi_152489776
Vlucht wordt bijna teruggepakt door het peloton. Toch te gevaarlijk dus.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:41:00 #85
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_152489784
Sporza is al 10 minuten laat, ze zouden om 14:30 live gaan.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:41:09 #86
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152489787
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:41 schreef BlaZ het volgende:
14:40
  maandag 11 mei 2015 @ 14:41:34 #87
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152489798
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:41 schreef BlaZ het volgende:
14:40 Hans
  maandag 11 mei 2015 @ 14:41:42 #88
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152489802
En los
  maandag 11 mei 2015 @ 14:41:47 #89
56749 BlaZ
pi_152489804
Live ;)
  maandag 11 mei 2015 @ 14:42:06 #90
56749 BlaZ
pi_152489812
Tinkoff toch op kop.
  Redactie Sport maandag 11 mei 2015 @ 14:43:15 #91
pi_152489846
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:40 schreef TheArt het volgende:
Vlucht wordt bijna teruggepakt door het peloton. Toch te gevaarlijk dus.
Bedankt Ulissi.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:43:29 #92
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152489854
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bedankt Ulissi.
En Chaves
  Redactie Sport maandag 11 mei 2015 @ 14:43:41 #93
pi_152489858
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:37 schreef Sked het volgende:

[..]

Als die wint test hij straks gewoon positief
Aru en onze Zakkazakkaboy ook
  maandag 11 mei 2015 @ 14:44:16 #94
168304 Mani89
pi_152489874
Nu is het aan Contador om aan te vallen.
  Redactie Sport maandag 11 mei 2015 @ 14:44:23 #95
pi_152489879
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:43 schreef Sked het volgende:

[..]

En Chaves
En paterski
  maandag 11 mei 2015 @ 14:44:27 #96
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152489882
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Aru en onze Zakkazakkaboy ook
Aru is gewoon een wereldtalent :)
pi_152489914
leuk zo korte etappe met een paar heuveltjes er in van het middengebergte. Moet de TDF ook vaker doen ipv van die ellenlange etappes van +200km
pi_152489950
Skygod sprint naar voren
  maandag 11 mei 2015 @ 14:47:11 #99
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152489957
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef Evertjan het volgende:
Skygod sprint naar voren
*Skybaas
  maandag 11 mei 2015 @ 14:47:57 #100
56749 BlaZ
pi_152489979
Barbagelata, wat een naam voor een berg.
pi_152489985
een en al spektakel
pi_152490002
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:47 schreef BlaZ het volgende:
Barbagelata, wat een naam voor een berg.
nee Cauberg is een leuke naam
  maandag 11 mei 2015 @ 14:49:38 #103
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152490020
Renners in de kopgroep onderschatten :')
Renaat :')
pi_152490027
truitjes al open bij SaxoTinkoff _O_
pi_152490031
Tommeke Tommeke wat doe je nu
  maandag 11 mei 2015 @ 14:50:16 #106
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152490039
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:49 schreef Evertjan het volgende:
Tinkov-zweep erover _O_
  maandag 11 mei 2015 @ 14:50:24 #107
56749 BlaZ
pi_152490044
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:48 schreef Evertjan het volgende:

[..]

nee Cauberg is een leuke naam
Dat is echter een heuvel.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:50:25 #108
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152490046
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:49 schreef Evertjan het volgende:
Is godverredorrie bijna 30 graden daar
  maandag 11 mei 2015 @ 14:50:50 #109
168304 Mani89
pi_152490058
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:50 schreef Sked het volgende:

[..]

Is godverredorrie bijna 30 graden daar
Het is hier minstens 40 graden.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:51:23 #110
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152490081
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het is hier minstens 40 graden.
Je zit in de sauna?
pi_152490103
Paterski is wel een toppertje heeft dit jaar al 1 rit gewonnen in Catalonie en 2 in de ronde van Kroatie plus het AK aldaar
pi_152490109
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:51 schreef Sked het volgende:

[..]

Je zit in de sauna?
Zolder
pi_152490169
Ik kijk nu ook. Iets gemist?
  maandag 11 mei 2015 @ 14:54:26 #114
168304 Mani89
pi_152490185
Maar goed, waarom knalt Saxo nu weer zo hard op kop?
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 14:54:30 #115
362868 crew  Slobeend
of all places
  maandag 11 mei 2015 @ 14:55:05 #116
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152490207
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Straftraining van Oleg
  maandag 11 mei 2015 @ 14:55:07 #117
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152490209
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Contador heeft aangegeven aan te vallen, zweep erover

En Oleg Tinkov zit in ploegleiderswaggie
  Redactie Sport maandag 11 mei 2015 @ 14:58:19 #118
pi_152490320
Waarom geven ze die debiel aandacht op de Belg?
  maandag 11 mei 2015 @ 15:01:13 #119
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152490395
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom geven ze die debiel aandacht op de Belg?
Je geeft het antwoord zelf
pi_152490584
Iemand livestream?
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 15:08:23 #121
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_152490599
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:07 schreef Leonos het volgende:
Iemand livestream?
http://cyclinghub.tv/livestream
  maandag 11 mei 2015 @ 15:09:43 #122
168304 Mani89
pi_152490622
Hier ie een Sporza stream.

http://bvls2013.com/ss21.php
pi_152490639
quote:
Baas.
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 15:14:12 #124
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_152490770
Hofland ;(
pi_152491043
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:14 schreef noodgang het volgende:
Hofland ;(
Vrij logisch dit. Alle sprinters behalve Matthews en heel misschien Lobato gaan er wel af.
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 15:23:30 #126
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_152491059
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:22 schreef TheArt het volgende:

[..]

