abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_152912045
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vaccins het is gewoon veruit het meest doortrapte wat de mens ooit heeft bedacht.

Wetenschap heeft in z'n algemeenheid volstrekt niets met integer onderzoek te maken. Wetenschap wordt misbruikt om bedrog, en nonsens produkten te verkopen als goed. Wetenschap is de sneue loopjongen van de grootbedrijven.
Zucht, dat geblér van je ken ik wel. Ik vraag om een concrete aanleiding waardoor je het vertrouwen in de wetenschap bent kwijt geraakt. Is er iets voorgevallen waar je haat jegens artsen vandaan komt. Heeft een dokter je hele voet geamputeerd in plaats van alleen die ingegroeide nagel te behandelen, zoiets,
  zondag 24 mei 2015 @ 12:33:42 #202
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152912156
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:28 schreef Fixers het volgende:

[..]

Zucht, dat geblér van je ken ik wel. Ik vraag om een concrete aanleiding waardoor je het vertrouwen in de wetenschap bent kwijt geraakt. Is er iets voorgevallen waar je haat jegens artsen vandaan komt. Heeft een dokter je hele voet geamputeerd in plaats van alleen die ingegroeide nagel te behandelen, zoiets,
Het is niet 1 ding denk ik, het is het totale plaatje. Lobby's van grote bedrijven zijn zo enorm machtig dat ze zelfs wetenschappelijke onderzoeken kopen. En er zit een sturende kracht achter de schermen die de mensheid de verkeerde kant op probeert te drukken.
Feyenoord!
pi_152912522
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:33 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is niet 1 ding denk ik, het is het totale plaatje.

Het is wel 1 ding. Namelijk het wantrouwen van de gevestigde orde. Ik kan er niks anders van maken.

quote:
Lobby's van grote bedrijven zijn zo enorm machtig dat ze zelfs wetenschappelijke onderzoeken kopen.
Dat die lobby's machtig zijn ontken ik niet. Maar een bedrijf heeft er niks aan om een onderzoek te kopen als de uitkomst van een onderzoek tegengesteld is aan wat men zou willen. Dat is namelijk de kracht van wetenschappelijk onderzoek, het moet reproduceerbaar zijn door anderen. Bij de laatste fraude gevallen ging het daar juist mis. Niemand nam de moeite om de cijfers te controleren.

quote:
En er zit een sturende kracht achter de schermen die de mensheid de verkeerde kant op probeert te drukken.
Die sturende macht is de mensheid zelf. 95% van de mensen is te dom om na te denken en kiezen voor gemakszucht. Kijk gewoon eens naar de hoeveelheid light producten die er te koop zijn. Ieder weldenkend mens weet dat dat troep is, maar toch wordt het bij bosjes gekocht. Waarom? Omdat de mens gemak wilt. Afvallen uit een pakje. Kun je dat die bedrijven kwalijk nemen dat ze op die gemakszucht inspelen? Of moet je de schuld misschien toch daar leggen waar die hoort, namelijk bij de mensen die die producten kopen.
  zondag 24 mei 2015 @ 12:57:51 #204
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152912706
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:50 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het is wel 1 ding. Namelijk het wantrouwen van de gevestigde orde. Ik kan er niks anders van maken.

[..]

Dat die lobby's machtig zijn ontken ik niet. Maar een bedrijf heeft er niks aan om een onderzoek te kopen als de uitkomst van een onderzoek tegengesteld is aan wat men zou willen. Dat is namelijk de kracht van wetenschappelijk onderzoek, het moet reproduceerbaar zijn door anderen. Bij de laatste fraude gevallen ging het daar juist mis. Niemand nam de moeite om de cijfers te controleren.

[..]

Die sturende macht is de mensheid zelf. 95% van de mensen is te dom om na te denken en kiezen voor gemakszucht. Kijk gewoon eens naar de hoeveelheid light producten die er te koop zijn. Ieder weldenkend mens weet dat dat troep is, maar toch wordt het bij bosjes gekocht. Waarom? Omdat de mens gemak wilt. Afvallen uit een pakje. Kun je dat die bedrijven kwalijk nemen dat ze op die gemakszucht inspelen? Of moet je de schuld misschien toch daar leggen waar die hoort, namelijk bij de mensen die die producten kopen.
De schuld ligt bij de bedrijven want ze maken misbruik van de onnozelheid van mensen...ook met lightproducten waar ze ook nog meer voor vragen dan het gewone product. Als ze integer zouden zijn dan werden deze producten niet verkocht of ze zouden duidelijk moeten vermelden dat de consument belazerd wordt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 24 mei 2015 @ 12:58:53 #205
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152912727
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De schuld ligt bij de bedrijven want ze maken misbruik van de onnozelheid van mensen...ook met lightproducten waar ze ook nog meer voor vragen dan het gewone product. Als ze integer zouden zijn dan werden deze producten niet verkocht of ze zouden duidelijk moeten vermelden dat de consument belazerd wordt.
Als jij naar de tropen gaat, haal je dan de vaccinaties voor tropenziektes?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 24 mei 2015 @ 12:59:05 #206
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_152912730
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 11:28 schreef Japie77 het volgende:
Jij zou het ook fout kunnen hebben, komt die gedachte wel eens in je op?
Ja hoor.

Waarom geef je geen antwoord?

quote:
Het ging trouwens helemaal niet over Lambiekje, Chewie gaf een reactie op CTRL dus snap niet waarom je Biekje erbij haalt.
Je weet best wel waar het om gaat.
Geef gewoon eens antwoord.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  zondag 24 mei 2015 @ 13:13:33 #207
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152913015
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:50 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het is wel 1 ding. Namelijk het wantrouwen van de gevestigde orde. Ik kan er niks anders van maken.

[..]

Dat die lobby's machtig zijn ontken ik niet. Maar een bedrijf heeft er niks aan om een onderzoek te kopen als de uitkomst van een onderzoek tegengesteld is aan wat men zou willen. Dat is namelijk de kracht van wetenschappelijk onderzoek, het moet reproduceerbaar zijn door anderen. Bij de laatste fraude gevallen ging het daar juist mis. Niemand nam de moeite om de cijfers te controleren.

[..]

Die sturende macht is de mensheid zelf. 95% van de mensen is te dom om na te denken en kiezen voor gemakszucht. Kijk gewoon eens naar de hoeveelheid light producten die er te koop zijn. Ieder weldenkend mens weet dat dat troep is, maar toch wordt het bij bosjes gekocht. Waarom? Omdat de mens gemak wilt. Afvallen uit een pakje. Kun je dat die bedrijven kwalijk nemen dat ze op die gemakszucht inspelen? Of moet je de schuld misschien toch daar leggen waar die hoort, namelijk bij de mensen die die producten kopen.
Het is zeker wantrouwen van de gevestigde orde maar dat is niet het enige. Vind het trouwens ongelofelijk dat er mensen zijn die geen wantrouwen hebben naar de gevestigde orde.

Een bedrijf heeft er inderdaad niks aan om een onderzoek te kopen wat niet de gewenste uitkomst geeft. Daarom word er net zolang geprutst met de vraagstelling of andere zaken zodat de uitkomst van het wetenschappelijk onderzoek het gunstig maakt voor het bedrijf en er reclame gemaakt kan worden met de woorden "wetenschappelijk onderzocht" erin. Want daar vallen veel mensen voor.

Als iemand opgelicht word met balletje balletje moet je dan de schuld leggen bij de persoon die opgelicht wordt of de oplichter?
Feyenoord!
  zondag 24 mei 2015 @ 13:15:27 #208
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152913058
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:59 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ja hoor.

Waarom geef je geen antwoord?

[..]

Je weet best wel waar het om gaat.
Geef gewoon eens antwoord.
Ben ik het eens met Biekje op welk punt?
Feyenoord!
  zondag 24 mei 2015 @ 14:16:08 #209
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152914531
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ben ik het eens met Biekje op welk punt?
Dat je nooit antwoord wenst te geven op prangende vragen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 24 mei 2015 @ 15:12:51 #210
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152916236
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als jij naar de tropen gaat, haal je dan de vaccinaties voor tropenziektes?
Zou ik nu nog niet weten maar denk het niet.
Feyenoord!
pi_152917902
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:50 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Die sturende macht is de mensheid zelf. 95% van de mensen is te dom om na te denken en kiezen voor gemakszucht. Kijk gewoon eens naar de hoeveelheid light producten die er te koop zijn. Ieder weldenkend mens weet dat dat troep is, maar toch wordt het bij bosjes gekocht. Waarom? Omdat de mens gemak wilt. Afvallen uit een pakje. Kun je dat die bedrijven kwalijk nemen dat ze op die gemakszucht inspelen? Of moet je de schuld misschien toch daar leggen waar die hoort, namelijk bij de mensen die die producten kopen.
Hier ben ik het wel heel erg mee eens.

Zoveel mensen (met name in de VS) die gewoon zonder nadenken alle teringzooi in hun mond stoppen (het zijn net kleine kinderen) en dan gaan klagen over pijntjes en "depressies" en dan in al die domme reclames trappen en het "probleem" "oplossen" met pilletjes (van BigPharma).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152919429
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel heel erg mee eens.

Zoveel mensen (met name in de VS) die gewoon zonder nadenken alle teringzooi in hun mond stoppen (het zijn net kleine kinderen) en dan gaan klagen over pijntjes en "depressies" en dan in al die domme reclames trappen en het "probleem" "oplossen" met pilletjes (van BigPharma).
Dat is wel iets van de huidige maatschappij. We willen alles, maar we willen het wel 'gratis'. We willen afvallen zonder te sporten en zonder ons eetpatroon aan te passen. We willen dat de meest simpele kwaaltjes die niet meer dan een minimaal ongemak vormen met een pilletje op te lossen is. In plaats van onvolkomenheden in ons uiterlijk te accepteren, zoeken we de plastisch chirurg op. Dat is wat de maatschappij wil, de industrie pakt die handschoen op: zoek een gat in de markt en vul het.

Dat Big Pharma zijn best doet om dit in stand te houden of zelfs te versterken vind ik een kwalijke zaak. Ik ben dan ook blij dat er in Nederland niet geadverteerd mag worden voor geneesmiddelen. Al worden daar wel de mazen in de wet voor opgezocht met bijvoorbeeld een campagne die zogenaamd erectieproblemen onder de aandacht brengt.

Dat maakt nog niet dat elke wetenschapper, farmaceut of arts per definitie slecht is en kwaad in de zin heeft uit winst bejag. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de plastisch chirurg die mij heeft geopereerd arts is geworden om mensen te helpen. Anders was ze wel in de commerciële geneeskunde gaan werken in plaats van een armlastige afdeling van een academisch ziekenhuis.
pi_152919603
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:48 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dat is wel iets van de huidige maatschappij. We willen alles, maar we willen het wel 'gratis'. We willen afvallen zonder te sporten en zonder ons eetpatroon aan te passen. We willen dat de meest simpele kwaaltjes die niet meer dan een minimaal ongemak vormen met een pilletje op te lossen is. In plaats van onvolkomenheden in ons uiterlijk te accepteren, zoeken we de plastisch chirurg op. Dat is wat de maatschappij wil, de industrie pakt die handschoen op: zoek een gat in de markt en vul het.

Dat Big Pharma zijn best doet om dit in stand te houden of zelfs te versterken vind ik een kwalijke zaak. Ik ben dan ook blij dat er in Nederland niet geadverteerd mag worden voor geneesmiddelen. Al worden daar wel de mazen in de wet voor opgezocht met bijvoorbeeld een campagne die zogenaamd erectieproblemen onder de aandacht brengt.

Dat maakt nog niet dat elke wetenschapper, farmaceut of arts per definitie slecht is en kwaad in de zin heeft uit winst bejag. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de plastisch chirurg die mij heeft geopereerd arts is geworden om mensen te helpen. Anders was ze wel in de commerciële geneeskunde gaan werken in plaats van een armlastige afdeling van een academisch ziekenhuis.
Helemaal mee eens behalve met de bewoording "wij willen". "Men wil" of "een flinke groep luie donders wil" kan ik al beter verkroppen.

Dat artsen seriemoordenaars zouden zijn vind ik dan ook een volslagen belachelijke stelling. Net als dat klimaatwetenschappers over het algemeen goede wetenschappers zijn maar hun onderzoeken uit hun verband gerukt worden om een politieke scam te "onderbouwen" denk ik ook dat er genoeg medische wetenschappers zijn die als "nuttige idioot" gebruikt worden voor BigPharma-promotie.

Wat niet aan die wetenschappers ligt, maar aan de manier hoe peer review en fondsentoewijzing tot stand komen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 24 mei 2015 @ 20:46:54 #214
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152926644
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:48 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dat is wel iets van de huidige maatschappij. We willen alles, maar we willen het wel 'gratis'. We willen afvallen zonder te sporten en zonder ons eetpatroon aan te passen. We willen dat de meest simpele kwaaltjes die niet meer dan een minimaal ongemak vormen met een pilletje op te lossen is. In plaats van onvolkomenheden in ons uiterlijk te accepteren, zoeken we de plastisch chirurg op. Dat is wat de maatschappij wil, de industrie pakt die handschoen op: zoek een gat in de markt en vul het.

Dat Big Pharma zijn best doet om dit in stand te houden of zelfs te versterken vind ik een kwalijke zaak. Ik ben dan ook blij dat er in Nederland niet geadverteerd mag worden voor geneesmiddelen. Al worden daar wel de mazen in de wet voor opgezocht met bijvoorbeeld een campagne die zogenaamd erectieproblemen onder de aandacht brengt.

Dat maakt nog niet dat elke wetenschapper, farmaceut of arts per definitie slecht is en kwaad in de zin heeft uit winst bejag. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de plastisch chirurg die mij heeft geopereerd arts is geworden om mensen te helpen. Anders was ze wel in de commerciële geneeskunde gaan werken in plaats van een armlastige afdeling van een academisch ziekenhuis.
Juist bij plastisch chirurgen is dit nou juist niet zo denk ik. De meeste gaan dat doen voor het geld. Maar veel andere artsen zijn denk ik wel in eerste instantie medicijnen gaan studeren omdat ze graag mensen willen helpen. Mijn nichtje is er ook zo een. De goedheid zelve. Alleen jammer dat ze niks met mijn kritiek op vaccineren doet maar goed dat is er zo ingestampt op de opleiding en onder collega's dat je dat moeilijk verandert.
Feyenoord!
pi_152927536
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:46 schreef Japie77 het volgende:
Mijn nichtje is er ook zo een. De goedheid zelve. Alleen jammer dat ze niks met mijn kritiek op vaccineren doet maar goed dat is er zo ingestampt op de opleiding en onder collega's dat je dat moeilijk verandert.
Ik vraag me meer af waarom zij, professioneel arts, jou niet kan overtuigen van de werking van vaccinaties, wat me toch echt een feit lijkt?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152927559
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Juist bij plastisch chirurgen is dit nou juist niet zo denk ik. De meeste gaan dat doen voor het geld. Maar veel andere artsen zijn denk ik wel in eerste instantie medicijnen gaan studeren omdat ze graag mensen willen helpen. Mijn nichtje is er ook zo een. De goedheid zelve. Alleen jammer dat ze niks met mijn kritiek op vaccineren doet maar goed dat is er zo ingestampt op de opleiding en onder collega's dat je dat moeilijk verandert.
Wat is, samengevat, dan jouw kritiek op vaccinaties? En hoe breng je dat naar je nichtje?
  zondag 24 mei 2015 @ 22:10:25 #217
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152929825
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:28 schreef Fixers het volgende:

[..]

Zucht, dat geblér van je ken ik wel. Ik vraag om een concrete aanleiding waardoor je het vertrouwen in de wetenschap bent kwijt geraakt. Is er iets voorgevallen waar je haat jegens artsen vandaan komt. Heeft een dokter je hele voet geamputeerd in plaats van alleen die ingegroeide nagel te behandelen, zoiets,
Nee de misdadigheid waarop ons medische zorg gebaseerd is en dat al decennia lang bestierd word door zogenaamde erudiete figuren, niet beseffende met wat voor morbide criminele liegende bedriege besodemeiterende farmaceutische industrie alles en iedereen zieker en zieker maakt.

De haat is de ongekende achterlijkheid van arsten dat ze niet beseffen hoe fout het medische systeem is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 24 mei 2015 @ 22:21:05 #218
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152930143
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:50 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het is wel 1 ding. Namelijk het wantrouwen van de gevestigde orde. Ik kan er niks anders van maken.

[..]

Dat die lobby's machtig zijn ontken ik niet. Maar een bedrijf heeft er niks aan om een onderzoek te kopen als de uitkomst van een onderzoek tegengesteld is aan wat men zou willen.
Jouw belang als patient is ABSOLUUT NIET het belang van de winstmaximalisatie van bigpharma of ziekenhuis. De patient moet zo lang mogelijk chronisch ziekblijven en dag in dag uit medicatie slikken.

quote:
Dat is namelijk de kracht van wetenschappelijk onderzoek, het moet reproduceerbaar zijn door anderen.
Dat is hoe het op papier staat hoe het zou moeten werken. Maar dat is niet de realiteit.

quote:
Bij de laatste fraude gevallen ging het daar juist mis. Niemand nam de moeite om de cijfers te controleren.
there you go. de fraude en bedrog is zo extreem en het gaat zo bespottelijk ver grenzen over.

quote:
[..]

Die sturende macht is de mensheid zelf. 95% van de mensen is te dom om na te denken en kiezen voor gemakszucht. Kijk gewoon eens naar de hoeveelheid light producten die er te koop zijn. Ieder weldenkend mens weet dat dat troep is,
Nou als je dit fora wat meer doorleest zal je verbazen hoeveel daar niets van moeten weten.
Denk dat je welt kunt raden welke fokkers pro-light zijn.

quote:
maar toch wordt het bij bosjes gekocht. Waarom? Omdat de mens gemak wilt. Afvallen uit een pakje.
en dat is dus al een leugen. je wordt eerder dik van en suikerpatient en gewoon algeheel ziek.
Margerine is verschrikkele troep. Smeerbaar plastic.

quote:
Kun je dat die bedrijven kwalijk nemen dat ze op die gemakszucht inspelen? Of moet je de schuld misschien toch daar leggen waar die hoort, namelijk bij de mensen die die producten kopen.
misschien ... maar het is bespottelijk verradelijk. aspartaam in potten augurken, chips, gekruide kip, kroepoek

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 24-05-2015 22:26:41 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 24 mei 2015 @ 22:26:07 #219
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152930320
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:48 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dat is wel iets van de huidige maatschappij. We willen alles, maar we willen het wel 'gratis'. We willen afvallen zonder te sporten en zonder ons eetpatroon aan te passen. We willen dat de meest simpele kwaaltjes die niet meer dan een minimaal ongemak vormen met een pilletje op te lossen is. In plaats van onvolkomenheden in ons uiterlijk te accepteren, zoeken we de plastisch chirurg op. Dat is wat de maatschappij wil, de industrie pakt die handschoen op: zoek een gat in de markt en vul het.
Er is wel jaren lang reclame op je ingebeukt. En velen malen slinkers dan je uberhaupt vermogelijk houdt.

quote:
Dat Big Pharma zijn best doet om dit in stand te houden of zelfs te versterken vind ik een kwalijke zaak. Ik ben dan ook blij dat er in Nederland niet geadverteerd mag worden voor geneesmiddelen. Al worden daar wel de mazen in de wet voor opgezocht met bijvoorbeeld een campagne die zogenaamd erectieproblemen onder de aandacht brengt.
dat is dan ook een klein pluspuntje voor Nederland waarbij reclame wat ethischere regels hanteert dan bv de VS.

quote:
Dat maakt nog niet dat elke wetenschapper, farmaceut of arts per definitie slecht is en kwaad in de zin heeft uit winst bejag. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de plastisch chirurg die mij heeft geopereerd arts is geworden om mensen te helpen. Anders was ze wel in de commerciële geneeskunde gaan werken in plaats van een armlastige afdeling van een academisch ziekenhuis.
Veel chirurgen klussen er naast bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 24-05-2015 22:35:18 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 24 mei 2015 @ 22:33:06 #220
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152930560
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Helemaal mee eens behalve met de bewoording "wij willen". "Men wil" of "een flinke groep luie donders wil" kan ik al beter verkroppen.

Dat artsen seriemoordenaars zouden zijn vind ik dan ook een volslagen belachelijke stelling.
Sec gezien... maar ik vind het kwalijk dat artsen niets weten van gezondheid. Eigenlijk zijn het verkoopjongens, loopjongens van badpharma.

quote:
Net als dat klimaatwetenschappers over het algemeen goede wetenschappers zijn maar hun onderzoeken uit hun verband gerukt worden om een politieke scam te "onderbouwen" denk ik ook dat er genoeg medische wetenschappers zijn die als "nuttige idioot" gebruikt worden voor BigPharma-promotie.

Wat niet aan die wetenschappers ligt, maar aan de manier hoe peer review en fondsentoewijzing tot stand komen.
Het sneue is de wetenschapper niet eens weet dat ie voor een scam werkt. Of dat de peerreview baarlijk nonsens is. Wetenschappers die dat wel beseffen belanden in een greppel of verbranden levend in hun lab. De kneuzen die dus ja en amen zeggen tegen hun broodheer blijven in functie.

En tevens denk ik dat het peterprincipe een groot onderdeel is van de onkunde.

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 24-05-2015 22:45:35 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 24 mei 2015 @ 22:44:53 #221
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152931059
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Juist bij plastisch chirurgen is dit nou juist niet zo denk ik. De meeste gaan dat doen voor het geld. Maar veel andere artsen zijn denk ik wel in eerste instantie medicijnen gaan studeren omdat ze graag mensen willen helpen. Mijn nichtje is er ook zo een. De goedheid zelve. Alleen jammer dat ze niks met mijn kritiek op vaccineren doet maar goed dat is er zo ingestampt op de opleiding en onder collega's dat je dat moeilijk verandert.
Bij vaccinaties heb ik toch echt eerder vertrouwen in de mensen die er bijna 10 jaar voor studeren dan de schreeuwlelijkerds op het internet die van alles beweren op basis van oude en verkeerde informatie. De feiten spreken voor zich, sinds vaccinaties ingeburgerd zijn wordt de bevolking gemiddeld een stuk ouder. Eventueel met hulp van betere hygiëne (w.c's en badkamers werden rond die tijd ook steeds populairder).

Ik zet nog steeds wel een paar vraagtekens bij die hpv vaccinaties eerlijk gezegd maar die traditionele vaccinaties hebben al lang en breed hun nut bewezen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152931081
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Sec gezien... maar ik vind het kwalijk dat artsen niets weten van gezondheid. Eigenlijk zijn het verkoopjongens, loopjongens van badpharma.
Jij claimt dat artsen (allemaal? :o ) "niets" weten van gezondheid. Je vindt het niet heel erg dat ik met zo'n claim niets kan? :{

[verwijderd stukje]
Medicatie kan niet intrinsiek "fout" zijn. Medicatie moet je doseren, juist voorschrijven, opbouwen/afbouwen indien nodig, etc. Medicatie in zijn geheel verwerpen plaatst je volkomen buiten welke redelijke discussie dan ook.


quote:
Het sneue is de wetenschapper niet eens weet dat ie voor een scam werkt. Of dat de peerreview baarlijk nonsens is. Wetenschappers die dat wel beseffen belanden in een greppel of verbranden levend in hun lab. De kneuzen die dus ja en amen zeggen tegen hun broodheer blijven in functie.
Dat er gesjoemeld wordt om bepaalde kritische publicaties niet in de openbaarheid te brengen, gespeeld met fondsen onder politieke of bedrijfsdruk en dat peer review niet onfeilbaar is, ben ik met je eens.

Het maakt echter niet dat ALLES waardeloos wordt. Dat staat me zo tegen, dat absolutistische, de stap van "er is corruptie" naar "alles is corrupt". Heb er zelfs een heel BNW-topic aan gewijd; het gevaarlijke BNW-nihilisme.

quote:
En tevens denk ik dat het peterprincipe een groot onderdeel is van de onkunde.
Wat is "het peterprincipe"? :?

[ Bericht 10% gewijzigd door jogy op 24-05-2015 22:46:27 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 24 mei 2015 @ 22:52:30 #223
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152931357
quote:
15s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij claimt dat artsen (allemaal? :o ) "niets" weten van gezondheid. Je vindt het niet heel erg dat ik met zo'n claim niets kan? :{
Dat kan ... maar dat wordt artsen niet geleerd. Het verbaast me keer op keer hoe insanely onwetend die gasten zijn.

quote:
[..]

Medicatie kan niet intrinsiek "fout" zijn.
dat klopt ... maar de hoe bigpharma de boel nu bestiert is er niets anders van te maken dat fouter dan fout.
quote:
Medicatie moet je doseren, juist voorschrijven, opbouwen/afbouwen indien nodig, etc. Medicatie in zijn geheel verwerpen plaatst je volkomen buiten welke redelijke discussie dan ook.
Vind je dat er goed gedoseerd wordt? Helemaal met betrekking tot babies en VOLSTREKT zinloze vaccins

In 99% van de gevallen is medicatie eerder kwaad dan goed. Puur omdat het doelbewust met bijwerkingen wordt volgestouwd.

quote:
[..]

Juist niet :D Dode mensen kun je juist niets aan verdienen.
Think again.

quote:
[..]

Dat er gesjoemeld wordt om bepaalde kritische publicaties niet in de openbaarheid te brengen, gespeeld met fondsen onder politieke of bedrijfsdruk en dat peer review niet onfeilbaar is, ben ik met je eens.

Het maakt echter niet dat ALLES waardeloos wordt.
Het gesjoemel en besodemietering is zo wijd verspreid dat het gewoon een volstrekte bullshit is.

quote:
Dat staat me zo tegen, dat absolutistische, de stap van "er is corruptie" naar "alles is corrupt". Heb er zelfs een heel BNW-topic aan gewijd; het gevaarlijke BNW-nihilisme.

[..]

Wat is "het peterprincipe"? :?
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Principle
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_152931363
jogy, waarom is het ge-edit? Een lopende discussie wordt zo onleesbaar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 24 mei 2015 @ 22:56:18 #225
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152931498
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Bij vaccinaties heb ik toch echt eerder vertrouwen in de mensen die er bijna 10 jaar voor studeren dan de schreeuwlelijkerds op het internet die van alles beweren op basis van oude en verkeerde informatie. De feiten spreken voor zich, sinds vaccinaties ingeburgerd zijn wordt de bevolking gemiddeld een stuk ouder. Eventueel met hulp van betere hygiëne (w.c's en badkamers werden rond die tijd ook steeds populairder).

Ik zet nog steeds wel een paar vraagtekens bij die hpv vaccinaties eerlijk gezegd maar die traditionele vaccinaties hebben al lang en breed hun nut bewezen.
... dat hebben ze niet tenzij men kanker- en ziekte-exploitatie als nut ziet.

de mens is zwakker en zieker dan ooit. Chronische aandoeningen explodeert.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')