abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152447210
Speciaal voor Mex een moppie van Coldplay.
pi_152447214
Einde seizoen voor Tapia :{

Gelukkig is Cavaliers op wereldreis.
pi_152447215
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Geen last van, al kan ik wel voetbalmoe raken
Voetbal is dan ook een hele eentonige en langdradige sport. Zeker zo op het eind van het jaar.
pi_152447221
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde seizoen voor Tapia :{

Gelukkig is Cavaliers op wereldreis.
'wereldreis'
pi_152447225
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
Speciaal voor Mex een moppie van Coldplay.
heb je al de manager ingevuld
pi_152447229
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde seizoen voor Tapia :{

Gelukkig is Cavaliers op wereldreis de vlucht.
pi_152447238
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
Speciaal voor Mex een moppie van Coldplay.
Vindt jij de muziek van Keane goed?
Zonder wrijving geen glans
pi_152447240
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

*het land uitgezet
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:06:05 #234
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447241
Dacht even dat het Your Lavalamp was, maar tis Clocks.

Beetje anticlimax, Clocks vind ik eigenlijk een niemendalletje van Coldplay.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447246
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

heb je al de manager ingevuld
Morgenochtend, ik hoop al wat opstellingen te hebben dan.
pi_152447253
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef Sked het volgende:

[..]

*het land uitgezet
Insinueer je hier nu dat Cavaliers van bed, bad en brood geleefd heeft?
pi_152447260
Elia erin.

Koeman gaat dus niet meer winnen
pi_152447264
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Vindt jij de muziek van Keane goed?
Ik vind het best aardig, beter dan Coldplay.
pi_152447265
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Insinueer je hier nu dat Cavaliers van bed, bad en brood geleefd heeft?
Ja
pi_152447269
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dacht even dat het Your Lavalamp was, maar tis Clocks.

Beetje anticlimax, Clocks vind ik eigenlijk een niemendalletje van Coldplay.
Ik vind alleen Talk goed.
pi_152447277
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik niet dan begint de Copa America
Sked het wordt tijd dat je er andere hobby's bij gaat zoeken. Straks droom je nog over voetbal.
pi_152447279
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind alleen Talk goed.
AROBTTH
pi_152447283
Nu zien we tot onze schrik dat bij Leicester de AZ-klappertjes hun intrede hebben gedaan.
pi_152447288
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Sked het wordt tijd dat je er andere hobby's bij gaat zoeken. Straks droom je nog over voetbal.
Dat doe ik al
pi_152447291
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind het best aardig, beter dan Coldplay.
Velen malen beter vind ik :).
Zonder wrijving geen glans
pi_152447298
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef Sked het volgende:

[..]

Ja
Wow
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:07:44 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447300
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind alleen Talk goed.
Don't Panic O+ O+ O+
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447306
Southampton wordt vernederd.
pi_152447315
CAN THEY WIN AT A COLD NIGHT IN LEICESTER

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2015 00:08:23 ]
  zondag 10 mei 2015 @ 00:08:24 #250
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447321
KLAPPERTJES

RETTEKETETTEKETET
Ik ben inmiddels overleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')