Ik vind ze juist zo wel tof!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:12 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit gevonden op een hooizolder, mooie oude houten kratjes. Blanke lak eroverheen en ik heb een mooie bewaarplaats in de kelder erbij
Voor Hollandia bier?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:49 schreef mckroket het volgende:
De fuck.. hema krantje gezien? Dat word mega inslaan!
Dank voor de tip! Voor 75 euro aan bier meegenomen. Zit nu alleen wel met het statiegeldquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:54 schreef bassieVL het volgende:
In regio Venlo ken ik eigenlijk geen echte goede bierwinkels. Bij de Klep (http://www.cafedeklep.nl/) hebben ze een aardig keuze, paar Limburgse bieren van het vat.
Net over de grens heb je een paar grote Getränkemärkte in Kaldenkirchen, met afwisselend aanbod. Sowieso goedkoop Weizen meenemen.
Voor de promo van het brouwpakket of?..quote:Op zondag 7 juni 2015 12:49 schreef mckroket het volgende:
Nee? Oude folder staat nog online, vertel...?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:49 schreef mckroket het volgende:
6 euro per liter niet duur?quote:Op zondag 7 juni 2015 18:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nee, maar het zien er niet duur uit. Best geinig om eens te proberen wellicht.
[..]
Nee? Oude folder staat nog online, vertel...?
Misschien ben ik scheel, maar ik zie 4,8 liter staan? Of blijft daar netto maar 1 liter van over?quote:
Niet? Dat is nou juist één van mijn persoonlijke toppers.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:13 schreef Seul het volgende:
Ik ga de R10 nooit echt lekker vinden denk 'k...
[ afbeelding ]
4,8 liter voor 29.99 euro.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:01 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Misschien ben ik scheel, maar ik zie 4,8 liter staan? Of blijft daar netto maar 1 liter van over?
[..]
Niet? Dat is nou juist één van mijn persoonlijke toppers.
Oh wacht, nu lees ik het pas goed. Goedemorgenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
4,8 liter voor 29.99 euro.
Da's 29,99/4,8= 6,25 euro per liter.
Of kijk ik scheel?
Maar "zelf doen" is hier een paar flesjes in wat water mikken, dan is de lol van het zelf doen er ook vanaf.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Oh wacht, nu lees ik het pas goed. Goedemorgen
Je hebt gelijk. Is niet goedkoop, maar vind het ook niet heel duur. Een flesje speciaalbier betaal je ook zo twee euro voor, dus dan is dit in verhouding. En ja, je moet het dan zelf doen, maar dat is net de lol ervan.
dat lijkt me echt complete troep wat niks met bier te maken heeft. ik weet wel hoe je bier moet maken, maar dat heeft niks te maken met wat ik daar zie. (waterslot? of is daar dat ventiel voor :S. en je drinkt direct uit dat vat ofzo? geen botteling? lekker gist in je bakkes dan. bovendien hoe vul je dat ding, door dat minigaatje?)quote:Op zondag 7 juni 2015 14:02 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand hier ervaring mee?
[ afbeelding ]
Ik vind hun bieren in het proeflokaal ook heel goed betaalbaar. Niet ¤5 voor een speciaalbiertje maar wat je in een gemiddelde Amsterdamse kroeg voor pils zou betalen.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:50 schreef dimmak het volgende:
Gister even bij De Prael in Amsterdam geweest. Die brouwen best lekkere bieren.
Ik blijf het toch wat raar vinden dat mensen met psychische problemen bij een brouwer werken...quote:
Ik blijf het vooral raar vinden dat ze niet meer De Parel heten. Ik dacht even dat dat ik psychische problemen had toen ik het voor het eerst zag.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:59 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik blijf het toch wat raar vinden dat mensen met psychische problemen bij een brouwer werken...
de ipa van 't ij is lekkerquote:Op maandag 8 juni 2015 22:44 schreef mckroket het volgende:
Ik drink nu een uiltje lekker bakkie kobi. Manmanman pure espresso. Wat een geweldige bieren maakt die kerel toch. Ook daarstaks de ipa van hem op, miss wel de beste ipa van nederland (earl gey ipa van emelisse is mn andere favoriet, en vuur en vlam van de molem ook, alhoewel deze bij elke batch wel heel anders is, soms beter maar soms ook minder helaas). Sowieso maakt hij de beste double ipa's van nederland, en zijn standaard imperial stout vind ik ook geweldig omdat er een klein beetje hout en turf in zit. En de barrel aged serie (meneer de uil) maakt de stout helemaal af, zoals de white label series van emelisse hún stout compleet maakt.
Ps; er zijn eigenlijk niet super veel nederlandse singel ipa's die écht goed zijn als ik nadenk? Zelfs een brouwerij als de molen maakt amper singel ipa's. Vuur en vlam en bergamot ipa zijn eigenlijk de enige die de moeite waard zijn. In belgie maken ze al helemaal niks. Zelfs struise maakt geen singel ipa. Alleen belle fleur van dochter vande korenaar staat me bij. De rest zijn allemaal imperial.. ook vet, maar gelijk zo zwaar in alcohol!
Tja het ij.. nu schop ik vele tegen het zere been, maar ik zie/proef de hype niet. Die ipa van hun vind ik niet bijzonder. Laatst nog de ciel blue ipa op, tja, wel lekker maar ik ga het niet vaker kopen. Het heeft niet óf de hop óf de bitterheid die ik zoek. Hetzelfde geld voor jopen. Een soort van voorbeeld voor de moderne bier brouwers, maar ik vind het niet super. Geweldige(!!!!) locatie, goed bier, maar ik ga het niet kopen om thuis te drinken. (Hun ris moet ik nog proberen!).quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:03 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
de ipa van 't ij is lekkerwat betreft betaalbaar speciaalbier in proeflokalen: daarvoor kan je bij de ij brouwerij ook goed terecht... (eigenlijk in alle proeflokalen wel, geloof ik?..)
Nee vier halen drie betalen is het bij de Hema.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:26 schreef Fiorano het volgende:
Hema heeft de Nederlandse bieren in de aanbieding, 4 voor ¤3. Zag volgens mij ook Jopen etc. staan.
Bij de Xenos kun je zo'n gaar Oosters pakketje krijgen, voor de liefhebbers...
Da's een serieuze stout toch? Dan mis ik er weinig aanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:15 schreef mckroket het volgende:
volgens facebook zijn er in een uur tijd 2500 kratten black albert verkocht... nu moet ík er nog aan 1 zien te geraken.. oftewel alle shops in de gaten houden!
dat is een van de lekkerste imoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Da's een serieuze stout toch? Dan mis ik er weinig aan
wtf hoe kom je daar aan dan. zie genoeg alesmith in de winkels maar hun befaamde stout heb ik niet gezienquote:
13%quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:15 schreef mckroket het volgende:
volgens facebook zijn er in een uur tijd 2500 kratten black albert verkocht... nu moet ík er nog aan 1 zien te geraken.. oftewel alle shops in de gaten houden!
bovendien, waarom maken ze dit spul niet vaker/meer! echt 1 keer per jaar een week lang zie ik dit in de winkel.zullen ze wel doen trouwens, maar dat is natuurlijk ook basis voor tal van barrel aged projecten.
Ja ja...leuk en al...Maar 't is best fijn als men ook ff laat weten waar je al die biertjes bent gaan halen..quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:22 schreef OMG het volgende:
Met collega's craft biertjes wezen halen om de voorraad aan te vullen
[ afbeelding ]
Begin maar met zwemmen dan; gevonden hij World Market, 2200 E 116th St, Carmel, IN.quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja ja...leuk en al...Maar 't is best fijn als men ook ff laat weten waar je al die biertjes bent gaan halen..
OMG! Wat een end weg.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:11 schreef OMG het volgende:
[..]
Begin maar met zwemmen dan; gevonden hij World Market, 2200 E 116th St, Carmel, IN.
Nice. Dat zijn twee van mijn favoriete dingen door elkaar. Wat kan er mis gaan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:22 schreef OMG het volgende:
Met collega's craft biertjes wezen halen om de voorraad aan te vullen voor bier middag op vrijdag, kwam ik dit tegen. Vanavond maar eens proberen.
[ afbeelding ]
Extreem is dat tegenwoordig al lang niet meer.quote:
..quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:11 schreef OMG het volgende:
[..]
Begin maar met zwemmen dan; gevonden hij World Market, 2200 E 116th St, Carmel, IN.
Online gekocht... Goedkoper dan de ene keer dat ik 'm in Geers zag... Stuur maar PM'etje als je meer info wil... These walls have earsquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:10 schreef mckroket het volgende:
wtf hoe kom je daar aan dan. zie genoeg alesmith in de winkels maar hun befaamde stout heb ik niet gezien
Ik zag het ook ja. Wat is er zo goed aan het Uiltje? Ik heb er van gehoord, maar meer nog nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:05 schreef mckroket het volgende:
Shit man deze maand gaat mij geld kosten. Black albert uit, en wat zie ik nu op de facebook van de caigny...fking alles van het uiltje! Zelfs inclusief hun 2 nieuwe bieren. Maar het beste is; big fat double 5!!! ( cascade groene trui is ook zeeeeeeeeer lekker)
Bedoel je deze http://www.beergium.com/e(...)dway-stout-75cl.html ?quote:
echt niet?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja. Wat is er zo goed aan het Uiltje? Ik heb er van gehoord, maar meer nog niet
Zie je: zo moeilijk is het niet 'm te vindenquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:52 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Bedoel je deze http://www.beergium.com/e(...)dway-stout-75cl.html ?
Is die stout ook zijn geld waard?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:12 schreef Seul het volgende:
[..]
Zie je: zo moeilijk is het niet 'm te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |