abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152476954
Ik doe ook mee: dat je peuter wil kijken omdat baby voor het eerst in bad gaat...
Oja en heel lief een badeendje geeft.. lees: gooit boven op z'n hoofd --> baby van drie dagen met z'n eerste blauwe plek :X

Maar verder heeft eigenlijk nu vooral peuter af en toe pijn.... Als z'n vader hem weer eens in een maat 68 romper/broek/truitje probeert te wurmen :D :')
pi_152480244
Oooh, wat fijn dat ik niet de enige ben die een whoopsie heeft gehad met kleintje....
Nichtje houdt van grote, lompe bewegingen... dus zoals wel vaker pakte ik haar om boven mijn hoofd te tillen, en daarna een lekkere dikke tante-kus te geven. Helaas hing er boven onze hoofden een hip kroonluchter-geval. Slingerde ik haar dus met een rotgang tegen die lamp aan.... :@ het bleef nog even een paar seconden stil, maar dat was slechts om adem te halen voor een krijskanonnade waar je U tegen zegt. Oh, ik schaamde me dood....

En ik maar denken dat ik een waaaaardeloze en levensgevaarlijke moeder zou zijn. En nu blijkt dus dat ook experienced mamma's dit soort fratsen uithalen. Great! ;) :D
  maandag 11 mei 2015 @ 07:18:42 #128
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152480542
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:41 schreef L-E het volgende:

[..]

Ohja, je jongste met je oudste verwarren en dan semi-geagiteerd raken dat het niet gewoon meewerkt, herkenbaar :D
Echt hè "nou kom op, steek die arm ff door die romper we hebben niet de hele dag de ti-- oh wacht :@" :7
pi_152480899
Haha al die verhalen! Hier volgens mij nooit iets spannenders dan met zoon langs n spachtelputz muur lopen.

Ooh jawel. Ik heb m in bad onderuit laten glijden. :X ik zat samen met m in bad en hij wilde gaan staan.. Ik had m niet goed vast... :'( Gelukkig zat ik er voor en plukte m natuurlijk gelijk omhoog!
pi_152481562
Mogge. Zwangerschapsquote van de dag: 'Wat zie ik nou?! Ben je nou alwéér zwanger?! :o '

Nou, voor de tweede keer in zes jaar idd. Konijnen zijn we. :')
pi_152481564
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

Op een speelkleed op de grond, in zn bed, voorbereidingen zoals snijden enzo kun je ook alvast doen als je kind tukt.
En anders in een stoeltje of in de doek. Ik zie niet zoveel reden voor een box. T is ook wel een beetje een Hollands ding vind ik.
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:10 schreef WupWup het volgende:
In de doek of bij papa of in de wipstoel.
Hmmm.. oké! Er vallen wat opties af doordeweeks :+. Maar ik vind het toch wel lastig in te schatten. Billie rent het hele huis door.. ik ben zo bang dat ie straks op de baby gaat staan :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152481587
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 09:08 schreef -Spring het volgende:
Mogge. Zwangerschapsquote van de dag: 'Wat zie ik nou?! Ben je nou alwéér zwanger?! :o '

_O-
* Buurpoes neuriet 'lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus'.
Professioneel gifmenger.
pi_152481608
Je kind uit het autostoeltje halen en dan de auto(deur) laten koppen -O-
Slechts 34567 keer.

Die luieremmer MM :D
  maandag 11 mei 2015 @ 09:13:27 #134
105850 Fuente
mamamuts
pi_152481630
Aan de armpjes zwaaien van je anderhalf jaar oude. Arm uit de kom (niet ik, vriend).
Ik tilde Merel ooit uit de draagdoek bij m'n oma. Plafond was daar een stuk lager *boem*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_152481769
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 09:09 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

_O-
* Buurpoes neuriet 'lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus'.
En bedankt, daar kom ik dus niet meer vandaag vandaag. :(
pi_152481829
En God ja, hoe vaak ik L wel niet met dr hoofd tegen de deurpost van de auto gekletterd heb. :X

Ik heb r ook eens met dr beentje een halve slag gedraaid flink strak in de draagdoek geknoopt. Ze huilde in het begin wel ff, maar tijdens het wandelen was ze stil. Pas toen er bij het afknopen weer gevoel in kwam begon ze weer te huilen. :X
pi_152481838
quote:

_O-
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_152481867
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 09:11 schreef Mineola het volgende:
Je kind uit het autostoeltje halen en dan de auto(deur) laten koppen -O-
Slechts 34567 keer.

Die luieremmer MM :D
Meestal kopte ik zelf het dak van de auto. :@
Professioneel gifmenger.
  maandag 11 mei 2015 @ 09:27:38 #139
313574 klumsy
Lola O+
pi_152481875
En weer goedgekeurd :) baarmoedermond was al behoorlijk week ( beetje jammer dat die ver naar achteren en wat gekanteld ligt :X ) ze willen deze week m'n lichaam zelf de kans geven om het te doen, maar we hebben voor maandag al wel een afspraak staan om een ballon te plaatsen :)

Nog even afwachten dus!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_152481884
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2015 09:08 schreef Kuukske het volgende:

[..]

[..]

Hmmm.. oké! Er vallen wat opties af doordeweeks :+. Maar ik vind het toch wel lastig in te schatten. Billie rent het hele huis door.. ik ben zo bang dat ie straks op de baby gaat staan :').
Ik ben blij met onze box hoor :Y. Peuter is ook erg onbesuisd en gaat het liefst elk moment op de baby liggen om te knuffelen. Of laatst huilde de baby en had peuter hem al bijna opgetild 'kom maar A, wil je drinken? Ik breng je wel naar mama'. In een wipstoeltje of op de grond vind ik gewoon niet veilig genoeg als ik (of vriend) er niet bij zit. In de doek is ook fijn natuurlijk, maar ik kon de eerste weken niet heel lang dragen omdat mijn bekken dan protesteerde. Zeker als je huishouden probeert te doen en/of je een ziljoen keer moet bukken om peuter ergens mee te helpen. Gister met baby op de rug gedweild, maar zelfs na 3 maanden voel ik dat zeker nog in mijn bekken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_152481894
quote:

:P
pi_152482160
Jullie verhalen :D wel geruststellend dat die mini's best wat kunnen hebben ;)

Klumsy, hoop dat er snel wat op gang komt! :Y

Hier geen moederdagbaby helaas...maar er zit volgens de vk al wel vooruitgang in, dus hoop echt dat onze Mini ook nog uit zichzelf komt! Anders wordt het eind deze week inleiden ben ik bang (verder dan 42 weken wil ik zelf liever ook niet lopen).

Kom op mini's, het is lekker weer vandaag, tijd om buiten te spelen! O+
pi_152482167
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 09:28 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik ben blij met onze box hoor :Y. Peuter is ook erg onbesuisd en gaat het liefst elk moment op de baby liggen om te knuffelen. Of laatst huilde de baby en had peuter hem al bijna opgetild 'kom maar A, wil je drinken? Ik breng je wel naar mama'. In een wipstoeltje of op de grond vind ik gewoon niet veilig genoeg als ik (of vriend) er niet bij zit. In de doek is ook fijn natuurlijk, maar ik kon de eerste weken niet heel lang dragen omdat mijn bekken dan protesteerde. Zeker als je huishouden probeert te doen en/of je een ziljoen keer moet bukken om peuter ergens mee te helpen. Gister met baby op de rug gedweild, maar zelfs na 3 maanden voel ik dat zeker nog in mijn bekken.
Het scheelt dat we niet onze heel huiskamer hoeven te verbouwen. Anders is het heel goed te begrijpen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152482214
Spring, wat een opmerking :X je zou denken dat ze met iemand anders in de war zijn ofzo?

Klumsy fijn dat je weer bent goedgekeurd!

Twist, hopelijk begint er wat uit zichzelf een dezer dagen!

En al die verhalen over ongelukjes, fijn te lezen dat de kindjes toch meer kunnen hebben als je denkt.

Hier net een half uurtje wakker, slapen gaat de laatste paar nachten verbazingwekkend goed, slaap wel pas laat maar nu al 2 nachten gehad zonder plaspauze. En volgens mij is meneer ingedaald, pff wat is de boel daar beneden soms gevoelig en wiebelig voor m'n gevoel zeg!
pi_152482543
Ach en voor al die dingen geldt: eerst filmen/fotograferen en dan troosten :P

Klums en Twist met actie! Fijn dames, hopelijk wordt dit jullie week!!
pi_152482637
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
Ach en voor al die dingen geldt: eerst filmen/fotograferen en dan troosten :P

Klums en Twist met actie! Fijn dames, hopelijk wordt dit jullie week!!
Precies. En als je te laat bent gewoon nog een keer doen.
pi_152482685
Plopplopperdewriemelbibbertik.

Yeah! Cool! Het wordt langzaam steeds duidelijker.... :D *O*

En gogo voor de baby's van Klumsy en Twist.... hoop dat ze lekker snel zelf naar buiten komen "vallen"!
  maandag 11 mei 2015 @ 10:11:18 #148
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_152482749
Nou kom op Klums en Twist

Ik ga even rammelen! ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want jullie willen toch ook een baby die zo lekker verliefd (en scheel) naar je kijkt? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152482895
Oooh Nikooos, wat een snoepje! O+
pi_152482924
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
Ach en voor al die dingen geldt: eerst filmen/fotograferen en dan troosten
schuldig O-)
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')