SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen PEC? Leg dat eens uit als je wilt. De ploeg draait een fantastisch seizoen met zo'n kleine begroting. Het hele seizoen hebben ze niet lager gestaan dan de 7e plaats.
neequote:Op zondag 10 mei 2015 16:07 schreef opperkleurder het volgende:
Eerste goal die we live zien volgens mij.
jij bent domquote:
quote:
Want? Beter NAC in de eredivisie dan Excelsior.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu hopen dat Excelsior het vasthoudt en dan is NAC verdoemd tot nacompetitie
....twitter:Vincent_AT5 twitterde op zondag 10-05-2015 om 15:09:18Supporter die over hekje stapte om een bal te pakken wordt nu onder luid fluitconcert afgevoerd. #triest #ajacam http://t.co/lwSqjCUFfc reageer retweet
Omdat NAC de nacompetitie toch wel overleeft.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want? Beter NAC in de eredivisie dan Excelsior.
Dit zei jij ook over NEC vorig seizoen.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat NAC de nacompetitie toch wel overleeft.
Mwah, dit team van NAC heeft aanzienlijk meer kwaliteit dan NEC vorig seizoen.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit zei jij ook over NEC vorig seizoen.
Excelsior moet eruitquote:Op zondag 10 mei 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat NAC de nacompetitie toch wel overleeft.
Zijn we ook van Nederland.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:11 schreef Rickertman96 het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
Toch Ajacied?
Is een wedstrijd die ook nergens overgaat.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
Vanuit Tilburg zien we een goal en een afscheidnemende clubarts als spaarzame hoogtepuntjes
Lekker de plee ofs in krijg je nog extra wedstrijdenquote:Op zondag 10 mei 2015 16:12 schreef Sked het volgende:
Ik heb het intussen al dun door de broek lopen van de wedstrijd morgen
Ajax - Cambuur ookquote:Op zondag 10 mei 2015 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is een wedstrijd die ook nergens overgaat.
Emmen heeft een groot achterlandquote:Op zondag 10 mei 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij dan FC Emmen daarvoor terugzien?
Daar heb ik echt totaal geen zin inquote:Op zondag 10 mei 2015 16:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lekker de plee ofs in krijg je nog extra wedstrijden
Sluit deuren en ramen.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:12 schreef Sked het volgende:
Ik heb het intussen al dun door de broek lopen van de wedstrijd morgen
Roda JC wil ik.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij dan FC Emmen daarvoor terugzien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax heeft een iets grotere fangroep dan onze clubjes he.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:14 schreef Brammess het volgende:
Verkeerde topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ajax heeft een iets grotere fangroep dan onze clubjes he.
Dit boeit helemaal niemand buiten Zwolle.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
Bij deze stand gaat PEC naar de zesde plaats. Sowieso zijn ze zeker van plek 7. Zelfs een gelijkspel is daarvoor genoeg.
Kortom: weer een clubrecord voor PEC. Nooit eerder eindigde PEC zo hoog in de Eredivisie.
Fijn. Mij boeit het wel.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit boeit helemaal niemand buiten Zwolle.
Ammenooitniet !quote:Op zondag 10 mei 2015 16:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal je zien dat die klappertjes derde worden
Alles beter dan Feyenoordquote:Op zondag 10 mei 2015 16:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal je zien dat die klappertjes derde worden
Die kans is niet ongering.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:19 schreef hafcfan het volgende:
Nu gaat Maaskant weer zeggen dat ze de plee ofs wel winnen
Vgm zitten ze in hetzelfde traject als VVV, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:19 schreef hafcfan het volgende:
Nu gaat Maaskant weer zeggen dat ze de plee ofs wel winnen
Ha, jij hebt ook de biografie van Louis van Gaal gelezen zeker?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:18 schreef Kopsterk het volgende:
Wisten jullie dat Frank de Boer ooit voor 20.000 in een half jaar speelde voor Rangers?
Limburgquote:Op zondag 10 mei 2015 16:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vgm zitten ze in hetzelfde traject als VVV, dus dat gaat hem niet worden.
Wel het vlees goed doorbakken.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:19 schreef Intellectueel het volgende:
Zo, eten is klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het boeit nog steeds niemand.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:19 schreef Intellectueel het volgende:
Zo, eten is klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet slechtquote:Op zondag 10 mei 2015 16:19 schreef Intellectueel het volgende:
Zo, eten is klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig.quote:
NAC definitief outquote:
Net of Go Ahead wint volgende weekquote:Op zondag 10 mei 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu kan het nog stuivertje wisselen worden tussen NAC en GAE om plaats 16 en 17
quote:
Ik zie Maaskant graag in de JL, nog liever in Australië eigenlijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:27 schreef Rickertman96 het volgende:
GAE en NAC spelen dus NC. GAE mag van mij er wel uit, NAC heb ik ook niks mee maar toch blijft het zonde als ze JL zouden moeten spelen.
Nog liever in de rimboequote:Op zondag 10 mei 2015 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie Maaskant graag in de JL, nog liever in Australië eigenlijk.
hehequote:Op zondag 10 mei 2015 16:29 schreef Coco98 het volgende:
Zou leuk zijn als Rekik nog even gaat zingen.
Prima op zijn plek daar dus.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is een paar jaar terug al opgeheven.
Nog volgende week te gaan volgens mijquote:Op zondag 10 mei 2015 16:32 schreef hafcfan het volgende:
Excelsior 3 gele kaarten. Eagles 1 dus denk dat hun nu Europa in mogen
Je had beter thuis kunnen blijven, zoals alle andere fans hierquote:Op zondag 10 mei 2015 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje matige wedstrijd in de Euroborg
Maar wel lekker weer.
Als een echte supporter ga je gewoon naar het stadion, zeker nu het de laatste thuiswedstrijd was van Nickgod.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Je had beter thuis kunnen blijven, zoals alle andere fans hier
Volgens de commentator was het terecht, omdat die Lam hem nog per ongeluk aanraaktequote:Op zondag 10 mei 2015 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als een echte supporter ga je gewoon naar het stadion, zeker nu het de laatste thuiswedstrijd was van Nickgod.
Die rode kaart van Zwolle was wel een nare streek, maar dat geheel terzijde.
Natuurlijk was het terecht, was 100 procent scoringskans.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens de commentator was het terecht, omdat die Lam hem nog per ongeluk aanraakte
twitter:ronaldbrabant twitterde op zondag 10-05-2015 om 16:52:54Maaskant houdt zijn bravoure: 'Als we spelen als vandaag zijn er weinig ploegen uit eerste divisie die ons tegen houden. #ob #NACpraat reageer retweet
Die van ajax al bekeken? Hebben schijnbaar in een klap het tekort aan verkeersregelaars opgevangen.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:52 schreef GGMM het volgende:
Zie nu die uitshirts van PSV pas.
Nog lelijker dan die van Feyenoord.
Wat zei hij?quote:
Zivkovic wou het niet meer doen, vandaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die van ajax al bekeken? Hebben schijnbaar in een klap het tekort aan verkeersregelaars opgevangen.
Bij PSV staat er tenminste (nog) een fatsoenlijke sponsor op. Gelukkig zijn het niet de nieuwe shirts, maar slechts de Nike-uitzwaai shirts.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:52 schreef GGMM het volgende:
Bestuur van Twente laat het team in de steek. Spelers moeten in de media vernemen dat Twente het Europese ticket niet gaat verzilveren, Bjelland moet in de media horen dat hij weg moet. Spelers voelen zich een product. Zoiets.quote:
Van den Belt had zich nog nooit laten zien aan de spelersquote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestuur van Twente laat het team in de steek. Spelers moeten in de media vernemen dat Twente het Europese ticket niet gaat verzilveren, Bjelland moet in de media horen dat hij weg moet. Spelers voelen zich een product. Zoiets.
Smerige streken. Opdoeken die kutclub.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van den Belt had zich nog nooit laten zien aan de spelers
De spelers moeten alles via de media vernemen, geen uitleg van de directie.
Bjelland wist niet dat hij verkocht moest worden, las hij ook in de media.
Die paarse zijn niet de nieuwe uitshirts, als je die bedoelt.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:52 schreef GGMM het volgende:
Dat snapt men toch niet. Alles beter dan die limegroene kotsdingen waar Ajax volgend jaar in gaat spelen.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die paarse zijn niet de nieuwe uitshirts, als je die bedoelt.
Morgen helemaalquote:Op zondag 10 mei 2015 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje matige wedstrijd in de Euroborg
Maar wel lekker weer.
Als je via de pers verneemt dat je weg moet, ipv via iemand van de club, dan is dat toch niet echt goed gecommuniceerd. Dat had hij, of iemand van de technische staf wel even persoonlijk kunnen zeggen.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou Van den Belt zich eigenlijk moeten laten zien aan de spelers?
quote:Op zondag 10 mei 2015 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan morgen in een lege Euroborg ga zitten.
quote:Morgen wordt het flink warm, met maxima van 18 tot 26 graden. Het is daarbij vrij zonnig, maar ook is er veel hoge en middelbare bewolking. De zuidelijke wind waait bovendien matig of vrij krachtig, 4 of 5 Bft.
Biertje drinken met Hans Nijlandquote:Op zondag 10 mei 2015 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan morgen in een lege Euroborg ga zitten.
Ik drink morgen lekker gezonde sap of een frisdrank met ijsblokjes.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of een snack want ik weet dat hij daar verzot op is.
Pics?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:52 schreef GGMM het volgende:
Zo snel zijn ze tevreden daar, als iemand een paar penalty's erin schietquote:Op zondag 10 mei 2015 17:19 schreef Caland het volgende:
Haller die een half jaartje bij Utrecht zit wordt speler van het jaar.
Uh, oké.
Wie?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:38 schreef Intellectueel het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de stemming rondom deze wedstrijd i.v.m. de dood van Lodewijk's vrouw redelijk overdreven vind.
Is maar een lichte blessurequote:Op maandag 11 mei 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan hij de play-offs wel meemaken? #Prayvoordenys
www.foxsports.nlquote:Op maandag 11 mei 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn gebruikelijke kanalen werken niet
Komt vast een of andere lolligerd met www.foxsports.nl
jan lulquote:Op maandag 11 mei 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn gebruikelijke kanalen werken niet
Komt vast een of andere lolligerd met www.foxsports.nl
die werkt dus niet bij mijquote:
Nee hoor, dan zijn er nog vier wedstrijdenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:53 schreef hafcfan het volgende:
Vitesse MOET winnen anders is echt alles voorbij
Die boeien niemand.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zijn er nog vier wedstrijden
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:59 schreef Sked het volgende:
Teeling die niet weet dat Oliynyk geblesseerd is
De teeling zeg.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:59 schreef Sked het volgende:
Teeling die niet weet dat Oliynyk geblesseerd is
Pozzovivo ligt in het ziekenhuis.quote:
Daar was het 90 minuten stil.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lodewijks zeker?
Raar dat dat bij PSV niet was.
Hoe gaat het met hem?quote:
Als er geen uitsupport is daar is er niets te horen inderdaad.quote:
Toen ik hem net sprak zei hij dat hij morgen weer op de fiets zit.quote:
Stilte en verdriet?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:01 schreef Sunri5e het volgende:
Kippenvel. Kan ook alleen maar in de Kuip zoiets.
Als het een vrouw van de tegenstander was zou je alleen maar spreekkoren horen.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:01 schreef Sunri5e het volgende:
Kippenvel. Kan ook alleen maar in de Kuip zoiets.
#brrquote:Op maandag 11 mei 2015 20:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ik hem net sprak zei hij dat hij morgen weer op de fiets zit.
Is toch heerlijkquote:Op maandag 11 mei 2015 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind dat ze vaker op maandagavond moeten spelen.
quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@classicomano Donder op. Idioot die je bent. reageer retweet
Jurgen Locadia is het met je eensquote:Op maandag 11 mei 2015 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
Nog steeds beter dan geen Thuis supporters zoals Vitessequote:Op maandag 11 mei 2015 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er geen uitsupport is daar is er niets te horen inderdaad.
Grappig.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan geen Thuis supporters zoals Vitesse
VUILE KLOOTZAKquote:Op maandag 11 mei 2015 20:02 schreef Sked het volgende:
Teeling snapt ook niet wat Bosz zei
Nu word ik echt pissed
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@classicomano Donder op. Idioot die je bent. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@classicomano zak in elkaar joh kk gek. reageer retweet
[/quote]quote:Op maandag 11 mei 2015 20:05 schreef opperkleurder het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@classicomano zak in elkaar joh kk gek. reageer retweet
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
Dat kun je wel 10x over Kazim zeggen deze potquote:Op maandag 11 mei 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsjeblieft jongen. Sta weer op. Alsjeblieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |