abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152447210
Speciaal voor Mex een moppie van Coldplay.
pi_152447214
Einde seizoen voor Tapia :{

Gelukkig is Cavaliers op wereldreis.
pi_152447215
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Geen last van, al kan ik wel voetbalmoe raken
Voetbal is dan ook een hele eentonige en langdradige sport. Zeker zo op het eind van het jaar.
pi_152447221
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde seizoen voor Tapia :{

Gelukkig is Cavaliers op wereldreis.
'wereldreis'
pi_152447225
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
Speciaal voor Mex een moppie van Coldplay.
heb je al de manager ingevuld
pi_152447229
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde seizoen voor Tapia :{

Gelukkig is Cavaliers op wereldreis de vlucht.
pi_152447238
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
Speciaal voor Mex een moppie van Coldplay.
Vindt jij de muziek van Keane goed?
Zonder wrijving geen glans
pi_152447240
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

*het land uitgezet
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:06:05 #234
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447241
Dacht even dat het Your Lavalamp was, maar tis Clocks.

Beetje anticlimax, Clocks vind ik eigenlijk een niemendalletje van Coldplay.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447246
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

heb je al de manager ingevuld
Morgenochtend, ik hoop al wat opstellingen te hebben dan.
pi_152447253
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef Sked het volgende:

[..]

*het land uitgezet
Insinueer je hier nu dat Cavaliers van bed, bad en brood geleefd heeft?
pi_152447260
Elia erin.

Koeman gaat dus niet meer winnen
pi_152447264
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Vindt jij de muziek van Keane goed?
Ik vind het best aardig, beter dan Coldplay.
pi_152447265
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Insinueer je hier nu dat Cavaliers van bed, bad en brood geleefd heeft?
Ja
pi_152447269
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dacht even dat het Your Lavalamp was, maar tis Clocks.

Beetje anticlimax, Clocks vind ik eigenlijk een niemendalletje van Coldplay.
Ik vind alleen Talk goed.
pi_152447277
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik niet dan begint de Copa America
Sked het wordt tijd dat je er andere hobby's bij gaat zoeken. Straks droom je nog over voetbal.
pi_152447279
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind alleen Talk goed.
AROBTTH
pi_152447283
Nu zien we tot onze schrik dat bij Leicester de AZ-klappertjes hun intrede hebben gedaan.
pi_152447288
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Sked het wordt tijd dat je er andere hobby's bij gaat zoeken. Straks droom je nog over voetbal.
Dat doe ik al
pi_152447291
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind het best aardig, beter dan Coldplay.
Velen malen beter vind ik :).
Zonder wrijving geen glans
pi_152447298
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef Sked het volgende:

[..]

Ja
Wow
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:07:44 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447300
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind alleen Talk goed.
Don't Panic O+ O+ O+
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447306
Southampton wordt vernederd.
pi_152447315
CAN THEY WIN AT A COLD NIGHT IN LEICESTER

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2015 00:08:23 ]
  zondag 10 mei 2015 @ 00:08:24 #250
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447321
KLAPPERTJES

RETTEKETETTEKETET
Ik ben inmiddels overleden.
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:08:47 #251
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447334
even eredivisie toto invullen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447336
the first gol

DET TELLS EFFRIETING
pi_152447339
Als VH1 het waagt om straks een nummer van Sophie Ellis Bexter uit te zenden dan zap ik weg en boycot ik de zender voor 40-45 dagen. :r
Zonder wrijving geen glans
pi_152447342
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:07 schreef Sked het volgende:

[..]

Dat doe ik al
Wowwww.
pi_152447345
theejr hunkrie
pi_152447352
mentelletie
  zondag 10 mei 2015 @ 00:09:22 #257
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447354
Het Engels van Ronnuld Koemun _O_
Ik ben inmiddels overleden.
pi_152447362
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:09 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wowwww.
Afgelopen week droomde ik nog over Barça - Bayern de nacht voor de wedstrijd
pi_152447381
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:09 schreef Pascalus het volgende:
Het Engels van Ronnuld Koemun _O_
Je kunt er de bijbel mee vullen. Profetische teksten
pi_152447382
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als VH1 het waagt om straks een nummer van Sophie Ellis Bexter uit te zenden dan zap ik weg en boycot ik de zender voor 40-45 dagen. :r
Ik vond haar altijd heet.
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:10:27 #261
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447388
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als VH1 het waagt om straks een nummer van Sophie Ellis Bexter uit te zenden dan zap ik weg en boycot ik de zender voor 40-45 dagen. :r
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als VH1 het waagt om straks een nummer van Sophie Ellis Bexter uit te zenden dan zap ik weg en boycot ik de zender voor 40-45 dagen. :r
Het origineel van Groovejet is beter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:10:40 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447397
ohja deze is wel leuk van de phonics
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447405
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:10 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vond haar altijd heet.
Lol :D
Zonder wrijving geen glans
  zondag 10 mei 2015 @ 00:10:58 #264
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447410
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:09 schreef Sked het volgende:

[..]

Afgelopen week droomde ik nog over Barça - Bayern de nacht voor de wedstrijd
Natte droom?
Ik ben inmiddels overleden.
pi_152447416
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:10 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Natte droom?
Klein beetje
pi_152447420
Nog 18 posts te gaan, dan bereik ik een mijlpaal.
Zonder wrijving geen glans
pi_152447433
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog 18 posts te gaan, dan bereik ik een mijlpaal.
maak #20.000 in 4045
pi_152447450
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:11 schreef Sked het volgende:

[..]

maak #20.000 in 4045
Duurt me te lang. :{
Zonder wrijving geen glans
pi_152447472
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Duurt me te lang. :{
Ik wilde je enkel stil krijgen
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:13:02 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447473
jongens

wat vinden jullie van zakaria bakkali?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447480
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
jongens

wat vinden jullie van zakaria bakkali?
verstandige jongen
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:13:34 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447500
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:13 schreef Sked het volgende:

[..]

verstandige jongen
gaat ie ook ver komen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 10 mei 2015 @ 00:13:36 #273
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447501
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
jongens

wat vinden jullie van zakaria bakkali?
verstandig persoon die ver gaat komen
Ik ben inmiddels overleden.
pi_152447507
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
jongens

wat vinden jullie van zakaria bakkali?
Die heb ik een maand of 9 geleden zien spelen en toen dacht ik dat het een hele grote ging worden.
  zondag 10 mei 2015 @ 00:13:50 #275
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447509
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:13 schreef Sked het volgende:

[..]

verstandige jongen
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

gaat ie ook ver komen?
godverdomme
Ik ben inmiddels overleden.
pi_152447514
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:12 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik wilde je enkel stil krijgen
Weet ik, daar wilde ik niet op ingaan. :') |:(
Zonder wrijving geen glans
pi_152447525
JAAAAAAAAAA Aston Villa _O_

sherwoodgod
pi_152447528
Madison avenue
Zonder wrijving geen glans
pi_152447530
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Weet ik, daar wilde ik niet op ingaan. :') |:(
_O-
pi_152447533
Waarom geen The Football show
  zondag 10 mei 2015 @ 00:14:35 #281
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447536
Vlaargod
Ik ben inmiddels overleden.
pi_152447539
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom geen The Football show
Omdat die competities zijn afgelopen, rundervink die je bent.
pi_152447541
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom geen The Football show
waren daar wel wedstrijden
pi_152447544
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Omdat die competities zijn afgelopen, rundervink die je bent.
Geldige reden
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:15:04 #285
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447548
Dit is zo fout he, Haags
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447563
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo fout he, Haags
Hitler was ook fout en dat stopte hem ook niet
pi_152447567
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo fout he, Haags
Beetje maar ~O>
Zonder wrijving geen glans
pi_152447571
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Geldige reden
volgend seizoen is het niet meer bij bbc te zien
pi_152447573
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Madison avenue
Daar opende je 15 jaar geleden je weekend mee.
pi_152447587
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:16 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Daar opende je 15 jaar geleden je weekend mee.
tegenwoordig met Rebecca Black toch
pi_152447594
CLEVERLEYGOD
pi_152447629
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:16 schreef Sked het volgende:

[..]

tegenwoordig met Rebecca Black toch
Het is jammer dat ze zo jong is. :{
Zonder wrijving geen glans
pi_152447632
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:16 schreef Sked het volgende:

[..]

tegenwoordig met Rebecca Black toch
Nathalie la rose
  zondag 10 mei 2015 @ 00:17:48 #294
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447637
Dat knietje :')
Ik ben inmiddels overleden.
pi_152447643
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Het is jammer dat ze zo jong is. :{
je wou zeggen dat je haar anders zou geven?
pi_152447660
Evanescence :o :o :o _O_
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:18:46 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447671
Evanescence, vind ik leuk.

Daredevil _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447686
Vlahr
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:19:16 #299
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447690
Al waren wij in Nederland toch wel leading op het gebied van symfonische metal. After Forever _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 10 mei 2015 @ 00:19:23 #300
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447694
Concrete Ron _O_
Ik ben inmiddels overleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')