Betaald ofquote:Op zondag 10 mei 2015 13:41 schreef Beach het volgende:
Zo de full hd prive sky stream staat weer aan
Hier ook, lang leve Acestream ☺️quote:Op zondag 10 mei 2015 13:41 schreef Beach het volgende:
Zo de full hd prive sky stream staat weer aan
Het is toch algemeen bekend dat de massa van voetbal houdt?quote:Op zondag 10 mei 2015 13:33 schreef Jigzoz het volgende:
O, even wat nieuws tussendoor. Massa houdt van voetbal.
Ja, dat weten we al jarenquote:Op zondag 10 mei 2015 13:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat de massa van voetbal houdt?
5 minquote:Op zondag 10 mei 2015 13:48 schreef opreis het volgende:
Ik kijk nooit sport1, het is nog 10min voor de race, hoelang nog voordat ze naar live beelden schakelen?
Die Lauda schopt me toch een open deuren in. "... heeft zich als vierde gekwalificeerd? Ja, die heeft hard gereden".quote:Op zondag 10 mei 2015 13:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vind het leuk om nu eens Sport 1 te kunnen hebben, maar het is me echt geen geld waard als ik het gewoon op de Brit/Duitser kan kijken. Sterker nog, vind de voorbeschouwing op de BBC/RTL nog leuker eerlijk gezegd. Lauda
dat is wel jammer ja, blijft armoe in vergelijking met Sky of BBCquote:Op zondag 10 mei 2015 13:48 schreef opreis het volgende:
Ik kijk nooit sport1, het is nog 10min voor de race, hoelang nog voordat ze naar live beelden schakelen?
Het citaat (twitterbericht) dat je herciteerde bevatte een fout blijkt nu. Het gaat niet over de fuel flow maar over fuel pressure. Degene dit het citaat hier op het forum postte zat fout.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
? Ik zeg dat het zo schijnt te zijn en pak het citaat erbij
OK, ik las er iets over vandaar dat ik schijnt schreef omdat ik er niet zeker van wasquote:Op zondag 10 mei 2015 13:51 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Het citaat (twitterbericht) dat je herciteerde bevatte een fout blijkt nu. Het gaat niet over de fuel flow maar over fuel pressure. Degene dit het citaat hier op het forum postte zat fout.
Zou wel topshow zijn als die twee Mercedessen elkaar eraf rijdenquote:Op zondag 10 mei 2015 13:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Penningmeester van de Max Verstappen Fanclub.
quote:Op zondag 10 mei 2015 13:55 schreef hmmmz het volgende:
Ik hoop op kapotte renaults, zou goed zijn voor mijn manager.
Haten op Carlos.quote:
Ja Max heeft wel genoeg kapotte motoren gehad.quote:
Skidblocks zitten erop ja, maar zal niet echt opvallen omdat het gewoon licht isquote:Op zondag 10 mei 2015 13:56 schreef Falco het volgende:
Hebben ze zo weer van die debiele vonkjes achter de autoos?
Dit is de tweede keer in tien jaar dat ik F1 kijk
quote:Op zondag 10 mei 2015 13:55 schreef hmmmz het volgende:
Ik hoop op kapotte Mercedessen, zou goed zijn voor iedereen.
Ja, maar de zon schijnt nogquote:Op zondag 10 mei 2015 13:56 schreef Falco het volgende:
Hebben ze zo weer van die debiele vonkjes achter de autoos?
Dit is de tweede keer in tien jaar dat ik F1 kijk
Beetje kansloos danquote:Op zondag 10 mei 2015 13:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Skidblocks zitten erop ja, maar zal niet echt opvallen omdat het gewoon licht is
nog 2 minutenquote:
Maar, het is Lauda. Dus.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:51 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Die Lauda schopt me toch een open deuren in. "... heeft zich als vierde gekwalificeerd? Ja, die heeft hard gereden".
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wauw. Doe dat lekker in een ander topic joh.
Ik ben helemaal geen troll. Ik kijk al jaaaaren f1.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:02 schreef Beach het volgende:
hmz is gewoon een dikke troll die je moet negeren
Ik hoop dat hij zichzelf de race uit werktquote:Op zondag 10 mei 2015 14:03 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd of ROS z'n zenuwen de baas is
Newey heeft zich nauwelijks bemoeid met de autoquote:Op zondag 10 mei 2015 14:06 schreef Googolplexian het volgende:
Wel redelijk schandalig eigenlijk ... dat RBR de STR gewoon niet aan kan.
Ohhhh ... en Newey is zo'n design God!
Doe jij het beter danquote:Op zondag 10 mei 2015 14:05 schreef Lehcimus het volgende:
Net begonnen en de eerste fouten van Mol zijn al weer voorbij gekomen
Verstappen zo ook.quote:
Met DRS en meer topsnelheid voor Massa? Kansloosquote:Op zondag 10 mei 2015 14:08 schreef FritzWepper het volgende:
Had die klote Sainz Massa niet wat langer op kunnen houden?
Als ik ja zeg geloof je me dan?quote:
Nee, ik geloof je dan niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:09 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Als ik ja zeg geloof je me dan?
Al zo lang ik F1 kijk heeft Mol moeite met auto's uit elkaar te houden
Hij legde het nog even uit voor de kijker, vlak voor de start. Ook verkeerd om.quote:
Hopen dat dat Mallenado niet op ideën brengtquote:Op zondag 10 mei 2015 14:09 schreef Twieki het volgende:
Mad Max op de sidepots van Lotus? Zie ik voor 't eerst.![]()
Waarom staat dat niet op de TR's?
999quote:Op zondag 10 mei 2015 14:11 schreef klaasweetalles het volgende:
op welke zenders is het te zien
ik zit nu op die duitse rtl te kijke
bbc dus niet uitzenden, kut britten
404 ziggoquote:Op zondag 10 mei 2015 14:11 schreef klaasweetalles het volgende:
op welke zenders is het te zien
ik zit nu op die duitse rtl te kijke
bbc dus niet uitzenden, kut britten
Hij liet Massa er voor bij, die plek verdedigen heeft bijna geen zin.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:11 schreef VacaLoca het volgende:
Kimi en Massa er voorbij rekende ik al wel op vooraf, maar ging wel erg makkelijk.
Was 10 jaar geleden al zoquote:Op zondag 10 mei 2015 14:10 schreef Zorro het volgende:
Definitief einde geloofwaardigheid Mol
Jezus wat slecht.
ok bedanktquote:
Zijn de motoren niet geknepen? Ja toch?quote:Op zondag 10 mei 2015 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
Die topsnelheid van de Toro Rosso is wel erg laag vergeleken met de rest
Is voor dit weekendquote:Op zondag 10 mei 2015 14:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ok bedankt
sport 1 gratis????
wist ik niet, is dit tijdelijk ofzo?
Dit weekendquote:Op zondag 10 mei 2015 14:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ok bedankt
sport 1 gratis????
wist ik niet, is dit tijdelijk ofzo?
Bedoel het verschil in snelheid. Denk dat er weer groot gat zal zijn tussen top zes en de rest.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij liet Massa er voor bij, die plek verdedigen heeft bijna geen zin.
Anders ontploft de motor he.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
Die topsnelheid van de Toro Rosso is wel erg laag vergeleken met de rest
Ik moest er ook om lachenquote:Op zondag 10 mei 2015 14:13 schreef heywoodu het volgende:
Maldonado met Mad Max op z'n auto, mooi wel.
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Max heeft het nu al langer volgehouden met zijn motor dan alle vorige races bij elkaar.
Nopequote:Op zondag 10 mei 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Max heeft het nu al langer volgehouden met zijn motor dan alle vorige races bij elkaar.
Renault is sowieso stuk tragerquote:
Die motor is op 80% afgesteld.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Nicequote:Op zondag 10 mei 2015 14:13 schreef Droopie het volgende:
Bindende tv tip
401 want in HD (404 niet)
401 want geen ondertitels (999 wel)
Niet te vroeg juichen. De grindbak is ook nog een optie.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. De grindbak is ook nog een optie.
Was te verwachten, ze willen die motor sparen voor Monaco.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:15 schreef marcodej het volgende:
Dit heeft toch geen enkele zin zo joh. Dan maar na 50 rondjes een plof.
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:17 schreef Mani89 het volgende:
Die Torro Rosso is een nog grotere kutauto dan die Arrows barrel van Jos vroeger.
de 2000 Arrows was tenminste nog snel in een rechte lijnquote:Op zondag 10 mei 2015 14:17 schreef Mani89 het volgende:
Die Torro Rosso is een nog grotere kutauto dan die Arrows barrel van Jos vroeger.
Die Arrows deed het op bepaalde delen van het circuit erg goed :pquote:Op zondag 10 mei 2015 14:17 schreef Mani89 het volgende:
Hier heeft hij wel gelijk.quote:
Vind de crashes, vooral bij de start de laatste tijd erg tegenvallen.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:18 schreef Falco het volgende:
Nog geen crash of andere uitvaller gezien. Beetje jammer hoor.
Dat zeg ikquote:Op zondag 10 mei 2015 14:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja nu drukt hij per ongeluk op de rem de hele tijd
Omdat er op die pedaal een standje ''meer gas'' staat, denk dat ie de wagen dan terug afremt omdat ie met zijn voet het asfalt schuurtquote:
Ik neem het niet serieus.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:19 schreef Falco het volgende:
Al die diehard fans worden volgens mij helemaal mad van al die F1 newbies in dit topic
Klopt.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:19 schreef Falco het volgende:
Al die diehard fans worden volgens mij helemaal mad van al die F1 newbies in dit topic
Ik zit ook met popcorn dit topic te volgenquote:Op zondag 10 mei 2015 14:19 schreef Falco het volgende:
Ik kijk al een jaartje of 15 maar de dommerik uithangen is veel leukerquote:Op zondag 10 mei 2015 14:19 schreef Falco het volgende:
Ik heb de vader van Jos nog zien racen.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:19 schreef Falco het volgende:
Ik heb gekart met zijn opa.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:20 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb de vader van Jos nog zien racen.
Carel Godin de Beaufort was mijn buurman.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:20 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb de vader van Jos nog zien racen.
Ja, volgens mij welquote:Op zondag 10 mei 2015 14:21 schreef DeeBee het volgende:
Race-pace niet super tot nu toe. Vermogen toch nog wat terug geschroefd voor de race dan denk?
Ja of op 2stop ?quote:Op zondag 10 mei 2015 14:21 schreef DeeBee het volgende:
Race-pace niet super tot nu toe. Vermogen toch nog wat terug geschroefd voor de race dan denk?
Best wel een kut circuit ook dit, eigenlijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:18 schreef marcodej het volgende:
Het is dat die Torro Rosso's zo langzaam zijn, anders was er tot nu toe helemaal niks gebeurd.
wat is een newbie? Voor welk team rijdt hij?quote:Op zondag 10 mei 2015 14:19 schreef Falco het volgende:
Nee, alleen zijn vrouw, ontvlambaar typje, vooral als hij in het grind belande.quote:
Sauber ook al een paar plekjes opgeschoven met een Ferrari motorquote:Op zondag 10 mei 2015 14:23 schreef Martinello het volgende:
Toro Rosso had beter de Ferrari-motor kunnen houden, die van Vettel loopt heel redelijk.
2 stop is normale strategie.quote:
niggas with attitudequote:Op zondag 10 mei 2015 14:24 schreef DeeBee het volgende:
Die engineers van Mercedes, zo vermoeiend. Die zouden het liefste een robot hebben in die bak, met hun constante stroom schijt aan aanwijzingem over die boordradio...
aaaaand, it's gone.......quote:
Het blijven moffen he.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:24 schreef DeeBee het volgende:
Die engineers van Mercedes, zo vermoeiend. Die zouden het liefste een robot hebben in die bak, met hun constante stroom schijt aan aanwijzingem over die boordradio...
Ze hebben Max nog een kop koffie gegevenquote:Op zondag 10 mei 2015 14:25 schreef Max23 het volgende:
4.8 stop van Max, daar hebben ze wat veranderd
Hij botste tegen de lucht, voor de verandering.quote:
Zou wel heel zuur zijn. Deze race heeft ie geen gekke dingen gedaan en laat hij zien dat hij kan rijden.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
Die vleugel bij Malledonna ziet er niet goed uit.
Benieuwd hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
Die vleugel bij Malledonna ziet er niet goed uit.
Dat kun je idd wel stellen als je vrijdag Grosjean z'n engine cover plof ook gezien hebtquote:Op zondag 10 mei 2015 14:26 schreef Googolplexian het volgende:
Productiefoutje bij de carbon afdeling van Lotus.
Iets met Grosjean denk ikquote:Op zondag 10 mei 2015 14:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft.
Gewoon Maldonado zijn is al genoeg om die wagen uit elkaar te laten vallenquote:Op zondag 10 mei 2015 14:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft.
Dat was confettiquote:Op zondag 10 mei 2015 14:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat kun je idd wel stellen als je vrijdag Grosjean z'n engine cover plof ook gezien hebt
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Maldonado wisselt zo van auto:
[ afbeelding ]
Mee eens. Dat ding zit er niet voor nietsquote:Op zondag 10 mei 2015 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Lijkt me reden voor een zwarte vlag voor Malledonna.
Die wagen is zoveel rondjes niet gewend, gevalletje carbonmoeheid.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gewoon Maldonado zijn is al genoeg om die wagen uit elkaar te laten vallen
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 10-05-2015 om 14:30:10We're think we're taking the #MadMax look a little too extreme with @Pastormaldo... #TheThingsWeDoForSponsors reageer retweet
Dit zijn tekstenquote:Op zondag 10 mei 2015 14:28 schreef Droopie het volgende:
Het is jammer dat Max nu veel tegenslagen heeft, maar liever in het begin van ziijn carrière dan straks als hij voor podiumplaatsen en overwinningen strijdt.
Denk dat hij nu al bewezen heeft (en Sainz ook) dat het een potentiële wereldkampioen is
Kimi zal sowieso wel tweestopper doenquote:Op zondag 10 mei 2015 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
Kimi op de harde sloffen. Weer een andere strategie dus
Dat ding zit er eigenlijk alleen nog maar voor sponsoring, de achtervleugel steunt op de middenstijl...quote:Op zondag 10 mei 2015 14:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mee eens. Dat ding zit er niet voor niets
Tegenslagen? Hij kwalificeert 6e en een top 10 plaats is nu goed mogelijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:28 schreef Droopie het volgende:
Het is jammer dat Max nu veel tegenslagen heeft, maar liever in het begin van ziijn carrière dan straks als hij voor podiumplaatsen en overwinningen strijdt.
Denk dat hij nu al bewezen heeft (en Sainz ook) dat het een potentiële wereldkampioen is
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 10-05-2015 om 14:30:10We're think we're taking the #MadMax look a little too extreme with @Pastormaldo... #TheThingsWeDoForSponsors reageer retweet
Volgens Olav nietquote:Op zondag 10 mei 2015 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
Kimi op de harde sloffen. Weer een andere strategie dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |