Dit deed ik laatst toen ik wat warrig en afgeleid was, Suus zo nonchalant van mn schoot af zetten alsof het haar oudere lopende broer was. BAM als een pudding op de grondquote:Op zondag 10 mei 2015 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Je kind twee centimeter te vroeg loslaten boven de vloer
Ik zou ook graag snel een echo er op zetten om te bekijken wat er gebeurt, soms gaat hij gewoon helemaal door het lint, althans zo lijkt het.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
![]()
Ik heb vanmiddag ook nog een filmpje gemaakt van het gehobbel. Vraag me soms echt af wat hij/zij aan het doen is op zo'n moment
suusquote:Op zondag 10 mei 2015 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit deed ik laatst toen ik wat warrig en afgeleid was, Suus zo nonchalant van mn schoot af zetten alsof het haar oudere lopende broer was. BAM als een pudding op de grond![]()
.
Zij lachen natuurlijk.
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:39 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb me voorgenomen om nr 2 niet van de commode af te laten glijden/friemelen, head first in de luieremmerIk ben nog nooit zo geschrokken, al zag t er achteraf wel erg komisch uit...
Ohja, je jongste met je oudste verwarren en dan semi-geagiteerd raken dat het niet gewoon meewerkt, herkenbaarquote:Op zondag 10 mei 2015 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit deed ik laatst toen ik wat warrig en afgeleid was, Suus zo nonchalant van mn schoot af zetten alsof het haar oudere lopende broer was. BAM als een pudding op de grond![]()
.
Zij lachen natuurlijk.
Dat je hem aan de enkels nog net vast hebtquote:Op zondag 10 mei 2015 21:39 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb me voorgenomen om nr 2 niet van de commode af te laten glijden/friemelen, head first in de luieremmerIk ben nog nooit zo geschrokken, al zag t er achteraf wel erg komisch uit...
De verloskundige kan het ook wel voelen nu denk ik?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zou ook graag snel een echo er op zetten om te bekijken wat er gebeurt, soms gaat hij gewoon helemaal door het lint, althans zo lijkt het.heb ook geen idee hoe hij er nu precies bij ligt. Ik heb op zich niet zoveel met echo's maar ik zou wel willen checken of het klopt dat er steeds voeten rechts uit mijn zij naar buiten willen.
helaas geen echo's meer voor mij en voor een pretecho ben ik te gierig.
T was ook gewoon niet eerlijk van m dat ie net toen besloot voor t eerst te tijgerenquote:Op zondag 10 mei 2015 21:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat je hem aan de enkels nog net vast hebt
Vorige keer met 28 weken wisten ze niet zeker te zeggen of het hoofdje of kontje was dat ze voelden.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
De verloskundige kan het ook wel voelen nu denk ik?
En inderdaad, alsof hij of zij ineens keihard met alle armen en benen gaat schudden en om zich heen slaan of zo
Bij J. was zn kontje echt een stuk kleiner dan zn hoofd bij geboorte, dus be careful what you wish forquote:Op zondag 10 mei 2015 21:45 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Vorige keer met 28 weken wisten ze niet zeker te zeggen of het hoofdje of kontje was dat ze voelden.
Qua formaat hoop ik dat het het kontje is wat ik steeds voel.
Bij mij zei ze toen dan het net op de grens was van wel of niet kunnen voelen, met 27/28 weken, dus misschien de volgende keer?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:45 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Vorige keer met 28 weken wisten ze niet zeker te zeggen of het hoofdje of kontje was dat ze voelden.
Qua formaat hoop ik dat het het kontje is wat ik steeds voel.
Kreeg je t fatsoenlijk gefilmd? Bij zoon lukte dat destijds nooit zo goed. Vandaag had ik t ook gefilmd.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
![]()
Ik heb vanmiddag ook nog een filmpje gemaakt van het gehobbel. Vraag me soms echt af wat hij/zij aan het doen is op zo'n moment
Ja! Moet wel zeggen dat t vandaag wel iedere keer als ik dacht 'nu gebeurt er niks meer' als een dolle tekeer ging, tot ik de camera weer aan hadquote:Op zondag 10 mei 2015 22:04 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Kreeg je t fatsoenlijk gefilmd? Bij zoon lukte dat destijds nooit zo goed. Vandaag had ik t ook gefilmd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |