In de kelder van een café waar een vriend van me werkt. Heeft een hele kooi met oud spul staan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Wow!...Te gek!..
Waar vindt je zoiets?..![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:16 schreef Seul het volgende:
Fantôme is altijd anders... Nieuwe batch, nieuwe smaak... Maar (bijna) altijd lekker... Ik verkies nog steeds de gewone Saison van hen...
De Belgische saisons kosten trouwens 2x niks man... Meestal 3-4 ¤ per 75cl fles... En heerlijk spul... Saison Dupont, La Moneuse, Saison d'Erpe Mere, Fantôme, La Rulles IV, Bon Voeux,...
Bij de (staats)slijter waar ik was hebben ze er nog een stuk of 10 staan. Als je wil kan ik er wel een (of meerdere) voor je kopen en hier bewaren tot er een keer een mogelijkheid tot overdracht komt.quote:Op zondag 31 mei 2015 07:28 schreef Seul het volgende:
Ja kijk dat is dan weer een fles die ik totnogtoe alleen online gevonden heb![]()
Dat ziet er wel tof uit, ook om die spullen in huis te hebben om met eigen ingredienten aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:07 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand ervaring met Hema brouwkitje van 35¤? Lijkt me wel grappig als project voor tussendoor. Ga binnenkort ook "echt" zelf bier brouwen.
Ja daar ga ik binnenkort heen met vrienden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:32 schreef Questular het volgende:
http://www.brouwmarkt.nl/bierbrouwen.html
Hier vind je ook een hoop.
Nope, maar klinkt grappig. Zal binnenkort de Hema eens binnenwandelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:07 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand ervaring met Hema brouwkitje van 35¤? Lijkt me wel grappig als project voor tussendoor. Ga binnenkort ook "echt" zelf bier brouwen.
Dat zal best wat gekost hebben, de prijzen van WV kennende?quote:
En de hoofdprijs betaald? Of viel dat mee? Zit hier ook een Mitra in de buurt, maar tis vast geen standaard assortiment.......quote:
¤9,99 per flesje. Duur maar valt opzich nog mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Nope, maar klinkt grappig. Zal binnenkort de Hema eens binnenwandelen.
[..]
Dat zal best wat gekost hebben, de prijzen van WV kennende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |