abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152467914
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef WupWup het volgende:

[..]

For what it's worth: geen box bij de tweede en werkelijk totaal niet gemist. Geen seconde.
Wij kunnen er een lenen. Waar laat je die kleinste bijvoorbeeld tijdens het koken? :@
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152467992
In de doek of bij papa of in de wipstoel.
pi_152468030
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef WupWup het volgende:

[..]

For what it's worth: geen box bij de tweede en werkelijk totaal niet gemist. Geen seconde.
yea daarom. ik twijfelde al maar omdat jij er idd geen had dacht ik van kan prima zonder dus.
We hebben hem bij de tweede ook niet gebruikt maar hij stond er nog van de oudste.
:)
pi_152468104
quote:
5s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:08 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Wij kunnen er een lenen. Waar laat je die kleinste bijvoorbeeld tijdens het koken? :@
Op een speelkleed op de grond, in zn bed, voorbereidingen zoals snijden enzo kun je ook alvast doen als je kind tukt.
En anders in een stoeltje of in de doek. Ik zie niet zoveel reden voor een box. T is ook wel een beetje een Hollands ding vind ik.
pi_152468301
Ow ik vond de box juist heerlijk en zeker zo bij een 2e lijkt het me ideaal :) hij staat hier ook totaal niet in de weg dat scheelt wel... Zie straks vanzelf wel of we hem gebruiken, zo niet dan is ie ook zo weer weg :) vind het ook weg gezellig staan eigenlijk
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_152468706
als ie niet in de weg staat dan scheelt dat heel veel ja :Y hier moet ik de halve hut verbouwen, het zou echt een enorme sta-in-de-weg zijn hier. We hebben niet zo'n grote woonkamer. Bovendien moet ik het opnieuw aanschaffen dus mja. alles bij elkaar... nah not worth it.

Maar goed ik ben erg makkelijk geworden nu geloof ik :') :+
pi_152469214
Onze box komt ook weer te staan, gaat nu voor de 5e keer (als het niet meer is, van vrienden met 3 kinderen gekregen) gebruikt worden. Op zich vind ik het wel handig dat Henk straks rustig ergens kan liggen zonder dat zijn zus hem per ongeluk omver loopt (want ja, zo'n lompe harrie is het wel, hoe lief ze ook is). En aangezien we hem toch nog hebben zie ik geen reden om het niet te doen. Wipstoeltje hebben we ook nog en zal vast nog gebruikt worden maar we hebben ook zo'n doomoo-seat-ding van vrienden overgekregen.
pi_152469646
Hier voornamelijk nieuw spul, alleen de wieg is een oudje (familiewieg).

[ Bericht 69% gewijzigd door coccinelle op 10-05-2015 21:59:16 ]
pi_152470049
Onze woonkamer is relatief groot, heb overwogen om na roan en Senna de tweelingbox te verkopen en een normale voor in de plaats te nemen, maar het leek me voor een baby wel zo fijn om lekker de ruimte te hebben :)
En net als bij Lijn, loopt hier ( naast 2 katten ) ook een ongeleid projectiel... Vind het zelf een prettiger idee om hem dan in een box te leggen ipv op de grond
( hebben een drive-in woning, dus wc beneden of boven, om dan elke keer 2 kids mee te slepen lijkt me ook erg onhandig, dan is de box waar Lola niet in kan toch wel zo een fijn idee )
pi_152470095
Wipstoeltje hadden we altijd op tafel staan onder het eten, zodat ze ons lekker in de gaten kon houden
pi_152470195
ik heb gelukkig geen huisdieren :) en mn kinders zijn ook ongeleide projectielen. maar ik ken mezelf, ik wil toch liefst baby de hele dag tegen me aan O+
pi_152470343
Ow ik ook hoor, leve de draagdoek(en) O+
Heb ik Lola ook veel in gehad of lekker op m'n buik liggend op de bank O+
Maar Lola is nog zo klein en snapt nog niet dat er een baby komt, wie weet vind ze het super en is de baby overal bij en mocht ze erg veel moeite hebben met wennen dan zal de baby waarschijnlijk vaker in de box liggen als ik een op een met haar speel :)
pi_152470366
Ik zag net mijn buik bewegen O+
pi_152470396
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik zag net mijn buik bewegen O+
O+
pi_152470410
De box komt hier wel weer te staan, maar daarvoor moeten wij ook spullen verzetten en wat naar boven doen.
pi_152470442
O+

Ik heb vanmiddag ook nog een filmpje gemaakt van het gehobbel. Vraag me soms echt af wat hij/zij aan het doen is op zo'n moment :D
pi_152470534
Gelukkig zijn die kleintjes nog zo lekker flexibel :') :+

zo voorzichtig als je nog met je eerste kind was, zoveel krijgt je tweede of volgende te verduren :') :D
pi_152470749
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:13 schreef mignonne het volgende:
Gelukkig zijn die kleintjes nog zo lekker flexibel :') :+

[ afbeelding ]

zo voorzichtig als je nog met je eerste kind was, zoveel krijgt je tweede of volgende te verduren :') :D
Dus mijn angst dat ik mijn baby ga laten vallen gaat ook over? :+
pi_152471056
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Dus mijn angst dat ik mijn baby ga laten vallen gaat ook over? :+
tuuuurlijk!
je gaat je baby vast een keer met zn hoofd tegen de deurpost bonken of in zn vingers ipv nagels knippen en meer van dat :Y)
kunnen ze tegen ;)
  zondag 10 mei 2015 @ 21:30:56 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_152471114
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

tuuuurlijk!
je gaat je baby vast een keer met zn hoofd tegen de deurpost bonken of in zn vingers ipv nagels knippen en meer van dat :Y)
kunnen ze tegen ;)
vingertjes die halverwege in het mouwtje blijven haken en tóch doorsjorren ;(
disclaimer
pi_152471150
Roepen dat de tuindeur plotseling zo klemt, toch even goed doorduwen, met drie gekneusde peutervingertjes tot gevolg :')
pi_152471196
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:31 schreef L-E het volgende:
Roepen dat de tuindeur plotseling zo klemt, toch even goed doorduwen, met drie gekneusde peutervingertjes tot gevolg :')
O+ guilty :')
pi_152471252
Haha, heel bemoedigend :D
  zondag 10 mei 2015 @ 21:35:12 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_152471272
Je kind twee centimeter te vroeg loslaten boven de vloer :Y
disclaimer
pi_152471314

;)