Vrij logisch dit. Alle sprinters behalve Matthews en heel misschien Lobato gaan er wel af.
Een Hofland in vorm zou een tijdje mee moeten kunnen (had ik gehoopt)
pi_152491105
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:23 schreef noodgang het volgende:

[..]

Een Hofland in vorm zou een tijdje mee moeten kunnen (had ik gehoopt)
Hij is in vorm. Probleem is dat een grote ronde heel anders is dan zomaar een ander rondje.
pi_152491114
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:25 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hij is in vorm. Probleem is dat een grote ronde heel anders is dan zomaar een ander rondje.
Maar hij leek de eerste die lostte van iedereen
  Redactie Sport maandag 11 mei 2015 @ 15:26:14 #129
pi_152491140
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:25 schreef TheArt het volgende:

[..]

Bole moet dit ook kunnen. En Gavazzi misschien.

Hofland valt me wel wat tegen ja.
  maandag 11 mei 2015 @ 15:27:17 #130
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152491165
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Hier ie een Sporza stream.

http://bvls2013.com/ss21.php
Manigod
  maandag 11 mei 2015 @ 15:27:56 #131
168304 Mani89
pi_152491182
quote:
7s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Meerminman misschien ook.
pi_152491230
Dat Tosatto er nog steeds bij zit op plek 2 verbaast me ook wel.
pi_152491271
quote:
7s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bole misschien wel, maar Gavazzi kan je moeilijk een echte sprinter noemen. Dat is gewoon een hele rappe gast die goed omhoog kan maar zeker niet iemand meer die in massasprinten goed meedoet.
  Redactie Sport maandag 11 mei 2015 @ 15:31:52 #134
pi_152491293
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:31 schreef TheArt het volgende:

[..]

Bole misschien wel, maar Gavazzi kan je moeilijk een echte sprinter noemen. Dat is gewoon een hele rappe gast die goed omhoog kan maar zeker niet iemand meer die in massasprinten goed meedoet.
Mwah, aangezien ze op de belg Boonen een sprinter vinden...
  maandag 11 mei 2015 @ 15:36:06 #135
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152491431
Dag Greipel
  maandag 11 mei 2015 @ 15:38:08 #137
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152491490
Mikel Nieve Ituralde voorin _O_
  maandag 11 mei 2015 @ 15:38:29 #138
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152491496
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar zijn de Ollanders in de kopgroep?
Snipperdag :)

Het blijven Ollanders
  maandag 11 mei 2015 @ 15:40:30 #139
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_152491549
Matthews gaat gewoon als een baas in het roze winnen
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 15:40:35 #140
pi_152491552
Daar gaat Boonen. Oelala.
pi_152491570
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Staat op Josés lijst van de hoop.
  maandag 11 mei 2015 @ 15:41:12 #142
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_152491577
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De topfavoriet voor vandaag amai
  maandag 11 mei 2015 @ 15:44:48 #143
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_152491687
Ik mis team Colombia op dagen zoals deze.
pi_152491722
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:44 schreef Momo... het volgende:
Die zijn nu op hoogtestage onder leiding van hun Sports Director Cavaliers.
pi_152491737
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:44 schreef Momo... het volgende:
Missen we niks aan, goed dat die Colombiaantjes eens kort worden gehouden. Zouden meer rondes moeten doen!

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Niet eens High Performance Director?
pi_152491782
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:46 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Missen we niks aan, goed dat die Colombiaantjes eens kort worden gehouden. Zouden meer rondes moeten doen!

[..]

Niet eens High Performance Director?
Dat is alleen de groten der aarde weggelegd.
  maandag 11 mei 2015 @ 15:48:42 #147
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_152491812
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:46 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Gelukkig wel in de Vuelta
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 11 mei 2015 @ 15:54:23 #148
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_152491960
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Waar is die Cavaliers eigenlijk, die kwam toch altijd wel posten bij het wielrennen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_152492005
Hoe groot is het peloton nog?
pi_152492047
quote:
11s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Waar is die Cavaliers eigenlijk, die kwam toch altijd wel posten bij het wielrennen?
Mani heeft hem aangegeven bij het IND helaas, we hopen hem bij de Tour de France terug te zien.
pi_152492059
Gilbert is vrij kansloos voor dat roze eigenlijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')