quote:Op maandag 11 mei 2015 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
Ach en voor al die dingen geldt: eerst filmen/fotograferen en dan troosten![]()
Klums en Twist met actie! Fijn dames, hopelijk wordt dit jullie week!!
Zitten ook van die oortjes op. Superschattigquote:Op maandag 11 mei 2015 10:21 schreef Mariposas het volgende:
Wat een schatje, nikooos! Ik kan me voorstellen dat je daar verliefd op bent!
En wat een geweldig mutsje op de 1e foto!
Ik hoop dat de baby's van klumsy en twist zich heel snel spontaan aandienen!
Ik heb zo'n duur merk babykamer gekocht via marktplaats, 2dehands.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:36 schreef tharealmb het volgende:
Tis allemaal wel erg leuk en mooi om te sneupen, maar 1000 euro voor een baby-kamer waar ze maar kort mee doen vond ik toch prijzig
Dat ga ik sowieso nog even afsneupen. Heb geen kar en een klein cliootje (of ford ka) tot mijn beschikking, dus even kijken wat handig en mogelijk is. Denk dat mevrouw er niet op tegen is om 2e hands te kopen. Zeker gezien je toch de matrasjes er nog los moet bijkopen.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:41 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik heb zo'n duur merk babykamer gekocht via marktplaats, 2dehands.
Zag er echt nog als nieuw uit. En het scheelde mij meer dan de helft
Dat is ook wel een goede om in de gaten te houden... Zo ooit snowboards gescoord met 70% kortingquote:Op maandag 11 mei 2015 10:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een schatje Nikooos![]()
Wij hadden de kamer bij een winkel die ging sluiten. Gloednieuw tegen inkoop prijs. Nog een hap geld.. Maar wel volledig onze smaak
Ze kijkt dan zo ontzettend sullig en op de foto lijkt het voor mijn gevoel nog een boller koppie dan in het echt. Geniaalquote:
Succes hopelijk zet het snel door en haal je straks die mooie goudenglittersticker binnen!!quote:Op maandag 11 mei 2015 14:41 schreef Selvaria het volgende:
Awww Nikooos!Wat een schatje!
Ik ben de hele dag (vanaf 1.15 vannacht) al oefenweeën aan het wegpuffen.Niet kunnen slapen want pijnlijk, maar de vk zegt dat ze nog te onregelmatig en kort (iets minder dan een minuut, om de 8 minuten) zijn om echt iets te doen.
![]()
Ze zijn al behoorlijk pijnlijk, maar na al die uren zie ik ze nog niet snel regelmatiger worden, dus we puffen vrolijk door.![]()
Sterkte.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:41 schreef Selvaria het volgende:
Awww Nikooos!Wat een schatje!
Ik ben de hele dag (vanaf 1.15 vannacht) al oefenweeën aan het wegpuffen.Niet kunnen slapen want pijnlijk, maar de vk zegt dat ze nog te onregelmatig en kort (iets minder dan een minuut, om de 8 minuten) zijn om echt iets te doen.
![]()
Ze zijn al behoorlijk pijnlijk, maar na al die uren zie ik ze nog niet snel regelmatiger worden, dus we puffen vrolijk door.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |