SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 11-05-2015 12:36:01 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
En dat is een weinig legendarisch faalexcuus.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Blame zwabber.
Die had moeten posten na mijn 3..2..1
Jammer, de hele feestvreugde teniet gedaan
F means you're fucked![]()
Beste stuurlui dit dat.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:51 schreef YUR het volgende:
[..]
En dat is een weinig legendarisch faalexcuus.
Jammer, de hele feestvreugde teniet gedaanSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hoe dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 13:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Blame zwabber.
Die had moeten posten na mijn 3..2..1
Je hebt alles verpest.![]()
Met dichtgooien had ik t over.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:54 schreef GotC het volgende:
2 min na het sluiten van het vorige deel deze geopend. Zwabber had niet eens een kans.
Maar ja, ik zal het met me mee moeten dragen dat jullie állemaal een veel betere TT konden maken en dat het nu allemaal mijn schuld is
Zo. Nou gaan we t weer over hardlopen hebben.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ga ik 4 km. lopen omdat het topic maar niet volgepost wordt, gaat ie daarna ineens snel vol
Dinsdag zal ik eens 1000 lopen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Dat gaat helaas op het moment nog niet, been nog steeds in loopgips. Dat wordt 1000m strompelen danquote:![]()
Ik heb trouwens nog nooit een poging gedaan op de 1000m maar volgens strava is mijn snelste tijd op een 1km, 4:07![]()
Als je er maar een logje van hebt maakt het ons niet uit hoe snel je loopt.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dat gaat helaas op het moment nog niet, been nog steeds in loopgips. Dat wordt 1000m strompelen dan![]()
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:09 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Als je er maar een logje van hebt maakt het ons niet uit hoe snel je loopt.![]()
Ik ga morgen 1000m door het bos racen voor jullie!
Gefeliciteerd allemaal met dit mooie jubileum
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als we nou eens beginnen met een spatie tussen getal en eenheid, dan is dit topic tenminste niet voor niets geweest.![]()
Het is niet meer te redden. De anticlimax is te groot.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
1 vd best lopende* topics van FOK! Gefeliciteerd met de 1000!
*pun intended"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Gelukkig heeft RD een uitgebreide terugblik op alle voorgaande topichoogte- en dieptepunten voorbereid voor dit (laatste) deel.![]()
Met de tact die we van hem gewend zijnHet wordt dus nog gezelliger? Hoera.
Wat jammer van de rommelige topicwissel. Ik dacht: ik blijf gewoon even wijselijk weg hier.![]()
Mijlpaal? Het is slechts 621,4 in mijlen.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:45 schreef YUR het volgende:
Maar toch: Iedereen gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal![]()
Dan hebben we een herkansingquote:Op zondag 10 mei 2015 14:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mijlpaal? Het is slechts 621,4 in mijlen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
![]()
En hoezo zwabber dit dat alles. Je hoeft niet te posten ofzo. (Indien wel: zoek hulp)
Ik moet nog even werken. Ga vanavond lopen denk ik. Het is nu toch te warm![]()
![]()
Vrouwen die voor elkaar in de bres springen![]()
Laten we dit topic gebruiken waarvoor het bedoeld is: praten over hardlopen. Ik poog het te redden met een centrale vraag: wat was jullie persoonlijke hoogtepunt gedurende 1 t/m 999? (Dit hoeft dus niet óp het forum zelf plaatsgevonden te hebben, sterker nog, dat zou heel sneu zijn).![]()
Ik heb net als vrijwilligers heerlijk in de zon langs de route van een lekker kneuterig loopje gestaan.
![]()
![]()
1000
![]()
Tering, ik post al 1000 topics mee. Min of meer. En dan alsnog heb ik gisteren maar 5km gelopen![]()
![]()
Máár 5km?? Tsss. Da's nog altijd 5km meer dan alle bankaardappels!quote:Op zondag 10 mei 2015 14:59 schreef GotC het volgende:
1000
![]()
Tering, ik post al 1000 topics mee. Min of meer. En dan alsnog heb ik gisteren maar 5km gelopen
Meer lopen, minder postenquote:Op zondag 10 mei 2015 14:59 schreef GotC het volgende:
1000
![]()
Tering, ik post al 1000 topics mee. Min of meer. En dan alsnog heb ik gisteren maar 5km gelopen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hardloophoogtepunt?quote:Op zondag 10 mei 2015 14:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Laten we dit topic gebruiken waarvoor het bedoeld is: praten over hardlopen. Ik poog het te redden met een centrale vraag: wat was jullie persoonlijke hoogtepunt gedurende 1 t/m 999? (Dit hoeft dus niet óp het forum zelf plaatsgevonden te hebben, sterker nog, dat zou heel sneu zijn).
Dat ik begonnen ben met hardlopen
Ja 1000! Meer dan ik km's heb gelopen de afgelopen jaren![]()
Vandaag LDL van 16 met maatje en aan een stuk gekletst bij 6:20 per km. Volgens mij wel klaar voor de HM volgend weekeind in Leiden!
Veel loopplezier allen nog vandaag bij dit top weer. En vergeet de zonnebrand niet
If at first you fail, re-define your objective.![]()
Had je niet gewoon ff je best kunnen doen?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:18 schreef Jero_nimo het volgende:
1000
[ afbeelding ]
Vanavond Endo, zal hem 20m afsnijdenF means you're fucked![]()
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:18 schreef Jero_nimo het volgende:
1000
[ afbeelding ]
Vanavond Endo, zal hem 20m afsnijden![]()
![]()
Stiekem op de fiets gesprongen zeker?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:18 schreef Jero_nimo het volgende:
1000
[ afbeelding ]
Vanavond Endo, zal hem 20m afsnijden![]()
![]()
Mijn persoonlijke hoogtepunt van de afgelopen 999 topics was de vele leuke mensen die ik via dit topic heb leren kennen. Zo'n beetje iedereen hier behalve jou.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Laten we dit topic gebruiken waarvoor het bedoeld is: praten over hardlopen. Ik poog het te redden met een centrale vraag: wat was jullie persoonlijke hoogtepunt gedurende 1 t/m 999? (Dit hoeft dus niet óp het forum zelf plaatsgevonden te hebben, sterker nog, dat zou heel sneu zijn).
O ja, bekentenis: mijn PR op de HM heb ik gelopen op een wedstrijd waar ik geen volledig logje van heb, en waarvan ik dus niet zeker weet of de afstand klopt. Maar het is zo'n snelle tijd, dat mij dat geen bal interesseert.![]()
Liep jij vandaag niet een HM?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:39 schreef pijll het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke hoogtepunt van de afgelopen 999 topics was de vele leuke mensen die ik via dit topic heb leren kennen. Zo'n beetje iedereen hier behalve jou.
O ja, bekentenis: mijn PR op de HM heb ik gelopen op een wedstrijd waar ik geen volledig logje van heb, en waarvan ik dus niet zeker weet of de afstand klopt. Maar het is zo'n snelle tijd, dat mij dat geen bal interesseert.![]()
Ik heb vandaag de 5 mijl van Tilburg gelopen. Het was een nieuw evenement, van A naar B. Heel verschillende deelnemers, van snellies tot slakkies. Leuk dus. In het begin had ik wat moeite om het juiste tempo te vinden en ik had het ook al snel warm (en nee, ik liep niet lang/lang - toch een paar die wel lang/lang aan hadden)
Gaandeweg ging het steeds lekkerder, en ik kon goed het tempo vast houden met een sprintje op het eind. Was nog fris genoeg om naar mijn vrouw en kids te zwaaien 0+
Blij met mijn tijd (43:46), doel was sub 44.
Daarna lekker terrasje gepakt, heerlijk dagje zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door steffelonio op 10-05-2015 15:57:51 (linkje endomondo) ]![]()
Beste topicnaam:
Eervolle vermelding: 65, 168, 272
Winnaar: 600
Meest dubieuze topicnamen:
244, 343, 712
Favoriete topic van Pijll: 314
Ekidentopics: 230, 537, 809
Beste foto:
Swets met Bonobo
Foto die zeker niet mag ontbreken in dit topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:54 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb vandaag de 5 mijl van Tilburg gelopen. Het was een nieuw evenement, van A naar B. Heel verschillende deelnemers, van snellies tot slakkies. Leuk dus. In het begin had ik wat moeite om het juiste tempo te vinden en ik had het ook al snel warm (en nee, ik liep niet lang/lang - toch een paar die wel lang/lang aan hadden)
Gaandeweg ging het steeds lekkerder, en ik kon goed het tempo vast houden met een sprintje op het eind. Was nog fris genoeg om naar mijn vrouw en kids te zwaaien 0+
Blij met mijn tijd (43:46), doel was sub 44.
Daarna lekker terrasje gepakt, heerlijk dagje zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag was de Rondehoeploop in Ouderkerk a/d Amstel. Een rondje van 17 km om de polder de Ronde Hoep heen. Geen zijweggetjes, geen afleiding, geen drukke wegen; gewoon 17 km lang het dijkje volgen. Wat een prachtige omgeving. Aan de horizon hier en daar wat kantoorgebouwens, maar verder mooi groen en blauw, met af en toe een aanmoedigend geblaat of geloei.
Het moest een training worden voor Leiden volgende week. Ik heb een marathontempo van 6:00 in gedachten, maar dat heb ik de afgelopen tijd nauwelijks gelopen. En dat was dus vandaag het plan.
De eerste kilometer was het even zoeken naar het tempo. Na een paar minuten had ik 'm, en liep bijna iedereen me voorbij. En behalve km 1 (5:47) zat inderdaad iedere lap binnen een paar seconden van de 6:00. Tot de laatste kilometer, want ik werd tot twee keer toe ingehaald door een leuke hardloopster.
Minder leuk was dat aan het eind mijn knie weer een beetje ging zeuren. Niettemin was het een geslaagde generale. Volgende week het echte werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan dit.
De route waar ik ooit mijn eerste kilometer hardliep (na de middelbare school), vandaag opnieuw gedaan. Speciaal voor jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu zit ik natuurlijk mobiel (want buiten) en kan ik niet weten met welk topic de nummers corresponderen![]()
Ik moest even nadenken, maar mijn hoogtepunt was de finish van de CPC HM. Maar er zijn zat kanshebbers![]()
![]()
Mooi pijll6:00 is ook een mooi tempo. Komt goed volgende week.
Ik denk dat een dagje Leiden er wel in zit volgende week.
Goed idee, die 1000<spatie>m daar waar je het eerst liep. Dat wordt dan de tramkade, waar ik nu nog steeds regelmatig loop.![]()
Kijk eens:quote:Op zondag 10 mei 2015 16:15 schreef Quoi het volgende:
Nu zit ik natuurlijk mobiel (want buiten) en kan ik niet weten met welk topic de nummers corresponderen![]()
Ik moest even nadenken, maar mijn hoogtepunt was de finish van de CPC HM. Maar er zijn zat kanshebbers
Ik was ook zo benieuwdquote:Op zondag 10 mei 2015 16:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Beste topicnaam:
Eervolle vermelding: 65, 168, 272 allemaal geen TT
Winnaar: 600 Hardlopen. Punt.
Meest dubieuze topicnamen:
244 waar MaleDuck en Yuki zoenen, 343 YUR uitgevallen wegens stijve..., 712 Swets is YUR bitch
Favoriete topic van Pijll: 314 Pi-running
Ekidentopics: 230, 537, 809
Beste foto:
Swets met Bonobo
Foto die zeker niet mag ontbreken in dit topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kijk eens:
Ik was ook zo benieuwd
[..]
Op mijn wenken bediend! Danku![]()
![]()
Als dat geen hoogtepuntje isquote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:14 schreef pijll het volgende:
Vandaag was de Rondehoeploop in Ouderkerk a/d Amstel. Een rondje van 17 km om de polder de Ronde Hoep heen. Geen zijweggetjes, geen afleiding, geen drukke wegen; gewoon 17 km lang het dijkje volgen. Wat een prachtige omgeving. Aan de horizon hier en daar wat kantoorgebouwens, maar verder mooi groen en blauw, met af en toe een aanmoedigend geblaat of geloei.
Het moest een training worden voor Leiden volgende week. Ik heb een marathontempo van 6:00 in gedachten, maar dat heb ik de afgelopen tijd nauwelijks gelopen. En dat was dus vandaag het plan.
De eerste kilometer was het even zoeken naar het tempo. Na een paar minuten had ik 'm, en liep bijna iedereen me voorbij. En behalve km 1 (5:47) zat inderdaad iedere lap binnen een paar seconden van de 6:00. Tot de laatste kilometer, want ik werd tot twee keer toe ingehaald door een leuke hardloopster.
Minder leuk was dat aan het eind mijn knie weer een beetje ging zeuren. Niettemin was het een geslaagde generale. Volgende week het echte werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan dit.
De route waar ik ooit mijn eerste kilometer hardliep (na de middelbare school), vandaag opnieuw gedaan. Speciaal voor jullie.Als je dit leuk vind dan ga je Leiden ook wel leuk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verwacht het wel. Het parcours is een van de redenen dat ik voor Leiden heb gekozen.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als je dit leuk vind dan ga je Leiden ook wel leuk vinden.![]()
Mijn warming up van vrijdag is niet geupload, er is iets raars met het bestandje aan de hand. Op zich niet erg, maar mocht ik aan het einde van het jaar 4,3 km tekort komen voor een mooi eindaantal, helpen jullie me dan herinneren?
Verder vandaag 5x1000 gedaan maar wel heel rustig (5.00-5.15 ipv 4.49). Conditioneel prima hersteld maar heb een beetje last van een spiertje. Al komt dat volgens mij van het roeien en de oefeningen in het krachthonk gisteren en niet van de baanwedstrijd.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maak je toch even handmatig een gpx-je met die 4,3 km? Staan ze gewoon bij je totalen, alleen zonder kaartje
Het was veel warmer dan "ze" voorspeld hadden in Emmen tijdens de Rietplasloop.
De 10km was 2 keer een rondje van 5 en het tweede rondje vond ik eigenlijk wel mooi geweest. Achteraf toch iets te enthousiast gestart, en te weinig gelopen de laatste tijd om makkelijk op tempo te kunnen blijven. Halverwege geprobeerd te drinken, wat uiteraard helemaal mislukt, resulterend in verslikken en verder tempoverlies. Uiteindelijk op wat door moet gaan voor karakter toch verder geharkt en toch nog tweede weten te worden. En de bedrijvenloop voor het derde jaar op rij gewonnen!
Hoewel daar dit jaar maar 2 teams aan meededen, had dus lang zo hard niet hoeven te lopen...
https://www.endomondo.com/workouts/519887170/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Nice, een prijs! Kreeg je nog wat? Voor het eerst onder de 40 ook?quote:Op zondag 10 mei 2015 18:21 schreef Cynic het volgende:
Het was veel warmer dan "ze" voorspeld hadden in Emmen tijdens de Rietplasloop.
De 10km was 2 keer een rondje van 5 en het tweede rondje vond ik eigenlijk wel mooi geweest. Achteraf toch iets te enthousiast gestart, en te weinig gelopen de laatste tijd om makkelijk op tempo te kunnen blijven. Halverwege geprobeerd te drinken, wat uiteraard helemaal mislukt, resulterend in verslikken en verder tempoverlies. Uiteindelijk op wat door moet gaan voor karakter toch verder geharkt en toch nog tweede weten te worden. En de bedrijvenloop voor het derde jaar op rij gewonnen!
Hoewel daar dit jaar maar 2 teams aan meededen, had dus lang zo hard niet hoeven te lopen...
https://www.endomondo.com/workouts/519887170/14083692Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vandaag bij Bever geweest. Mooie trailschoenen in de aanbieding, maar niets gekocht omdat ik nog niet weet wat ik wil
Bekertje. En voor de bedrijvenloop een etentje in een vrij fatsoenlijk restaurant in Emmenquote:Op zondag 10 mei 2015 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice, een prijs! Kreeg je nog wat? Voor het eerst onder de 40 ook?
Nee, had vorig jaar ook al eens 39:30 gelopen, maar toen was het zowel qua weer als qua voorbereiding een stukje beter. Ik heb wel een beetje als doel om mijn 10km's zoveel mogelijk onder de 40 te lopen, maar om echt veel sneller te worden moet ik echt meer gaan trainen en dat kan op het moment gewoon niet.It has to mean something
Testje gedaan, heel rustig in het bos op slakkentempo, met compressiekousen maar de kuit is nog niet goedIk wandel nu maar heel rustig naar huis. De rest van de week niet lopen, over een week mag ik het weer proberen.
![]()
Doezend! Filciteerd almoal![]()
Morgen zal ik een poging tot snelle doezend meter doen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Balen zegquote:Op zondag 10 mei 2015 19:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Testje gedaan, heel rustig in het bos op slakkentempo, met compressiekousen maar de kuit is nog niet goedIk wandel nu maar heel rustig naar huis. De rest van de week niet lopen, over een week mag ik het weer proberen.
![]()
![]()
Zeker. Afgelopen week en komende week hadden de zwaarste twee weken van mijn marathontraining moeten zijn.quote:![]()
Woow!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan is het helemaal zuur.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zeker. Afgelopen week en komende week hadden de zwaarste twee weken van mijn marathontraining moeten zijn.![]()
Dit hoort eigenlijk in dit topic thuis: GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 92
Maar ik post het toch hier. In dit artikel http://www.express.be/bus(...)nloper-is/212640.htm kwam ik de naam tegen van Zeddie Little, een zeer fotogenieke marathonloper. Ik ken hem niet dus ik google even en wat zie ik? Een foto van Yur!![]()
Ik voel me een beetje dom nu![]()
![]()
Ik denk altijd.. als ik één km op een bepaald tempo kan lopen.. dan lukt het me met wat training ook wel 5! Meestal klopt dat ook ongeveer welquote:Op zondag 10 mei 2015 19:37 schreef GotC het volgende:
Met een kleine GPS fout bij 2 bochtenMaar alsnog de rest 11km/u gelopen, dus ik accepteer het maar
Dus binnenkort die 27'er?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dus je komt er nu pas achter dat Yur Zeddie is ?quote:Op zondag 10 mei 2015 19:40 schreef Angel-A het volgende:
Dit hoort eigenlijk in dit topic thuis: GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 92
Maar ik post het toch hier. In dit artikel http://www.express.be/bus(...)nloper-is/212640.htm kwam ik de naam tegen van Zeddie Little, een zeer fotogenieke marathonloper. Ik ken hem niet dus ik google even en wat zie ik? Een foto van Yur!![]()
Ik voel me een beetje dom nu![]()
![]()
Oja hoogtepunt(en).
De ekidensal ben ik een stille zolderkamerautist, geniet ik er ontzettend van.
Mijn 1.50PR op de Halve in Enschede.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Eh..... ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dus je komt er nu pas achter dat Yur Zeddie is ?![]()
Nou daar zat ik ook over na te denken. Het is iig mogelijk om een sub30 te lopen, toch? Gisteren liep ik 34:14 over 5 km, 1:30min/km langzamer dan net. Dat moet toch sneller kunnen?quote:Op zondag 10 mei 2015 19:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk altijd.. als ik één km op een bepaald tempo kan lopen.. dan lukt het me met wat training ook wel 5! Meestal klopt dat ook ongeveer welDus binnenkort die 27'er?
![]()
Lekker GotC!
Ik ben de laatste tijd al zo vaak echt voluit gegaan dat ik bang ben dat ik met nog een maximale 1000m mijn achillespezen onderweg verlies![]()
![]()
Als je een haas zoekt, met alle plezierquote:Op zondag 10 mei 2015 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou daar zat ik ook over na te denken. Het is iig mogelijk om een sub30 te lopen, toch? Gisteren liep ik 34:14 over 5 km, 1:30min/km langzamer dan net. Dat moet toch sneller kunnen?Bertusloopje oid. Ik geloof ook dat dat je gaat lukken.
![]()
Dat kun jij heul wel!quote:Op zondag 10 mei 2015 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou daar zat ik ook over na te denken. Het is iig mogelijk om een sub30 te lopen, toch? Gisteren liep ik 34:14 over 5 km, 1:30min/km langzamer dan net. Dat moet toch sneller kunnen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat is wel heel snel, GotC. Ik moet nog aan de bak, vraag me af of ik jouw tijd kan verbreken. Tijdens de eerste seconde lag je trouwens voor op jero, hoe vet is dat!![]()
Er gaat een wereld voor me openEn dat in topic 1000!
Lief Q!Eerst even m'n duurvermogen verbeteren zodat die 30 min een makkie wordt.
ZwabberEerste meter was voorbij een patatkraam
![]()
![]()
Met een TT als deze weet je dat het een rampweek gaat worden.... The Boomtown Rats nurieën op de achtergrond'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Oh nee, die peer pressure, moet zo nog gaan lopen... wilde eigenlijk een rustig rondje doen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op zondag 10 mei 2015 19:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk altijd.. als ik één km op een bepaald tempo kan lopen.. dan lukt het me met wat training ook wel 5! Meestal klopt dat ook ongeveer welDus binnenkort die 27'er?
Dat zou ik ook wel mooi vinden!
![]()
En inmiddels staat GotC hier alweer voor de TV te hupsen en allemaal moeilijke oefeningen te doen
Ik leun wel lekker op mn gemakkie achterover
Denk het wel, als je wat vaker interval trainingen doet zoals dit! 10x400m of 3x1000m of 15x200m of zo!quote:Op zondag 10 mei 2015 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou daar zat ik ook over na te denken. Het is iig mogelijk om een sub30 te lopen, toch? Gisteren liep ik 34:14 over 5 km, 1:30min/km langzamer dan net. Dat moet toch sneller kunnen?
3x1000 dan wel wat langzamer dan 5km tempo, eerder 15km tempo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik doe net zo lang mee, en op het moment haal ik de 5km niet eensquote:Op zondag 10 mei 2015 14:59 schreef GotC het volgende:
1000
![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
De gek! Snellie!quote:
Ik kon de peer pressure niet weerstaan, voor het eerst sinds 11 maanden een bekertje op Endomondo!
1 km in 3:26
https://www.endomondo.com/workouts/520011543/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nu ben ik ook wel erg benieuwd wat ik op een km zou kunnenTijdens de 3000m volgens Garmin 3.38, maar die mat meer meters dan de baan. Verleidelijk.. maar ik houd me in tot donderdag
4 dagen taperen is al best kort, dat moet ik kunnen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
3.38 elke km?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Nu ben ik ook wel erg benieuwd wat ik op een km zou kunnenTijdens de 3000m volgens Garmin 3.38, maar die mat meer meters dan de baan. Verleidelijk.. maar ik houd me in tot donderdag
4 dagen taperen is al best kort, dat moet ik kunnen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is echt niet nodig om die 1000 meter zo snel mogelijk te doen!
Straks moet ik ook nog mijn best gaan doen.![]()
Jawel! Rammen potdomme!quote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef pijll het volgende:
Het is echt niet nodig om die 1000 meter zo snel mogelijk te doen!
Straks moet ik ook nog mijn best gaan doen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Moet jij zeggen, ik heb geen moment zelfs je gemiddelde snelheid gehaaldquote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef Jero_nimo het volgende:
GotC en MD lekker bezig!![]()
Cynic ook een hele mooie tijd! Dat met wat minder training, erg knap!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik kom dan ook niet net terug van een langdurig herstel.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, ik heb geen moment zelfs je gemiddelde snelheid gehaald![]()
![]()
Nee volgens de GPS 3.41 gemiddeld, 3.38 snelste km. Volgens de officiele eindtijd 3.54 gemiddeld dus ik gok 3.50 snelste km of zo.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wauw! Dan moet die snelle km ook wel in 3'20 kunnen ofzoquote:Op zondag 10 mei 2015 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee volgens de GPS 3.41 gemiddeld, 3.38 snelste km. Volgens de officiele eindtijd 3.54 gemiddeld dus ik gok 3.50 snelste km of zo.![]()
![]()
Misschien doe ik de volgende trackmeeting een 1500m of 800m, dan kun je het aardig inschatten denk ikquote:Op zondag 10 mei 2015 21:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wauw! Dan moet die snelle km ook wel in 3'20 kunnen ofzo![]()
Ook niet wat voor jou? Een keer onder de 2.00 op de 800m?
Ja lijkt me wel een keer erg leuk! Onder de 2' zou wel super zijn, maar volgens Corniel kom ik uit op 2'09, dat is nog een best gat dusquote:Op zondag 10 mei 2015 21:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien doe ik de volgende trackmeeting een 1500m of 800m, dan kun je het aardig inschatten denk ik![]()
Ook niet wat voor jou? Een keer onder de 2.00 op de 800m?en dan is het nog maar de vraag hoe betrouwbaar mijn GPS nu was.
Ben benieuwd wat jij kan op zo'n korte idd. 5k moet ook bijna wel onder de 20 kunnen, dat is echt super!
![]()
![]()
Hoelang warm je op voor zo'n snelle kilometer?
Ga hem vandaag of morgen niet meer doen denk ik, wellicht dinsdag.
Wil denk ik proberen wat meer 10km wedstrijdjes te lopen, doe er nu eigenlijk maar eentje per jaar. Volgende week zaterdag is de run van Gieten, die schijnt ook best leuk te zijn.
Een 10km op tempo moet ook nog wil in de Roparun-voorbereiding passen, die is over 2 weken al!
Daarna nog 2 vrij stevige survivalruns en daarna maar eens kijken of ik wat meer kan gaan lopen.It has to mean something
Rond het middaguur (het 999 topic zat volgens mij nog net niet vol) een lekkere duurloop van bijna 20 km gelopen in heerlijk weer. Ondertussen met Endomondo een 1000 meter gelogd. Tenminste, dat was het plan, maar mijn telefoon is zo onnauwkeurig dat de afstand vaak met tientallen meters ineens verspringt. Dus exact uitkomen op 1,00 was nog best lastig. Kijkend naar onderstaande log is de gelopen route ook niet 100% gevolgd, naar soit.
Verder heb ik vandaag voor het eerst met mijn vorige week aangeschafte bidongordel gelopen (tientje bij decathlon, inclusief bidon).
Mijn ervaringen hiermee achter de spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn 1000 meter bijdrage:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb iets van 1.8km gelopen ervoor, beetje strekken enzo. Niet veel bijzonders.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:39 schreef Cynic het volgende:
Hoelang warm je op voor zo'n snelle kilometer?
Ga hem vandaag of morgen niet meer doen denk ik, wellicht dinsdag.
Wil denk ik proberen wat meer 10km wedstrijdjes te lopen, doe er nu eigenlijk maar eentje per jaar. Volgende week zaterdag is de run van Gieten, die schijnt ook best leuk te zijn.
Een 10km op tempo moet ook nog wil in de Roparun-voorbereiding passen, die is over 2 weken al!
Daarna nog 2 vrij stevige survivalruns en daarna maar eens kijken of ik wat meer kan gaan lopen.
Ik was echt heel nerveus trouwens voor mijn 1000m, hele hoge hartslag enzo. Wou echt proberen om een nieuw PR te lopen. Dikke stress
![]()
Die cadans trouwens, gemiddeld 206ppm, dat is best hoog.
https://www.endomondo.com/workouts/520013529/2368823![]()
Ik ben altijd vooral bang om te vallen als ik op maximale snelheid loop. Daarom liever op de baan
Hee maar we moeten deze niet te snel vol posten voor iedereen die zijn 1000tje nog wil posten de komende dagen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan lopen we toch 1001 meter
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Plan voor vanavond was om stuk naar recreatieplas te fietsen, dan daar rondje te lopen en dan weer met de fiets terug. Kon toch wel merken dat ik gisteren nog voetbalwedstrijd heb gespeeld. Ondanks dat en dat ik nou niet echt recht stuk had uitgekozen wel m'n 1km-tijd met 8 seconden verbeterd.
Wat mij betreft is mijn eerste halve marathon van vorig jaar het hoogtepunt.![]()
Ik vind het leuk bedacht maar ik sla deze even over. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om 1 kilometer voor de kat z'n viool te lopen.![]()
Het moet toch 1 kilometer volle bak zijn? Ik ben stiekem gewoon nog bang dat ik dan van alles afscheur.![]()
Waar lees je dat? Nee joh, gekkerd. Desnoods doe je het hinkstapspringend. Of niet, dat mag ookquote:Op zondag 10 mei 2015 23:18 schreef Devv het volgende:
Het moet toch 1 kilometer volle bak zijn? Ik ben stiekem gewoon nog bang dat ik dan van alles afscheur.![]()
![]()
Van mij hoeft het niet. Ik was ook bang voor ongelukken, dus ik heb heel rustig een rondje gelopen.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:18 schreef Devv het volgende:
Het moet toch 1 kilometer volle bak zijn? Ik ben stiekem gewoon nog bang dat ik dan van alles afscheur.
De enige criteria zijn dat het ongeveer hardlopend moet, ongeveer 1000 meter moet zijn, en dat het ongeveer tegelijk met dit topic moet gebeuren. Verder mag je zelf weten of, en hoe, je er iets speciaals van maakt.![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou, leuke power, niet kunnen navigeren...quote:Op maandag 11 mei 2015 02:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
"girl power" at it best!
http://www.stuff.co.nz/do(...)n-in-wellington-bush![]()
ik bedoelde haar mogelijkheden om zichzelf wat energie te geven, daarvoor moet je toch echt een mevrouw zijnquote:Op maandag 11 mei 2015 05:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nou, leuke power, niet kunnen navigeren...
Op twitter kondigt Haile aan met pensioen te gaan. Einde van een tijdperk wel
Die vond het na 1000 topics ook wel genoeg geweest?quote:Op maandag 11 mei 2015 07:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Op twitter kondigt Haile aan met pensioen te gaan. Einde van een tijdperk wel
Ik train vanavond, maar ik heb geen idee of ik daar 1000 losse meters ga loggen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wekker gezet om te gaan lopen, maar m'n bed lag te lekker. Zal morgen ook een 1000 lopen als het topic nog open is.FR1908![]()
Ik ga wel proberen een bekertje te lopen op endo ja. Staat nu rond de 4.50 als laatste km van een 5 km. 4.30 moet wel haalbaar zijn.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zit nu bij de fysio in de wachtkamer. Ik vrees eigenlijk het ergste... In ieder geval geen 1000tje voor mij![]()
![]()
Hee, ik ga nu de deur uit richting fysio. Sterkte!quote:Op maandag 11 mei 2015 08:09 schreef Mr.B. het volgende:
Zit nu bij de fysio in de wachtkamer. Ik vrees eigenlijk het ergste... In ieder geval geen 1000tje voor mijF means you're fucked![]()
Sterkte! Ik hoop echt dat t meevalt!quote:Op maandag 11 mei 2015 08:09 schreef Mr.B. het volgende:
Zit nu bij de fysio in de wachtkamer. Ik vrees eigenlijk het ergste... In ieder geval geen 1000tje voor mij
En hoop ook op goed nieuws voor jou, YUR. Pijn gaat goed toch nu?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 08:09 schreef Mr.B. het volgende:
Zit nu bij de fysio in de wachtkamer. Ik vrees eigenlijk het ergste... In ieder geval geen 1000tje voor mij![]()
Ik hoop echt dat het meevalt.
quote:Op maandag 11 mei 2015 08:09 schreef Mr.B. het volgende:
Zit nu bij de fysio in de wachtkamer. Ik vrees eigenlijk het ergste... In ieder geval geen 1000tje voor mijIk hoop dat het wat meevalt..
Oh enne mensen, al loop je zoals Q zegt hinkstapsprongend 1000 meter. Of wandelend. Het gaat om het idee![]()
![]()
Lijkt de goede kant op te gaan jaquote:Op maandag 11 mei 2015 08:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sterkte! Ik hoop echt dat t meevalt!
En hoop ook op goed nieuws voor jou, YUR. Pijn gaat goed toch nu?
Dan hoop ik dat het topic niet zo snel gaat, dan doe ik er morgen ook eentje tijdens mijn training.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:23 schreef GotC het volgende:
[..]Ik hoop dat het wat meevalt..
Oh enne mensen, al loop je zoals Q zegt hinkstapsprongend 1000 meter. Of wandelend. Het gaat om het idee***![]()
Het valt erg mee![]()
of in ieder geval is het niet zo ernstig als ik gevreesd had. Geen scheurtje of zo, geen indicatie om niet te gaan lopen, geen rood licht.
Misschien moet ik mijn verwachtingen wat gaan bijstellen, maar als dat alles is. Donderdag ga ik weer eens een stukje lopen
B is Blij![]()
![]()
Wat fijn! Is het ook pijnvrij nu?quote:Op maandag 11 mei 2015 09:10 schreef Mr.B. het volgende:
Het valt erg mee![]()
of in ieder geval is het niet zo ernstig als ik gevreesd had. Geen scheurtje of zo, geen indicatie om niet te gaan lopen, geen rood licht.
Misschien moet ik mijn verwachtingen wat gaan bijstellen, maar als dat alles is. Donderdag ga ik weer eens een stukje lopen
B is Blij
Voor je conditie/inhoud maakt het niet uit dat je de laatste 2 weken wat minder gedaan hebt, dus als je er onderweg geen last van krijgt kun je nog steeds voor je doeltijd gaan toch?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
Pijnvrij bij normale bewegingen, alleen als ik een beweging maak waarbij de hamstring gerekt wordt, is het gevoelig. Maar dat kon volgens de fysio niet zo veel kwaad. Gewoon rust houden en (vooral voor het vertrouwen) een paar rustige loopjes doen.
Als alles goed gaat, dan ga ik nog een testje op beoogd tempo lopen...
Ik ben nu helemaal hyper, want dit had ik echt niet verwacht![]()
Wat een goed nieuws!quote:Op maandag 11 mei 2015 09:18 schreef Mr.B. het volgende:
Pijnvrij bij normale bewegingen, alleen als ik een beweging maak waarbij de hamstring gerekt wordt, is het gevoelig. Maar dat kon volgens de fysio niet zo veel kwaad. Gewoon rust houden en (vooral voor het vertrouwen) een paar rustige loopjes doen.
Ik ben nu helemaal hyper, want dit had ik echt niet verwacht![]()
Heeeeeel fijn om te lezenquote:Op maandag 11 mei 2015 09:18 schreef Mr.B. het volgende:
Ik ben nu helemaal hyper, want dit had ik echt niet verwachtJe had waarschijnlijk echt het slechtste scenario in je hoofd.
![]()
Dat is fantastisch nieuws, B.
Ook ik vervoeg mij zo meteen richting fysio. Behangen met Garminapparatuur, want na afloop ga ik die 1000 m doen. Twee dagen eerder dan ik van plan was, maar dan ben ik er maar meteen vanaf. Ik kan alvast verklappen dat ik geen aanval ga doen op de tijd van jero, omdat ik hem ook eens iets wil gunnen.![]()
Ik heb al in eeuwen geen lange duurloop gedaan en dus ook geen gelletjes genomen. Nu twijfel ik of ik het tijdens de HM donderdag wel moet doenNouja.. meenemen kan geen kwaad toch?
meenemen kan altijd natuurlijk, zou wel een merk (en smaak) dat je wel eens eerder genomen hebt doen dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb al in eeuwen geen lange duurloop gedaan en dus ook geen gelletjes genomen. Nu twijfel ik of ik het tijdens de HM donderdag wel moet doenNouja.. meenemen kan geen kwaad toch?
B! Fijn zeg! Blij voor je
Z en Y, ik hoor straks graag wat ze bij jullie zeggen, de sadisten
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zou je dat nou wel doen, voorzichtig met je hamstring!quote:Op maandag 11 mei 2015 09:23 schreef Mr.B. het volgende:
En nu kan ik alsnog die 1000 gaan doen vandaag. Kijken of ik die tijd van Jero kan verpulveren
Maar goed nieuws!Gewoon even lekker getaperd dus.
Nu nog goed nieuws van YUR!![]()
![]()
De poging om een ode aan Fok! te brengen is jammergenoeg niet helemaal goed gelukt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een duizendje gelopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 10:17 schreef Angel-A het volgende:
De poging om een ode aan Fok! te brengen is jammergenoeg niet helemaal goed gelukt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een duizendje gelopen:Ha, ik vind het duidelijk leesbaar hoor! Vet cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klopt, maar toch... ben benieuwd wat ik over een jaar kan, als ik dan lekker blessurevrij kan blijven lopenquote:Op zondag 10 mei 2015 21:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik kom dan ook niet net terug van een langdurig herstel.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
De poging om een ode aan Fok! te brengen is jammergenoeg niet helemaal goed gelukt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een duizendje gelopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je verdient een pluim voor de poging. En ik kan het lezen hoor
![]()
![]()
Misschien maar eens duizend meter wandelen met Endomondo dan, vandaag. Moet straks toch naar de supermarkt.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:23 schreef GotC het volgende:
[..]Ik hoop dat het wat meevalt..
Oh enne mensen, al loop je zoals Q zegt hinkstapsprongend 1000 meter. Of wandelend. Het gaat om het idee♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
De poging om een ode aan Fok! te brengen is jammergenoeg niet helemaal goed gelukt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een duizendje gelopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi gedaan!!!
Ik weet niet precies of het goed of slecht nieuws is, maar de fysio kon nu geen problemen vinden. Binnenkort mezelf flink testen en dan hopelijk weer gewoon mijn schema oppakkenF means you're fucked![]()
Na de noeste arbeid bij de fysio (behalve d'n enkel ga ik ook d'n heup aanpakken de komende weken) ben ik op de fiets gestapt naar de enige plek waar ik mijn feest-1000 kan afleggen (en wat toevallig ook daadwerkelijk 1000 m is van begin tot eind): https://connect.garmin.com/modern/activity/771265580
Ik drukte het horloge te laat uit, maar mijn km-tijd kwam uit op 4:35 rond. De eerste 500 m in 2:30, de tweede in 2:05. Dus ook nog eens een negatieve split. Ik had wel zuurstoftekort, maar de poot kon het prima aan.
Edit: fastest run ever, volgens Smashrun![]()
![]()
Een uitstekende locatiekeuze!quote:Op maandag 11 mei 2015 11:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Na de noeste arbeid bij de fysio (behalve d'n enkel ga ik ook d'n heup aanpakken de komende weken) ben ik op de fiets gestapt naar de enige plek waar ik mijn feest-1000 kan afleggen (en wat toevallig ook daadwerkelijk 1000 m is van begin tot eind): https://connect.garmin.com/modern/activity/771265580
Ik drukte het horloge te laat uit, maar mijn km-tijd kwam uit op 4:35 rond. De eerste 500 m in 2:30, de tweede in 2:05. Dus ook nog eens een negatieve split. Ik had wel zuurstoftekort, maar de poot kon het prima aan.
Yur, Mr. B, fijn dat de fysio's het eens zijn!![]()
Ik ga vanavond even 1000 meter trailen sportief wandelen lopen. Ik had toch al een korte shake out op het programma staan, dus dan kan ik deze er net zo goed bij doen.![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 11:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Edit: fastest run ever, volgens Smashrun! Mooi gedaan!
![]()
https://www.strava.com/segments/1721412
Ik kan deze woensdag wel terug proberen te pakken tijdens mijn loslooprondje, en dan nog 100m eraan vastplakken
Ik weet iig wel dat ik nu voor het tempo wat ik toen liep geen hartslag 201 meer nodig heb
Goeie fysioberichtenEn 4:35 Zwabber, dat is een mooie tijd wel!
@Yuki: Doen! Of een dribbeltje naar de supermarkt?
De peer pressure is nu wel erg hoog om ook een snelle km te gaan klokken. Sowieso gaat vandaag niet lukken, dus het zal wel buiten dit topic gaan vallen. Ik vrees dat het gewoon de km wordt die ik morgen inloop naar de training. Een hele 'degelijke', dat past wel weer bij me.
Straks op de trein naar Amersfoort voor literair hardloopavondje met allerlei schrijvers én McTwenteEven mijn prijs ophalen
Daarvoor maar eens even kijken hoe die bieb er daar van binnen uitziet en misschien zit er nog wel een Runnersworld oid? Heb nog een nieuwe capri nodig.
![]()
Dat wordt vast een leuke avond Quoi, laat je weten hoe het was?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:33 schreef Quoi het volgende:
Goeie fysioberichtenEn 4:35 Zwabber, dat is een mooie tijd wel!
De peer pressure is nu wel erg hoog om ook een snelle km te gaan klokken. Sowieso gaat vandaag niet lukken, dus het zal wel buiten dit topic gaan vallen. Ik vrees dat het gewoon de km wordt die ik morgen inloop naar de training. Een hele 'degelijke', dat past wel weer bij me.
Straks op de trein naar Amersfoort voor literair hardloopavondje met allerlei schrijvers én McTwenteEven mijn prijs ophalen
Daarvoor maar eens even kijken hoe die bieb er daar van binnen uitziet en misschien zit er nog wel een Runnersworld oid? Heb nog een nieuwe capri nodig.
Over literatuur en hardlopen gesproken, ik heb zulke fijne moederdagcadeautjes gekregen: Marathonloper van Abdelkader Benali en het Hardloperskookboek. De meisjes weten waar ze me blij mee kunnen maken![]()
![]()
Nou vooruit, het ochtendrondje ging zo lekker dat ik er nog een 1000 metertje aan vast heb geplakt, uiteraard met een klimmetje er in. Ok, het is iets meer dan 1000 meter, maar ik heb nu eenmaal niet zo'n hypermodern horloge dat me kan laten weten wanneer is precies op moet houden met rennen.
https://www.strava.com/activities/302298004![]()
Ik kan er misschien straks voor ik naar de sportschool ga ook nog wel even een 1000m uitpersen, niet sprinten helaas, maargoed
Ja doei.![]()
En dan te bedenken dat ik vroeger (zo'n 20 jaar geleden, toen ik nog klein en onschuldig was) ook 1000 meter liep, op een atletiekbaan weliswaar, maar dan in 3:40. Nu kom ik met moeite enigszins in de buurt van de 4 minuten.![]()
![]()
Het gaat nog steeds, met pieken en dalen beter. Kon helaas niet rennen vorig weekend in Wales, maar ben aardig wat aan het spinnen en elke dag yoga/core, gisteren 16/17km gewandeld over prachtige trails. Ben van de pijnstillers, dat is in elk geval wat!quote:Op maandag 11 mei 2015 12:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoe is het met de rug, Moblo?
Ik hoop dat jullie hier weer meer gaan posten. Ik mis .co.uk.
Hoe is 't met jou?Ja doei.![]()
Ik werk hard aan de enkelblessure. Het is nu 13 weken aan de gang. Op zich kan ik gewoon hardlopen. Maar nog steeds heb ik af en toe last van een zeurderig, trekkend gevoel in de enkel. Die ook soms weer even verdwijnt. Gek genoeg voelde ik tijdens de 1000 meter van vanochtend echt niets. Althans, ik herinner me niet wat gevoeld te hebben. Vorige week heb ik zelf veel trails gewandeld op de Lemelerberg en eigenlijk was dat belastender voor de enkel dan hardlopen.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds, met pieken en dalen beter. Kon helaas niet rennen vorig weekend in Wales, maar ben aardig wat aan het spinnen en elke dag yoga/core, gisteren 16/17km gewandeld over prachtige trails. Ben van de pijnstillers, dat is in elk geval wat!
Hoe is 't met jou?
Goed nieuws dat je van de pijnstillers af bent![]()
![]()
Dribbeltje zit er niet in. Iets met barstende koppijnquote:Op maandag 11 mei 2015 11:33 schreef Quoi het volgende:
Maar de 1000 meter is uitgezet, dus ik ga aan de wandel.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Die 1000 was wel goed om alles weer wat los te krijgen na fietstocht van zaterdag. Niet voluit omdat ik woensdag een PR op de 5km wil lopen. Wel sneller dan ik woensdag wil.
https://www.endomondo.com/workouts/520252361/10614766Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Zo herkenbaar ditquote:Op maandag 11 mei 2015 12:44 schreef Vork het volgende:
En dan te bedenken dat ik vroeger (zo'n 20 jaar geleden, toen ik nog klein en onschuldig was) ook 1000 meter liep, op een atletiekbaan weliswaar, maar dan in 3:40. Nu kom ik met moeite enigszins in de buurt van de 4 minuten.
Ik zal vanavond na mijn 15k ook een extra 1000 doen, leuke actie :-)![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 13:14 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)f-de-borst-te-geven/
Holy shit, wat een verhaal!quote:Op maandag 11 mei 2015 02:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
"girl power" at it best!
http://www.stuff.co.nz/do(...)n-in-wellington-bush![]()
Haat aan de Endomondo-app. Op het moment dat 'ie op 1.00 km springt en ik de workout wil stoppen, maakt 'ie er 1.01 km van. Aaargh![]()
Straks maar ff 10 m eraf knippen dus.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ah, even gemist!quote:
Gelukkig dat het goedgekomen is iig!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga vanavond ook een 1000tje loggen. Besloten om niet volle bak te gaan, want ik heb drie evenementen staan de komende twee weken en ik wil geen risico lopen (lopen hahaha). Maar ik ga gewoon voor een heel mooie 1000mquote:
Ik denk dat ik niet eens tijd heb om 1000 meter te gaan doen vandaagNja, we zien wel.
En zo niet, dan niet
Ik heb het ook druk, met operatie vingertop. Hopelijk goed ontsmet, anders zijn mijn laatste dagen geteld.![]()
Grafsteen niet uit India he Quoi. Da's niet aardig voor de kindjes
Oh. Goeie. Maar ik geloof dat de operatie zojuist is geslaagd.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Grafsteen niet uit India he Quoi. Da's niet aardig voor de kindjes![]()
Ja zover was ik al. Ik bedoel natuurlijk meer hoe jullie het vormgeven, post je het ergens, doen jullie een klassement etc.quote:![]()
Is de vingertop gered of geamputeerd?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh. Goeie. Maar ik geloof dat de operatie zojuist is geslaagd.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oef. Tragedie afgewend dus!quote:Op maandag 11 mei 2015 14:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh. Goeie. Maar ik geloof dat de operatie zojuist is geslaagd.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Na ja de amputatie had ook geslaagd kunnen zijn natuurlijkquote:
Maar goed nieuws
Zo, dan liep je stevig door als je nog 10 meter "doorschoot"quote:Op maandag 11 mei 2015 13:22 schreef Yuki het volgende:
Haat aan de Endomondo-app. Op het moment dat 'ie op 1.00 km springt en ik de workout wil stoppen, maakt 'ie er 1.01 km van. Aaargh![]()
Straks maar ff 10 m eraf knippen dus..
![]()
Wat is nou 3,5 minuut later gaan slapen?quote:Op maandag 11 mei 2015 13:39 schreef YUR het volgende:
Ik denk dat ik niet eens tijd heb om 1000 meter te gaan doen vandaagNja, we zien wel.
En zo niet, dan niet![]()
Iedere seconde teltquote:Op maandag 11 mei 2015 14:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat is nou 3,5 minuut later gaan slapen?
Dat ook. Nog steeds verwonder ik me over metrostation Hansaplatz, die ik tegenkwam tijdens mijn Berlijn-aanmoedigingstocht.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat hansaplast is ook wel een ijzersterk merk.![]()
De Runnersworld zit wel redelijk aan de andere kant van de stad. De Run2Day zit dichterbij.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:33 schreef Quoi het volgende:
Ik zal ook nog even proberen 1000 meter te lopen. Dit weekend niet gelopen, alleen 26 km gewandeld in de Ardennen. Ook leuk!![]()
Dat viel wel tegenquote:Op maandag 11 mei 2015 14:17 schreef Devv het volgende:
[..]
Zo, dan liep je stevig door als je nog 10 meter "doorschoot".
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ga vanavond lopen. Maar ik denk niet dat ik 1000 extra ga doen. Maar voel je vrij mijn gpx te jatten en ermee te klussen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je kunt met je GPS-horloge stil gaan zitten op een terrasje en meters klokken. Door de onnauwkeurigheid heb je er binnen een kwartier zo 20-30 meter bij.quote:Stop je training 1000 meter eerder dan gepland. Sla de daarvoor gemaakte meters op. Start een nieuwe activiteit op je horloge. Je hoeft niks extra's te lopen.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:32 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanavond lopen. Maar ik denk niet dat ik 1000 extra ga doen. Maar voel je vrij mijn gpx te jatten en ermee te klussen.![]()
Groepsdruk, dit dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ga ik vanavond ook maar eens doen. Maar eerst even wachten tot het wat afgekoeld is...quote:Op maandag 11 mei 2015 14:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Stop je training 1000 meter eerder dan gepland. Sla de daarvoor gemaakte meters op. Start een nieuwe activiteit op je horloge. Je hoeft niks extra's te lopen.![]()
Ik ga alle duizendjes verzamelen en op een kaartje zetten of zo.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:06 schreef thettes het volgende:
[..]
Ja zover was ik al. Ik bedoel natuurlijk meer hoe jullie het vormgeven, post je het ergens, doen jullie een klassement etc.
Hoe weet ik nog niet. Het is nog best lastig om andermans gpx-en van endomondo te plukken.![]()
Al die duizendjes... wie weet dat ik ergens een losse 1000 meet vanavond, maar ik ga er niet speciaal wat van maken. Gewoon een club-loopje vandaag.
Wel toevallig twee weken geleden een 1000m-bekertje op endomondo tijdens een 5-mijler met een stuk bergaf er in in 4:19.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Eigenwijze mijlenvreterquote:Op maandag 11 mei 2015 15:29 schreef Wolve000 het volgende:
Al die duizendjes... wie weet dat ik ergens een losse 1000 meet vanavond, maar ik ga er niet speciaal wat van maken. Gewoon een club-loopje vandaag.
Wel toevallig twee weken geleden een 1000m-bekertje op endomondo tijdens een 5-mijler met een stuk bergaf er in in 4:19.
JA LEKKER DWARS LIGGEN HOOR!!!!! STOER MAN!quote:Op maandag 11 mei 2015 15:29 schreef Wolve000 het volgende:
Wel toevallig twee weken geleden een 1000m-bekertje op endomondo tijdens een 5-mijler met een stuk bergaf er in in 4:19.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
De expats kunnen beter niet meedoen, anders wordt de schaal zo groot dat ieder duizendje op de kaart er uitziet als een pixel (op z'n hoogst). Dat geldt zeker voor RD.![]()
Vergeet flipsen ook niet, die zit ook een beetje uit de richting.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kaartjes met inzet jonguhhh. Dat kan Pijll vast welquote:Op maandag 11 mei 2015 15:35 schreef Zwabberhark het volgende:
De expats kunnen beter niet meedoen, anders wordt de schaal zo groot dat ieder duizendje op de kaart er uitziet als een pixel (op z'n hoogst). Dat geldt zeker voor RD.En gpxjes kunnen gemaild worden denk ik als dit echte en project wordt?
We proberen met zn allen sneller te zijn dan Jero... die deed er 2:46 over, dus voel je vrij nog sneller te zijnquote:Op maandag 11 mei 2015 14:06 schreef thettes het volgende:
[..]
Ja zover was ik al. Ik bedoel natuurlijk meer hoe jullie het vormgeven, post je het ergens, doen jullie een klassement etc.
Ik wil vanavond ook nog wel een poging wagen voor een 1000'tje.
Guppy (en/of andere dames die de 5km op de Marikenloop lopen), in welk startvak start jij? En wat is je beoogde eindtijd???Ik zoek eigenlijk nog een haas/iemand om mee over te lopen, zodat ik me niet kapot loop en ik mssn weer eens mooie tijd neer kan zetten.
![]()
![]()
Ik gooi wat cijfertjes om: 4:26 moet haalbaar zijnquote:Op maandag 11 mei 2015 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
We proberen met zn allen sneller te zijn dan Jero... die deed er 2:46 over, dus voel je vrij nog sneller te zijn![]()
![]()
Wel gek trouwens dat Pijll dit initiatief zo'n warm hart toedraagt, veel minder pijll-proof wordt het nietAls ik mijn 'km' op de atletiekbaan loop, win ik zo een seconde of 10
Ik ga toch niet voor een km prquote:Dus ik zet hem wel even opnieuw aan voor de eerste km warmlopen of de laatste uitlopen.. Of toch voor het segment op Strava gaan woensdag!
Ik denk dat ik mijn 1000m langs de A635 doe, heuvelafWin ik ook wel een seconde of wat mee
Ja doei.![]()
Dat verwachtte ik al en zal dan ook geen Brabantse km aanleverenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het liefst zou ik alles buiten Zuid-Holland uitsluiten.
Jammer. Maar het is slechts een gimmick. Het staat iedereen natuurlijk vrij om mij en anderen te teleurstellen. Als je maar lol hebt en doet waar je jezelf prettig bij voelt.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik al en zal dan ook geen Brabantse km aanleveren![]()
Het gevoel is geheel wederzijds!quote:Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het liefst zou ik alles buiten Zuid-Holland uitsluiten.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Daar doe ik het voor natuurlijk, om anderen teleur te stellen.
Ik zeg altijd maar zo: een dag niemand teleurgesteld is een dag niet geleefd.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oeh, even snel posten voordat deze vol is! Hele weekend agility, vooral helpen met van alles en nog wat en materiaal sjouwen. Ben ka-pot. Vandaag dus zeker geen 1000 meter, morgen kijken of dat lukt. En ik heb natuurlijk het geluk dat ik hier min of meer precies 1000m alleen maar kan afdalen, dus dat moet nog wel een aardige tijd worden![]()
Zo, nu effe topic doorlezen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Goeie fysioberichten! En wat Guard zegt
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Outliers verwijder je toch gewoon uit je dataset? Dus: gewoon insturen. Of er iets mee gebeurt is een tweede.![]()
Ik denk dat ik alle gpx-en een kleurtje ga geven al naar gelang het enthousiasme waarmee de auteur zich in het feestgedruis heeft gestort.
En dan kies ik een willekeurige kilometer uit een logje van Guard, en die komt dan zwart op de kaart.![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:15 schreef pijll het volgende:
Ik denk dat ik alle gpx-en een kleurtje ga geven al naar gelang het enthousiasme waarmee de auteur zich in het feestgedruis heeft gestort.
En dan kies ik een willekeurige kilometer uit een logje van Guard, en die komt dan zwart op de kaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:15 schreef Guard het volgende:
[..]Je hebt 10,8 km teveel gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je niet ergens nog een loopje verwijderen?![]()
Das een acceptable GPS afwijking van 1,08%quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Je hebt 10,8 km teveel gelopen![]()
Kun je niet ergens nog een loopje verwijderen?
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Das een acceptable GPS afwijking van 1,08%![]()
Een flink aantal km's heb jij trouwens al gemaakt dit jaar!![]()
moet jij zeggenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:36 schreef Mr.B. het volgende:
[..]![]()
Een flink aantal km's heb jij trouwens al gemaakt dit jaar!![]()
Maar het gaat lekker dit jaar ja.
Na de MVB wel even twee maanden flink gas terug overigens, beetje herstellen, en dan weer opnieuw beginnen met het volgende schema.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vectoren! Er is vast wel iets leuks te bakken met d3.js ofzo!quote:Op maandag 11 mei 2015 15:35 schreef Zwabberhark het volgende:
De expats kunnen beter niet meedoen, anders wordt de schaal zo groot dat ieder duizendje op de kaart er uitziet als een pixel (op z'n hoogst). Dat geldt zeker voor RD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor zoiets leuks loop ik graag met de meute mee... of nou ja, erachteraan.![]()
http://app.endomondo.com/workouts/520432080/2964036
Ik maakte de fout door om te draaien naa 500m. Toen moest ik ineens met tegenwind het vals plat op.
***![]()
Ah, volgens de ene trainer waren de belachelijke trainingstempos van vorige week inderdaad belachelijk, maar de andere trainer heeft het met opzet gedaan. Want in een paar weken snelheidstraining kun je best je snelste tijd op een 1000m testloop wel 3x1600m volhouden. Juistem.![]()
Manmanman wat warm. Droge bek bij het inlopen van 200 meter al. Maar 1000 meter gedaan.
4.17.03
http://app.endomondo.com/workouts/520498658/7102294
Niet geheel ontevreden gezien ik het op mijn LDL schoenen deed en iets wind tegen en een incline had. Maar ik had op 4.00 gemikt ongeveer. Dat ga ik later dit jaar nog eens proberen. Moet dan wel lukken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De poging om een ode aan Fok! te brengen is jammergenoeg niet helemaal goed gelukt:Ik heb niks met de 1000-viering, maar dit vind ik wel heel mooi gedaan, Angel-A!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo naar de training, kijken of ik vooruit te branden ben in deze 27 graden.![]()
Ik ga het toch niet halen om tijdens dit topic een 1000 meter lopen. Ik kom er donderdag pas weer aan toe om alleen te lopen maar dan zal het wel te laat zijn.![]()
Hier is mijn 1000m!
https://connect.garmin.com/modern/activity/771627188
Toch geprobeerd om hard te gaan, maar dat was alleen de eerste 300m leuk. Daarna vond ik het heel erg stomsuperdroge mond en keel en als ik nu slik doet het nog zeer. Het lijkt er ook op dat ik m'n stem kwijt ga raken... Niks aan! Verder ook niet meer gerend, maar boos terug gestampt naar de auto. Gelukkig heb ik dit voor jullie over gehad!
Ik ben blij dat ze dit weer niet voor vrijdag opgeven
Pijll, kan ik jou ergens voorzien van m'n gpx-bestandje?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat droge had ik ook, en wat hooikoorts, dus het was flink hoesten daarna in de sportschool.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier is mijn 1000m!
https://connect.garmin.com/modern/activity/771627188
Toch geprobeerd om hard te gaan, maar dat was alleen de eerste 300m leuk. Daarna vond ik het heel erg stomsuperdroge mond en keel en als ik nu slik doet het nog zeer. Het lijkt er ook op dat ik m'n stem kwijt ga raken... Niks aan! Verder ook niet meer gerend, maar boos terug gestampt naar de auto. Gelukkig heb ik dit voor jullie over gehad!
Ik ben blij dat ze dit weer niet voor vrijdag opgeven
Pijll, kan ik jou ergens voorzien van m'n gpx-bestandje?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo hier mijn duizendje
http://app.endomondo.com/workouts/520025320/2867382
Niet te snel, want het was naar huis lopen na (het terrasje na) de 5 mijl van Tilburg wedstrijd. Het was eigenlijk iets langer, maar na het overzetten van Polar naar endomondo is ie plots automatisch afgerond naar precies 1 km.
![]()
Mijn hoogtepunt van t fok forum: de leuke posts over wedstrijdjes, yurkak, spibelts aangevuld met wat mooie foto's en verhalen vanuit verre oorden![]()
Dat heeft mij goed gemotiveerd in mijn nu 8 maanden lange hardloop carrière.![]()
![]()
Ja, precies dat! Hooikoorts ook inderdaad, en hoesten alsof ik een pakje Javaanse Jongens weggepaft hadquote:Op maandag 11 mei 2015 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat droge had ik ook, en wat hooikoorts, dus het was flink hoesten daarna in de sportschool.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Enne Guard: duizend km! En dat begin mei al. Das 50 km per week, gemiddeld. Zo, jij bent klaar voor de MVB!![]()
![]()
Goed bezigquote:Op maandag 11 mei 2015 20:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Evy les 8 net af! Was best goeden heel grappig die muziek.
Ik vond die muziek ook een goede hou-vast, ook al vond ik het niet altijd leuke muziek
Training weer gehad. Het ging gewoon kut. Knie deed kei vervelend, kuit ook en iets aan de zijkant en binnenkant boven enkel maar daar heb ik meer last van als ik wandel.Sorry voor dit gezeur . Had het net echt gehad, wou gewoon kappen. Het ging zo goed in het begin... En nu bleagh.. De training was 10 min. Zone 1 5x2 min op hoger tempo. Paar minuten zone 1 & toen gingen we rare oefening doen die ik
niet ga uitleggen en het zag er gewoon idioot uit. En we gingen ook zo'n soort spring/zweef oefening doen en dat dan een stukje over laten gaan in hardlopen x3. En toen nog 5 minuten ofzo in z1 en nog 200 meter ik zone 2.. Zoiets was het.
Oh en die 1000 M , ik was er op aan het letten maar, vergeten op de telefoon te kijken... Sorry...Ik ga donderdag pas weer lopen.. Of helemaal niet, dat weet ik nog niet.
Anyway ik heb toch ondanks dat ik echt keitraag was een bekertje gehaald op de jawel 1 km, 6 min en 52 seconden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mij nu ook echt ingeschreven voor de halve marathon van Toronto. Het gaat dit jaar dus geen Amsterdam worden. Dit is gelijk de laatste test voor New York. Het gaat zo wel een leuk najaar worden.
![]()
Niks keitraags aan xMissiWat ontzettend vervelend dat die knie je blijft lastigvallen! Ik weet dat je onder begeleiding van een fysio loopt, wat zegt hij/zij ervan?
![]()
Nou ik vertel het hem niet steeds hoor anders voel ik me zo'n zeikerd. Hij komt wel vaak naast me lopen en vraagt dan hoe het gaat enzo. Maar dan zegt ie dat ik dan maar rustig moet doen, maar hij zegt ook steeds dat t ook werkgerelateerd is. Klopt ook wel, heb gewoon een zeer zwaar kniebelastend beroep ( vergelijk het een beetje met stratenmaker zo belastend) Maar ik kan er niets aan veranderen nu. Ik ga heel hard hopen dat het zondag een stukquote:Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef GotC het volgende:
Niks keitraags aan xMissiWat ontzettend vervelend dat die knie je blijft lastigvallen! Ik weet dat je onder begeleiding van een fysio loopt, wat zegt hij/zij ervan?
minder is.![]()
![]()
Dat zal idd niet helpenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:25 schreef xMissi het volgende:
[..]
Nou ik vertel het hem niet steeds hoor anders voel ik me zo'n zeikerd. Hij komt wel vaak naast me lopen en vraagt dan hoe het gaat enzo. Maar dan zegt ie dat ik dan maar rustig moet doen, maar hij zegt ook steeds dat t ook werkgerelateerd is. Klopt ook wel, heb gewoon een zeer zwaar kniebelastend beroep ( vergelijk het een beetje met stratenmaker zo belastend) Maar ik kan er niets aan veranderen nu. Ik ga heel hard hopen dat het zondag een stuk
minder is.Als je er tijdens werk ook last van hebt/blijft houden.. Misschien is een MRI oid dan wel de moeite waard
. Gewoon om ernstige zaken uit te sluiten.
Maaarrrrr ik duim mee voor zondag!![]()
Dat is toch geen zeuren? Je loopt toch niet voor niks onder begeleiding van een fysio! Meer / andere krachtoefeningen en stabiliteitsoefeningen, vindt hij dat een optie?![]()
Zo, nadat ik mijn sporttas in de auto had geslingerd even met de autosleutel in de hand een 1000m ter ere van dit geweldige topic gerend. Niet helemaal voluit, maar toch zeker niet traagjoechei, 1000 topics!
http://app.endomondo.com/workouts/520684832/881511
En daarna nog een uur gespind en daarna boodschappen gesjouwd. Ik ben er wel klaar mee vandaag
Ja doei.![]()
Vrij lekker getraind vandaag. 10x400p100. Niet voluit nog, nog steeds wat last van de aanhechting in mijn dijbeen, maar het gaat de goede kant uit!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
@GotC Mri heb ik vorig jaar februari al laten doen, toen kwam er niks uit maar ik kan het altijd weer doen. En serinde, ja die doen we genoeg, ook tussendoor en hij vind het geen zeuren maar ik vind het wel dan.. Maar komt vast goed. Thanks voor het meehopen![]()
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/520683044/11367364
Mijn bijdrage! Geen recordpoging, gewoon relaxte warming up. Ik was zo druk aan het proberen om hem precies op 5.00 gemiddeld te krijgen dat ik hem te laat afklokte.. sukkeltje.
Verder nog 3x1000 gedaan, en nu morgen voor het eerst een rustdag na 10 dagen aaneengesloten sporten (waarvan 7 loopdagen). Wel verdiend dus! De training ging vandaag makkelijk, maar ik heb nog niet dat taper-stuiterstuiter gevoel dus dat moet morgen even komen.
En ik heb oooooveral jeuk van dat vervelende gras!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ennnnn done! met bekertje![]()
4.24.22 volgens Garmin (endo rondt af naar hele km en ik had natuurlijk weer een paar m teveel dus die tijd klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je kan 'm aanpassen op endoquote:Op maandag 11 mei 2015 21:41 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/520683044/11367364
Mijn bijdrage! Geen recordpoging, gewoon relaxte warming up. Ik was zo druk aan het proberen om hem precies op 5.00 gemiddeld te krijgen dat ik hem te laat afklokte.. sukkeltje.
Verder nog 3x1000 gedaan, en nu morgen voor het eerst een rustdag na 10 dagen aaneengesloten sporten (waarvan 7 loopdagen). Wel verdiend dus! De training ging vandaag makkelijk, maar ik heb nog niet dat taper-stuiterstuiter gevoel dus dat moet morgen even komen.
En ik heb oooooveral jeuk van dat vervelende gras!![]()
![]()
xmissibalen zeg
LT: irritant, als je jeuk hebt van grashooikoorts oid?
Mijn bijdrage: http://app.endomondo.com/workouts/520700155/12911993
Moest ff gps-klussen omdat ik m'n horloge pas op 1.03 uitzette. Viel me trouwens best tegen, 1000 meter voluit. Ik denk dat ik wat rustiger had kunnen beginnen om sneller te eindigen, was nu best wel kapot aan het eind. Rare dip komt door viaduct.
Supertevreden met de tijd: 3.42![]()
![]()
Nee gewoon van die bultjes op je huid. Iedereen heeft er last van, we liggen ook behoorlijk veel in het gras te rollen. Maar dit gras is veel irritanter dan het gras op de baan waar we donderdag trainen, weet ook niet waarom.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:01 schreef Murmeli het volgende:
xmissibalen zeg
LT: irritant, als je jeuk hebt van grashooikoorts oid?
Zo, hier mijn bijdrage.
Onder de 4min
http://app.endomondo.com/workouts/520699470/10707661
Nu even bijlezen![]()
Mooi al die km prs!!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
oh bleh. dat vind ik ook altijd kriebelen en prikken. groenvoer op de grondquote:Op maandag 11 mei 2015 22:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee gewoon van die bultjes op je huid. Iedereen heeft er last van, we liggen ook behoorlijk veel in het gras te rollen. Maar dit gras is veel irritanter dan het gras op de baan waar we donderdag trainen, weet ook niet waarom.
Hoe groot is jouw woonkamer, hoe glad is je vloer, heb je onderburen?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:12 schreef Devv het volgende:
Ik zit er aan te denken om toch nog even een kilometer heen-en-weer in de woonkamer te lopen.![]()
![]()
Ik zit 7 hoog, zonder GPS ontvangstquote:Op maandag 11 mei 2015 22:12 schreef Devv het volgende:
Ik zit er aan te denken om toch nog even een kilometer heen-en-weer in de woonkamer te lopen.![]()
![]()
Wat een snelle km's! Ik zal mijn best moeten doen om onder de 5:00 te komen. Ben stiekem wel benieuwd of en hoe ik onder de 5 min kan duiken.
Misschien morgen eens een poging wagen...![]()
Ziezo, hierbij ook mijn 1000 meter lange bijdrage aan dit jubileumtopic.
http://app.endomondo.com/workouts/520714542/2436456
Dat hij niet sneller was komt denk ik doordat de warming up van bijna 15km iets te lang was
(Al ben ik zowiezo meer een diesel dan een gti en is 1000 meter pijn lijden niet echt mijn ding...)
http://app.endomondo.com/workouts/520714548/2436456![]()
Even off-1000-topic. Bij het wedstrijdje van zondag kan ik mijn 'persoonlijke video' bekijken. Valt me (nu pas) op dat ik raar loop
Misschien toch eens looptraining nemen? (Alleen past dat niet in mijn agenda...)![]()
Kan jij makkelijk! Je liep laatst toch ergens een of andere zotte tijd? Of was jij dat niet?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:36 schreef steffelonio het volgende:
Wat een snelle km's! Ik zal mijn best moeten doen om onder de 5:00 te komen. Ben stiekem wel benieuwd of en hoe ik onder de 5 min kan duiken.
Misschien morgen eens een poging wagen...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je loopt raar.. Maar loop je voor jezelf lekker en blessurevrij?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:45 schreef steffelonio het volgende:
Even off-1000-topic. Bij het wedstrijdje van zondag kan ik mijn 'persoonlijke video' bekijken. Valt me (nu pas) op dat ik raar loop
Misschien toch eens looptraining nemen? (Alleen past dat niet in mijn agenda...)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nou, nee. Dat was Jero. Of MrB. Of Semtex. Of LT. Of... (vulhiereenfoknaamin)quote:Op maandag 11 mei 2015 22:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan jij makkelijk! Je liep laatst toch ergens een of andere zotte tijd? Of was jij dat niet?
Maar ik was wel blij met mijn 10 km (55:21) en 5 em (43:46) van de afgelopen maand. Echt bizar dat ik dat kan, terwijl k na mijn 18e eigenlijk niks meer aan sport had gedaan (ben nu 35). Weet niet trouwens of ik nu ga doorzetten naar de hm of dat ik blijf bij 10 km wedstrijdjes met een keertje een uitschieter naar de 10 EM. Ben benieuwd hoe ik de zomer ga door komen.![]()
Zo, helaas geen prijsEr waren al vooraf genomineerden bekendgemaakt, alleen niet aan de niet-genomineerden. Hm.
Desondanks vond ik het echt een leuk avondjeMooie verhalen, leuke hardlopers! En Abdelkader Benali is best een mooie man.
![]()
Ja, in februari even last van een blessure (overbelast) maar sindsdien loop ik heerlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je loopt raar.. Maar loop je voor jezelf lekker en blessurevrij?
Kan trouwens altijd nog vreemder. Voor mij (! Grrr) liep iemand echt te waggelen/hobbelen, en toch sneller dan mij! (Dat mag dus niet)![]()
![]()
Ja ok, jero en B zijn andersquote:Op maandag 11 mei 2015 23:05 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Nou, nee. Dat was Jero. Of MrB. Of Semtex. Of LT. Of... (vulhiereenfoknaamin)
Maar ik was wel blij met mijn 10 km (55:21) en 5 em (43:46) van de afgelopen maand. Echt bizar dat ik dat kan, terwijl k na mijn 18e eigenlijk niks meer aan sport had gedaan (ben nu 35). Weet niet trouwens of ik nu ga doorzetten naar de hm of dat ik blijf bij 10 km wedstrijdjes met een keertje een uitschieter naar de 10 EM. Ben benieuwd hoe ik de zomer ga door komen.
Ik vind 55 op de 10 ook snelik heb dat een half jaar geleden wel gehaald maar nu ben ik slechter getraind dan toen.
Dus ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat jij je km onder de 5 min kan lopen. Ik schat (ook) rond de 4.30. Of sneller. Goed warmlopen, redelijk recht stuk weg opzoeken en gaaaaaannnnn!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Intervalletjes zijn echt niks voor mij. Na een inloopronde die steeds harder ging en al boven mijn wedstrijdtempo was, ging ik daarna 6 keer dood, terwijl ik na de eerste ronde al mijn tempo heel erg had bijgesteld.
Maar ja. Ik heb wel weer bewogen.![]()
Jammer Quoi, maar meedoen is belangrijker dan winnen (zeg ik tenminste tegen mezelf zolang ik nog niet kan winnenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef Quoi het volgende:
Zo, helaas geen prijsEr waren al vooraf genomineerden bekendgemaakt, alleen niet aan de niet-genomineerden. Hm.
Desondanks vond ik het echt een leuk avondjeMooie verhalen, leuke hardlopers! En Abdelkader Benali is best een mooie man.
)
![]()
Mijn hoogtepunt uit 1000 topics (waarvan ik ik nog niet de helft meepost) is niet zo moeilijk en totaal niet topic gerelateerd: door het hardlopen heb ik mijn vriendin leren kennen. Beter wordt het voor mij niet... al is lopen met junior een goede tweede.![]()
Ik vooral mijzelfquote:Op maandag 11 mei 2015 23:39 schreef McTwente het volgende:
Mijn hoogtepunt uit 1000 topics (waarvan ik ik nog niet de helft meepost) is niet zo moeilijk en totaal niet topic gerelateerd: door het hardlopen heb ik mijn vriendin leren kennen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oja! Hoogtepunten in een paar honderd topics meeposten:
- ontmoeten van (inmiddels ex-)vriendje pijll. Dat liep redelijk hilarisch allemaal en was ook gewoon leuk. Gelukkig kunnen we het nu gewoon nog gezellig met elkaar vinden
- uitlopen van mijn eerste (en tot nu toe enige) halve marathon, bij supermooi weer, met een hoop gezelligheid onderweg van d'n haas en d'n supporters onderweg
- rondje rennen in Meijendel/duinen vorig jaar met zwabber, yur, yuki en meneer yuki. Was moooooooi!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gezien je 5 EM pas moet dat jou denk wel lukkken hoor. 4:30 lijkt me een mooie streeftijd.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:36 schreef steffelonio het volgende:
Misschien morgen eens een poging wagen...![]()
Paula Radcliffe loopt ook raar! Maar die gaat ook heul hardquote:Op maandag 11 mei 2015 22:45 schreef steffelonio het volgende:
Misschien toch eens looptraining nemen? (Alleen past dat niet in mijn agenda...)
Slecht geslapen overigens. Super-benauwd, nog steeds een ruwe/zere keel ondanks heel veel water. Maar dankzij heel veel water wel tig keer naar de wc
[ Bericht 14% gewijzigd door Guppy op 12-05-2015 07:21:39 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Stomme pollen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Paula Radcliffe loopt ook raar! Maar die gaat ook heul hard
Slecht geslapen overigens. Super-benauwd, nog steeds een ruwe/zere keel ondanks heel veel water. Maar dankzij heel veel water wel tig keer naar de wc![]()
(of komt het daar bij jou niet door?)
Ik had op zich wel lekker geslapen maar toen ik mijn ogen open wilde doen voelde het alsof mijn oogleden naar beneden gedrukt werden door een baksteen aan iedere kant, en hele hoofd vol. Beter komt er nog even een goede regenbui voor donderdag!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mij is het inderdaad niet gelukt. Maar na overleg met mijn fysio en mijn trainster mag ik me vanavond 2 uur lang proberen uit te leven in de (Puin)duinen
Jawel hoor. Pollenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Stomme pollen.(of komt het daar bij jou niet door?)
Ik had op zich wel lekker geslapen maar toen ik mijn ogen open wilde doen voelde het alsof mijn oogleden naar beneden gedrukt werden door een baksteen aan iedere kant, en hele hoofd vol. Beter komt er nog even een goede regenbui voor donderdag!![]()
Ik hoop ook op een goeie regenbui. Mag ook 's nachts, vind ik ook prima[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als je voor een 100 miler train is er eigenlijk geen enkel excuus om niet te trainen. Dacht voor mijzelf de smoes te hebben gevonden "dat ik vanavond laat op de avond zou moeten lopen vanwege laat klaar met werk", zei het stemmetje in mijn hoofd "maar over 109 dagen moet je de hele nacht lopen"..... niet miepen dan maar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Als je voor een 100 miler train is er eigenlijk geen enkel excuus om niet te trainen. Dacht voor mijzelf de smoes te hebben gevonden "dat ik vanavond laat op de avond zou moeten lopen vanwege laat klaar met werk", zei het stemmetje in mijn hoofd "maar over 109 dagen moet je de hele nacht lopen"..... niet miepen dan maarAls je maar niet verdwaalt!
quote:rondje asfalt dus dat komt goed!
Is die loop midden in de winter?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Als je voor een 100 miler train is er eigenlijk geen enkel excuus om niet te trainen. Dacht voor mijzelf de smoes te hebben gevonden "dat ik vanavond laat op de avond zou moeten lopen vanwege laat klaar met werk", zei het stemmetje in mijn hoofd "maar over 109 dagen moet je de hele nacht lopen"..... niet miepen dan maar
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Gebaseerd op m'n kilometertijd van 3:42 en http://corniel.nl/runs/ zou ik de 10k op de ekiden best in drie kwartier moeten kunnen. *slik*![]()
Is goed mogelijk met zo'n km tijdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:24 schreef TMan het volgende:
Gebaseerd op m'n kilometertijd van 3:42 en http://corniel.nl/runs/ zou ik de 10k op de ekiden best in drie kwartier moeten kunnen. *slik*
Mijn bijdrage is een 1000 meter in 3:53.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FR1908![]()
Geen 1000m voor mij, niet het risico van een blessure waard, ik ben nu eenmaal geen "sprinter"
Tijdens mijn uurtje lopen vanavond trakteerde Moeder Natuur mij op het Aurora Australis
Dan sprint je niet...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
Geen 1000m voor mij, niet het risico van een blessure waard, ik ben nu eenmaal geen "sprinter"
Tijdens mijn uurtje lopen vanavond trakteerde Moeder Natuur mij op het Aurora Australis
Poollicht![]()
![]()
Dat gaat me echt niet lukkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:43 schreef Devv het volgende:
Je kunt ook gewoon even een GPX in elkaar knutselen.
Volgens mij ga ik in dit topic geen 1000m meer doen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Forum Opties Forumhop: Hop naar: