abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152447111
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bron
Kreator vindt jou een mongool
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:03:15 #202
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447114
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:02 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat lijkt me zwaar vermoeiend. Ik ben na 2/3 uur sport het vaak wel zat.
Geen last van, al kan ik wel voetbalmoe raken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 10 mei 2015 @ 00:03:24 #203
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447118
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ligt het aan mij of is het forum rustiger geworden de afgelopen maand?
Komt omdat jij er niet was.
Ik ben inmiddels overleden.
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:03:29 #204
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447120
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Sked het volgende:

[..]

Kreator vindt jou een mongool
Kreator vindt elke poster in VBL een mongool
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447123
Ik ben pas voetbalklaar na 6 juni
pi_152447134
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben pas voetbalklaar na 6 juni
Ik niet dan begint de Copa America
  zondag 10 mei 2015 @ 00:03:55 #207
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447136
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kreator vindt elke poster in VBL een mongool
Elke poster in VBL vindt Kreator een mongool.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_152447138
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kreator vindt elke poster in VBL een mongool
Mijn TR's tegen hem vinden nooit weerklank :')
  Forum Admin zondag 10 mei 2015 @ 00:04:00 #209
35723 crew  GGMM
pi_152447141
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Sked het volgende:

[..]

Kreator vindt jou een mongool
Niet, hij vindt me stiekem best aardig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_152447150
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Elke poster in VBL vindt Kreator een mongool.
Ties waarschijnlijk niet
pi_152447153
Nu zien we een Leicesterspeler van een geïmproviseerd brancard van het veld getild worden
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:04:15 #212
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447159
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben pas voetbalklaar na 6 juni
Dan moet Excelsior alweer bijna Europees.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 10 mei 2015 @ 00:04:23 #213
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_152447162
Hoi
wooblabalurg
pi_152447165
dag Koeman :W
  zondag 10 mei 2015 @ 00:04:27 #215
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447166
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:04 schreef Sked het volgende:

[..]

Ties waarschijnlijk niet
Ties02 is gek.
Ik ben inmiddels overleden.
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:04:29 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447168
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:04 schreef Sked het volgende:

[..]

Ties waarschijnlijk niet
Ties02 is gek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447179
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:04 schreef Baconbus het volgende:
Hoi
hey

is de UTO SC dood dat je hier bent?
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:04:41 #218
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447182
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:04 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ties02 is gek.
Leuke post van jou.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447185
Wat :')

ZELFS DORDRECHT VERDEDIGT BETER
pi_152447189
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:04 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ties02 is gek.
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ties02 is gek.
:D
  zondag 10 mei 2015 @ 00:05:02 #221
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447198
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ties02 is gek.
Leuke post van jou.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_152447200
Koeman pak je spullen maar
  zondag 10 mei 2015 @ 00:05:10 #223
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_152447201
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:04 schreef Sked het volgende:

[..]

hey

is de UTO SC dood dat je hier bent?
Ik ben actief als freelancer.
wooblabalurg
pi_152447205
CLOCKS _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_152447209
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik ben actief als freelancer.
Gezellig
pi_152447210
Speciaal voor Mex een moppie van Coldplay.
pi_152447214
Einde seizoen voor Tapia :{

Gelukkig is Cavaliers op wereldreis.
pi_152447215
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Geen last van, al kan ik wel voetbalmoe raken
Voetbal is dan ook een hele eentonige en langdradige sport. Zeker zo op het eind van het jaar.
pi_152447221
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde seizoen voor Tapia :{

Gelukkig is Cavaliers op wereldreis.
'wereldreis'
pi_152447225
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
Speciaal voor Mex een moppie van Coldplay.
heb je al de manager ingevuld
pi_152447229
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde seizoen voor Tapia :{

Gelukkig is Cavaliers op wereldreis de vlucht.
pi_152447238
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
Speciaal voor Mex een moppie van Coldplay.
Vindt jij de muziek van Keane goed?
Zonder wrijving geen glans
pi_152447240
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

*het land uitgezet
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:06:05 #234
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447241
Dacht even dat het Your Lavalamp was, maar tis Clocks.

Beetje anticlimax, Clocks vind ik eigenlijk een niemendalletje van Coldplay.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447246
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

heb je al de manager ingevuld
Morgenochtend, ik hoop al wat opstellingen te hebben dan.
pi_152447253
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef Sked het volgende:

[..]

*het land uitgezet
Insinueer je hier nu dat Cavaliers van bed, bad en brood geleefd heeft?
pi_152447260
Elia erin.

Koeman gaat dus niet meer winnen
pi_152447264
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Vindt jij de muziek van Keane goed?
Ik vind het best aardig, beter dan Coldplay.
pi_152447265
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Insinueer je hier nu dat Cavaliers van bed, bad en brood geleefd heeft?
Ja
pi_152447269
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dacht even dat het Your Lavalamp was, maar tis Clocks.

Beetje anticlimax, Clocks vind ik eigenlijk een niemendalletje van Coldplay.
Ik vind alleen Talk goed.
pi_152447277
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:03 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik niet dan begint de Copa America
Sked het wordt tijd dat je er andere hobby's bij gaat zoeken. Straks droom je nog over voetbal.
pi_152447279
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind alleen Talk goed.
AROBTTH
pi_152447283
Nu zien we tot onze schrik dat bij Leicester de AZ-klappertjes hun intrede hebben gedaan.
pi_152447288
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Sked het wordt tijd dat je er andere hobby's bij gaat zoeken. Straks droom je nog over voetbal.
Dat doe ik al
pi_152447291
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind het best aardig, beter dan Coldplay.
Velen malen beter vind ik :).
Zonder wrijving geen glans
pi_152447298
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef Sked het volgende:

[..]

Ja
Wow
  Redactie Sport zondag 10 mei 2015 @ 00:07:44 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152447300
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind alleen Talk goed.
Don't Panic O+ O+ O+
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152447306
Southampton wordt vernederd.
pi_152447315
CAN THEY WIN AT A COLD NIGHT IN LEICESTER

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2015 00:08:23 ]
  zondag 10 mei 2015 @ 00:08:24 #250
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152447321
KLAPPERTJES

RETTEKETETTEKETET
Ik ben inmiddels overleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')