Schop je die niet de hele huiskamer door vanwege zn uitstekende poten?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:22 schreef mignonne het volgende:
box hoef ik niet. B wil er wel een... we gaan het zien. Ik wil graag weer een bumbo en een boba drager, denk ik. Ohja en zo'n goedkope plastic witte ikea kinderstoel, wat een gouden ding is dat zeg.
Cosleeper wieg krijgen we te leen van de gastouder en kruiken/tummytub enzo heb k nog. De rest hoef ik niet of heeft geen prioriteit. Het lot van een derde![]()
Valt best wel mee (hier nooit last van gehad). En ook voor onderweg is 't ideaal.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Schop je die niet de hele huiskamer door vanwege zn uitstekende poten?
Of gebruik je m juist voor onderweg?
vast wel.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Schop je die niet de hele huiskamer door vanwege zn uitstekende poten?
Of gebruik je m juist voor onderweg?
quote:Op zondag 10 mei 2015 04:00 schreef klumsy het volgende:
Aangezien ik eruit moest om te plassenen je nooit te vroeg kunt beginnen met jompelen...
vandaag 40 weken
Da's woar.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:54 schreef Mariposas het volgende:
Da's een beste verzameling Spring.
Wb aankleedkussen: ik zou er geen probleem mee hebben om zoiets tweedehands te gebruiken (gaat toch een hoes omheen), maar 't ligt er denk ik heel erg aan hoe iemand het brengt. Dat het terug MOET of dat mocht je 't ooit weer kwijt hebben en 't is nog heel, dan graag weer terug.
Goeie tip! Mijn moeder is helemaal losgegaan met shoppen (eerste kleinkind) en af en toe stuur ik ook maar een plaatje van iets door. Daarnaast kent ze mn smaak wel redelijk goed en houdt ze zich netjes aan het doorgegeven kleurenpalet, dat scheelt. (En ze mag nog niet weten wat het wordt, zelfbescherming zeg maar) Helaas zijn er hier ook genoeg mensen die constant vragen of we bepaalde dingen hebben zonder de intentie ons te sponsorenquote:Op zondag 10 mei 2015 10:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
mijn moeder en oma deden (doen!) dat veel maar ik kan het wel waarderen eigk. Ze willen liever iets kopen wat ik goed kan gebruiken dan pakje nummer 800 zeg maar.
Ik heb bij de oudste een lijst met benodigdheden gemaakt op www.lijstje.nl daar kan de persoon dan de items bekijken en als ze iets besluiten te kopen dan kunnen ze het afstrepen zodat je nie tig keer hetzelfde krijgt. Ideaal vond ik. Iedereen blij, zij blij want oeh babyspul, ik blij want nuttige spulletjes die we nog niet hadden.
Ik maak er nu weer een en zet daar dingen op als een setje kammetje/borsteltje, verzorgingsspul van bijvoorbeeld weleda, hydrofiele washandjes, neuspeertje, kruikenzakken en overslagrompers enz. Noem maar op xD
For what it's worth: geen box bij de tweede en werkelijk totaal niet gemist. Geen seconde.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:22 schreef mignonne het volgende:
box hoef ik niet. B wil er wel een... we gaan het zien. Ik wil graag weer een bumbo en een boba drager, denk ik. Ohja en zo'n goedkope plastic witte ikea kinderstoel, wat een gouden ding is dat zeg.
Cosleeper wieg krijgen we te leen van de gastouder en kruiken/tummytub enzo heb k nog. De rest hoef ik niet of heeft geen prioriteit. Het lot van een derde![]()
Wij kunnen er een lenen. Waar laat je die kleinste bijvoorbeeld tijdens het koken?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef WupWup het volgende:
[..]
For what it's worth: geen box bij de tweede en werkelijk totaal niet gemist. Geen seconde.
yea daarom. ik twijfelde al maar omdat jij er idd geen had dacht ik van kan prima zonder dus.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef WupWup het volgende:
[..]
For what it's worth: geen box bij de tweede en werkelijk totaal niet gemist. Geen seconde.
Op een speelkleed op de grond, in zn bed, voorbereidingen zoals snijden enzo kun je ook alvast doen als je kind tukt.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij kunnen er een lenen. Waar laat je die kleinste bijvoorbeeld tijdens het koken?
Dus mijn angst dat ik mijn baby ga laten vallen gaat ook over?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:13 schreef mignonne het volgende:
Gelukkig zijn die kleintjes nog zo lekker flexibel![]()
![]()
[ afbeelding ]
zo voorzichtig als je nog met je eerste kind was, zoveel krijgt je tweede of volgende te verduren![]()
tuuuurlijk!quote:Op zondag 10 mei 2015 21:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dus mijn angst dat ik mijn baby ga laten vallen gaat ook over?
vingertjes die halverwege in het mouwtje blijven haken en tóch doorsjorrenquote:Op zondag 10 mei 2015 21:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
tuuuurlijk!
je gaat je baby vast een keer met zn hoofd tegen de deurpost bonken of in zn vingers ipv nagels knippen en meer van dat![]()
kunnen ze tegen
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:31 schreef L-E het volgende:
Roepen dat de tuindeur plotseling zo klemt, toch even goed doorduwen, met drie gekneusde peutervingertjes tot gevolg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |