Echt hè "nou kom op, steek die arm ff door die romper we hebben niet de hele dag de ti-- oh wachtquote:Op zondag 10 mei 2015 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohja, je jongste met je oudste verwarren en dan semi-geagiteerd raken dat het niet gewoon meewerkt, herkenbaar
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Op een speelkleed op de grond, in zn bed, voorbereidingen zoals snijden enzo kun je ook alvast doen als je kind tukt.
En anders in een stoeltje of in de doek. Ik zie niet zoveel reden voor een box. T is ook wel een beetje een Hollands ding vind ik.
Hmmm.. oké! Er vallen wat opties af doordeweeksquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 09:08 schreef -Spring het volgende:
Mogge. Zwangerschapsquote van de dag: 'Wat zie ik nou?! Ben je nou alwéér zwanger?!'
Nou, voor de tweede keer in zes jaar idd. Konijnen zijn we.
En bedankt, daar kom ik dus niet meer vandaag vandaag.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes neuriet 'lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus'.
Mogge. Zwangerschapsquote van de dag: 'Wat zie ik nou?! Ben je nou alwéér zwanger?!'
Meestal kopte ik zelf het dak van de auto.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:11 schreef Mineola het volgende:
Je kind uit het autostoeltje halen en dan de auto(deur) laten koppen![]()
Slechts 34567 keer.
Die luieremmer MM
Ik ben blij met onze box hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[..]
Hmmm.. oké! Er vallen wat opties af doordeweeks. Maar ik vind het toch wel lastig in te schatten. Billie rent het hele huis door.. ik ben zo bang dat ie straks op de baby gaat staan
.
Het scheelt dat we niet onze heel huiskamer hoeven te verbouwen. Anders is het heel goed te begrijpen.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben blij met onze box hoor. Peuter is ook erg onbesuisd en gaat het liefst elk moment op de baby liggen om te knuffelen. Of laatst huilde de baby en had peuter hem al bijna opgetild 'kom maar A, wil je drinken? Ik breng je wel naar mama'. In een wipstoeltje of op de grond vind ik gewoon niet veilig genoeg als ik (of vriend) er niet bij zit. In de doek is ook fijn natuurlijk, maar ik kon de eerste weken niet heel lang dragen omdat mijn bekken dan protesteerde. Zeker als je huishouden probeert te doen en/of je een ziljoen keer moet bukken om peuter ergens mee te helpen. Gister met baby op de rug gedweild, maar zelfs na 3 maanden voel ik dat zeker nog in mijn bekken.
Precies. En als je te laat bent gewoon nog een keer doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
Ach en voor al die dingen geldt: eerst filmen/fotograferen en dan troosten![]()
Klums en Twist met actie! Fijn dames, hopelijk wordt dit jullie week!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want jullie willen toch ook een baby die zo lekker verliefd (en scheel) naar je kijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schuldigquote:Op maandag 11 mei 2015 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
Ach en voor al die dingen geldt: eerst filmen/fotograferen en dan troosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |